abonnement Unibet Coolblue
pi_171081354


Inmiddels is het alweer zoveer: De Giro d'Italia. De honderdste editie nog wel. Wie o wie gaat er met het roze vandoor? Komt er weer een sneeuwmuur om de hoek kijken? Of een rode vlag? Wie wordt de nieuwe Hesjedal? Wie krijgt er een inzinking in de slotfase? Wie weet zijn vorm op te krikken tijdens de rustdagen?



Etappes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deelnemers:
Namens w/ NEDERLAND w/ gaan deze jongens schroeien in de Giro :B :


Steven Kruijswijk. Solide tijdrit, aardig als we aankomen op een berg en op zijn best als de etappes het profiel van de tanden van een zaag hebben. Als meesterknechten zijn dit jaar Jurgen van den Broeck en Stef Clement aangetrokken. Voeg daarbij een wegkapitein als Twan Castelijns en de inspirerende teksten van types als Addy Engels en Jan Boven en dan kan het eigenlijk al niet meer fout. Kan verder alleen tegengehouden worden door sneeuwmuren.


Bauke Mollema. Het verhaal van Bauke kennen we allemaal: elke dag op en naar naar school (2x per dag tegenwind) en pas laat serieus gaan wielrennen. Hij ontwikkelde zich gestaag onder wie anders dan coach Luicito met als hoogtepunt 'De Tour van Bau en Lau'. In die Tour kwam hij in de eindfase ten val en zo komt hij elke ronde wel wat tegen waardoor het allemaal net wat minder wordt aan het einde. Daar komt dit keer natuurlijk verandering in, want onze Bauke laat zich niet tegenhouden door het aantrekken van Alberto Contador waardoor hij moet uitwijken naar de Giro. Bauke harkt gewoon elke berg naar boven en zet de concurrentie in hun hemd.
Wist u trouwens dat Bauke Mollema, net als Thomas Voeckler, een vader heeft waarvan het lot onbekend is? Als u het nog niet wist dan weet u het nu. Wellicht leest Herbert Dijkstra mee en kan hij hier vanaf nu tijdens elke koers aan refereren.


Tom Dumoulin. Tom had een droom: een gouden medaille winnen in de tijdrit op de Olympische Spelen van Rio. Daar stuitte hij op een ijzersterke Fabian Cancellara. Vanaf dat moment ging de focus op het transformeren naar een ronderenner. Schrikt u dus niet als Tom straks 3x zo smal is als dat u gewend bent. In de Tirreno was zijn tijdrit niet naar behoren, maar we hebben er uiteraard alle vertrouwen in dat dit in de Giro wel het geval gaat zijn. Om in de tijdrit op de slotdag de het roze binnen te hengelen dient hij wel eerst het zware klimwerk in de dagen voordien te overleven, maar dat lijkt me een formaliteit.


Wilco Kelderman. Bestaat niet.

Deze jongens gaan in deze honderdste Giro zorgen voor een:

Wie gaan er dan strijden voor de ereplaatsjes?




Sprinters?
We kunnen uitkijken naar onder meer Greipel, Viviani, Ewan, Bennett (en een stuk of vijf anderen uit de sprintarmada van Bora), Modolo, Nizzolo (mits z'n knie heel is) en, als hij een keer op z'n fiets blijft zitten, Gaviria.

Essentiële twitteraars:
https://twitter.com/tourdejose
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/Twan_Castelijns

TV:
Met dank aan het geweldige Eurosport blijven we dit jaar verstoken van uitzendingen op Sporza. Dat betekent dat de fans van Buren opgelucht adem kunnen halen. Maar ook dat we geen begeleidende woorden van Renaat Schotte en José de Cauwer krijgen, maar van:
Week 1: Jeroen van Belleghem + Michael Boogerd
Week 2: Jeroen van Belleghem + Karsten Kroon
Week 3: Jeroen van Belleghem + Bobbie Traksel

Niet te vergeten:
Het dagelijkse momentje waar de verschillende truien aan ons getoond worden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wielerspellen:
Scorito subpoule: Klik
Cyclingmaster subpoule: Klik - Wachtwoord: prayforrenaatenjosé
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2017 #2

De Garibaldi

  zaterdag 20 mei 2017 @ 21:15:09 #2
458271 LekkerWeertje
Als de zon schijnt
pi_171081377
Ik heb dus toch iets gemist vandaag. ;(

Ga t gelijk terugkijken. :D
  zaterdag 20 mei 2017 @ 21:24:20 #3
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_171081688
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 21:15 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik heb dus toch iets gemist vandaag. ;(

Ga t gelijk terugkijken. :D
Hoeft niet. Tom gaat zeker nog 3 etappes pakken deze Giro. Minstens
pi_171083163
Dit is ook wel een genotstopic http://forum.cyclingnews.com/viewtopic.php?f=20&t=30049&start=840.

Even de tijden van Ugrumov en Piepoli vernederen _O_. Helaas nog net niet van het niveau Pantani 1999.
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 22:21:49 #5
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171083505
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit is ook wel een genotstopic http://forum.cyclingnews.com/viewtopic.php?f=20&t=30049&start=840.

Even de tijden van Ugrumov en Piepoli vernederen _O_. Helaas nog net niet van het niveau Pantani 1999.
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk, had meer zure en geschokte reacties verwacht. Ook op cyclingnews lijkt Dumoulin te profiteren van het feit dat hij geen Brit is.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_171083528
Ik ben het overigens wel eens met de verwachting van de NOS dat Dumoulin deze Giro gaat winnen. En uiteraard heeft Tom een andere uitstraling / persoonlijkheid dan Kruijswijk, maar daaruit kon je bij Kruijswijk echt niet aflezen dat hij tegen een sneeuwmuur zou gaan knallen.
pi_171083568
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk, had meer zure en geschokte reacties verwacht. Ook op cyclingnews lijkt Dumoulin te profiteren van het feit dat hij geen Brit is.
Ah ja die reacties zijn vooral op de pagina ervoor.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 22:24:38 #8
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171083600
Ik vind dat tijden vergelijken ook nutteloos als je de context er niet bij haalt. Ik geloof van mijn leven niet dat als je de Ugrumov uit '93 in het huidige peloton zou zetten dat iemand hem zou kunnen bij houden op die klim.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 22:27:05 #9
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_171083685
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben het overigens wel eens met de verwachting van de NOS dat Dumoulin deze Giro gaat winnen. En uiteraard heeft Tom een andere uitstraling / persoonlijkheid dan Kruijswijk, maar daaruit kon je bij Kruijswijk echt niet aflezen dat hij tegen een sneeuwmuur zou gaan knallen.
Het is heel waarschijnlijk op dit moment dat Dumoulin de Giro gaat winnen, maar het was vorig jaar 2 dagen voor de finish nog veel waarschijnlijker dat Kruijswijk zou gaan winnen. Dat weet iedereen hier en daarom durven we nog niet al te hard te juichen.
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 22:27:54 #10
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171083712
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ah ja die reacties zijn vooral op de pagina ervoor.
Oh, ik zie het ja. The clinic levert toch.

Overigens is enig cynisme zeker op z'n plaats. Wat Tom doet gaat helemaal nergens over.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 22:28:36 #11
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_171083735
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Overigens is enig cynisme zeker op z'n plaats. Wat Tom doet gaat helemaal nergens over.
Nou en.
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 22:28:51 #12
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171083744
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:27 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Het is heel waarschijnlijk op dit moment dat Dumoulin de Giro gaat winnen, maar het was vorig jaar 2 dagen voor de finish nog veel waarschijnlijker dat Kruijswijk zou gaan winnen. Dat weet iedereen hier en daarom durven we nog niet al te hard te juichen.
Precies dit ja. Kruijswijk had ook al in het echte echte hooggebergte bewezen de beste man in koers te zijn. Met Tom weten we dat nog niet.
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 22:29:56 #13
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171083770
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:28 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Nou en.
Dat kan je zelf wel bedenken, lijkt me. Doping is niet ineens goed omdat een Nederlander het gebruikt, toch?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 22:35:40 #14
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171083929
En ik vind dat Tom de Giro gaat winnen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 22:35:51 #15
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_171083934
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Dat kan je zelf wel bedenken, lijkt me. Doping is niet ineens goed omdat een Nederlander het gebruikt, toch?
Al die wattages en groeicurves kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden. Wat mij betreft is Dumoulin onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Ik durf voor niemand mijn hand in het vuur te steken, maar als je met zoveel scepsis gaat kijken is de sport meteen niks meer aan.
pi_171083973
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:27 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Het is heel waarschijnlijk op dit moment dat Dumoulin de Giro gaat winnen, maar het was vorig jaar 2 dagen voor de finish nog veel waarschijnlijker dat Kruijswijk zou gaan winnen. Dat weet iedereen hier en daarom durven we nog niet al te hard te juichen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:28 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Precies dit ja. Kruijswijk had ook al in het echte echte hooggebergte bewezen de beste man in koers te zijn. Met Tom weten we dat nog niet.
Ik snap de angst wel, en er is ook een prima kans dat Dumoulin de Giro niet wint. Alleen hij en Kruijswijk hebben niets met elkaar te maken. Tenzij je de onzin gelooft dat Nederlanders geen winnaars zijn.
pi_171084037
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:35 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Al die wattages en groeicurves kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden. Wat mij betreft is Dumoulin onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Ik durf voor niemand mijn hand in het vuur te steken, maar als je met zoveel scepsis gaat kijken is de sport meteen niks meer aan.
Nee hoor, als je realistisch bent is doping gewoon onderdeel van topsport, zou niet weten waarom dat het plezier van het kijken weghaalt.
pi_171084195
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben het overigens wel eens met de verwachting van de NOS dat Dumoulin deze Giro gaat winnen. En uiteraard heeft Tom een andere uitstraling / persoonlijkheid dan Kruijswijk, maar daaruit kon je bij Kruijswijk echt niet aflezen dat hij tegen een sneeuwmuur zou gaan knallen.
Als Kruijswijk en Dumoulin bij betere ploeg hadden gereden, waren we twee Giro overwinningen rijker denk ik. Nu moet ik het nog maar zien en Kruijswijk heeft het al verkloot.
pi_171084251
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Als Kruijswijk en Dumoulin bij betere ploeg hadden gereden, waren we twee Giro overwinningen rijker denk ik. Nu moet ik het nog maar zien en Kruijswijk heeft het al verkloot.
Denk dat Kruijswijk met een betere ploeg vorig jaar ook niet gewonnen had..

En bij Dumoulin neem ik aan dat je de Vuelta bedoelt ;)
  zaterdag 20 mei 2017 @ 22:48:05 #20
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_171084319
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:46 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Denk dat Kruijswijk met een betere ploeg vorig jaar ook niet gewonnen had..

En bij Dumoulin neem ik aan dat je de Vuelta bedoelt ;)
Ploeg of geen ploeg, die sneeuwmuur deed hij toch echt zelf ja. Misschien dat hij de schade een half minuutje had kunnen beperken als hij Gesink ofzo als luitenant bij zich had, maar gewonnen had hij niet meer. Hij was fysiek en mentaal teveel aangeslagen van de val.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 22:48:38 #21
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171084335
Ik vond uitstraling van Kruijswijk vorig jaar juist beter. Hij leek wel onverwoestbaar, het deerde hem niet dat hij een matige ploeg had. Tot hij het sneeuw opzocht...
pi_171084377
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vond uitstraling van Kruijswijk vorig jaar juist beter. Hij leek wel onverwoestbaar, het deerde hem niet dat hij een matige ploeg had. Tot hij het sneeuw opzocht...
Klopt, tot die valpartij heeft ie nooit ergens moeten lossen denk ik.
pi_171084401
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

[..]

Ik snap de angst wel, en er is ook een prima kans dat Dumoulin de Giro niet wint. Alleen hij en Kruijswijk hebben niets met elkaar te maken. Tenzij je de onzin gelooft dat Nederlanders geen winnaars zijn.
CHOKEN
pi_171084413
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vond uitstraling van Kruijswijk vorig jaar juist beter. Hij leek wel onverwoestbaar, het deerde hem niet dat hij een matige ploeg had. Tot hij het sneeuw opzocht...
Idd ik dacht precies hetzelfde.
pi_171084417
Maar wat een demonstratie van Dumoulin zeg. Prachtig hoe die ze gewoon met een zeer strak tempo langzaam gesloopt heeft.

Ik was nog wel sceptisch over zijn kansen, maar man-tegen-man zie ik hem het niet meer weggeven . Nou maar hopen dat ie niet ergens totaal geïsoleerd tegen Movistar en Bahrain eindigt.
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 22:51:41 #26
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171084433
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:48 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ploeg of geen ploeg, die sneeuwmuur deed hij toch echt zelf ja. Misschien dat hij de schade een half minuutje had kunnen beperken als hij Gesink ofzo als luitenant bij zich had, maar gewonnen had hij niet meer. Hij was fysiek en mentaal teveel aangeslagen van de val.
Mentaal aangeslagen vind ik ook echt gelul van de bovenste plank. Die jongen reed met allerlei gebroken lichaamsdelen nog een 16e en 13e plaats bij elkaar. En die 16e plaats was dan ook nog eens omdat hij meer dan een uur lang in de vallei al het kopwerk moest doen in de achtervolgende groep, waardoor hij zichzelf tegenkwam op de slotklim. Met een fatsoenlijke ploeg en een mannetje in de kopgroep zoals Astana had hij veel minder tijd verloren.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_171084435
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat tijden vergelijken ook nutteloos als je de context er niet bij haalt. Ik geloof van mijn leven niet dat als je de Ugrumov uit '93 in het huidige peloton zou zetten dat iemand hem zou kunnen bij houden op die klim.
En daarnaast heeft de temperatuur, windrichting luchtdichtheid etc van dat moment ook invloed op de snelheid.
pi_171084449
Blijft eeuwig zonde van Krachtwijk. Denk niet dat ie dezelfde kans weer gaat krijgen.
pi_171084454
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:49 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Klopt, tot die valpartij heeft ie nooit ergens moeten lossen denk ik.
Alleen in de 1ste week toen o.a. Dumoulin bij hem wegreed bij die aankomst bergop, maar daarna had hij bergop alles onder controle ja.
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 22:52:41 #30
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171084467
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar wat een demonstratie van Dumoulin zeg. Prachtig hoe die ze gewoon met een zeer strak tempo langzaam gesloopt heeft.

Ik was nog wel sceptisch over zijn kansen, maar man-tegen-man zie ik hem het niet meer weggeven . Nou maar hopen dat ie niet ergens totaal geïsoleerd tegen Movistar en Bahrain eindigt.
Prachtig? Als het Froome was geweest stond dit topic vol met :r.

Zoveel hypocrisie en mensen hebben het niet eens in de gaten.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_171084514
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Mentaal aangeslagen vind ik ook echt gelul van de bovenste plank. Die jongen reed met allerlei gebroken lichaamsdelen nog een 16e en 13e plaats bij elkaar. En die 16e plaats was dan ook nog eens omdat hij meer dan een uur lang in de vallei al het kopwerk moest doen in de achtervolgende groep, waardoor hij zichzelf tegenkwam op de slotklim. Met een fatsoenlijke ploeg en een mannetje in de kopgroep zoals Astana had hij veel minder tijd verloren.
Denk dat Nibali er veel eerder aan begonnen was als Kruijswijk nog het roze had gehad op de slotdag (en dat had met een betere ploeg absoluut gekund ja), maar goed, dat boeit allemaal niet ;(
pi_171084527
Kruijswijk op 11e plek. Hij moet minuten winnen in de bergen. Kan nog steeds op podium komen in principe. Staat op 2.30 van Bauke.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 22:54:58 #33
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171084546
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Prachtig? Als het Froome was geweest stond dit topic vol met :r.

Zoveel hypocrisie en mensen hebben het niet eens in de gaten.
Doe niet zo tegendraads. We hebben een prachtige koers gezien.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_171084584
Het is eigenlijk ongekende luxe dat we vorig jaar en dit jaar een NL'er in het roze zien rijden die kans maakt op eindoverwinning.
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 22:57:16 #35
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171084603
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:54 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Doe niet zo tegendraads. We hebben een prachtige koers gezien.
Ik niet hoor.

Want ik heb niet gekeken. :{
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_171084634
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:54 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Doe niet zo tegendraads. We hebben een prachtige koers gezien.
We zagen Quintana als een aangelijnde hond voor Dumoulin uitrijden. Het was vernederend vanaf de eerste seconde. We hebben dit nog nooit eerder gezien. De shows van Pantani en Ullrich waren oprecht niets vergeleken bij deze hondsdolle topshow. Over vijftig jaar zal ik niet denken aan een Kruijswijk in de sneeuwmuur maar aan een Limburgse Molen die meer machtsvertoon heeft getoond dan Lionel Messi op zijn beste dagen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171084653
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Prachtig? Als het Froome was geweest stond dit topic vol met :r.

Zoveel hypocrisie en mensen hebben het niet eens in de gaten.
Ach ja, het is nog geen gelanceerde Skybot, hij moet toch nog vooral zelf doen binnen zijn ploeg. En verder heb je best een punt hoor, maar ik ben nou eenmaal fan van een sympathieke Nederlander Dumoulin en niet van een saaie Brit.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 23:00:30 #38
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171084697
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

We zagen Quintana als een aangelijnde hond voor Dumoulin uitrijden. Het was vernederend vanaf de eerste seconde. We hebben dit nog nooit eerder gezien. De shows van Pantani en Ullrich waren oprecht niets vergeleken bij deze hondsdolle topshow. Over vijftig jaar zal ik niet denken aan een Kruijswijk in de sneeuwmuur maar aan een Limburgse Molen die meer machtsvertoon heeft getoond dan Lionel Messi op zijn beste dagen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 23:02:00 #39
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171084738
En Tom is ook nog eens leuk om naar te kijken, hij ziet er goed uit en koerst op een positieve manier.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 23:03:21 #40
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171084788
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik niet hoor.

Want ik heb niet gekeken. :{
Manman
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 23:04:29 #41
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171084816
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:54 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Kruijswijk op 11e plek. Hij moet minuten winnen in de bergen. Kan nog steeds op podium komen in principe. Staat op 2.30 van Bauke.
Bauke, Jungels, Kangert, Amador en Pozzovivo kan ie nog wel pakken. 6e plek lijkt me het hoogst haalbare.

Tenzij Zakarin ook nog een ravijn in fietst.
pi_171084833
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat tijden vergelijken ook nutteloos als je de context er niet bij haalt. Ik geloof van mijn leven niet dat als je de Ugrumov uit '93 in het huidige peloton zou zetten dat iemand hem zou kunnen bij houden op die klim.
Piotr at meteen na de finish natuurlijk ook geen bakje quinoa met tomaten.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 23:05:01 #43
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171084835
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 23:07:15 #44
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171084894
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Prachtig? Als het Froome was geweest stond dit topic vol met :r.

Zoveel hypocrisie en mensen hebben het niet eens in de gaten.
Ik zat niet juichend voor de tv door al dat cynisme hier in dit topic.

Werkt aanstekelijk :r
pi_171085020
Herhaling laatste 25km op Eurosport nu. Hopelijk mis ik de zwembroekanekdote niet. Die was geniaal.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_171085070
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 23:11 schreef marcodej het volgende:
Herhaling laatste 25km op Eurosport nu. Hopelijk mis ik de zwembroekanekdote niet. Die was geniaal.
Dat was eerder helaas
pi_171085224
Het is wel een voordeel ten opzichte van de Vuelta twee jaar geleden dat Dumoulin niet ten koste van alles moet volgen. Destijds stond hij maar 6 seconden voor op Aru. Nu hoeft ie zich in ieder geval niet op te blazen.
pi_171085776
Snel, start een tijdelijk Giro forum !!!!!
pi_171085790
Hopelijk houdt Tom het vol tot het einde.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 23:45:31 #51
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171085946
quote:
Cyclingmaster is zo erg genivelleerd dat zelfs morgen iedereen dezelfde 9 renners heeft.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 23:47:18 #52
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171085993
Dumoulin valt straks Quintana aan en Karsten krijgt dan een orgasme.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_171086081
Dumoulin is ook wel slim genoeg om zelf niet als een blinde Kees op kop te maffen en ook Zakarin te vermanen.
pi_171086087
Ik vind het allemaal prachtig. Heb ook niet echt een probleem met Froome als ie koerst zoals in de Tour van vorig jaar. Dumoulin is een prachtige en zeer charismatische atleet. Esthetiek is sowieso een erg belangrijk onderdeel van de beleving. Ik zou bijvoorbeeld nooit voor Mollema of Daniel Martin kunnen juichen. De nationaliteit van Tom doet er weinig toe. Al is het natuurlijk wel leuk dat ie Nederlands spreekt, en we door onze eigen media makkelijker voeling kunnen krijgen met zo'n renner dan met een Amerikaan. Ik heb sowieso altijd al een zwak gehad voor tijdrijders trouwens.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 23:51:31 #55
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171086096
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 23:45 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Cyclingmaster is zo erg genivelleerd dat zelfs morgen iedereen dezelfde 9 renners heeft.
Ik ben al blij als ik morgen 2 andere renners heb :')
pi_171086280


Ze mogen daar nog wel even oefenen op de juiste spelling. Of ze zijn gewoon niet zo slim, dat kan ook.
pi_171086293
Het winnende team: ¤ 682.886
  zaterdag 20 mei 2017 @ 23:59:24 #58
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171086302
Oja, dat moet ik ook nog doen.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:00:00 #59
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171086319
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 23:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Oja, dat moet ik ook nog doen.
Hoeft niet perse hoor.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:00:48 #60
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171086343
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:00 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Hoeft niet perse hoor.
Kan iemand dit vertalen? Ik spreek geen buiten de top 50's.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:02:08 #61
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171086377
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:00 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Kan iemand dit vertalen? Ik spreek geen buiten de top 50's.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:04:02 #62
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171086432
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 23:07 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik zat niet juichend voor de tv door al dat cynisme hier in dit topic.

Werkt aanstekelijk :r
Vanmiddag was er toch juist geen cynisme?
pi_171086543
Fok! is ook helemaal geen cynisch forum.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:10:15 #64
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171086595
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:02 schreef Mani89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Sorry.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:10:25 #65
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171086602
De winnende formatie is samengesteld. Wel wil ik Rui Costa een lul noemen. Laat je op afstand rijden joh, klootzak.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:10:26 #66
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171086603
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Prachtig? Als het Froome was geweest stond dit topic vol met :r.

Zoveel hypocrisie en mensen hebben het niet eens in de gaten.
Tom met Froome vergelijken, doe dat eens niet :').

Het probleem met Froome is dat hij uit het niets ineens geweldig klom. Hij een debiel lelijke stijl heeft. Saai is. En bij een enigszins dubieuze ploeg zit, zeker in de Lijnders tijd.

Ik vind Tom sympathiek en hij is NEDERLANDER, dus ik juich voor Tom. Wen er maar aan.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:11:10 #67
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171086629
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:10 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Tom met Froome vergelijken, doe dat eens niet :').

Het probleem met Froome is dat hij uit het niets ineens geweldig klom. Hij een debiel lelijke stijl heeft. Saai is. En bij een enigszins dubieuze ploeg zit, zeker in de Lijnders tijd.

Ik vind Tom sympathiek en hij is NEDERLANDER, dus ik juich voor Tom. Wen er maar aan.
Dumoulin niet dan?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_171086651
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:10 schreef Koffieplanter het volgende:
De winnende formatie is samengesteld.
Wel jammer dat je geen volledige uiteenzetting met overwegingen hebt gepost om het ons iets makkelijker te maken ;) ;) ;).
  zondag 21 mei 2017 @ 00:11:57 #69
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171086652
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:11 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Dumoulin niet dan?
Kom op zeg, laten we dit nou niet gaan vergelijken, ofzo.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:12:30 #70
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171086670
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:11 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Dumoulin niet dan?
Tom is altijd een groot talent geweest, was vroeger meer tijdrijder maar dit komt niet echt als een verrassing toch? In de Vuelta liet hij dit ook zien.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:12:45 #71
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171086679
quote:
9s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wel jammer dat je geen volledige uiteenzetting met overwegingen hebt gepost om het ons iets makkelijker te maken ;) ;) ;).
Kom op Stijn laten we morgen vol voor de klassementsrenners gaan!

~Koffieplanter
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_171086718
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:12 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Kom op Stijn laten we morgen vol voor de klassementsrenners gaan!

~Koffieplanter
Kutlul, nu spuug ik bijna mijn toetsenbord onder van het lachen.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:14:07 #73
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171086732
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:12 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Tom is altijd een groot talent geweest, was vroeger meer tijdrijder maar dit komt niet echt als een verrassing toch? In de Vuelta liet hij dit ook zien.
De Vuelta is juist hetgeen wat uit het niets kwam. Nooit heeft Dumoulin blijk gegeven een of andere toekomstige topklimmer te worden. Heuvels, vooruit. Maar heuvels zijn wat anders dan beklimmingen van drie kwartier.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:14:33 #74
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171086749
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:10 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Tom met Froome vergelijken, doe dat eens niet :').

Het probleem met Froome is dat hij uit het niets ineens geweldig klom. Hij een debiel lelijke stijl heeft. Saai is. En bij een enigszins dubieuze ploeg zit, zeker in de Lijnders tijd.

Ik vind Tom sympathiek en hij is NEDERLANDER, dus ik juich voor Tom. Wen er maar aan.
Jammer dat je zulke extreemrechtse gedachten hebt als het over sporters gaat.

Overigens zijn Tom zijn klimmersbenen wel uit het niets gekomen hoor.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:15:21 #75
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171086775
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:12 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Tom is altijd een groot talent geweest, was vroeger meer tijdrijder maar dit komt niet echt als een verrassing toch? In de Vuelta liet hij dit ook zien.
Die Vuelta was dan ook totaal bezopen. Die rit naar Cumbre del Sol was fantastisch om te zien, maar dat was full retard level Ricco.

Vandaag was ongeveer hetzelfde.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:15:25 #76
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171086778
#Viesdik

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:17:09 #77
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171086823
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Die Vuelta was dan ook totaal bezopen. Die rit naar Cumbre del Sol was fantastisch om te zien, maar dat was full retard level Ricco.

Vandaag was ongeveer hetzelfde.
Er zit hier nog een gat in het plafond van die overwinning. Dat was een soort De Bonis finish.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:17:20 #78
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171086831
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:14 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

De Vuelta is juist hetgeen wat uit het niets kwam. Nooit heeft Dumoulin blijk gegeven een of andere toekomstige topklimmer te worden. Heuvels, vooruit. Maar heuvels zijn wat anders dan beklimmingen van drie kwartier.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:17:31 #79
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171086836
Dat Froome de Tour won is helemaal niet raar want hij liet in de Vuelta van 2011 al zien dat hij goed kon klimmen.

- Slobeend
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:18:04 #80
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171086846
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:17 schreef Slobeend het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En toen woog hij nog 90 kilo.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:19:10 #81
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171086873
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Froome de Tour won is helemaal niet raar want hij liet in de Vuelta van 2011 al zien dat hij goed kon klimmen.

- Slobeend
Ga nou niet trollen ontzettende klaphark. Dumoulin heeft een gestage progressie laten zien waar Froome letterlijk vanuit het niets full retard ging. Ja die Vuelta was een giant leap maar niet buiten de realm of possibilities.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:19:34 #82
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171086882
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Die Vuelta was dan ook totaal bezopen. Die rit naar Cumbre del Sol was fantastisch om te zien, maar dat was full retard level Ricco.

Vandaag was ongeveer hetzelfde.
Dit was de ideale beklimming en etappe voor Tom. Laten we nou eerst maar eens dinsdag en donderdag afwachten. Ik moet het nog zien allemaal.

En ik juich niet voor alle Nederlanders. Terpstra is een teringhond.
pi_171086887
Zwitserland 2014 vond ik wel een prestatie waaruit bleek dat Dumoulin niet enkel kon tijdrijden, maar bergop ook een goed niveau kon halen. Al had ik deze ontwikkeling niet verwacht, maar de "echte" bergritten komen ook volgende week pas.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:20:52 #84
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171086921
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:17 schreef Slobeend het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Toen werd hij in de rit naar Lucena voorbijgesneld door Vorganov, Palomares en Matteo Carrera.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:21:41 #85
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171086942
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:20 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Toen werd hij in de rit naar Lucena voorbijgesneld door Vorganov, Palomares en Matteo Carrera.
Nou en, hij was toen 21 en had nog een buik.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:22:07 #86
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171086955
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:21 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Nou en, hij was toen 21 en had nog een buik.
Vind ik nogal een context.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_171086967
In Zwitserland had ie al redelijke klimmersbenen laten zien inderdaad.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:22:44 #88
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171086970
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:19 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ga nou niet trollen ontzettende klaphark. Dumoulin heeft een gestage progressie laten zien waar Froome letterlijk vanuit het niets full retard ging. Ja die Vuelta was een giant leap maar niet buiten de realm of possibilities.
Ik wist niet dat je boos werd.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:23:08 #89
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171086985
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
In Zwitserland had ie al redelijke klimmersbenen laten zien inderdaad.
Ja, Sagan ook.

Wat boeit dat.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:24:07 #90
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171087007
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:21 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Nou en, hij was toen 21 en had nog een buik.
Maar als je wilt dat ik er een goed-nieuws-show van maak wil ik dat best doen hoor.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_171087030
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ja, Sagan ook.

Wat boeit dat.
Van Sagan wordt ook al jaren gezegd dat hij mee kan doen voor eindklassementen als hij zich daar op toelegt.. Alleen gaat hij dat vast nooit doen..
  zondag 21 mei 2017 @ 00:25:07 #92
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171087042
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:19 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dit was de ideale beklimming en etappe voor Tom. Laten we nou eerst maar eens dinsdag en donderdag afwachten. Ik moet het nog zien allemaal.

En ik juich niet voor alle Nederlanders. Terpstra is een teringhond.
Je laatste zin _O_.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171087054
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:20 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Toen werd hij in de rit naar Lucena voorbijgesneld door Vorganov, Palomares en Matteo Carrera.
Carrara hoort natuurlijk niet in dit rijtje _O_
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:25:50 #94
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171087059
Dumoulin maakt gewoon net als Stefan Schumacher uitstekend gebruik van de medische kennis in zijn familie.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:25:56 #95
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171087060
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:24 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Maar als je wilt dat ik er een goed-nieuws-show van maak wil ik dat best doen hoor.
Goed zo, gewoon bek houden en meelopen in de polonaise.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:26:15 #96
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171087070
En sinds wanneer mag je je niet meer ontwikkelen als talent? Tom liet op z'n 23e klimtalent zien. Froome helemaal, maar dan ook helemaal uit het niets op z'n 26e.
pi_171087105
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ja, Sagan ook.

Wat boeit dat.
Ongeacht hoe Dumoulin nu ook rondrijdt is zeggen dat hij net als Froome vanuit het niets opeens kon klimmen onzin.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:27:48 #98
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171087110
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:26 schreef Slobeend het volgende:
En sinds wanneer mag je je niet meer ontwikkelen als talent? Tom liet op z'n 23e klimtalent zien. Froome helemaal, maar dan ook helemaal uit het niets op z'n 26e.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_171087127
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:27 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij eindigt daar zelfs achter Matteo Carrara!
  zondag 21 mei 2017 @ 00:28:53 #100
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171087142
quote:
8s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:28 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Hij eindigt daar zelfs achter Matteo Carrara!
De voortekenen van een toekomstige topklimmer waren daar.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:29:23 #101
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171087149
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:27 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja die Pidgorrny kon er wat van.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:30:07 #102
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171087162
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:29 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ja die Pidgorrny kon er wat van.
Passo Maniva lag in het parcours, dan moet je omhoog kunnen fietsen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_171087171
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:19 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dit was de ideale beklimming en etappe voor Tom. Laten we nou eerst maar eens dinsdag en donderdag afwachten. Ik moet het nog zien allemaal.

En ik juich niet voor alle Nederlanders. Terpstra is een teringhond.
Wat is er met Terpstra dan? Hij is weinig populair in NL.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:32:01 #104
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171087193
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:27 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:32:02 #105
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171087196
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:27 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Ongeacht hoe Dumoulin nu ook rondrijdt is zeggen dat hij net als Froome vanuit het niets opeens kon klimmen onzin.
Zit nog altijd een grotere kern van waarheid in dan stellen dat zijn huidige prestaties er altijd al aan zat te komen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:32:04 #106
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171087199
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:30 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Passo Maniva lag in het parcours, dan moet je omhoog kunnen fietsen.
Wat is jouw mening over Tom Koffieplanter?
  zondag 21 mei 2017 @ 00:33:38 #107
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171087226
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:32 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Wat is jouw mening over Tom Koffieplanter?
Leuke jongen. Leuk om te zien ook, ongeacht of hij wel of niet clean is. Maar het is wel een beetje stuitend als Froome hier weer wordt weggewoven en Tom tegelijkertijd met volle hypocrisie wordt toegejuicht.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:33:45 #108
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171087228
Dit was ook zo'n geniaal moment, even die mannen maximaal op de pijnbank leggen.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:34:33 #109
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171087244
Ik bedoel, als Froome hier vandaag zo gereden had waren de :r emoticons niet aan te slepen. Maar er staat een Nederlands vlaggetje naast zijn naam en alles is leuk en prachtig. Net zoals met Schippers, wat ook niet serieus te nemen is.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_171087264
Wanneer ben je als klassementsrijders eigenlijk niet verdacht? Welke progressie is normaal?
  zondag 21 mei 2017 @ 00:36:11 #111
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171087280
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik bedoel, als Froome hier vandaag zo gereden had waren de :r emoticons niet aan te slepen. Maar er staat een Nederlandse vlaggetje naast zijn naam en alles is leuk en prachtig. Net zoals met Schippers, wat ook niet serieus te nemen is.
Volgens mij is Schippers juist een van de meest gehate figuren hier onder vaste sportvolgers :D. En terecht.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:36:18 #112
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171087284
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:33 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Leuke jongen. Leuk om te zien ook, ongeacht of hij wel of niet clean is. Maar het is wel een beetje stuitend als Froome hier weer wordt weggewoven en Tom tegelijkertijd met volle hypocrisie wordt toegejuicht.
Als Froome zijn computertje weer eens volgt en zichzelf op eigen tempo naar boven pacet vliegen de :')'s en de :r's je om de oren. Als Tom het doet is het slim, geweldig en briljant.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:36:39 #113
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171087289
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:35 schreef Columbiafan het volgende:
Wanneer ben je als klassementsrijders eigenlijk niet verdacht? Welke progressie is normaal?
Geen enkele.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:36:43 #114
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171087292
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:36 schreef Szura het volgende:

[..]

Volgens mij is Schippers juist een van de meest gehate figuren hier onder vaste sportvolgers :D. En terecht.
Door de doorsnee Henny of Truus niet.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_171087306
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:36 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Door de doorsnee Henny of Truus niet.
Dat geldt voor Froome ook, FOK als referentie lijkt me wat dat betreft sowieso nooit verstandig ;)
pi_171087309
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Zit nog altijd een grotere kern van waarheid in dan stellen dat zijn huidige prestaties er altijd al aan zat te komen.
Daar ben ik het op zich wel mee eens. Al heeft hij daar in het echte klimwerk in feite weinig bijzonders laten zien. Hij begon heel sterk op die typische Spaanse muurtjes van 4 kilometer en vervolgens kon ie op eigen tempo vaak de schade in de echte bergetappes redelijk beperken.
pi_171087318
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:27 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dezelfde Possoni die nu al een paar jaar de fietsen mag wassen van Astana op zijn 32e. ;(
  zondag 21 mei 2017 @ 00:39:06 #118
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171087338
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:36 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Door de doorsnee Henny of Truus niet.
Sinds wanneer nemen we die serieus?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171087440
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Geen enkele.
Dit vind ik ook vrij lachwekkend: http://www.procyclingstats.com/race/Giro_Italia_2007
Moet je voor de grap eens kijken naar z'n uitslagen in bergritten pré Giro 2007.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:43:51 #120
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171087448
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Als Froome zijn computertje weer eens volgt en zichzelf op eigen tempo naar boven pacet vliegen de :')'s en de :r's je om de oren. Als Tom het doet is het slim, geweldig en briljant.
De vergelijking Froome vs Tom vind ik nog steeds erg pijnlijk, maar je mag me best hypocriet noemen hoor.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:45:49 #121
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171087490
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:43 schreef Slobeend het volgende:

[..]

De vergelijking Froome vs Tom vind ik nog steeds erg pijnlijk, maar je mag me best hypocriet noemen hoor.
Wat vind je er precies pijnlijk aan?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:48:52 #122
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171087536
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:43 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Dit vind ik ook vrij lachwekkend: http://www.procyclingstats.com/race/Giro_Italia_2007
Moet je voor de grap eens kijken naar z'n uitslagen in bergritten pré Giro 2007.
Wie bedoel je nu precies, want ik zie bijna alleen maar lachwekkende namen.

Enige goede prestatie van Evgeni Petrov ooit in een grote ronde. _O-
Enige grote ronde waar Mazzoleni echt zo sterk was, niet geheel toevallig daarna geschorst. _O-
Mandy. _O- _O-
Ricco _O_
Di Luca :D :')

Mooie tijden waren dat.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_171087612
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Wie bedoel je nu precies, want ik zie bijna alleen maar lachwekkende namen.

Enige goede prestatie van Evgeni Petrov ooit in een grote ronde. _O-
Enige grote ronde waar Mazzoleni echt zo sterk was, niet geheel toevallig daarna geschorst. _O-
Mandy. _O- _O-
Ricco _O_
Di Luca :D :')

Mooie tijden waren dat.
Ik bedoel Andy Schleck die uit het niets tweede komt worden in de Giro op z'n 21ste.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:54:28 #124
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171087626
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Wat vind je er precies pijnlijk aan?
Ik zie weinig overeenkomsten. Tom is slim en deelt beklimmingen perfect in. Maar heb hem nog geen moment zo full retard zien klimmen als Froome. Daarom ontgaat me de vergelijking.

Los van het doping aspect vind ik Froome vreselijk om naar te kijken en Tom juist het tegenovergestelde daarvan, maar dat terzijde.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:56:07 #125
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171087661
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:53 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Ik bedoel Andy Schleck die uit het niets tweede komt worden in de Giro op z'n 21ste.
Die had bergop meer laten zien dan Dumoulin, op z'n 20e al.

Wel lachen dat je aan de jaarlijkse foto van Mandy kan zien hoe zijn carrière is verlopen.


Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 00:57:52 #126
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171087690
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:54 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik zie weinig overeenkomsten. Tom is slim en deelt beklimmingen perfect in. Maar heb hem nog geen moment zo full retard zien klimmen als Froome. Daarom ontgaat me de vergelijking.

Los van het doping aspect vind ik Froome vreselijk om naar te kijken en Tom juist het tegenovergestelde daarvan, maar dat terzijde.
Froome klimt enorm vaak op eigen tempo, zeker als hij niet de beste dag heeft. Zo hebben wij op FOK al een aantal keer enorm hard staan te JUICHEN omdat hij moest lossen, maar dan bleek hij op eigen tempo weer terug te rijden. Met de nodige :')'s en :r's tot gevolg. Terwijl Froome dan in principe slim reed en de beklimming perfect indeelde.

Oftewel, een volledig terechte vergelijking. Wat Tom nu deed was exact hetzelfde als wat Froome vaker heeft gedaan en minstens zo full retard.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:58:33 #127
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171087702
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:54 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik zie weinig overeenkomsten. Tom is slim en deelt beklimmingen perfect in. Maar heb hem nog geen moment zo full retard zien klimmen als Froome. Daarom ontgaat me de vergelijking.

Los van het doping aspect vind ik Froome vreselijk om naar te kijken en Tom juist het tegenovergestelde daarvan, maar dat terzijde.
Dat deed Froome de afgelopen Vuelta nog, met de nodige :r en als gevolg. Zijn prestatie op Lagos de Covadonga is niet veel anders dan de manier van klimmen van Dumoulin.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_171087742
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Die had bergop meer laten zien dan Dumoulin, op z'n 20e al.

Wel lachen dat je aan de jaarlijkse foto van Mandy kan zien hoe zijn carrière is verlopen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Letterlijk niets wees er in 2007 op dat Schleck zelfs maar top 10 zou kunnen gaan rijden in z'n eerste Giro.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 01:01:43 #129
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171087759
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:58 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Dat deed Froome de afgelopen Vuelta nog, met de nodige :r en als gevolg. Zijn prestatie op Lagos de Covadonga is niet veel anders dan de manier van klimmen van Dumoulin.
Klimt Tom ook op wattages dan?
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 01:02:53 #130
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171087784
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:00 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Letterlijk niets wees er in 2007 op dat Schleck zelfs maar top 10 zou kunnen gaan rijden in z'n eerste Giro.
Nee, klopt. Desondanks met onder meer een 8e plaats in Romandië wel laten zien dat hij aardig kon klimmen. Waar hij verder allemaal toe in staat was wisten we alleen nog niet echt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 mei 2017 @ 01:03:47 #131
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171087803
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:01 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Klimt Tom ook op wattages dan?
Froome klom daar, of in eigenlijk de hele Vuelta, niet op wattages, maar op eigen tempo. Hij werd niet voor niets elke keer gelost.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_171087808
#teamKoffieplanterenRellende_Rotscholier

Geen fan zijn van Froome is allemaal prima, maar strooien met kotssmileys vanwege doping (vermoeden, moest ik er van Marcel Blaak bij vermelden want bewijzen zijn er niet), lelijke stijl (Mollema anyone) en zijn berekende manier van het rijden van beklimmingen en grote rondes als geheel slaat echt nergens op.
pi_171087825
Wie is er dan fan van Mollema?
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 01:05:31 #134
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171087838
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:03 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Froome klom daar, of in eigenlijk de hele Vuelta, niet op wattages, maar op eigen tempo. Hij werd niet voor niets elke keer gelost.
Op wattages klimmen is toch juist eigen tempo? Nou ja, verder ook niet zo relevant eigenlijk.
pi_171087897
José De Cauwer gelooft ook heel erg in Tom, dat geheel terzijde.
  zondag 21 mei 2017 @ 01:10:23 #136
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171087909
Niemand is fan van Mollema toch?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 01:12:22 #137
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171087935
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:10 schreef Szura het volgende:
Niemand is fan van Mollema toch?
Jawel, ik. Maar niet per sé als wielrenner, meer als persoon.
  zondag 21 mei 2017 @ 01:12:51 #138
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171087941
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:09 schreef Columbiafan het volgende:
José De Cauwer gelooft ook heel erg in Tom, dat geheel terzijde.
Maar De Cauwer was zelf ploegleider van LeMond en handelde in amfetamines (of was betrokken bij), dus wat dat betreft.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_171087961
Wattages en aanklampen is Evans etc.....ik zie liever renners die op gevoel klimmen zoals Quintana en ook Dumoulin.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_171087978
Ik mag graag kijken naar mensen met techniek, stijl, aanvallendheid in zich. Doe het voor de mensen thuis of op de bühne. Het kan me weinig schelen of er ook maar een bepaalde liter doping in die jongen zit. Ik heb dan een wereldmiddag gehad, ik heb me vermaakt.
  zondag 21 mei 2017 @ 01:15:49 #141
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171087986
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mag graag kijken naar mensen met techniek, stijl, aanvallendheid in zich. Doe het voor de mensen thuis of op de bühne. Het kan me weinig schelen of er ook maar een bepaalde liter doping in die jongen zit. Ik heb dan een wereldmiddag gehad, ik heb me vermaakt.
We noteren het even.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 21 mei 2017 @ 01:16:06 #142
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171087991
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:04 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Vanmiddag was er toch juist geen cynisme?
Ik bedoel over een langere periode. Als ik Tom zie fietsen wil ik denken dat het allemaal geweldig is en op de banken staan, maar ik kan alleen maar cynisch toekijken. Als je maar lang genoeg in de wielertopics rondhangt hier en luistert naar de mensen die pretenderen er verstand van te hebben word je zo conditioneerd.

Ik ben dit jaar veel minder enthousiast dan vorig jaar met Kruijswijk, maar misschien komt dat ook door de angst dat het nog misgaat.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 01:16:14 #143
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171087994
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mag graag kijken naar mensen met techniek, stijl, aanvallendheid in zich. Doe het voor de mensen thuis of op de bühne. Het kan me weinig schelen of er ook maar een bepaalde liter doping in die jongen zit. Ik heb dan een wereldmiddag gehad, ik heb me vermaakt.
Stijn, schrijf nou eens een keer normaal.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 mei 2017 @ 01:16:24 #144
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_171087997
Ingezet op; Binnen 5 jaar wordt Quintana betrapt op doping _O_
pi_171088001
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Stijn, schrijf nou eens een keer normaal.
Dat kan al niet meer.
  zondag 21 mei 2017 @ 01:16:53 #146
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171088008
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:12 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Jawel, ik. Maar niet per sé als wielrenner, meer als persoon.
Ik ook.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 01:17:49 #147
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171088021
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:16 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik ook.
Omdat ie voor Feyenoord is, wat oppervlakkig zeg.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 mei 2017 @ 01:18:41 #148
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171088034
Maar ik ben het verder wel met Stijn eens, hoor. Ricco naar Bagnères de Bigorre blijft een van mijn mooiste herinneringen ooit.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 21 mei 2017 @ 01:19:23 #149
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171088045
Landisje was toch ook prachtig, heerlijk man, lagaan joh.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 01:19:43 #150
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171088055
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Froome klimt enorm vaak op eigen tempo, zeker als hij niet de beste dag heeft. Zo hebben wij op FOK al een aantal keer enorm hard staan te JUICHEN omdat hij moest lossen, maar dan bleek hij op eigen tempo weer terug te rijden. Met de nodige :')'s en :r's tot gevolg. Terwijl Froome dan in principe slim reed en de beklimming perfect indeelde.

Oftewel, een volledig terechte vergelijking. Wat Tom nu deed was exact hetzelfde als wat Froome vaker heeft gedaan en minstens zo full retard.
1. Froome heeft veel meer gewonnen en meer bizarre dingen gedaan. 2. Dumoulin kan een enorm vermogen wegtrappen, met meer klimtraining dan zoiets doen als vandaag op Oropa vind ik niet full retard. 3. Tom liet zich vandaag niet lossen. Quintana viel aan toen Tom wat verder zat. 4. Jullie hebben wel een punt, maar ik vind Tom geen Froome. 5. Ik geef het op.
  zondag 21 mei 2017 @ 01:22:40 #151
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171088099
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Omdat ie voor Feyenoord is, wat oppervlakkig zeg.
Niet.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 01:22:42 #152
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171088100
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:19 schreef Slobeend het volgende:

[..]

1. Froome heeft veel meer gewonnen en meer bizarre dingen gedaan. 2. Dumoulin kan een enorm vermogen wegtrappen, met meer klimtraining dan zoiets doen als vandaag op Oropa vind ik niet full retard. 3. Tom liet zich vandaag niet lossen. Quintana viel aan toen Tom wat verder zat. 4. Jullie hebben wel een punt, maar ik vind Tom geen Froome. 5. Ik geef het op.
Speciaal voor jou een nummertje, lieve Slob.

Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 mei 2017 @ 01:23:03 #153
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171088104
Sella in de Giro datzelfde jaar was ook zoiets moois. Lachwekkende coureur, die mis ik deze jaren toch wel.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_171088119
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:36 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Door de doorsnee Henny of Truus niet.
Waarom wordt schippers hier dan gehaat
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 01:25:00 #155
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171088132
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Speciaal voor jou een nummertje, lieve Slob.

Dankje, fijn nummertje.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 01:31:26 #156
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171088198
Overigens wil ik graag een verzoekje indienen bij rondewim: Met het commentaar van dorpsidioot Joris van den Berg bij de samenvatting van deze rit moet iets gedaan worden. Er kwam een onvervalste HAHA voorbij waar Herbert nog trots op zou zijn.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 mei 2017 @ 01:33:12 #157
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171088211
Ik heb puur op gevoel 9 goden geselecteerd voor morgen, fuck de voorbeschouwingen.

¤ 574.635
pi_171088247
Ik vind dit een geweldig topic.

Goedenacht.
pi_171088364
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit een geweldig topic.

Goedenacht.
Dat is het ook!

Slaap lekker!
pi_171088372
Ik weet niet wat vermoeiender is, mensen die er vanuit gaan dat Dumoulin geen doping gebruikt of Koffieplanter, R_R en wim die voor de zoveelste keer komen melden dat sporters uit eigen land wat positiever bejegend worden dan sporters uit andere landen (een extreem verbijsterend gegeven, je verwacht het gewoon niet), en nu opeens geen redenen buiten blind nationalisme zien waarom je niet negatief over Froome en positief over Dumoulin kan zijn (Sky? Brailsword? Stijl? Persoonlijkheid?). Maar dat geheel terzijde.
pi_171088405
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens wil ik graag een verzoekje indienen bij rondewim: Met het commentaar van dorpsidioot Joris van den Berg bij de samenvatting van deze rit moet iets gedaan worden. Er kwam een onvervalste HAHA voorbij waar Herbert nog trots op zou zijn.
Dit moment van Joris van den Samenvattingberg kan al nooit meer overtroffen worden:

pi_171088437
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:50 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dit moment van Joris van den Samenvattingberg kan al nooit meer overtroffen worden:

Ook zo triest dat de NOS toen in dat filmpje ging lopen knippen in plaats van die vent gewoon te ontslaan.
  zondag 21 mei 2017 @ 02:06:32 #163
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171088581
Joris :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 05:29:35 #164
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171089144
Etappe 15: Valdengo - Bergamo, 199 km

Zoals verwacht moest het spektakel van de veertiende rit toch vooral van de laatste tien kilometer komen. Het was vooraf de vraag of de klassementsrenners er een boeiend schouwspel van wilden maken, maar toen FDJ al vroeg op kop begon te rijden werd dat meteen duidelijk. De vluchters kregen geen ruimte en dus zouden de jongens van het algemeen klassement gaan strijden om de dagwinst. Quintana had zijn zinnen ook duidelijk op deze rit gezet en liet zijn mannen op kop rijden. Na wat speldenprikjes her en der kwam Quintana een aantal kilometer voor de top met een serieuze aanval, niemand leek hem te kunnen volgen. Dumoulin koos zoals altijd voor zijn eigen tempo en leek niet heel veel te verliezen op de Colombiaan. Sterker nog, na een tijd kwam Dumoulin zelfs dichterbij. Hij raapte alles op wat tussen hem en Quintana reed en bleef maar op kop rijden, met iedereen in zijn wiel. Hij bleef maar dichterbij komen, tot hij ineens in het wiel zat. Toen kwam misschien wel het mooiste moment van de rit, een halve seconde hield Dumoulin de benen stil. Hij leek te twijfelen, even in het wiel zitten of meteen demarreren? Demarreren natuurlijk, proberen Quintana een mentale tik te geven. Dat lukte aardig, in de laatste meters van de rit moest Quintana lossen. Zakarin hoefde niet te lossen, hij leek te profiteren van al het werk van Dumoulin, maar daar dacht Tom anders over. Hij dacht even terug aan de rit naar Cumbre del Sol in de Vuelta van 2015 en besloot nu hetzelfde te doen. Hij sprintte nog naar het wiel van Zakarin, ging erop en erover en won eigenlijk met gemak. Het zijn impressionante prestaties van Dumoulin, wat hij tijdens deze Giro allemaal aan het doen is mogen we op z'n minst bijzonder noemen. Hij is op weg naar iets heel moois, maar de zware derde week moet nog komen. Het is nog steeds te vroeg voor conclusies, hoewel de voorlopige conclusie wel mag zijn dat Tom buitenaards is. Hij staat nu al op zeven ritzeges in een grote ronde, voor een Nederlander is dat niet slecht. Voor de allesbeslissende derde week komt moeten we wel eerst nog even de tweede week afronden. Dat doen we met een rit richting Bergamo, met in de laatste 50 kilometer een parcours dat gelijk is aan dat van de Ronde van Lombardije. Het lijkt een ideale rit voor de vluchters.




Net als in de Giro van 2014 kende deze Giro een aankomst op Oropa. Daags na die rit in 2014 zou het peloton vertrekken vanuit Valdengo en ook dat zal tijdens deze Giro zo zijn. Voor 2014 was de koers nog nooit in het nietige dorpje van amper 2500 inwoners geweest, maar nu in een paar jaar tijd ineens twee keer. Valdengo ligt op amper 10 kilometer afstand van Biella, waar de voet van de klim naar Oropa ligt. De renners hebben dus na die enorm korte rit van gisteren ook nog eens een korte verplaatsing gehad, dat is voor het herstel altijd lekker. We zijn, omdat we zo dicht bij de finishplaats van gisteren zijn, uiteraard nog steeds in Piëmonte, maar die regio gaan we vandaag wel definitief verlaten. Valdengo is niet echt een dorp dat bol staat van de boeiende verhalen. Er komen ook maar weinig bekende mensen vandaan. Alleen Giuseppe Pella kan genoemd worden als enigszins bekend persoon. Hij is in 1953 nog even president van Italië geweest, maar diende al snel weer zijn ontslag in omdat zijn daden niet echt op veel steun konden rekenen. Qua gebouwen heeft het dorp maar een duidelijk hoogtepunt, boven op een heuveltje ligt een kasteel dat er best mag zijn. De renners starten in het centrumpje van Valdengo, voor de deur van het lokale stadhuis.



Het grootste deel van deze rit is enorm vlak en enorm saai. We rijden maar weer eens een dag door de Povlakte, want het minst interessante deel van Italië moet natuurlijk wel genoeg aandacht krijgen. In de eerste kilometers is er nog een klein bultje, dat kan nog wel een beetje bepalend zijn bij het vormen van een kopgroep, maar verder hebben we weer hetzelfde verloop als tijdens de vorige rit. Rechte en brede wegen, door een landschap dat niet op veel schilderijen terug te vinden zal zijn. De renners rijden door wat dorpjes, zoals Ghislarengo, waar de passages wat smaller zijn en waar ook de gebruikelijke rotondes weer om de hoek komen kijken. Zonder veel problemen zullen de renners richting het oosten blijven rijden, terwijl ze dorpjes als Fara Novarese en Agnellengo passeren. Van Agnellengo is het een kleine tien kilometer fietsen tot Oleggio, over grotendeels rechte wegen. Buiten Oleggio rijden de coureurs het nationaal park van de Valle del Ticino binnen. In dit park is er een kleine afdaling richting de rivier Ticino, met zelfs een paar bochten. Gekkigheid. Na dit spannende intermezzo gaat het weer 15 kilometer vooral rechtdoor, met een aantal bochten dat je op één hand kan tellen en nog een paar rotondes. Na die 15 kilometer rijden de renners door Busto Arsizio, waar na 64 kilometer de eerste tussensprint van de dag is. Busto Arsizio is een oude textielstad met een paar kerkjes die best mooi zijn.



Na deze eerste tussensprint rijden de renners een tijd over wat smallere en bochtigere wegen, met zowaar ook een paar bomen langs de kant van de weg. Het parcours is dus iets minder geestdodend dan tijdens de vorige rit. Na een aantal kilometer wordt de weg wel weer wat breder, maar het blijft wel redelijk bochtig. Ook vlak, vooral heel vlak. Tussen de dorpjes Lomazzo en Arosio komen de renners over een afstand van ongeveer 15 kilometer 20 rotondes tegen, met de verkeersveiligheid is het in deze streek wel goed gesteld. Na het festival der rotondes fietsen de renners verder richting Briosco en hier verlaten we het vlakke land. We komen in een landschap terecht met wat meer heuvels. Zo gaat het na Briosco bijvoorbeeld een kilometer omhoog aan 5%. Niet direct heel spannend, maar alles beter dan een volledig vlakke weg. Even verderop volgt er nog een kort klimmetje van 1,5 kilometer aan 4% richting Bevera. In dit dorpje slaan de renners rechtsaf en komen ze weer op een bredere en rechtere weg terecht. Het is dan ook weer een tijdje vlak. Na 120 kilometer komen de renners door Calco en dan volgt er een korte maar simpele afdaling richting de rivier Adda. Na deze rivier gaat het weer een kilometer aan 5% omhoog en na dit klimmetje zijn we al dicht in de buurt van de tweede tussensprint van de dag. Tot dit tweede tussensprintje van de dag rijden de renners over brede en vlakke wegen. In Almenno San Salvatore is dan na 140 kilometer de tweede tussensprint van de dag. We zijn nu ook al dicht in de buurt van de finale. In Almenno San Salvatore loopt het ook weer even een kilometer aan 4 à 5% omhoog en even daarna komen de renners over een bochtige weg langs de rivier Brembo te rijden. Na 145 kilometer rijden ze dan heel dicht langs Sedrina, de geboorteplaats van een van de beste Italiaanse renners ooit, Felice Gimondi. Een van de weinige renners die het ooit voor elkaar heeft gekregen om alle grote rondes te winnen. De Giro won hij zelfs drie keer en dan reed hij ook nog eens zes keer podium, daarnaast werd hij wereldkampioen en won hij grote klassiekers als Milaan-San Remo, Parijs-Roubaix en zijn Ronde van Lombardije. Zijn naam mag tijdens deze 100e Giro zeker niet ontbreken. We moeten deze rit maar beschouwen als een ode aan hem.



Nadat de renners langs Sedrina zijn gefietst hoeven ze nog maar een aantal kilometer over vlakke wegen te fietsen richting Zogno. In Zogno komen ze terecht op het parcours van de Ronde van Lombardije van 2016. We gaan de laatste drie beklimmingen van die klassieker nu afwerken en dat is eigenlijk weer een gemiste kans. Het was namelijk niet zo ingewikkeld geweest om er nog een vierde klim of zelfs een vijfde klim aan toe te voegen. Na de tussensprint in Almenno San Salvatore hadden de renners ook rechtdoor kunnen fietsen, op weg naar Ponte Giurino om daar aan de klim naar Berbenno te beginnen (8 kilometer aan 4%), kort daarop gevolgd door de klim naar Sant'Antonio Abbandonato (6,5 kilometer aan 9%). Deze twee beklimmingen zaten ook in Il Lombardia van 2016, maar voor deze rit vond men dat schijnbaar van het goede teveel. Vooral het gemis van Sant'Antonio Abbandonato is spijtig, dat is een heerlijke klim. Enfin, doordat we na Almenno San Salvatore niet richting het binnenland fietsen maar de Brembo blijven volgen beginnen we pas in Zogno aan de eerste echte klim van de dag, Miragolo San Salvatore. Een klim van de tweede categorie die bijna negen kilometer lang is en 7% gemiddeld. Een pittige klim, die vooral richting het eind nog behoorlijk steil wordt. In de laatste kilometer gaat het aan 9% gemiddeld omhoog, met zelfs een uitschieter naar 11%. Na 159 kilometer, op 40 kilometer van de streep, komen de renners boven op deze klim.




Na de top van deze klim is het een kilometer vlak, maar daarna volgt een lastige afdaling. De weg is hier niet zo breed, het wegdek is niet overal even goed en er zijn behoorlijk veel bochten. Vooral het tweede deel van de afdaling is behoorlijk technisch, omdat er nogal wat scherpe haarspeldbochten volgen. Na vijf kilometer dalen komen de renners beneden uit in Rigosa en bereiken ze weer een bredere weg. Het zal nu ook meteen weer omhoog gaan lopen, de klim naar Selvino begint direct. Deze klim is een stuk makkelijker dan de vorige, hij is maar zeven kilometer lang en slechts 5,4% gemiddeld. In het begin is de klim wel even steil, het begint met een kilometer aan 7%, maar daarna wordt het niet zo steil meer en gaat het behoorlijk gelijkmatig aan 5% omhoog. Na 171 kilometer koers komen de renners boven op deze klim van de derde categorie, nog minder dan 30 kilometer te gaan. Selvino zelf is overigens vooral een dorpje waar je wil zijn als er sneeuw ligt, het is vooral een wintersportoord. Je struikelt er over de hotelletjes en bungalows, die nu ongetwijfeld enorm leeg zullen zijn. Na de klim volgt een lange afdaling van 12 kilometer, met ontzettend veel haarspeldbochten. Door al die bochten is de afdaling behoorlijk technisch, hoewel de weg wel breed is. Buiten de haarspeldbochten om stelt de afdaling niet veel voor, maar een aantal van die haarspeldbochten zelf zijn behoorlijk pittig. Op ongeveer 16 kilometer van de streep komen de renners beneden in Nembro.




De renners hebben de vallei van de Fiume Serio bereikt en deze rivier volgen ze tot Bergamo. Twaalf kilometer lang zal het min of meer vlak zijn, terwijl de renners over een rechte en brede weg richting Bergamo fietsen. Op acht kilometer van de streep rijden we Bergamo binnen en gaan we op weg naar de Città Alta, het oude en hogergelegen centrum van Bergamo. In de buitenwijken van Bergamo komen de renners een paar stevige bochten tegen, onder andere eentje op 6,5 kilometer van de streep. Daarna gaat het wel even een kilometer zo goed als rechtdoor, tot men op vijf kilometer van de streep, terwijl de weg al licht omhoog loopt, linksaf slaan en kort daarna rechtsaf. Na die haakse bocht naar rechts begint de klim naar Alta Bergamo. De klim is ongeveer één kilometer lang en 8% gemiddeld. Vooral richting de top wordt het enorm steil, met een strook aan 12% en ook nog eens steentjes in plaats van asfalt. De weg wordt een aantal keer behoorlijk smal, vooral in het steile gedeelte en op het moment dat de renners door een stadspoort fietsen. Het slot van de klim is ook nog eens behoorlijk bochtig. Op iets meer dan drie kilometer van de streep komen de renners boven en gaat het in dalende lijn verder richting de meet. De weg is in de afdaling een stuk breder en tot op anderhalve kilometer van de streep volgt er geen lastige bocht. De bocht op anderhalve kilometer van de aankomst mag er dan meteen ook wel weer zijn, het is een scherpe bocht naar rechts waarna de renners door een stadspoort fietsen met een enorm smalle weg. Ze gaan van een weg van 10 meter breed naar eentje van amper drie meter breed, dat soort dingen zijn altijd leuk. In de Ronde van Lombardije liep het afgelopen jaar goed af, dus dat zal nu vast ook het geval zijn. Na deze bocht gaat het wel een aantal meter rechtdoor, tot op iets minder dan éen kilometer van de streep, dan volgt er een scherpe bocht naar links. In de laatste meters gaat het dan volledig rechtdoor, in licht dalende lijn. Het laatste bochtje naar rechts uit de de koers van de vallende bladeren hebben ze geschrapt. Na iets minder dan 199 zit de tweede week er dan op.




De renners finishen dus in het nieuwere, lager gelegen deel van Bergamo. Het zal de achtste keer worden dat er een rit eindigt in deze stad met 120.000 inwoners. Bergamo is een sprookjesachtige stad, vooral de oude stad is een lust voor het oog. Het is een stad met veel verschillende invloeden, zowel de Etruskische, Keltische en Romeinse invloeden uit vervlogen tijden zie je hier nog steeds terug. In het verleden hebben er ook grote wielrenners gewonnen in de straten van deze parel. Zo won in 1976 Felice Gimondi in Bergamo, uiteraard. Zo dichtbij zijn geboortegrond en in zijn geliefde Lombardije moest hij hier wel winnen. Een andere grote naam is die van Giuseppe Saronni, hij won in 1983 een rit met aankomst in Bergamo, een naam die is afgeleid van een Germaans-Lombardisch woord voor berghuis. In 2007 won Stefano Garzelli hier en de laatste keer dat de Giro hier een aankomst kende, in 2008, ging de overwinning naar een renner die ook morgen aan het vertrek zal staan, de Wit-Rus Kanstantsin Sivtsov, of Siutsou, daar ben ik na al die jaren nog niet achter. Bergamo is ook een stad met een rijke wielerhistorie, talloze grote renners zijn hier geboren. Wat te denken van Giovanni Fidanza, een oude sprinter die ooit nog eens de puntentrui won in de Giro. Of Flavio Guipponi, die in 1989 tweede werd in de Giro. Stelt natuurlijk niks voor in vergelijking met Eddy Mazzoleni, dat was helemaal een lollige renner. Een van de trouwste knechten en vrienden van Vincenzo Nibali, Alessandro Vanotti, komt ook uit Bergamo. Lorenzo Rota, namens de boefjes van Bardiani actief in deze Giro komt ook uit deze stad en ik wil graag afsluiten met een persoonlijke favoriet: Claudio Corti. Ook de oude ploegbaas van Barloworld en Colombia komt uit deze prachtige stad.



De laatste rit voor de rustdag vertrekt om 12:10 en na een opwarmrondje van vijf minuten schiet de koers dan echt op gang. Tussen 16:59 en 17:30 worden de renners aan de finish verwacht. Het leuke deel van de rit, dat met de klimmetjes, zal beginnen rond 15:45. Eurosport is er volgens mijn gids pas rond 15:00 bij, want die minkukels moeten blijkbaar weer motorsport uitzenden ofzo. Eurosport, home of cycling. Maar dan net niet helemaal. Hoe dan ook, met of zonder Eurosport, in Bergamo zal het zonnetje gaan schijnen. Geen regen en ellende zoals in de Ronde van Lombardije vaak gebruikelijk is, maar 24 graden, geen neerslag en ook bijna geen wind. Meer dan prima koersweer.



Tot mijn spijt heb ik me voor de Giro over laten halen om mee te doen aan enkele pooltjes, waaronder het spelletje van cyclingmaster. Dat was een slecht idee, want ineens komt dan in keiharde cijfers naar voren hoe slecht je voorspellingen wel niet zijn. Wat na een tijd ook duidelijk wordt is dat heel veel mensen dezelfde renners kiezen, renners die vaak genoemd worden bij bepaalde sites met een goede reputatie. Het blijkt dus dat mensen die meedoen aan pooltjes niet zelf nadenken, maar gewoon klakkeloos iets overnemen in de hoop dat ze dan veel punten scoren. Het blijkt ook dat mensen steevast het scenario volgen dat zulke sites schetsen. Als die sites reppen over een massasprint, wordt het een massasprint. Wordt het voor de vluchters, dan nemen we vluchters. Zo'n beetje alle sites zijn het er over eens dat de rit die nu volgt er eentje voor de vluchters is. Dus gaat iedereen, zonder verder na te denken, zijn team vullen met vluchters. Als statement tegen deze hersenloosheid neem ik nu de top vijf van een niet nader te noemen site over.
1. Fraile. Baskerens præstation på 11. etape var intet mindre end imponerende og vidner om, at han er i sit livs form. Denne finale er nærmest skræddersyet til ham. Han er stærk på den lange stigning, som han problemfrit kan overleve, og han er meget eksplosiv på den korte brostensbakke. Dertil kommer, at han er hurtig i en spurt. Da han har vist, at han er en af feltets allerstærkeste ryttere, er det svært at se, hvem der skal slå ham, hvis han rammer udbruddet. Vi tvivler på, at mange vil kunne følge ham på bakken i Bergamo, og de, der kan, kan næppe slå ham i en spurt. Den store udfordring bliver at ramme udbruddet, men med hans nuværende form er der gode odds for, at det vil lykkes. Derfor tror vi på endnu en Fraile-sejr.
2. Visconti. Lov til at jagte en etapesejr. Det vil han sikkert også få lov til på denne etape, der passer ham helt perfekt. Ganske vist synes han ikke at have sin bedste form, og derfor kan den lange stigning blive en udfordring, hvis han rammer udbruddet. Normalt er den dog ikke sværere, end at han sagtens kan klare den, og Selvino med den efterfølgende eksplosive finale er lagt til rette til Bahrain-rytteren. Med sin gode spurt har han egenskaberne til at gøre det færdigt.
3. Konrad. At han stadig er ganske frisk, og det må give mod på mere. Han har tabt så meget tid, at han bør få en vis frihed, og finalen passer ham ganske fint. Således er han god på relativt kort stigninger, er eksplosiv på Bergamo-bakken og meget hurtig i en spurt. Som for alle andre er udfordringen at ramme udbruddet, men lykkes det, vil han være en af favoritterne.
4. Sanchez. Har vist, at han er nærmest skræmmende stærk i øjeblikket, og modsat mange andre klatrere har han power på det flade, der øger sandsynligheden for, at han rammer udbruddet. Lykkes det, bliver den store udfordring for ham at følge de bedste klatrere på den sværeste stigning, der kan blive lidt for vanskelig for ham. Lykkes det for ham at komme med over, bliver han livsfarlig i en eksplosiv finale, der passer ham godt, og hvor han kan gøre brug af sine gode spurt.
5. De Plus. Er ved at bekræfte sit store talent. Den unge belgier var flyvende på 11. etape, hvor han havde fortjent et langt bedre resultat. Desværre ødslede han lidt for meget med energien, men det viste i det mindste, at han er en af feltets stærkeste ryttere. Han vil være opsat på at komme med i udbrud. Han mangler lidt eksplosivitet til finalen, men han er så stærk, at han alligevel kan gøre forskellen på stigningerne.

Overigens zou ik de mensen van Eurosport niet uitnodigen voor mijn verjaardagsfeestje.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 mei 2017 @ 07:25:12 #165
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_171089220
Zit je nu te ergeren aan sites die voorbeschouwingen geven :D ?
  zondag 21 mei 2017 @ 07:31:58 #166
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171089225
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 05:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tot mijn spijt heb ik me voor de Giro over laten halen om mee te doen aan enkele pooltjes, waaronder het spelletje van cyclingmaster. Dat was een slecht idee, want ineens komt dan in keiharde cijfers naar voren hoe slecht je voorspellingen wel niet zijn. Wat na een tijd ook duidelijk wordt is dat heel veel mensen dezelfde renners kiezen, renners die vaak genoemd worden bij bepaalde sites met een goede reputatie. Het blijkt dus dat mensen die meedoen aan pooltjes niet zelf nadenken, maar gewoon klakkeloos iets overnemen in de hoop dat ze dan veel punten scoren. Het blijkt ook dat mensen steevast het scenario volgen dat zulke sites schetsen. Als die sites reppen over een massasprint, wordt het een massasprint. Wordt het voor de vluchters, dan nemen we vluchters. Zo'n beetje alle sites zijn het er over eens dat de rit die nu volgt er eentje voor de vluchters is. Dus gaat iedereen, zonder verder na te denken, zijn team vullen met vluchters. Als statement tegen deze hersenloosheid neem ik nu de top vijf van een niet nader te noemen site over.
1. Fraile. Baskerens præstation på 11. etape var intet mindre end imponerende og vidner om, at han er i sit livs form. Denne finale er nærmest skræddersyet til ham. Han er stærk på den lange stigning, som han problemfrit kan overleve, og han er meget eksplosiv på den korte brostensbakke. Dertil kommer, at han er hurtig i en spurt. Da han har vist, at han er en af feltets allerstærkeste ryttere, er det svært at se, hvem der skal slå ham, hvis han rammer udbruddet. Vi tvivler på, at mange vil kunne følge ham på bakken i Bergamo, og de, der kan, kan næppe slå ham i en spurt. Den store udfordring bliver at ramme udbruddet, men med hans nuværende form er der gode odds for, at det vil lykkes. Derfor tror vi på endnu en Fraile-sejr.
2. Visconti. Lov til at jagte en etapesejr. Det vil han sikkert også få lov til på denne etape, der passer ham helt perfekt. Ganske vist synes han ikke at have sin bedste form, og derfor kan den lange stigning blive en udfordring, hvis han rammer udbruddet. Normalt er den dog ikke sværere, end at han sagtens kan klare den, og Selvino med den efterfølgende eksplosive finale er lagt til rette til Bahrain-rytteren. Med sin gode spurt har han egenskaberne til at gøre det færdigt.
3. Konrad. At han stadig er ganske frisk, og det må give mod på mere. Han har tabt så meget tid, at han bør få en vis frihed, og finalen passer ham ganske fint. Således er han god på relativt kort stigninger, er eksplosiv på Bergamo-bakken og meget hurtig i en spurt. Som for alle andre er udfordringen at ramme udbruddet, men lykkes det, vil han være en af favoritterne.
4. Sanchez. Har vist, at han er nærmest skræmmende stærk i øjeblikket, og modsat mange andre klatrere har han power på det flade, der øger sandsynligheden for, at han rammer udbruddet. Lykkes det, bliver den store udfordring for ham at følge de bedste klatrere på den sværeste stigning, der kan blive lidt for vanskelig for ham. Lykkes det for ham at komme med over, bliver han livsfarlig i en eksplosiv finale, der passer ham godt, og hvor han kan gøre brug af sine gode spurt.
5. De Plus. Er ved at bekræfte sit store talent. Den unge belgier var flyvende på 11. etape, hvor han havde fortjent et langt bedre resultat. Desværre ødslede han lidt for meget med energien, men det viste i det mindste, at han er en af feltets stærkeste ryttere. Han vil være opsat på at komme med i udbrud. Han mangler lidt eksplosivitet til finalen, men han er så stærk, at han alligevel kan gøre forskellen på stigningerne.
_O_
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 21 mei 2017 @ 08:31:43 #167
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171089416
Haha held _O_
pi_171089448
quote:
17s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik weet niet wat vermoeiender is, mensen die er vanuit gaan dat Dumoulin geen doping gebruikt of Koffieplanter, R_R en wim die voor de zoveelste keer komen melden dat sporters uit eigen land wat positiever bejegend worden dan sporters uit andere landen (een extreem verbijsterend gegeven, je verwacht het gewoon niet), en nu opeens geen redenen buiten blind nationalisme zien waarom je niet negatief over Froome en positief over Dumoulin kan zijn (Sky? Brailsword? Stijl? Persoonlijkheid?). Maar dat geheel terzijde.
Wel akkoord.
  zondag 21 mei 2017 @ 08:42:12 #169
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_171089467
Haha, Fraile. Sikke en latterlig forudsigelse. Klart, at du ikke har noget at forstå!
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  zondag 21 mei 2017 @ 09:41:22 #170
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_171089997
Om mijn steentje bij te dragen aan de "Is Dumoulin een dopingmutant" discussie.

http://hetiskoers.nl/tom-(...)wie-vertelt-hem-dat/

Goede column uit 2014 over het potentieel van Dumoulin.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  Redactie Sport zondag 21 mei 2017 @ 09:45:15 #171
274204 crew  Mexicanobakker
pi_171090055
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:03 schreef wimderon het volgende:
#teamKoffieplanterenRellende_Rotscholier

Geen fan zijn van Froome is allemaal prima, maar strooien met kotssmileys vanwege doping (vermoeden, moest ik er van Marcel Blaak bij vermelden want bewijzen zijn er niet), lelijke stijl (Mollema anyone) en zijn berekende manier van het rijden van beklimmingen en grote rondes als geheel slaat echt nergens op.
Ik denk dat het walgelijke gedrag van een zekere user hier niet meehelpt. Maar ik zie de parallellen wel tussen Tom en Froomey ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_171090369
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik denk dat het walgelijke gedrag van een zekere user hier niet meehelpt. Maar ik zie de parallellen wel tussen Tom en Froomey ja.
Klein beetje openheid over die paralellen?
pi_171090610
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:04 schreef Columbiafan het volgende:
Wie is er dan fan van Mollema?
Ik ben van niemand 'fan'.
Maar of dat een aanleiding zou moeten zijn om bij al die 'niemanden' continu met denigrerende praat en kotssmileys op de proppen te komen, is een ander verhaal.

Overigens: ik houd van aanvallend ingestelde coureurs, en ik heb respect voor aanklampers. Lijf, leden en geest zijn bij iedere sporter weer anders. Ook Mollema ziet af als een beest, ondanks dat hij de explosiviteit van de aanvaller niet heeft.
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 21 mei 2017 @ 10:20:59 #174
279824 Mansjester
City>United
pi_171090635
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik bedoel, als Froome hier vandaag zo gereden had waren de :r emoticons niet aan te slepen. Maar er staat een Nederlands vlaggetje naast zijn naam en alles is leuk en prachtig. Net zoals met Schippers, wat ook niet serieus te nemen is.
En jij hebt dit weer met Colombiaantjes. Zo heeft iedereen wat :)
  zondag 21 mei 2017 @ 10:23:27 #175
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171090667
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:20 schreef Mansjester het volgende:

[..]

En jij hebt dit weer met Colombiaantjes. Zo heeft iedereen wat :)
Want welke Colombiaan ondergaat er metamorfosen zoals Froome en Dumoulin?
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 21 mei 2017 @ 10:29:21 #176
279824 Mansjester
City>United
pi_171090721
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:23 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Want welke Colombiaan ondergaat er metamorfosen zoals Froome en Dumoulin?
Bij aardig wat Colombiaantjes kan je ook wel twijfels hebben qua ontwikkeling. En daarnaast support jij volgens mij ook elke Colombiaan

Maar nu ga ik zelf even trainen zodat ik volgend jaar Tom kan opvolgen _O_
  zondag 21 mei 2017 @ 10:35:11 #177
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171090782
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:29 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Bij aardig wat Colombiaantjes kan je ook wel twijfels hebben qua ontwikkeling.
Dat kan, moet jij weten. Het is in ieder geval een stuk geloofwaardiger dat iemand van 1m43 en 37 kilo, die zijn hele leven op drie kilometer hoogte heeft geleefd, een berg op vliegt dan iemand van 1m82, die nooit iets zwaarders heeft gezien dan de Cauberg.

quote:
En daarnaast support jij volgens mij ook elke Colombiaan
Nee.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_171090826
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:35 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Dat kan, moet jij weten. Het is in ieder geval een stuk geloofwaardiger dat iemand van 1m43 en 37 kilo, die zijn hele leven op drie kilometer hoogte heeft geleefd, een berg op vliegt dan iemand van 1m82, die nooit iets zwaarders heeft gezien dan de Cauberg.

[..]

Nee.
op basis van welk mechanisme bepaalt je geboorteplaats je klimvermogen?
  zondag 21 mei 2017 @ 10:38:59 #179
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171090839
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:37 schreef Ereinion het volgende:

[..]

op basis van welk mechanisme bepaalt je geboorteplaats je klimvermogen?
Als jij tussen de bergen woont en er van jongs af aan dagelijks tegenaan fietst lijkt het me best plausibel dat je daar, in combinatie met talent, vrij goed in bent.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 21 mei 2017 @ 10:41:37 #180
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171090896
Ik heb 9 namen die iedereen wel zal hebben :{
pi_171090918
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:38 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Als jij tussen de bergen woont en er van jongs af aan dagelijks tegenaan fietst lijkt het me best plausibel dat je daar, in combinatie met talent, vrij goed in bent.
Geloof je dat echt? Want hoe goed je klimt lijkt mij vooral een heel simpel rekensommetje van hoeveel watt per kilogram je kan produceren aan het einde van een etappe. En dat is 99% genetica, door vaker een berg op te fietsen ga je niet ineens meer vermogen produceren bij hetzelfde gewicht. Als Quintana in Drenthe was geboren was hij een even goede klimmer geweest.

Het enige 'voordeel' dat ik kan bedenken is dat in een bergachtig gebied natuurlijk veel meer koersen zijn voor de jeugd zijn in de bergen, waardoor klimmers het makkelijker hebben om prof te worden dan in een vlak gebied.
pi_171090924
Ergens zie ik ook wel de kans, met de rustdag van morgen in het achterhoofd, dat de klassementsmannen wederom de etappe hard gaan maken vandaag. Aan de andere kan kan gisteren ook wel demotiverend gewerkt hebben, vandaag is een prima etappe voor Tom en aanvallen lijkt niet zo nuttig.
  zondag 21 mei 2017 @ 10:45:26 #183
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_171090949
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:38 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Als jij tussen de bergen woont en er van jongs af aan dagelijks tegenaan fietst lijkt het me best plausibel dat je daar, in combinatie met talent, vrij goed in bent.
Nee
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_171090990
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:38 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Als jij tussen de bergen woont en er van jongs af aan dagelijks tegenaan fietst lijkt het me best plausibel dat je daar, in combinatie met talent, vrij goed in bent.
Dan komt het eerder naar buiten. Het blijft een duursport.

Maar dat een mannetje van 21/22 de boel al vermorzelt is wel geloofwaardig wil je zeggen?
  zondag 21 mei 2017 @ 10:49:06 #185
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_171091004
Wonen in de bergen zorgt ervoor dat je zonder training al een voorsprong hebt qua zuurstofopname en al meer gewend bent met klimmen. Het zorgt niet voor meer vermogen. Tom kan dus meer aanleg hebben maar door zijn omgeving beginnen met een achterstand.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_171091017
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik denk dat het walgelijke gedrag van een zekere user hier niet meehelpt. Maar ik zie de parallellen wel tussen Tom en Froomey ja.
Met het verschil dat Tom wél kan fietsen.
pi_171091056
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:43 schreef uithangbord het volgende:
Ergens zie ik ook wel de kans, met de rustdag van morgen in het achterhoofd, dat de klassementsmannen wederom de etappe hard gaan maken vandaag. Aan de andere kan kan gisteren ook wel demotiverend gewerkt hebben, vandaag is een prima etappe voor Tom en aanvallen lijkt niet zo nuttig.
Hij zou wel zonder ploegmaats kunnen komen te zitten bij die beklimmingen als de koers hard wordt gemaakt, dat kunnen ze 'm op dat laatste stuk nog een poets als er een verbond wordt gesloten.

Ik zie het niet gebeuren overigens.
  zondag 21 mei 2017 @ 10:55:09 #188
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_171091104
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:52 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hij zou wel zonder ploegmaats kunnen komen te zitten bij die beklimmingen als de koers hard wordt gemaakt, dat kunnen ze 'm op dat laatste stuk nog een poets als er een verbond wordt gesloten.

Ik zie het niet gebeuren overigens.
Quintana zat gisteren ook snel alleen. Bokkema en krachtwijk helpen tommeke wel.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 mei 2017 @ 10:57:25 #189
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171091125
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:55 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Quintana zat gisteren ook snel alleen. Bokkema en krachtwijk helpen tommeke wel.
Dat lijkt me sterk, ik zie niet echt in wat die met elkaar te maken hebben :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_171091137
Gisteren leek mij tactisch uitgespeeld van Tom. Door quintana een kleine (gecontroleerde) voorsprong te geven reed Quintana alleen en kon niet profiteren van het wiel van Tom of andere renner
pi_171091168
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:55 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Quintana zat gisteren ook snel alleen. Bokkema en krachtwijk helpen tommeke wel.
Ja, die stookte al z'n helpers op in de eerste kilometers. Toen hing er al (bijna) niemand meer aan van Sunweb.

Dat onderstreept mijn punt dus.
  zondag 21 mei 2017 @ 11:07:14 #192
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_171091253
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk, ik zie niet echt in wat die met elkaar te maken hebben :+
Chauvinisme. ;(.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_171091312
Eurosport gaat wat later zijn vandaag :')
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 21 mei 2017 @ 11:14:29 #194
194695 franklop
Fran knock
pi_171091334
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 11:12 schreef komrad het volgende:
Eurosport gaat wat later zijn vandaag :')
MotoGP start gewoon om 14.00u ;) schuiven ze liever een andere race door dan dat dat later begint
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 11:14:55 #195
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_171091341
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 07:25 schreef Beregd het volgende:
Zit je nu te ergeren aan sites die voorbeschouwingen geven :D ?
Nee, uiteraard niet. Daar is niets mis mee.

Ik erger me aan de mensen die bij het invullen van hun pooltjes niet zelf nadenken over een mogelijke uitkomst en eventuele kanshebbers. Mensen die klakkeloos een voorspelling van een ander overnemen. Doe dan niet mee aan zo'n spelletje, weet je wel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 mei 2017 @ 11:18:31 #196
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_171091377
Bij de wielerprono pak ik altijd de Top5 van Unibet. :@
  zondag 21 mei 2017 @ 11:22:58 #197
194695 franklop
Fran knock
pi_171091427
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 11:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij de wielerprono pak ik altijd de Top5 van Unibet. :@
schaamteloos!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 11:23:05 #198
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171091430
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 05:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etappe 15: Valdengo - Bergamo, 199 km
1. Fraile. Baskerens præstation på 11. etape var intet mindre end imponerende og vidner om, at han er i sit livs form. Denne finale er nærmest skræddersyet til ham. Han er stærk på den lange stigning, som han problemfrit kan overleve, og han er meget eksplosiv på den korte brostensbakke. Dertil kommer, at han er hurtig i en spurt. Da han har vist, at han er en af feltets allerstærkeste ryttere, er det svært at se, hvem der skal slå ham, hvis han rammer udbruddet. Vi tvivler på, at mange vil kunne følge ham på bakken i Bergamo, og de, der kan, kan næppe slå ham i en spurt. Den store udfordring bliver at ramme udbruddet, men med hans nuværende form er der gode odds for, at det vil lykkes. Derfor tror vi på endnu en Fraile-sejr.
2. Visconti. Lov til at jagte en etapesejr. Det vil han sikkert også få lov til på denne etape, der passer ham helt perfekt. Ganske vist synes han ikke at have sin bedste form, og derfor kan den lange stigning blive en udfordring, hvis han rammer udbruddet. Normalt er den dog ikke sværere, end at han sagtens kan klare den, og Selvino med den efterfølgende eksplosive finale er lagt til rette til Bahrain-rytteren. Med sin gode spurt har han egenskaberne til at gøre det færdigt.
3. Konrad. At han stadig er ganske frisk, og det må give mod på mere. Han har tabt så meget tid, at han bør få en vis frihed, og finalen passer ham ganske fint. Således er han god på relativt kort stigninger, er eksplosiv på Bergamo-bakken og meget hurtig i en spurt. Som for alle andre er udfordringen at ramme udbruddet, men lykkes det, vil han være en af favoritterne.
4. Sanchez. Har vist, at han er nærmest skræmmende stærk i øjeblikket, og modsat mange andre klatrere har han power på det flade, der øger sandsynligheden for, at han rammer udbruddet. Lykkes det, bliver den store udfordring for ham at følge de bedste klatrere på den sværeste stigning, der kan blive lidt for vanskelig for ham. Lykkes det for ham at komme med over, bliver han livsfarlig i en eksplosiv finale, der passer ham godt, og hvor han kan gøre brug af sine gode spurt.
5. De Plus. Er ved at bekræfte sit store talent. Den unge belgier var flyvende på 11. etape, hvor han havde fortjent et langt bedre resultat. Desværre ødslede han lidt for meget med energien, men det viste i det mindste, at han er en af feltets stærkeste ryttere. Han vil være opsat på at komme med i udbrud. Han mangler lidt eksplosivitet til finalen, men han er så stærk, at han alligevel kan gøre forskellen på stigningerne.
_O- _O_
pi_171091433
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 11:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Nee, uiteraard niet. Daar is niets mis mee.

Ik erger me aan de mensen die bij het invullen van hun pooltjes niet zelf nadenken over een mogelijke uitkomst en eventuele kanshebbers. Mensen die klakkeloos een voorspelling van een ander overnemen. Doe dan niet mee aan zo'n spelletje, weet je wel.
Er zijn wielerspelletjes waarbij dat niet mogelijk is, maar om de een of andere reden is vooral cyclingmaster hier enorm populair. Dat vond ik begin jaren 0 (denk ik, AD rondemaster heette het toen), voor de opkomst van al die voorbeschouwing sites, ook een erg leuk spel. Nu staat het me precies om de redenen die jij noemt (en tijdgebrek / gebrek aan discipline) wat tegen. Vrienden die wielrennen nauwelijks volgen kunnen prima pooltjes winnen als ze een beetje kunnen googlen - vooral bij de Tour. Enige reden om mee te doen is voor veel mensen om hier, of een ander forum, een beetje mee te kunnen praten volgens mij :P
  zondag 21 mei 2017 @ 11:35:16 #200
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171091626
Mede door zulke sites, overigens niets tegen ze, is verschil tussen wielervolgers en incidentele kijkers vervaagd. Ik kies voor mij een paar logische namen en die heeft iedereen nu omdat elke site ze ook noemen.
pi_171091759
Tom gisteren O+
Gino ♥
  zondag 21 mei 2017 @ 11:46:26 #202
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_171091841
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 09:41 schreef Fretwork het volgende:
Om mijn steentje bij te dragen aan de "Is Dumoulin een dopingmutant" discussie.

http://hetiskoers.nl/tom-(...)wie-vertelt-hem-dat/

Goede column uit 2014 over het potentieel van Dumoulin.
Is dat niet geschreven door mbn?
  zondag 21 mei 2017 @ 12:05:43 #203
333483 Aguero
oooooooo
pi_171092192
CyclingmasterNL twitterde op zondag 21-05-2017 om 11:58:16 Het niveau is weer heel hoog bij Cyclingmaster! ?Na Wielerflits en Wielerrevue, zakt ook @foknieuws weg in ons spel... https://t.co/C9V5OsGSwl reageer retweet
Citius, Altius, Fortius.
pi_171092231
Ik was er gisteren niet aan toe gekomen een team op te stellen, rip the dream.
  zondag 21 mei 2017 @ 12:10:11 #205
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171092255
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:05 schreef Aguero het volgende:
CyclingmasterNL twitterde op zondag 21-05-2017 om 11:58:16 Het niveau is weer heel hoog bij Cyclingmaster! ?Na Wielerflits en Wielerrevue, zakt ook @foknieuws weg in ons spel... https://t.co/C9V5OsGSwl reageer retweet
Ohoohoh dikke sneer naar ons toe.

Al hebben we wel een grote poule met onderin mensen die al een week nul bijdrage leveren. Jammer dat Mani hier niet scherp op let.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 mei 2017 @ 12:12:07 #206
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171092286
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:05 schreef Aguero het volgende:
CyclingmasterNL twitterde op zondag 21-05-2017 om 11:58:16 Het niveau is weer heel hoog bij Cyclingmaster! ?Na Wielerflits en Wielerrevue, zakt ook @foknieuws weg in ons spel... https://t.co/C9V5OsGSwl reageer retweet
:D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_171092298
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 11:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij de wielerprono pak ik altijd de Top5 van Unibet. :@
UnibetN1Fan
pi_171092311
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ohoohoh dikke sneer naar ons toe.

Al hebben we wel een grote poule met onderin mensen die al een week nul bijdrage leveren. Jammer dat Mani hier niet scherp op let.
Ik denk dat ik Mani mijn wachtwoord geef en dan kan hij het opvangen als ik het een dagje mis.
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 mei 2017 @ 12:14:06 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171092318
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:05 schreef Aguero het volgende:
CyclingmasterNL twitterde op zondag 21-05-2017 om 11:58:16 Het niveau is weer heel hoog bij Cyclingmaster! ?Na Wielerflits en Wielerrevue, zakt ook @foknieuws weg in ons spel... https://t.co/C9V5OsGSwl reageer retweet
Ze lezen dus mee...

*zwaait wantrouwend
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 21 mei 2017 @ 12:14:15 #210
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171092324
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:05 schreef Aguero het volgende:
CyclingmasterNL twitterde op zondag 21-05-2017 om 11:58:16 Het niveau is weer heel hoog bij Cyclingmaster! ?Na Wielerflits en Wielerrevue, zakt ook @foknieuws weg in ons spel... https://t.co/C9V5OsGSwl reageer retweet
_O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 mei 2017 @ 12:15:12 #211
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171092337
17e is ook wel vrij treurig natuurlijk, elke zichzelf enigszins respecterende subleague staat toch minstens in de top-6.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 12:16:04 #212
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171092355
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ohoohoh dikke sneer naar ons toe.

Al hebben we wel een grote poule met onderin mensen die al een week nul bijdrage leveren. Jammer dat Mani hier niet scherp op let.
Alleen SamOomenN1Fan. Fare Fatiga (TheArt) doet het gewoon, net als ik, slecht.
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 mei 2017 @ 12:17:05 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171092366
Als ik had geweten dat jullie niet zonder mijn vage keuzes hadden gekund, had ik wel meer mijn best gedaan :@
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 21 mei 2017 @ 12:18:40 #214
194695 franklop
Fran knock
pi_171092398
naam renner ploeg waarde
Enrico Battaglin Team LottoNL - Jumbo 2.279.957
Michael Woods Cannondale-Drapac Pro Cycling 1.932.429
Dylan Teuns BMC Racing Team 1.219.188
Tom-Jelte Slagter Cannondale-Drapac Pro Cycling 1.219.188
Eros Capecchi Quick - Step Floors 975.350
Hubert Dupont AG2R La Mondiale 817.250
José Mendes Bora - Hansgrohe 731.512
Tomasz Marczynski Lotto Soudal 731.512
Michal Schlegel CCC Sprandi Polkowice 365.756

ik ga winnen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 21 mei 2017 @ 12:19:02 #215
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171092404
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:16 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Alleen SamOomenN1Fan. Fare Fatiga (TheArt) doet het gewoon, net als ik, slecht.
Pijnlijk slecht ja
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 mei 2017 @ 12:19:46 #216
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171092411
HansenAdam twitterde op zondag 21-05-2017 om 09:58:03 Thanks for all the support guys. It's just my hand, not my legs so no excuse. It's race time :D reageer retweet
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_171092419
In welke rit liggen de kansen voor Kruijswijk.
pi_171092427
quote:
14s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:19 schreef heywoodu het volgende:
HansenAdam twitterde op zondag 21-05-2017 om 09:58:03 Thanks for all the support guys. It's just my hand, not my legs so no excuse. It's race time :D reageer retweet
Kelderman stapte er uit vanwege hand?
pi_171092435
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:18 schreef franklop het volgende:
naam renner ploeg waarde
Enrico Battaglin Team LottoNL - Jumbo 2.279.957
Michael Woods Cannondale-Drapac Pro Cycling 1.932.429
Dylan Teuns BMC Racing Team 1.219.188
Tom-Jelte Slagter Cannondale-Drapac Pro Cycling 1.219.188
Eros Capecchi Quick - Step Floors 975.350
Hubert Dupont AG2R La Mondiale 817.250
José Mendes Bora - Hansgrohe 731.512
Tomasz Marczynski Lotto Soudal 731.512
Michal Schlegel CCC Sprandi Polkowice 365.756

ik ga winnen
Ik ga viesgoed scoren met Petilli.
  zondag 21 mei 2017 @ 12:21:36 #220
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_171092437
16 & 18
  zondag 21 mei 2017 @ 12:22:10 #221
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171092445
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:
In welke rit liggen de kansen voor Kruijswijk.
Er zijn een paar die hem zouden moeten liggen. Alleen is zijn achterstand niet bijzonder groot dus ik vraag me af of ze hem wel laten gaan in een vlucht
  zondag 21 mei 2017 @ 12:22:40 #222
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_171092454
https://www.cyclingmaster.nl/livescreen.php

Nummer 1,2,4,5,6,7,8,10 en 12 geselecteerd

Nu maar hopen dat Costa straks niet mee zit
  zondag 21 mei 2017 @ 12:23:49 #223
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_171092472
Die gasten lezen hier dus gewoon ongegeneerd mee. Dit is de laatste keer dat ik CM aanraak, ik weiger gestalkt te worden.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 12:24:05 #224
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171092477
Winner moet vandaag voor mij scoren.
  zondag 21 mei 2017 @ 12:25:05 #225
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_171092498
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Die gasten lezen hier dus gewoon ongegeneerd mee. Dit is de laatste keer dat ik CM aanraak, ik weiger gestalkt te worden.
Ik vermoed dat ze alleen de FrontPage lezen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 mei 2017 @ 12:25:11 #226
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171092500
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Kelderman stapte er uit vanwege hand?
Dat klopt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 12:25:40 #227
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171092513
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Die gasten lezen hier dus gewoon ongegeneerd mee. Dit is de laatste keer dat ik CM aanraak, ik weiger gestalkt te worden.
Dit stond ook op de frontpage.
pi_171092521
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:25 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dit stond ook op de frontpage.
Sinds wanneer zetten ze dit weer op de frontpage?
  zondag 21 mei 2017 @ 12:27:31 #229
194695 franklop
Fran knock
pi_171092540
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Sinds wanneer zetten ze dit weer op de frontpage?
Sinds vorig jaar al. Met toestemming van de auteur
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 mei 2017 @ 12:28:04 #230
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171092547
1, 2, 3, 4, 6, 7, 15, 25 en 52 :+

37 mensen met Greipel :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 21 mei 2017 @ 12:28:32 #231
194695 franklop
Fran knock
pi_171092556
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:28 schreef heywoodu het volgende:

37 mensen met Greipel :')
Die zullen hem gisteren ook opgesteld hebben ;)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 mei 2017 @ 12:29:09 #232
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171092568
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:28 schreef franklop het volgende:

[..]

Die zullen hem gisteren ook opgesteld hebben ;)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_171092572
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:20 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Kelderman stapte er uit vanwege hand?
Klopt maar die brak voor de tweede keer vlak achter elkaar dezelfde vinger meen ik. Dan wordt het wellicht wat lastig.
pi_171092573
als Sunweb slim is sturen ze een mannetje mee in de kopgroep van de dag
pi_171092596
quote:
2s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:29 schreef Evertjan het volgende:
als Sunweb slim is sturen ze een mannetje mee in de kopgroep van de dag
Hangt wel,erg af van wat voor kopgroep er ontstaat en hoeveel moeite het zou moeten kosten om er in te komen. Als het een groep kanslozen is, dan is het wellicht de moeite niet.
  zondag 21 mei 2017 @ 12:38:01 #236
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171092713
1,2,4,5,9,10,15,17 en Busato
  zondag 21 mei 2017 @ 12:38:45 #237
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171092727
Waarom moet Sunweb iemand meesturen? Dat is in deze etappe helemaal niet relevant.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 21 mei 2017 @ 12:39:45 #238
194695 franklop
Fran knock
pi_171092745
Hofland in een groepje mee

Evenals Bartha, Roy,Deveneyns en Zupha
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 21 mei 2017 @ 12:39:58 #239
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171092752
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ze lezen dus mee...

*zwaait wantrouwend
De beheerder heeft hier wel eens gepost.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 21 mei 2017 @ 12:40:45 #240
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171092774
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ohoohoh dikke sneer naar ons toe.

Al hebben we wel een grote poule met onderin mensen die al een week nul bijdrage leveren. Jammer dat Mani hier niet scherp op let.
Dat is de schuld van Stijn.
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:13 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik denk dat ik Mani mijn wachtwoord geef en dan kan hij het opvangen als ik het een dagje mis.
Je kan ook van te voren al opstellen he.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 21 mei 2017 @ 12:42:30 #241
194695 franklop
Fran knock
pi_171092811
Die kopgroep van 5 zou wel een flopshow zijn trouwens
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_171092834
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:40 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dat is de schuld van Stijn.

[..]

Je kan ook van te voren al opstellen he.
Dan word je ingehaald door de actualiteit.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 12:44:33 #243
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171092852
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:42 schreef franklop het volgende:
Die kopgroep van 5 zou wel een flopshow zijn trouwens
Ze hebben al 27 seconden.
  zondag 21 mei 2017 @ 12:45:06 #244
194695 franklop
Fran knock
pi_171092859
quote:
10s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:44 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ze hebben al 27 seconden.
Cannondale zal wel op kop gaan rijden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 21 mei 2017 @ 12:46:11 #245
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171092881
In de Vuelta vorig jaar had je nog 2 of 3 etappes waar je bijna de dagwinst had gepakt als je 0 renners had opgesteld, dat vond ik wel grappig.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 21 mei 2017 @ 12:47:42 #246
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171092895
Dit kopgroepje :')
  zondag 21 mei 2017 @ 12:55:26 #247
194695 franklop
Fran knock
pi_171092999
Bora en UAE aan kop peloton, Rui Costa probeerde kopgroep bij te halen, niet gelukt gelukkig
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 21 mei 2017 @ 12:56:25 #248
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171093013
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:46 schreef Mani89 het volgende:
In de Vuelta vorig jaar had je nog 2 of 3 etappes waar je bijna de dagwinst had gepakt als je 0 renners had opgesteld, dat vond ik wel grappig.
Ik kijk al uit naar de Tour. 500 mensen met zelfde team. Dat wordt fantastisch.
pi_171093058
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 11:42 schreef Tjacka het volgende:
Tom gisteren O+
mooie overwinning maar zijn mooiste is nog altijd die etappe in Spanje waar hij voorbij Froome zoefde
pi_171093169
Beseffen jullie het al? We gaan de GIRO winnen!!!
*O* *O* *O*
  zondag 21 mei 2017 @ 13:06:36 #251
194695 franklop
Fran knock
pi_171093236
30 seconden voorsprong nu. Cannondale is aan het rijden.

Je verwacht het niet.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 21 mei 2017 @ 13:07:32 #252
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_171093260
quote:
9s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:45 schreef franklop het volgende:

[..]

Cannondale zal wel op kop gaan rijden
quote:
In the lead of the bunch : CANNONDALE
:')
  zondag 21 mei 2017 @ 13:08:12 #253
194695 franklop
Fran knock
pi_171093280
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:07 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

[..]

:')
Heb ik in ieder geval iets goed voorspeld vandaag.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_171093336
Kan natuurlijk ook dat Cannondale nu 100 kilometer gaat controleren.
pi_171093423
Tom heeft nu ook een roze helm.
pi_171093454
Rai is live...
pi_171093485
Kampenaars op kop van het peloton hehe
pi_171093494
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:14 schreef showtimer het volgende:
Tom heeft nu ook een roze helm.
Ik heb roze tepels :)
pi_171093498
  zondag 21 mei 2017 @ 13:20:10 #260
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_171093506
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:16 schreef showtimer het volgende:
Rai is live...
The streaming of this content is available in Italy only ;(
  zondag 21 mei 2017 @ 13:20:51 #261
194695 franklop
Fran knock
pi_171093517
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:20 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

The streaming of this content is available in Italy only ;(
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_171093521
1, 4, 9, 10, 12, 46, 53, 71, 99
  zondag 21 mei 2017 @ 13:21:28 #263
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
  zondag 21 mei 2017 @ 13:23:25 #264
194695 franklop
Fran knock
pi_171093557
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:21 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Danku ^O^
Zelfs reclame op youTube
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_171093577
Gaviria springt weer op alles en iedereen
pi_171093582
quote:
10s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:23 schreef franklop het volgende:

[..]

Zelfs reclame op youTube
Ik ga m rapporteren
pi_171093600
Kreeg toch wel tranen in m'n ogen gisteren toen hij over Zakarin heen ging en de rit won na 4km keihard te hebben doorgesleurd op kop.

Het is duidelijk dat Tom de grootste motor heeft momenteel.

Het enige waarvoor hij moet oppassen is dat hij in de tang komt te zitten van Quintana en Nibali die een betere ploeg hebben. Dinsdag is wel echt een risicodag waar hij, als hij geïsoleerd komt te zitten na de eerste berg, minuten zou kunnen verliezen. Het is wel te hopen dat Mollema en Kruijswijk Tom eventueel gaan helpen mocht de situatie ernaar zijn.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zondag 21 mei 2017 @ 13:26:49 #268
194695 franklop
Fran knock
pi_171093605
Nog even top 5 schoten van de Australian Open tussendoor. Waarom niet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 21 mei 2017 @ 13:27:29 #269
194695 franklop
Fran knock
pi_171093616
Kopgroep wordt bijna ingelopen ondertussen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 21 mei 2017 @ 13:29:37 #270
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171093656
Op Eurosport zie ik nog mannen met aanstellerige zonnebrillen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_171093669
ik kan de stream hier gewoon zien
ik heb wel een Duits IP
en de commentator is Spaans..
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_171093685
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:29 schreef Mani89 het volgende:
Op Eurosport zie ik nog mannen met aanstellerige zonnebrillen.
Eindelijk het vertrouwen in Marcotje verloren?
pi_171093689
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:29 schreef Mani89 het volgende:
Op Eurosport zie ik nog mannen met aanstellerige zonnebrillen.
Ik zie hongerige John.
  zondag 21 mei 2017 @ 13:31:38 #274
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171093692
quote:
9s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:31 schreef wimderon het volgende:

[..]

Eindelijk het vertrouwen in Marcotje verloren?
Ja. Dus die gaat winnen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 13:32:39 #275
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_171093708
Kopgroep krijgt echt geen ruimte zo
pi_171093744
Africa en Cannondale maken er weer een zooitje van
pi_171093769
51,8 km/h in het eerste uur _O-
  zondag 21 mei 2017 @ 13:36:56 #278
194695 franklop
Fran knock
pi_171093771
sraks gaan de klassementsrenners nog strijden om de zege
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_171093810
quote:
9s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:36 schreef franklop het volgende:
sraks gaan de klassementsrenners nog strijden om de zege
Nehh, nog tijd genoeg voor de nieuwe kopgroep om te ontstaan en ruimte te krijgen
pi_171093811
quote:
9s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:36 schreef franklop het volgende:
sraks gaan de klassementsrenners nog strijden om de zege
Zou ultiem genot zijn.
pi_171093813
Peloton valt stil, losers _O-
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 13:39:03 #282
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_171093831
Het gat is 12 seconden, waarom springen er niet wat renners weg?
pi_171093837
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:39 schreef Slobeend het volgende:
Het gat is 12 seconden, waarom springen er niet wat renners weg?
Ploeggenoten van de 5 vooraan springen op de wielen.
  zondag 21 mei 2017 @ 13:40:28 #284
194695 franklop
Fran knock
pi_171093860
8 man met Devenys
5 met Bartha
1 Zhupa
0 Hofland, Roy

Zou wel mooi zijn eigenlijk
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_171093878
Ah, blik nieuwe ploegen nu. AG2R, Astana, Trek.
  zondag 21 mei 2017 @ 13:42:29 #286
194695 franklop
Fran knock
pi_171093896
Dit gaat zo stilvallen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_171093906
Die vergelijking van de powerdata is toch ook compleet nutteloos? :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_171093913
Halve minuut weer :D
  zondag 21 mei 2017 @ 13:43:56 #289
194695 franklop
Fran knock
pi_171093930
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:43 schreef showtimer het volgende:
Halve minuut weer :D
Ow dan loopt de stream op youtube wat achter, daar staan 17 seconden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_171093949
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:43 schreef franklop het volgende:

[..]

Ow dan loopt de stream op youtube wat achter, daar staan 17 seconden
Loopt 2 km achter
pi_171093971
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:44 schreef Max23 het volgende:

[..]

Loopt 2 km achter
4 komt meer in de buurt.
pi_171093980
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:45 schreef showtimer het volgende:

[..]

4 komt meer in de buurt.
Oh nog meer _O-
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 13:46:24 #293
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator zondag 21 mei 2017 @ 13:46:44 #294
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_171094003
Cannondale weer, had dat dan gedaan toen t gat 6 seconden​ was
  zondag 21 mei 2017 @ 13:47:13 #295
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_171094015
Ik snap hier helemaal niks meer van.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 21 mei 2017 @ 13:47:45 #296
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171094023
Cannondale is echt een epische faalploeg
pi_171094035
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:46 schreef noodgang het volgende:
Cannondale weer, had dat dan gedaan toen t gat 6 seconden​ was
Cannondale en Africa hebben kilometers lang op 10 seconden gereden, kregen het niet dicht. :')
  zondag 21 mei 2017 @ 13:48:24 #298
194695 franklop
Fran knock
pi_171094037
Hup Hofland dan maar w/
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_171094060
120,6 k heb ik op mijn stream
  zondag 21 mei 2017 @ 13:50:08 #301
194695 franklop
Fran knock
pi_171094070
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 13:49 schreef Columbiafan het volgende:
120,6 k heb ik op mijn stream
123.5
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')