Kan ik jou nog iets aansmeren?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo lief van je dat je leugentjes voor zijn bestwil wil verkopen
Kan nou niet want geen internet en heb de dvdbox al jaren niet meerquote:
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe ik niet aan dat weet je toch
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan nou niet want geen internet en heb de dvdbox al jaren niet meer
WTFquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Beveiliging met machinegeweren in de bioscoop, kan nou niet zeggen dat ik het prettig vond. Mja, Antwerpen. Is nodig blijkbaar.
ook geen whatsapp?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan nou niet want geen internet en heb de dvdbox al jaren niet meer
Neuken is voor sjappies?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
Laat dat maar aan de sjappies over
Is al een paar jaar zo in en om Antwerpen zodra de zon weg is.quote:
Kinepolis of in het centrum?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Beveiliging met machinegeweren in de bioscoop, kan nou niet zeggen dat ik het prettig vond. Mja, Antwerpen. Is nodig blijkbaar.
Ik heb het nog niet gezien daar eigenlijkquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is al een paar jaar zo in en om Antwerpen zodra de zon weg is.
Ik wel. Regelmatig. Vooral rond Koningin Astridplein en t station.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien daar eigenlijk
RRR waren ze wel knap?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Links popcorn, rechts mannen met machineguns.
Jawel maar ik moet eerst eens zien hoe ik dit kuttoestel ga vervangen want kloteding. T is dat ik ff wou meepostenquote:
Klopt. Maar dan is de kans toch iets kleiner.quote:
welke heb je?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel maar ik moet eerst eens zien hoe ik dit kuttoestel ga vervangen want kloteding. T is dat ik ff wou meeposten
dat hoop je danquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan is de kans toch iets kleiner.
Zal wel zijn dat ik meestal net naast het drukste deel van het centrum zitquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Regelmatig. Vooral rond Koningin Astridplein en t station.
Waarom? Ik heb dit niet graag, zou hier een probleem van maken en het nieuws halen denk ikquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is al een paar jaar zo in en om Antwerpen zodra de zon weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |