Doel je op Faxie?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:07 schreef Samzz het volgende:
Ik zit een beetje met een dilemma. Zin in seks, weet wel iemand die wil, best aardige gozer maar ik vind m meh.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:07 schreef Samzz het volgende:
Ik zit een beetje met een dilemma. Zin in seks, weet wel iemand die wil, best aardige gozer maar ik vind m meh.
vrijpartijquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:07 schreef Lot88 het volgende:
US ik had het niet over houden van maar gewoon een stevige vrijpartij
Behalve Dopflesquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Vlinders, kippen, koeden, katten, bacteriën, kikkers, labradors, ganzen.......gewoon alles neukt als een dolle
Jezelf vergelijken met een kikkerquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Vlinders, kippen, koeden, katten, bacteriën, kikkers, labradors, ganzen.......gewoon alles neukt als een dolle
bah. echt. bahquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee ik had eerst neuken staan maar dacht ag laat ik het een keer anders verwoorden
Ik trap het gas in, ik ben er over anderhalf uurquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:07 schreef Samzz het volgende:
Liever nietquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik trap het gas in, ik ben er over anderhalf uur
Ik niet meer. Ik wil alleen nog maar mannen die ik ook echt leuk vind.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:09 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hoog de nood is. Ik zou nu zwichten voor iedereen geloof ik
die discussie hebben we net gevoerd. Ik laat je daarna niet met rust jij durft geen whatsapp of fatsoenlijke pic te sturen dus deze optie vervalt volledig.quote:
Je zegt net dat je iedereen zou doenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
die discussie hebben we net gevoerd. Ik laat je daarna niet met rust jij durft geen whatsapp of fatsoenlijke pic te sturen dus deze optie vervalt volledig.
Iedereen behalve jou dusquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:12 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Je zegt net dat je iedereen zou doen
Klopt maar ik wil vooraf wel weten WATquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:12 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Je zegt net dat je iedereen zou doen
Dan nog liever jouquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dan bel ik Hosti wel om de honeurs waar te nemen, die mag wel, duurt alleen 3 uur langer
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
die discussie hebben we net gevoerd. Ik laat je daarna niet met rust jij durft geen whatsapp of fatsoenlijke pic te sturen dus deze optie vervalt volledig.
wowowowowowquote:
Ik had geen meetlat bij me, Doppiequote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:14 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Is US een beetje knap? Wat is z'n lengte!?
30 cmquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:14 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Is US een beetje knap? Wat is z'n lengte!?
Nou dit inderdaad ja.quote:
Ik moest Spartacus nog gaan kijken. Daar komt ook wel het nodige voorbij, ik dacht dat GoT al erg was.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ga straks wel ff een OITNB aflevering met alex en piper kijken
Chris Pratt baas.quote:
Kijken of ie de E-penis tevoorschijn moet halen.quote:
En je DM loopt weer over.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik zou nu bijna iedereen doen (waarvan ik een foto heb gezien)
Hoiii Androquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij aan het bekijken was welke man geschikt zou zijn voor hemquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijken of ie de E-penis tevoorschijn moet halen.
Oh dat is ook nog een optie.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij aan het bekijken was welke man geschikt zou zijn voor hem
De onzekerheid of je wel/niet bij 'bijna iedereen hoort'...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:18 schreef Lot88 het volgende:
joh ik ben veel te jong voor jouquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou Lot wel doen want haar haren zijn mooi handig
En wie valt er dan onder niet doen, aangezien je bijna zegt.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ga je gang.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen als ik een rotwijf ben quote ik dit daar. Maar ik doe lief
Zo onzekerquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:21 schreef aeque het volgende:
[..]
En wie valt er dan onder niet doen, aangezien je bijna zegt.
hoofdquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:21 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Wil je een foto van het hoofd of de pener voordat je akkoord gaat?
Ik ken haar eisen niet dus ja. Ook ik wil bij het clubje horen die theoretisch iemand zou kunnen doen.quote:
Wel echt een dreigement. Sta je al te trillen op je benen?quote:
Zou je mij doen als je op mannen viel?quote:
en dan ook die woordkeuzequote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat je geen ene kut aan mijn lieve Doppie
Ja, echt ontzettend geintimideerd door een stel KLB kleuters.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel echt een dreigement. Sta je al te trillen op je benen?
Oké.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat je geen ene kut aan mijn lieve Doppie
Snap ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, echt ontzettend geintimideerd door een stel KLB kleuters.
Je wisselt af met Buffy?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:24 schreef Dqod het volgende:
Hallo,
Ja vermaak me wel. Chillen met da Bonster en Angel kijken
Angelquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:24 schreef Dqod het volgende:
Hallo,
Ja vermaak me wel. Chillen met da Bonster en Angel kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |