altijd fijn om dat dan nog te moeten doen vlak voor het slapen gaanquote:Op zondag 21 mei 2017 00:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gvd, herinner me nu dat ik m'n hele bed nog moet opmaken.
ah, mooi moment daarvoorquote:Op zondag 21 mei 2017 00:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat zijn van die leuke dingen waar je dan voor je naar bed gaat nog achter komt.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ik ben daarin zeer oplossingsgericht. Ik gooi mijn schoon gewassen matrashoes over mijn bed ga daar opliggen en trek verder gewoon de dekens over mij heenquote:Op zondag 21 mei 2017 00:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zijn van die leuke dingen waar je dan voor je naar bed nog achter komt.
wheehe nemen..quote:Op zondag 21 mei 2017 00:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon een vrouw nemen voor dat soort dingen
Mijn bed is ook nog niet opgemaaktquote:Op zondag 21 mei 2017 00:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Gewoon een vrouw nemen voor dat soort dingen
ik vond Den Bosch wel leuk (geen Bossche bollen want veel te druk bij de banketbakkerquote:Op zondag 21 mei 2017 00:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou JB, cut the crap, wat vond je van 's-Hertogenbosch en was Christoffel wat? (op 27 meter van mijn huis)
om die vrouwquote:Op zondag 21 mei 2017 00:39 schreef DrMarten het volgende:
Teveel bier op, morgen akelig vroeg op en om een of andere reden klaarwakker
Het is dat het zo warm is, anders was ik in m'n slaapzak gaan liggen.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwakke survival man ben je als je een bed opmaken al een drama vind
omg slaapzak <3quote:Op zondag 21 mei 2017 00:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is dat het zo warm is, anders was ik in m'n slaapzak gaan liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |