Erg goed. Als ik niet beter wist, zou ik niet door hebben gehad dat het 'zomaar een fan' was die de deleted scenes op de juiste plekken in de originele film heeft geplakt. Het zat goed in elkaar. En het was ook wat begrijpelijker dan hoe ik me de originele film herinner. Want hoewel het Lynchiaans mysterieus blijft, wordt wel een hoop meer duidelijk vond ik.quote:
SPOILER: Part 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Heufd op 23-05-2017 09:51:12 ]
Bij mij duurde de eerste dus 1:50, zondertussentijdse aftiteling.quote:Op maandag 22 mei 2017 21:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Welke ep? die van seizoen drie duurden elk ~55 min.
Ja want als je er eentje miste was t echt niet meer te volgen.quote:Op maandag 22 mei 2017 21:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
In '90 moest je ervoor thuisblijven... Of in het gunstigste geval je VCR programmeren...![]()
Ik heb die 55 min samenvatting gekeken die in dit topic stond. Daar kwam de ring wel weer in voor, maar de blauwe roos niet. Dus dat ben ik ff vergeten. Serie tig keer gezien, film maar 1x. Misschien toch maar weer eens de dvd afstoffen danquote:Op maandag 22 mei 2017 23:25 schreef Heufd het volgende:
Na het zien van de eerste vier delen van de nieuwe serie ben ik sowieso blij dat ik mijn geheugen gisteren nog even heb opgefrist met de film. Aantal dingen uit de film die behoorlijk nadrukkelijk terugkomen in de nieuwe serie (de ring, de blauwe roos, Phillip Jeffries).
Op videoland zijn het ook gewoon twee losse afleveringen. Één van 58 en één van 52 minuten.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij duurde de eerste dus 1:50, zondertussentijdse aftiteling.
En bij een vriend zat er wel aftiteling tussendoor en waren t duidelijk 2 losse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
lynchiaans kut is helemaal okayquote:
die bloemkooloren vielen me op en ik dacht zeker een worstelaar ofzo, thanks voor de bevestigingquote:Op maandag 22 mei 2017 17:01 schreef Cikx het volgende:
Net de eerste aflevering opgezet, zie ik Michael Bisping met zijn schele kop.
how so?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:57 schreef Mryc het volgende:
Ik heb genoten van seizoenen 1 en 2 van Twin Peaks, maar ik moet in alle eerlijkheid bekennen dat ik het halverwege aflevering twee van seizoen 3 heb afgezet
Ik vond het te absurd, kon (nog) geen enkele lijn ontdekken en het boeide me niet zoals ik van tevoren dacht dat het me zou gaan boeien. Had me er echt op verheugd. In seizoen 1 en 2 zat vanaf het begin nog een soort van logica.quote:
hoe kan je nou over een lynch product zeggen dat het te absurd is?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:02 schreef Mryc het volgende:
Ik vond het te absurd, kon (nog) geen enkele lijn ontdekken en het boeide me niet zoals ik van tevoren dacht dat het me zou gaan boeien. Had me er echt op verheugd. In seizoen 1 en 2 zat vanaf het begin nog een soort van logica.
Je hebt absurd en te absurd in combinatie met een gebrek aan logica waardoor het mij niet meer kan boeien. Mulholland Drive zat ook vol met absurde en onlogische elementen. Zeker later in de film, maar bleef tenminste wel boeien.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoe kan je nou over een lynch product zeggen dat het te absurd is?dat is toch zijn trademark? :p geen logica is ook "een soort logica"
fuck logica
Ik kon er ook nog niet echt inkomen met aflevering 1. Leek meer op een aaneenschakeling van wazige scenes dan een verhaal dat verteld wordt. Ik mis ook de coole muziek.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 10:57 schreef Mryc het volgende:
Ik heb genoten van seizoenen 1 en 2 van Twin Peaks, maar ik moet in alle eerlijkheid bekennen dat ik het halverwege aflevering twee van seizoen 3 heb afgezet
Dit dus.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:10 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik kon er ook nog niet echt inkomen met aflevering 1. Leek meer op een aaneenschakeling van wazige scenes dan een verhaal dat verteld wordt. Ik mis ook de coole muziek.
Sowieso logica verwachten na 1 aflevering, da's wel heel erg Amerikaans voorgekauwd.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoe kan je nou over een lynch product zeggen dat het te absurd is?dat is toch zijn trademark? :p geen logica is ook "een soort logica"
fuck logica
iddquote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso logica verwachten na 1 aflevering, da's wel heel erg Amerikaans voorgekauwd.
Dat is bij Lynch uberhaubt al nooit. Ook niet bij S1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
toen ik die ep zag, wist ik niet wat ik ervan moest maken en wilde niet geloven dat dat de laatste aflevering wasquote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nu heeft hij volledige vrijheid bij Showtime en zie je iets wat veel meer in de lijn van de film ligt. Of van de allerlaatste aflevering van de reeks, toen dacht hij ook duidelijk "fuck it, dit is toch afgelopen, ik doe mijn zin".
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
idd
we moeten gewoon geen verwachtingen hebben, dan zijn we nooit teleurgesteld![]()
dus niet streven naar logica, een verhaal of coole muziek. gewoon het product tot je nemen zoals het opgediend wordt
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek synchroon met een vriend en die appte me hetzelfde.
En ik dacht t ook
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ons gedrag was dus scriptedquote:Op dinsdag 23 mei 2017 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
Ik keek synchroon met een vriend en die appte me hetzelfde.
En ik dacht t ook
Ik vond Inland Empire echt beklemmend en op momenten angstaanjagend. Net als Mulholland Drive in mindere mate (wat nog altijd mijn favoriete film allertijden is). Ook al is het verwarrend, Lynch is in staat om mij onder de dekens te laten kruipen zoals geen enkele horrorfilm dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vond het eigenlijk wel typisch lynch namelijk dat ondanks dat ik niet alles begrijp toch direct in het verhaal gezogen wordt. Het ergste had ik dat bij inland empire waar werkelijk geen touw aan vast te knopen viel maar toch was spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |