Heeft niks te maken met een poepgeur aan je kont. Kontjes moet je gewoon wassen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee dagen niet wassen is juiste DE parfum der natuur, kan geen bloemetjesgeur tegenop
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met een poepgeur aan je kont. Kontjes moet je gewoon wassen.
Nee dat Scheer ik weg, anders stinkt het zoquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan jij al vlechtjes in je okselhaar doen?
Slim, als je dat ruikt als je laag en diep begint met je neus en langzaam naar boven gaat en je beseft ineens waarom je geen najaarsbrie lust dan kun je altijd nog snel naar boven wiebelen om te proeven of hij zijn tanden wel gepoetst heeftquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met een poepgeur aan je kont. Kontjes moet je gewoon wassen.
hahahaha hoe bedenk je hetquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim, als je dat ruikt als je laag en diep begint met je neus en langzaam naar boven gaat en je beseft ineens waarom je geen najaarsbrie lust dan kun je altijd nog snel naar boven wiebelen om te proeven of hij zijn tanden wel gepoetst heeft
Niet verwachtquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:17 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nee dat Scheer ik weg, anders stinkt het zo
Geld voor onbekende vrouwen beffen ook, altijd eerst even tijdens het voorspel met je vingertje erin en daarna weer terug schakelen naar romantiek en dan tijdens het lief verkennende kussen even snel aan je eigen vingertje ruiken als je arm liefdevol om haar nek is, scheelt je een hoop gerechten die je anders nooit meer zou lustenquote:
Niet eens in je kelder op de rest van de stapel?quote:
Nee daar laat ik alleen Foksters.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet eens in je kelder op de rest van de stapel?
dan moet je keiharde goedmaakseks hebben.. Reizen dusquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ze is boos omdat ik te weinig tijd voor d'r vrijmaak
liever een goede hand dan een slechte tongquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geld voor onbekende vrouwen beffen ook, altijd eerst even tijdens het voorspel met je vingertje erin en daarna weer terug schakelen naar romantiek en dan tijdens het lief verkennende kussen even snel aan je eigen vingertje ruiken als je arm liefdevol om haar nek is, scheelt je een hoop gerechten die je anders nooit meer zou lusten
Lolwutquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:25 schreef Elvi het volgende:
Hebben jullie nou ook dat van alcohol je kringspier ontspant?
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:25 schreef Elvi het volgende:
Hebben jullie nou ook dat van alcohol je kringspier ontspant?
Altijd proben voor het intieme gedeelte, is met uit eten ook, even ruiken voordat je vork in je mond steektquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
liever een goede hand dan een slechte tong
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geld voor onbekende vrouwen beffen ook, altijd eerst even tijdens het voorspel met je vingertje erin en daarna weer terug schakelen naar romantiek en dan tijdens het lief verkennende kussen even snel aan je eigen vingertje ruiken als je arm liefdevol om haar nek is, scheelt je een hoop gerechten die je anders nooit meer zou lusten
ik zal het onthouden... Maar je kunt altijd ff samen gaan douchen he vooraf enzoquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd proben voor het intieme gedeelte, is met uit eten ook, even ruiken voordat je vork in je mond steekt
Watquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
klinkt als aequequote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Waar woont ze?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:34 schreef dopfles1 het volgende:
Ach ik zie het wel. Geen zin om iedere dag 2 u te skypen.
ah dus jij hebt wel n webcam! ik wacht nogsteeds op die foto van jouquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:34 schreef dopfles1 het volgende:
Ach ik zie het wel. Geen zin om iedere dag 2 u te skypen.
Samen douchen is echt kak in de meeste badkamersquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik zal het onthouden... Maar je kunt altijd ff samen gaan douchen he vooraf enzo
Kan in die van mij prima.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Samen douchen is echt kak in de meeste badkamers
Ja dat is wel duidelijk. Als je verliefd was geweest had je graag tijd gemaakt om tijd met haar door te brengen.quote:
Vind d'r wel leuk, en er is ook een tijd geweest dat we iedere dag skypen, uren lang. Maar het heeft gewoon te lang geduurd. Echter lastig om er ene streep door te zetten.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat is wel duidelijk. Als je verliefd was geweest had je graag tijd gemaakt om tijd met haar door te brengen.
waarom lastig? Eerlijkheid is vrij belangrijk tochquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:38 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Vind d'r wel leuk, en er is ook een tijd geweest dat we iedere dag skypen, uren lang. Maar het heeft gewoon te lang geduurd. Echter lastig om er ene streep door te zetten.
Waarom is dat lastig?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:38 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Vind d'r wel leuk, en er is ook een tijd geweest dat we iedere dag skypen, uren lang. Maar het heeft gewoon te lang geduurd. Echter lastig om er ene streep door te zetten.
Tja, omdat ik niet 100% zeker ben van m'n zaak.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waarom lastig? Eerlijkheid is vrij belangrijk toch
Juist makkelijker als er zon afstand tussen zit? Hallo, het wordt niks doeiquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:38 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juist makkelijker als er zon afstand in zet? Hallo, het wordt niks doei
IRL leuker of minder leuk?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:42 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Tja, omdat ik niet 100% zeker ben van m'n zaak.
Irl is zo anders dan online
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juist makkelijker als er zon afstand tussen zit? Hallo, het wordt niks doei
En hoe vaak zie je haar? En weegt dat op tegen je gevoel nu?quote:
Elke 2 a 3 maand.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoe vaak zie je haar? En weegt dat op tegen je gevoel nu?
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
12 uur reizen zou ik voor zoiets vind ik wel veelZo'n iemand kom je nooit meer tegen.
2 uur dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
12 uur reizen zou ik voor zoiets vind ik wel veelZo'n iemand kom je nooit meer tegen.
Ja sorry, maar dan lijkt het me duidelijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:44 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Elke 2 a 3 maand.
Ze kan eventueel binnenkort verhuizen naar NL maar ik weet niet of ik dat wil. Zij overduidelijk wel..
dan moet je tijd vrij gaan maken, als je daar geen zin in hebt om de afstand oid maak je het uit. Make up your mind. Desnoods ga het gesprek met haar aan.quote:
Ja hequote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dan lijkt het me duidelijk.
Het is niet zomaar een neukertjequote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is niet alsof je tegen haar aan loopt in de supermarkt, of gezamenlijke vrienden hebt
Nou dan blijf je lekker aanmodderen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:48 schreef dopfles1 het volgende:
Denk niet dat ik het ga trekken, en zij al helemaal niet. Kut situatie
Ik weet wel wat wijsheid is maar het is zo lastigquote:
Je doet alsof je een innige relatie van jaren ineens aan de kant zet.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:51 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat wijsheid is maar het is zo lastig![]()
Voelt als een 20 jaar huwelijk waar beide partijen niet gelukkig in zijn
En daar wil je nu dus voor het gemak op afwachten tot zij zegt dit word het niet?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:51 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Waarom is het lastig?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:51 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Het is wat gecompliceerder dan dat ik hier ga vertellenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je doet alsof je een innige relatie van jaren ineens aan de kant zet.
jullie hadden webcamseksquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:53 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Het is wat gecompliceerder dan dat ik hier ga vertellen
Ja goed, je moet t voor jezelf beslissen natuurlijk. Maar van wat ik opmaak uit jouw info, zou ik zeggen break it off.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:53 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Het is wat gecompliceerder dan dat ik hier ga vertellen
Haar vagina smaakte na een tijdje naar aardbeien op een Limburgse vlaai in plaats van verse aardbeien van de boer?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:51 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
verse <3 net nog gehadquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haar vagina smaakte na een tijdje naar aardbeien op een Limburgse vlaai in plaats van verse aardbeien van de boer?
zin om... nee!quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
Zin om te gamen maar geen lekkere game-stoel.
Skype je vriendin, lekker webcamseksenquote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Skype je vriendin, lekker webcamseksen.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Skype je vriendin, lekker webcamseksen.
spuit 11 lees eens terugquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je had toch een vriendin ergens in Europa?
Fotoquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb mijn haar rose gemaakt.. Nog niet helemaal tevreden morgen nog n keer
Ik wacht vol verwachting op de fotoquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb mijn haar rose gemaakt.. Nog niet helemaal tevreden morgen nog n keer
Is ook kutquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]Beetje voor de webcam jezelf helpen is toch nog steeds geen fuck aan
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
Zin om te gamen maar geen lekkere game-stoel.
Jawel maar van als je het nog een keer gedaan hebt.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
had je die nog niet? Ben nog niet klaar dus he
morgen nog n keerquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jawel maar van als je het nog een keer gedaan hebt.
Whahaquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
kerel je hebt zelfs mijn telefoonnummer en durft nog geen whatsapp te sturen of een foto oid
Deed ie zich zo Smooth voor?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
kerel je hebt zelfs mijn telefoonnummer en durft nog geen whatsapp te sturen of een foto oid
Ohjaquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Soms kan ook de nieuwsgierigheid winnenquote:
Ik snap dit ook niet helemaal als hij half Europa af heeft gereden om een meisje te neuken die zooooooo speciaal wasquote:
Kostte je 3 dagen om je 06 te sturen anders..quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee joh maar soms ben ik wat te impulsief
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
en jou 4 weken om een appje te sturen..quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:10 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Kostte je 3 dagen om je 06 te sturen anders..
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
en jou 4 weken om een appje te sturen..
Dat ken ik, maar vooral met dingen kopenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:10 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee joh maar soms ben ik wat te impulsief
playstation ?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatst probeerde ik weer een shooter. Schrok me een hoedje elke keer
o ja dat ookquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ken ik, maar vooral met dingen kopen
Goed punt.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Soms kan ook de nieuwsgierigheid winnen![]()
![]()
PCquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hak nie. Wel xbox en een NES
Misschien eens aansluiten. Shooter was op pc trouwens
Mij ookquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij heeft MK wel een borstfoto van hemzelf verzonden ooit
agossiquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij ook. En een foto van de onderste helft van z'n gezicht.
Doppie is wel schattig.
Soort klein broertje..quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doppie is wel schattig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Bij doppie zie ik echt zo'n jong gastje voor me.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
agossiHelaas blijft het voor mij een raadsel
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Soort klein broertje..![]()
![]()
aawhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zie niks voor mijquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Bij doppie zie ik echt zo'n jong gastje voor me.
Derde tepel?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij heeft MK wel een borstfoto van hemzelf verzonden ooit
[..]
![]()
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex VauseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen de onderste helft?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doppie is wel schattig.
Hee jou heb ik geeneens een foto van m'n borstkas gestuurd ..quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doppie is wel schattig.
[..]
![]()
NoohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause
Jawel. Of het was iemand anders en je deed alsof jij t was. Dat kan ookquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:18 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Hee jou heb ik geeneens een foto van m'n borstkas gestuurd ..
Zonder shirt?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Of het was iemand anders en je deed alsof jij t was. Dat kan ook.
Heb je die gehad?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
de rest hoef ik idd niet te zien wel genoeg dickpics gezien afgelopen 3 weken
Dit is Sigwaardig.quote:
van wie heb je die gehad?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
de rest hoef ik idd niet te zien wel genoeg dickpics gezien afgelopen 3 weken
SignatureWaardig.quote:
wahahah nee, niemand uit dit topicquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik gok op een duofoto van ruse en faxie.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
van serieus 8 fokkersongevraagd dus he
Echtquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ah ik zie dat je ook in KLB postquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Lot is niet hot?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nou nee ik zou het zelf anders verwoorden
hoe dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nou nee ik zou het zelf anders verwoorden
Oh, dus het was niet de jouwequote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:25 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon piemelfoto van internet halen en opsturen.
Zou je haar verneuken op zodat je de volgende dag de schaar tot aan je wenkies erin moest zettenquote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nah meer iets van botergeil ofzo maar dat is dan mood gerelateerd
Besef je zelf hoe eng dit klinkt?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je haar verneuken op zodat je de volgende dag de schaar tot aan je wenkies erin moest zetten
Wel vaker hoor. Dino is stiekem wel een schatje.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nou vandaag heb ik hem voor het eerst zoet zien posten
Ik heb weer n fles CC TC avond?:Pquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Zometeen maar eens een glaasje rum inschenken
Leugens.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel vaker hoor. Dino is stiekem wel een schatje.
misschien zat zijn tuigje steeds te strak wanneer hij een opmerking tegen mij maaktequote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel vaker hoor. Dino is stiekem wel een schatje.
Daarom stiekem een schatje.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
misschien zat zijn tuigje steeds te strak wanneer hij een opmerking tegen mij maakte
Samzz denkt dit best wel heel erg vaakquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
misschien zat zijn tuigje steeds te strak wanneer hij een opmerking tegen mij maakte
Ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ben jij inmiddels al naar de kapper geweest?
quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nou vandaag heb ik hem voor het eerst zoet zien posten
Wat moet jij met pic's van mijn aeque?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nu heb ik er echt scheit aan recente pic svp.
soppen natuurlijkquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat moet jij met pic's van mijn aeque?
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even zo zo'n momentje Ooooooooh mijn God Dino zou mij toch wel doen?
welk soort?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:51 schreef dopfles1 het volgende:
Uit ellende chocolade gegeten maar nu klaar wakkerwil slapen
Had toch liever seks. Na seks val ik tenminste direct in slaap.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
tonys is niet schattig. Bijna net zo goed als een potje seks
das ook gezellig zegquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:55 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Had toch liever seks. Na seks val ik tenminste direct in slaap.
Tja, zoiets van, mission accomplished, termination activated en binnen 5 min na het klaarkomen ben ik weg.quote:
Wel aangezien vrouwen zich ermee vol etenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
tonys is niet schattig. Bijna net zo goed als een potje seks
dat is niet schattig toch?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel aangezien vrouwen zich ermee vol eten
awh <3 mag wel hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wilde woordgrapje maken over de lonely, laat maar.
ik streep jou nu definitief af.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:57 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Tja, zoiets van, mission accomplished, termination activated en binnen 5 min na het klaarkomen ben ik weg.
Gewoon aftrekken (mag van mij), beetje met beleid doen en niet met behulp van extreem mooie mensen of rare situaties zodat je niet impotent raakt in het vervolg in je hoofd een daarna lekker slapenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:55 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Had toch liever seks. Na seks val ik tenminste direct in slaap.
Nein.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nu heb ik er echt scheit aan recente pic svp.
ik heb hierdoor een bijna niet uitwisbaar MIquote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon aftrekken (mag van mij), beetje met beleid doen en niet met behulp van extreem mooie mensen of rare situaties zodat je niet impotent raakt in het vervolg in je hoofd een daarna lekker slapen
kan dat?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 22:59 schreef ElDinosaur het volgende:
Impotent worden van porno, zwakkelingen.
Oh...quote:
Saaiquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:00 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oh...
Vind het altijd zo irritant als die chick na de seks vol energie zit en wil praten en knuffelen ETc, laat mij gewoon slapen
jezus als ik na iedere keer seks uitgeput had moeten slapen dan.. nee laat maarquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:00 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oh...
Vind het altijd zo irritant als die chick na de seks vol energie zit en wil praten en knuffelen ETc, laat mij gewoon slapen
...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
haha, dopje krijgt hem niet omhoog.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
haha, dopje krijgt hem niet omhoog.
Dus je hebt alleen seks voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:00 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oh...
Doel wel op de seks na 9u savondsquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jezus als ik na iedere keer seks uitgeput had moeten slapen dan.. nee laat maar
dit inderdaadquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus je hebt alleen seks voor het slapen gaan
Je klinkt nu als die Turk die hier een tijdje geleden zatquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:00 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Oh...
Ach, om 14.00 is ook na 21.00quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Je bent al door de mand gevallen. Geeft niet maar ik prefereer het niet enkel na 21.00 uur
Ja klopt ik wil uitsluitend seks voor het slapenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Je bent al door de mand gevallen. Geeft niet maar ik prefereer het niet enkel na 21.00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |