SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Graag gedaan. Bedankt voor het luisteren.quote:
Geen idee, Gup heeft het over cocktail trioquote:
Stienquote:
Ze kan de tijd niet terugdraaienquote:Op zondag 21 mei 2017 00:17 schreef Melting het volgende:
Lees net dat Cher vandaag jarig is en 71 wordt. Wist niet dat ze al zo oud was.
Hoi ik ben dj knokkels, 39 uit Den Helder.quote:
Bruggetje naar Imagine vriendquote:Op zondag 21 mei 2017 00:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoi ik ben dj knokkels, 39 uit Den Helder.
quote:Op zondag 21 mei 2017 00:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoi ik ben dj knokkels, 39 uit Den Helder.
quote:
Stel je voor dat ik vandaag 2 potten koffie op had, was ik scherper geweestquote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 00:22 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen ook nikzzzzzzzzzzzz he
Volgende keer dan maar.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:29 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Omdat Corry zo weer een liedje voor je gaat zingen
Geniet er van.quote:Op zondag 21 mei 2017 08:05 schreef livelink het volgende:
Het ziet er buiten erg aanlokkelijk uit. Ik denk dat ik mijn kopje koffie in de tuin ga drinken![]()
Even de zonnestralen meepikken. In onze tuin verdwijnt de zon erg snel. Als het echt warm is, is dat wel fijn, maar in de lente moet ik er vooral 's ochtends van profiteren.
Ik heb de balkondeuren ook open staan.quote:Op zondag 21 mei 2017 08:07 schreef just me het volgende:
* just me heeft zon achterin de tuin en eind van de middag tegen het huis aan
heerlijk hoor kopje koffie in de tuin zonnetje, vogeltjes, bijtjes
Echt zondagochtend...quote:
Ja.... genieten.quote:
succesquote:Op zondag 21 mei 2017 08:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... genieten.
Kopje thee erbij.
Straks nog wel even wat foto's maken. Gisteren vanwege het slechte weer geen huiswerk kunnen maken.
Dank.quote:
quote:
Goedemorgen.quote:Op zondag 21 mei 2017 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
Het feest hebben we achter de rug.... Pfff dat was wel een beproeving. Die "muziek" .....![]()
Ik geloof dat ik nog liever een avond naar Vout luister.
Zie je wel.... je gaat het vanzelf waarderen.quote:Op zondag 21 mei 2017 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
Het feest hebben we achter de rug.... Pfff dat was wel een beproeving. Die "muziek" .....![]()
quote:Op zondag 21 mei 2017 09:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zie je wel.... je gaat het vanzelf waarderen.
welke muziek? Ik heb geen muziek gehoord op dat feest.quote:Op zondag 21 mei 2017 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op zondag 21 mei 2017 10:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
welke muziek? Ik heb geen muziek gehoord op dat feest.
Nu wel. De muziek stond heel hard. Je moest bijna schreeuwen om met elkaar te kunnen praten. Normaal hadden we kunnen dansen, maar ja.quote:
Dat laatste inderdaad.quote:Op zondag 21 mei 2017 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu wel. De muziek stond heel hard. Je moest bijna schreeuwen om met elkaar te kunnen praten. Normaal hadden we kunnen dansen, maar ja.
3 volkszangers die om de beurt een setje van een half uur zongen. Ik denk dat ik in totaal 10 nummers herkende.
Maar ja, mijn oom was heel erg blij dat wij er waren en had een topavond. Daar doe je het voor.
Onvoorstelbaar. Je wil toch als DJ de dansvloer vol hebben staan? Ik lees wel op Facebook berichten over topavond, voor geen goud willen missen. Ik denk dat onze muzieksmaak een beetje afwijkt van het gros van de overige bezoekers.quote:Op zondag 21 mei 2017 10:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad.
Had laatst ook zo'n feest waar de dj voor zijn plezier stond te draaien.
Ik kon niet eens fatsoenlijk een gesprek voeren met degene die naast me zat.
Bah, heb ik ook altijd zo'n hekel aan.quote:Op zondag 21 mei 2017 10:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad.
Had laatst ook zo'n feest waar de dj voor zijn plezier stond te draaien.
Ik kon niet eens fatsoenlijk een gesprek voeren met degene die naast me zat.
Er stonden er wel een paar op de dansvloer, maar degene die het feest gaven waren 50 jaar getrouwd, en zaten ook zo maar ergens stil aan tafel.quote:Op zondag 21 mei 2017 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar. Je wil toch als DJ de dansvloer vol hebben staan? Ik lees wel op Facebook berichten over topavond, voor geen goud willen missen. Ik denk dat onze muzieksmaak een beetje afwijkt van het gros van de overige bezoekers.
quote:Op zondag 21 mei 2017 10:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Er stonden er wel een paar op de dansvloer, maar degene die het feest gaven waren 50 jaar getrouwd, en zaten ook zo maar ergens stil aan tafel.
quote:Op zondag 21 mei 2017 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan! En niemand die iets tegen de dj zei?
Dat is dan wel weer leuk.quote:Op zondag 21 mei 2017 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Bah, heb ik ook altijd zo'n hekel aan.
Aan de andere kant heb ik zo wel 1 van mijn beste kameraden leren kennen!![]()
Die zat op een luidruchtig feest er ook duidelijk niet happy bij dus ging ik (met de grootste moeite) met hem praten waar we elkaar een beetje konden verstaan.
quote:Op zondag 21 mei 2017 10:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Er stonden er wel een paar op de dansvloer, maar degene die het feest gaven waren 50 jaar getrouwd, en zaten ook zo maar ergens stil aan tafel.
Het is heerlijk weer denk ik. Ik vind het binnen nog wel een beetje fris. Geen zon in de woonkamer....quote:Op zondag 21 mei 2017 10:24 schreef Melting het volgende:
Echt lekker weer hier trouwens.
Zo meteen maar eens opstaan, en de natuur in om mijn laatste huiswerk foto's te maken.
Ja op één of andere manier herkende ik direct veel van mezelf in hem. Niet alleen qua irritatie over de muziek, maar z'n hele uitstraling. En dat bleek dus ook te kloppen!quote:
Hij was ook kaal?quote:Op zondag 21 mei 2017 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja op één of andere manier herkende ik direct veel van mezelf in hem. Niet alleen qua irritatie over de muziek, maar z'n hele uitstraling. En dat bleek dus ook te kloppen!
quote:
moggequote:
Een van de meest geniale Britse comedyshows ever imhoquote:
Toen zag Johnny er nog wel lekker uit iigquote:Op zondag 21 mei 2017 11:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een van de meest geniale Britse comedyshows ever imho
Hij was er ook alleen maar bij omdat dat de laatste show wasquote:Op zondag 21 mei 2017 11:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen zag Johnny er nog wel lekker uit iig
Ik ken die hele show nietquote:Op zondag 21 mei 2017 12:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij was er ook alleen maar bij omdat dat de laatste show was
Absurd ende hilarisch. Was vroeger op de VPROquote:
Je zou kunnen zeggen, One Show! Brilliantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |