SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
NamensNEDERLAND
gaan deze jongens schroeien in de Giro
:
Steven Kruijswijk. Solide tijdrit, aardig als we aankomen op een berg en op zijn best als de etappes het profiel van de tanden van een zaag hebben. Als meesterknechten zijn dit jaar Jurgen van den Broeck en Stef Clement aangetrokken. Voeg daarbij een wegkapitein als Twan Castelijns en de inspirerende teksten van types als Addy Engels en Jan Boven en dan kan het eigenlijk al niet meer fout. Kan verder alleen tegengehouden worden door sneeuwmuren.
Bauke Mollema. Het verhaal van Bauke kennen we allemaal: elke dag op en naar naar school (2x per dag tegenwind) en pas laat serieus gaan wielrennen. Hij ontwikkelde zich gestaag onder wie anders dan coach Luicito met als hoogtepunt 'De Tour van Bau en Lau'. In die Tour kwam hij in de eindfase ten val en zo komt hij elke ronde wel wat tegen waardoor het allemaal net wat minder wordt aan het einde. Daar komt dit keer natuurlijk verandering in, want onze Bauke laat zich niet tegenhouden door het aantrekken van Alberto Contador waardoor hij moet uitwijken naar de Giro. Bauke harkt gewoon elke berg naar boven en zet de concurrentie in hun hemd.
Wist u trouwens dat Bauke Mollema, net als Thomas Voeckler, een vader heeft waarvan het lot onbekend is? Als u het nog niet wist dan weet u het nu. Wellicht leest Herbert Dijkstra mee en kan hij hier vanaf nu tijdens elke koers aan refereren.
Tom Dumoulin. Tom had een droom: een gouden medaille winnen in de tijdrit op de Olympische Spelen van Rio. Daar stuitte hij op een ijzersterke Fabian Cancellara. Vanaf dat moment ging de focus op het transformeren naar een ronderenner. Schrikt u dus niet als Tom straks 3x zo smal is als dat u gewend bent. In de Tirreno was zijn tijdrit niet naar behoren, maar we hebben er uiteraard alle vertrouwen in dat dit in de Giro wel het geval gaat zijn. Om in de tijdrit op de slotdag de het roze binnen te hengelen dient hij wel eerst het zware klimwerk in de dagen voordien te overleven, maar dat lijkt me een formaliteit.
Wilco Kelderman. Bestaat niet.
Deze jongens gaan in deze honderdste Giro zorgen voor een:
Wie gaan er dan strijden voor de ereplaatsjes?
Sprinters?
We kunnen uitkijken naar onder meer Greipel, Viviani, Ewan, Bennett (en een stuk of vijf anderen uit de sprintarmada van Bora), Modolo, Nizzolo (mits z'n knie heel is) en, als hij een keer op z'n fiets blijft zitten, Gaviria.
Essentiële twitteraars:
https://twitter.com/tourdejose
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/Twan_Castelijns![]()
TV:
Met dank aan het geweldige Eurosport blijven we dit jaar verstoken van uitzendingen op Sporza. Dat betekent dat de fans van Buren opgelucht adem kunnen halen. Maar ook dat we geen begeleidende woorden van Renaat Schotte en José de Cauwer krijgen, maar van:
Week 1: Jeroen van Belleghem + Michael Boogerd
Week 2: Jeroen van Belleghem + Karsten Kroon
Week 3: Jeroen van Belleghem + Bobbie Traksel
Niet te vergeten:
Het dagelijkse momentje waar de verschillende truien aan ons getoond worden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wielerspellen:
Scorito subpoule: Klik
Cyclingmaster subpoule: Klik - Wachtwoord: prayforrenaatenjosé
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2017 #2
De Garibaldi![]()
Hoeft niet. Tom gaat zeker nog 3 etappes pakken deze Giro. Minstensquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:15 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik heb dus toch iets gemist vandaag.
Ga t gelijk terugkijken.
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk, had meer zure en geschokte reacties verwacht. Ook op cyclingnews lijkt Dumoulin te profiteren van het feit dat hij geen Brit is.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit is ook wel een genotstopic http://forum.cyclingnews.com/viewtopic.php?f=20&t=30049&start=840.
Even de tijden van Ugrumov en Piepoli vernederen. Helaas nog net niet van het niveau Pantani 1999.
Ah ja die reacties zijn vooral op de pagina ervoor.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk, had meer zure en geschokte reacties verwacht. Ook op cyclingnews lijkt Dumoulin te profiteren van het feit dat hij geen Brit is.
Het is heel waarschijnlijk op dit moment dat Dumoulin de Giro gaat winnen, maar het was vorig jaar 2 dagen voor de finish nog veel waarschijnlijker dat Kruijswijk zou gaan winnen. Dat weet iedereen hier en daarom durven we nog niet al te hard te juichen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben het overigens wel eens met de verwachting van de NOS dat Dumoulin deze Giro gaat winnen. En uiteraard heeft Tom een andere uitstraling / persoonlijkheid dan Kruijswijk, maar daaruit kon je bij Kruijswijk echt niet aflezen dat hij tegen een sneeuwmuur zou gaan knallen.
Oh, ik zie het ja. The clinic levert toch.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ah ja die reacties zijn vooral op de pagina ervoor.
Nou en.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Overigens is enig cynisme zeker op z'n plaats. Wat Tom doet gaat helemaal nergens over.
Precies dit ja. Kruijswijk had ook al in het echte echte hooggebergte bewezen de beste man in koers te zijn. Met Tom weten we dat nog niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is heel waarschijnlijk op dit moment dat Dumoulin de Giro gaat winnen, maar het was vorig jaar 2 dagen voor de finish nog veel waarschijnlijker dat Kruijswijk zou gaan winnen. Dat weet iedereen hier en daarom durven we nog niet al te hard te juichen.
Dat kan je zelf wel bedenken, lijkt me. Doping is niet ineens goed omdat een Nederlander het gebruikt, toch?quote:
Al die wattages en groeicurves kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden. Wat mij betreft is Dumoulin onschuldig tot het tegendeel bewezen is.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat kan je zelf wel bedenken, lijkt me. Doping is niet ineens goed omdat een Nederlander het gebruikt, toch?
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is heel waarschijnlijk op dit moment dat Dumoulin de Giro gaat winnen, maar het was vorig jaar 2 dagen voor de finish nog veel waarschijnlijker dat Kruijswijk zou gaan winnen. Dat weet iedereen hier en daarom durven we nog niet al te hard te juichen.
Ik snap de angst wel, en er is ook een prima kans dat Dumoulin de Giro niet wint. Alleen hij en Kruijswijk hebben niets met elkaar te maken. Tenzij je de onzin gelooft dat Nederlanders geen winnaars zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Precies dit ja. Kruijswijk had ook al in het echte echte hooggebergte bewezen de beste man in koers te zijn. Met Tom weten we dat nog niet.
Nee hoor, als je realistisch bent is doping gewoon onderdeel van topsport, zou niet weten waarom dat het plezier van het kijken weghaalt.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Al die wattages en groeicurves kunnen me eerlijk gezegd gestolen worden. Wat mij betreft is Dumoulin onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Ik durf voor niemand mijn hand in het vuur te steken, maar als je met zoveel scepsis gaat kijken is de sport meteen niks meer aan.
Als Kruijswijk en Dumoulin bij betere ploeg hadden gereden, waren we twee Giro overwinningen rijker denk ik. Nu moet ik het nog maar zien en Kruijswijk heeft het al verkloot.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben het overigens wel eens met de verwachting van de NOS dat Dumoulin deze Giro gaat winnen. En uiteraard heeft Tom een andere uitstraling / persoonlijkheid dan Kruijswijk, maar daaruit kon je bij Kruijswijk echt niet aflezen dat hij tegen een sneeuwmuur zou gaan knallen.
Denk dat Kruijswijk met een betere ploeg vorig jaar ook niet gewonnen had..quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Als Kruijswijk en Dumoulin bij betere ploeg hadden gereden, waren we twee Giro overwinningen rijker denk ik. Nu moet ik het nog maar zien en Kruijswijk heeft het al verkloot.
Ploeg of geen ploeg, die sneeuwmuur deed hij toch echt zelf ja. Misschien dat hij de schade een half minuutje had kunnen beperken als hij Gesink ofzo als luitenant bij zich had, maar gewonnen had hij niet meer. Hij was fysiek en mentaal teveel aangeslagen van de val.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Kruijswijk met een betere ploeg vorig jaar ook niet gewonnen had..
En bij Dumoulin neem ik aan dat je de Vuelta bedoelt
Klopt, tot die valpartij heeft ie nooit ergens moeten lossen denk ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vond uitstraling van Kruijswijk vorig jaar juist beter. Hij leek wel onverwoestbaar, het deerde hem niet dat hij een matige ploeg had. Tot hij het sneeuw opzocht...
CHOKENquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Ik snap de angst wel, en er is ook een prima kans dat Dumoulin de Giro niet wint. Alleen hij en Kruijswijk hebben niets met elkaar te maken. Tenzij je de onzin gelooft dat Nederlanders geen winnaars zijn.
Idd ik dacht precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vond uitstraling van Kruijswijk vorig jaar juist beter. Hij leek wel onverwoestbaar, het deerde hem niet dat hij een matige ploeg had. Tot hij het sneeuw opzocht...
Mentaal aangeslagen vind ik ook echt gelul van de bovenste plank. Die jongen reed met allerlei gebroken lichaamsdelen nog een 16e en 13e plaats bij elkaar. En die 16e plaats was dan ook nog eens omdat hij meer dan een uur lang in de vallei al het kopwerk moest doen in de achtervolgende groep, waardoor hij zichzelf tegenkwam op de slotklim. Met een fatsoenlijke ploeg en een mannetje in de kopgroep zoals Astana had hij veel minder tijd verloren.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ploeg of geen ploeg, die sneeuwmuur deed hij toch echt zelf ja. Misschien dat hij de schade een half minuutje had kunnen beperken als hij Gesink ofzo als luitenant bij zich had, maar gewonnen had hij niet meer. Hij was fysiek en mentaal teveel aangeslagen van de val.
En daarnaast heeft de temperatuur, windrichting luchtdichtheid etc van dat moment ook invloed op de snelheid.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat tijden vergelijken ook nutteloos als je de context er niet bij haalt. Ik geloof van mijn leven niet dat als je de Ugrumov uit '93 in het huidige peloton zou zetten dat iemand hem zou kunnen bij houden op die klim.
Alleen in de 1ste week toen o.a. Dumoulin bij hem wegreed bij die aankomst bergop, maar daarna had hij bergop alles onder controle ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Klopt, tot die valpartij heeft ie nooit ergens moeten lossen denk ik.
Prachtig? Als het Froome was geweest stond dit topic vol metquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar wat een demonstratie van Dumoulin zeg. Prachtig hoe die ze gewoon met een zeer strak tempo langzaam gesloopt heeft.
Ik was nog wel sceptisch over zijn kansen, maar man-tegen-man zie ik hem het niet meer weggeven . Nou maar hopen dat ie niet ergens totaal geïsoleerd tegen Movistar en Bahrain eindigt.
Denk dat Nibali er veel eerder aan begonnen was als Kruijswijk nog het roze had gehad op de slotdag (en dat had met een betere ploeg absoluut gekund ja), maar goed, dat boeit allemaal nietquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mentaal aangeslagen vind ik ook echt gelul van de bovenste plank. Die jongen reed met allerlei gebroken lichaamsdelen nog een 16e en 13e plaats bij elkaar. En die 16e plaats was dan ook nog eens omdat hij meer dan een uur lang in de vallei al het kopwerk moest doen in de achtervolgende groep, waardoor hij zichzelf tegenkwam op de slotklim. Met een fatsoenlijke ploeg en een mannetje in de kopgroep zoals Astana had hij veel minder tijd verloren.
Doe niet zo tegendraads. We hebben een prachtige koers gezien.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Prachtig? Als het Froome was geweest stond dit topic vol met.
Zoveel hypocrisie en mensen hebben het niet eens in de gaten.
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe niet zo tegendraads. We hebben een prachtige koers gezien.
We zagen Quintana als een aangelijnde hond voor Dumoulin uitrijden. Het was vernederend vanaf de eerste seconde. We hebben dit nog nooit eerder gezien. De shows van Pantani en Ullrich waren oprecht niets vergeleken bij deze hondsdolle topshow. Over vijftig jaar zal ik niet denken aan een Kruijswijk in de sneeuwmuur maar aan een Limburgse Molen die meer machtsvertoon heeft getoond dan Lionel Messi op zijn beste dagen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe niet zo tegendraads. We hebben een prachtige koers gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, het is nog geen gelanceerde Skybot, hij moet toch nog vooral zelf doen binnen zijn ploeg. En verder heb je best een punt hoor, maar ik ben nou eenmaal fan van een sympathieke Nederlander Dumoulin en niet van een saaie Brit.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zagen Quintana als een aangelijnde hond voor Dumoulin uitrijden. Het was vernederend vanaf de eerste seconde. We hebben dit nog nooit eerder gezien. De shows van Pantani en Ullrich waren oprecht niets vergeleken bij deze hondsdolle topshow. Over vijftig jaar zal ik niet denken aan een Kruijswijk in de sneeuwmuur maar aan een Limburgse Molen die meer machtsvertoon heeft getoond dan Lionel Messi op zijn beste dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Manmanquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
Want ik heb niet gekeken.
Bauke, Jungels, Kangert, Amador en Pozzovivo kan ie nog wel pakken. 6e plek lijkt me het hoogst haalbare.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:54 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Kruijswijk op 11e plek. Hij moet minuten winnen in de bergen. Kan nog steeds op podium komen in principe. Staat op 2.30 van Bauke.
Piotr at meteen na de finish natuurlijk ook geen bakje quinoa met tomaten.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat tijden vergelijken ook nutteloos als je de context er niet bij haalt. Ik geloof van mijn leven niet dat als je de Ugrumov uit '93 in het huidige peloton zou zetten dat iemand hem zou kunnen bij houden op die klim.
Ik zat niet juichend voor de tv door al dat cynisme hier in dit topic.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was eerder helaasquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:11 schreef marcodej het volgende:
Herhaling laatste 25km op Eurosport nu. Hopelijk mis ik de zwembroekanekdote niet. Die was geniaal.
Cyclingmaster is zo erg genivelleerd dat zelfs morgen iedereen dezelfde 9 renners heeft.quote:
Ik ben al blij als ik morgen 2 andere renners hebquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cyclingmaster is zo erg genivelleerd dat zelfs morgen iedereen dezelfde 9 renners heeft.
Kan iemand dit vertalen? Ik spreek geen buiten de top 50's.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 00:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kan iemand dit vertalen? Ik spreek geen buiten de top 50's.
Vanmiddag was er toch juist geen cynisme?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zat niet juichend voor de tv door al dat cynisme hier in dit topic.
Werkt aanstekelijk
Tom met Froome vergelijken, doe dat eens nietquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dumoulin niet dan?quote:Op zondag 21 mei 2017 00:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tom met Froome vergelijken, doe dat eens niet.
Het probleem met Froome is dat hij uit het niets ineens geweldig klom. Hij een debiel lelijke stijl heeft. Saai is. En bij een enigszins dubieuze ploeg zit, zeker in de Lijnders tijd.
Ik vind Tom sympathiek en hij is NEDERLANDER, dus ik juich voor Tom. Wen er maar aan.
Wel jammer dat je geen volledige uiteenzetting met overwegingen hebt gepost om het ons iets makkelijker te makenquote:Op zondag 21 mei 2017 00:10 schreef Koffieplanter het volgende:
De winnende formatie is samengesteld.
Kom op zeg, laten we dit nou niet gaan vergelijken, ofzo.quote:
Tom is altijd een groot talent geweest, was vroeger meer tijdrijder maar dit komt niet echt als een verrassing toch? In de Vuelta liet hij dit ook zien.quote:
Kom op Stijn laten we morgen vol voor de klassementsrenners gaan!quote:Op zondag 21 mei 2017 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel jammer dat je geen volledige uiteenzetting met overwegingen hebt gepost om het ons iets makkelijker te maken![]()
![]()
.
Kutlul, nu spuug ik bijna mijn toetsenbord onder van het lachen.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kom op Stijn laten we morgen vol voor de klassementsrenners gaan!
~Koffieplanter
De Vuelta is juist hetgeen wat uit het niets kwam. Nooit heeft Dumoulin blijk gegeven een of andere toekomstige topklimmer te worden. Heuvels, vooruit. Maar heuvels zijn wat anders dan beklimmingen van drie kwartier.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tom is altijd een groot talent geweest, was vroeger meer tijdrijder maar dit komt niet echt als een verrassing toch? In de Vuelta liet hij dit ook zien.
Jammer dat je zulke extreemrechtse gedachten hebt als het over sporters gaat.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tom met Froome vergelijken, doe dat eens niet.
Het probleem met Froome is dat hij uit het niets ineens geweldig klom. Hij een debiel lelijke stijl heeft. Saai is. En bij een enigszins dubieuze ploeg zit, zeker in de Lijnders tijd.
Ik vind Tom sympathiek en hij is NEDERLANDER, dus ik juich voor Tom. Wen er maar aan.
Die Vuelta was dan ook totaal bezopen. Die rit naar Cumbre del Sol was fantastisch om te zien, maar dat was full retard level Ricco.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tom is altijd een groot talent geweest, was vroeger meer tijdrijder maar dit komt niet echt als een verrassing toch? In de Vuelta liet hij dit ook zien.
Er zit hier nog een gat in het plafond van die overwinning. Dat was een soort De Bonis finish.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Vuelta was dan ook totaal bezopen. Die rit naar Cumbre del Sol was fantastisch om te zien, maar dat was full retard level Ricco.
Vandaag was ongeveer hetzelfde.
quote:Op zondag 21 mei 2017 00:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De Vuelta is juist hetgeen wat uit het niets kwam. Nooit heeft Dumoulin blijk gegeven een of andere toekomstige topklimmer te worden. Heuvels, vooruit. Maar heuvels zijn wat anders dan beklimmingen van drie kwartier.
Ga nou niet trollen ontzettende klaphark. Dumoulin heeft een gestage progressie laten zien waar Froome letterlijk vanuit het niets full retard ging. Ja die Vuelta was een giant leap maar niet buiten de realm of possibilities.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Froome de Tour won is helemaal niet raar want hij liet in de Vuelta van 2011 al zien dat hij goed kon klimmen.
- Slobeend
Dit was de ideale beklimming en etappe voor Tom. Laten we nou eerst maar eens dinsdag en donderdag afwachten. Ik moet het nog zien allemaal.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Vuelta was dan ook totaal bezopen. Die rit naar Cumbre del Sol was fantastisch om te zien, maar dat was full retard level Ricco.
Vandaag was ongeveer hetzelfde.
Toen werd hij in de rit naar Lucena voorbijgesneld door Vorganov, Palomares en Matteo Carrera.quote:
Nou en, hij was toen 21 en had nog een buik.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen werd hij in de rit naar Lucena voorbijgesneld door Vorganov, Palomares en Matteo Carrera.
Vind ik nogal een context.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou en, hij was toen 21 en had nog een buik.
Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga nou niet trollen ontzettende klaphark. Dumoulin heeft een gestage progressie laten zien waar Froome letterlijk vanuit het niets full retard ging. Ja die Vuelta was een giant leap maar niet buiten de realm of possibilities.
Ja, Sagan ook.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
In Zwitserland had ie al redelijke klimmersbenen laten zien inderdaad.
Maar als je wilt dat ik er een goed-nieuws-show van maak wil ik dat best doen hoor.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou en, hij was toen 21 en had nog een buik.
Van Sagan wordt ook al jaren gezegd dat hij mee kan doen voor eindklassementen als hij zich daar op toelegt.. Alleen gaat hij dat vast nooit doen..quote:Op zondag 21 mei 2017 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, Sagan ook.
Wat boeit dat.
Je laatste zinquote:Op zondag 21 mei 2017 00:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit was de ideale beklimming en etappe voor Tom. Laten we nou eerst maar eens dinsdag en donderdag afwachten. Ik moet het nog zien allemaal.
En ik juich niet voor alle Nederlanders. Terpstra is een teringhond.
Carrara hoort natuurlijk niet in dit rijtjequote:Op zondag 21 mei 2017 00:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen werd hij in de rit naar Lucena voorbijgesneld door Vorganov, Palomares en Matteo Carrera.
Goed zo, gewoon bek houden en meelopen in de polonaise.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar als je wilt dat ik er een goed-nieuws-show van maak wil ik dat best doen hoor.
Ongeacht hoe Dumoulin nu ook rondrijdt is zeggen dat hij net als Froome vanuit het niets opeens kon klimmen onzin.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, Sagan ook.
Wat boeit dat.
quote:Op zondag 21 mei 2017 00:26 schreef Slobeend het volgende:
En sinds wanneer mag je je niet meer ontwikkelen als talent? Tom liet op z'n 23e klimtalent zien. Froome helemaal, maar dan ook helemaal uit het niets op z'n 26e.
De voortekenen van een toekomstige topklimmer waren daar.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij eindigt daar zelfs achter Matteo Carrara!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |