Ik vind het een slechte namaak van Avicii.quote:
Deze post nog even uit het vorige deel.quote:Op donderdag 18 mei 2017 23:57 schreef ato het volgende:
Thomas Azier, natuurlijk klein in eigen land groot in het buitenland..
Mooi of niet?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:36 schreef Wuwwa het volgende:
Mooie dingen gebeuren er bij de Beste Zangers en Twitter jongens. Geen noot gezongen en iedereen vindt Maan zwaar irritant.
Dat wordt geen tweede 'heel Nederland wil dat je gaat' kandidaat op rij
Doen hij is geweldig.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze post nog even uit het vorige deel.
Hier ken ik echt niets van. Even wat meer liedjes van luisteren...
Ik ben ook niet zo kapot van het liedje, ik had meer verwacht van Anouk.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het een slechte namaak van Avicii.
Daarbij is house mijn allergrootste liefde, dus als er een laf dance deuntje in de verte voorbij komt, dan denk ik "meid, doe dan maar wat je bij The Voice deed". Of zet dan Garrix of Armin neer.
(Daarbij zeg ik niet dat ze niet deze kan op mag, als dit is wat ze wil, primaMaar geschreven door Anouk? Ik verwachtte een dijk van een nummer, geen Avicci riedel. Ik vind het echt een flauw deuntje.)
Maar nee, niet wéér een The Voice-meisje. Net na Osjien. Geen Maan, geen Pleun.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:36 schreef Wuwwa het volgende:
Mooie dingen gebeuren er bij de Beste Zangers en Twitter jongens. Geen noot gezongen en iedereen vindt Maan zwaar irritant.
Doe eens wat Tweets plaatsen plzquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:36 schreef Wuwwa het volgende:
Ik sta er ook achter. Hier en in België lijdt ze aan een K3-imago, maar voor andere landen is zij gewoon blanco. Zingen is geen probleem, bewegen is geen probleem, ze ziet er leuk uit, licht eigenzinnig type ook. Niet te lang mee wachten, gezien leeftijd.quote:Op zondag 21 mei 2017 03:41 schreef WhiteBeard het volgende:
Op de VTM is nu het programma Liefde Voor Muziek aan de gang in serie formaat. De tegenhanger van De Beste Zangers van de AVROTROS/ IN dat programma zit dus TA TA Josje Huisman. Man wat kan die live goed zingen en verschillende types nummers ook. Zet Miguel Wiels aan het werk om een pakkend uptempo lied te maken en stuur Josje naar Portugal
Joah! Up-tempo en lekker zweterig ruigquote:Op zondag 21 mei 2017 11:16 schreef Nexum het volgende:
Waylon zou ik ook meer dan prima vinden alleen dan hoop ik wel dat het een lied á la Wicked Way wordt
Maan kan live ook echt niks neerzetten... althans van wat ik gezien heb.quote:Op zondag 21 mei 2017 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Joah! Up-tempo en lekker zweterig ruig![]()
En van alle ex-The Voices en ex-Beste Zangers heb ik zelf idd ook dan het liefst Sharon. Veel liever dan Maan en Josje etc. Vooral op uitstraling en live zang.
Niet vervelend bedoeld, maar wat doet Sharon de laatste tijd? Ik hoor echt heel weinig wat betreft muziek, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.quote:Op zondag 21 mei 2017 11:14 schreef Nexum het volgende:
Ik hoop gewoon zo erg dat het Sharon word... dat zou echt een droom zijn die uitkomt want ik hou van dat wijf, ze kan live echt ontzettend goed zingen en haar liedjes zitten gewoon vol met power en daar hou ik van
Sieneke zingt beter dan Maan.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:25 schreef Nexum het volgende:
Ach, zoveel haat verdient ze nou ook weer niet. Maar eerlijk is eerlijk, wat te fok doet ze in een programma voor Beste zangers van Nederland?
Waar is Jennie Lena? Waar is Ben Saunders? Waar is Sandra van Nieuwland???? WAAR IS SIENEKE????????????????????????????????????? (geintje he)
Ohquote:Op zondag 21 mei 2017 12:09 schreef Wuwwa het volgende:
http://www.ad.nl/show/zan(...)te-zangers~aa5e743d/
http://www.mediacourant.n(...)naar-pauw-artikelen/quote:Maan gekwetst door ‘met papa naar Pauw’-artikelen
Maan de Steenwinkel, winnares van de afgelopen editie van The Voice of Holland, voelt zich erg gekwetst over de ‘met papa mee naar Pauw’-artikelen die verschenen na haar vele optredens in de talkshow van Jeroen Pauw. Dat vertelt de zangeres in weekblad Story. In de media werd gesuggereerd dat Maan zo vaak in Pauw zat, omdat haar vader Siebe de Steenwinkel daar de regisseur is. “Ik voelde me enorm gekwetst. Mijn vader had daar niets mee te maken“, reageert de zangeres.
Ook zonder papa had ze wel bij Pauw gekomen, denkt Maan. “Ja, hij regisseert het programma op sommige dagen. Maar dat staat los van mijn aanwezigheid daar. Ik zat er puur vanwege mijn muziek en niet omdat mijn vader daar werkt.”
Ik heb het vanochtend gezien (kijk dat programma anders nooit, maar wilde weten waarom al die mensen op Twitter zo reageerden), en kon er weinig vreemds aan ontdekken.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
OhWel opvallend dat ze kennelijk niet alleen hier bij sommige mensen irritatie oproept met haar persoon. Ik heb het niet gezien, zal vanavond ook eens kijken.
Het zijn misschien mensen die zich eerder ook al ergerden dat ze tig keer bij Pauw zat - waar ze eerlijk gezegd wel nogal zat te wijsneuzen alsof ze al twintig jaar in de business zit terwijl ze alleen the voice had gewonnen - omdat haar vader daar idd werkt, dan kijk je al met andere ogen naar een nieuw programma.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:18 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb het vanochtend gezien (kijk dat programma anders nooit, maar wilde weten waarom al die mensen op Twitter zo reageerden), en kon er weinig vreemds aan ontdekken.
Tuurlijk geloof ik direct, Maan.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)naar-pauw-artikelen/
Corry Brokken en Marga Bult deden het ondanks hun naam anders best aardigquote:
twitter:JanSmit twitterde op zondag 21-05-2017 om 13:38:48Het feit dat @ADnl hier een nieuwsitem van maakt zegt ook wel genoeg... Ik wens elke zangeres een klein beetje van… https://t.co/zDwLYVPiwC reageer retweet
Hou je niet in. Enthousiasme is tof.quote:Op zondag 21 mei 2017 21:15 schreef Nexum het volgende:
Mijn Sharon enthousiasme zal waarschijnlijk niet snel stoppen![]()
Des te harder de klap gaat komen als ze aankondigen dat Maan gaat...quote:
"Ik wens elke zangeres een klein beetje van het talent van Maan".quote:Op zondag 21 mei 2017 21:20 schreef messi124 het volgende:
twitter:JanSmit twitterde op zondag 21-05-2017 om 13:38:48Het feit dat @ADnl hier een nieuwsitem van maakt zegt ook wel genoeg... Ik wens elke zangeres een klein beetje van… https://t.co/zDwLYVPiwC reageer retweet
Die Jan moeten ze echt lozen in het comité. Laat hem maar lekker commentaar geven. Hij heeft er geen kijk op.quote:Op zondag 21 mei 2017 21:34 schreef Nexum het volgende:
Het probleem met de inzendingen de laatste jaren is dat we in de middenmoot gaan blijven eindigen als we geen memorable liedjes sturen. We moeten het nu vooral hebben van de performance.
Nederland heeft de middelen om een goed dancenummer te sturen, dat blijft hangen en dat fijn is om naar te luisteren, waarom we dat nog niet gedaan hebben is mij een raadsel.
We hebben geweldige dj's in ons land dus we kunnen dit gewoon winnen. Maar als Jantje Smit zich blijft bemoeien met onze inzendingen dan komt mevrouw Maan Roos Vis volgend jaar aanpappen met een slecht geproduceerd lied wat ons weer 11e plek oplevert.
Omdat Jan Og3ne al helemaal had geadopteerd voor het esf dat jaar. Sharon zat in hetzelfde seizoen geloof ik toch?quote:Op zondag 21 mei 2017 21:39 schreef messi124 het volgende:
Ik vraag me trouwens af of het echt zo gaat. Vorig jaar deed Sharon Doorson ook mee aan Beste Zangers en zat ze ook in dat voorbeschouwingsprogramma. Ze heeft zelfs nog aangegeven dat ze graag mee wilde doen. Onze geweldige selectiecommissie heeft daar niets meegedaan. Waarom zouden ze dan wel zo warm worden van Maan?
+ Papa Steenwinkel heeft er waarschijnlijk ook wel voor gezorgd dat Maan dit jaar gaat.quote:Op zondag 21 mei 2017 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat Jan Og3ne al helemaal had geadopteerd voor het esf dat jaar. Sharon zat in hetzelfde seizoen geloof ik toch?
De Jan + Papa vibes zijn idd nogal strong vorig jaar en dit jaar.quote:Op zondag 21 mei 2017 21:49 schreef Nexum het volgende:
[..]
+ Papa Steenwinkel heeft er waarschijnlijk ook wel voor gezorgd dat Maan dit jaar gaat.
Ja, maar ze waren niet eerste keus. Dat was namelijk Dotan. Het moet de AVROTROS toch ook aan het denken zetten dat ze maar 15 punten kregen van de televote. Er hangt ook niet zo'n hele grote hype rondom Maan zoals bij OG3NE.quote:Op zondag 21 mei 2017 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat Jan Og3ne al helemaal had geadopteerd voor het esf dat jaar. Sharon zat in hetzelfde seizoen geloof ik toch?
Als Dotan en Waylon hebben aangegeven graag te willen, dan zie ik één van hen ons land volgend jaar wel vertegenwoordigen. Het zijn namen die telkens terugkeren. VanVelzen vind ik geen zak aan, dus ik hoop persoonlijk niet dat ze hem sturen.quote:Op zondag 21 mei 2017 21:39 schreef messi124 het volgende:
Ik vraag me trouwens af of het echt zo gaat. Vorig jaar deed Sharon Doorson ook mee aan Beste Zangers en zat ze ook in dat voorbeschouwingsprogramma. Ze heeft zelfs nog aangegeven dat ze graag mee wilde doen. Onze geweldige selectiecommissie heeft daar niets meegedaan. Waarom zouden ze dan wel zo warm worden van Maan?
De organiserende omroep AVROTROS sprak voor de editie van 2017 ook met Roel van Velzen en Waylon over deelname, maar dat overleg leidde niet tot overeenstemming.
De zussen Vol, die in 2014 The Voice of Holland wonnen, spraken de afgelopen weken meerdere malen met het selectiecomité van de omroep. Dat stuitte in zijn zoektocht voor de liedjeswedstrijd in het Oekraïense Kiev al op een vroeg 'nee' van zijn gedroomde kandidaat Dotan. Die liet weten eventueel best geïnteresseerd te zijn, maar het komend jaar nog te druk te hebben met zijn eigen carrière. Toen er verder werd gekeken kwam als snel de naam van O'G3NE naar voren.
ik verwacht eerder Dotan dan Maan. Of misschien Waylon. Het kan ook dat ze opeens met een verrassende naam komen, zoals met Douwe Bob. Iedereen dacht toen dat Dotan of Alain Clark ging,
Heeft igg net een paar dagen een nieuw nummer uit.quote:Op zondag 21 mei 2017 22:00 schreef messi124 het volgende:
Dotan is meerdere keren gevraagd om namens Nederland deel te nemen aan het Eurovisiesongfestival en vindt dat een enorme eer. Dat hij tot nu toe nee heeft gezegd, was puur en alleen omdat het niet in zijn agenda paste. "Ook dit jaar is het niet aan de orde. Wie weet ooit."
Hij komt toch met een nieuw album?
Maantastischquote:Op zondag 21 mei 2017 22:09 schreef Greys het volgende:
Ik kijk nu It Takes 2 en lees net dat er volgende week ook dáár een gastoptreden komt van...?
Maan.
Ze is overal. Waarom.
Connecties van papaquote:Op zondag 21 mei 2017 22:09 schreef Greys het volgende:
Ik kijk nu It Takes 2 en lees net dat er volgende week ook dáár een gastoptreden komt van...?
Maan.
Ze is overal. Waarom.
Ze doet dan een duet met hippe jonge knappe kandidaat Buddy. Let op, daarna weer in de media omdat ze een setje zijn geworden. Alles om Maan in the picture te houden met van alles behalve haar eigen muziek. Kan ik hier ergens geld op inzetten?quote:Op zondag 21 mei 2017 22:10 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maantastisch
Manisch
Maan
M A A N
We worden gewoon gemaanspoeld
quote:Op zondag 21 mei 2017 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze doet dan een duet met hippe jonge knappe kandidaat Buddy. Let op, daarna weer in de media omdat ze een setje zijn geworden. Alles om Maan in the picture te houden met van alles behalve haar eigen muziek. Kan ik hier ergens geld op inzetten?
Dat is zo'n goed idee!!!quote:Op zondag 21 mei 2017 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien kan hij haar ESF nummer ook even schrijven dan..
quote:Op zondag 21 mei 2017 21:55 schreef messi124 het volgende:
Er hangt ook niet zo'n hele grote hype rondom Maan zoals bij OG3NE.
Die hype gaan ze de komende tijd dus proberen te creëren.quote:Op zondag 21 mei 2017 22:09 schreef Greys het volgende:
Maan.
Ze is overal. Waarom.
quote:Op zondag 21 mei 2017 22:13 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dat is zo'n goed idee!!!
Dat heeft nog geen enkele andere Nederlandse kandidaat gedaan!!!11111
Eens.quote:Op zondag 21 mei 2017 22:15 schreef messi124 het volgende:
Als Maan volgend jaar ons land gaat vertegenwoordigen moet Cornald uit protest uit de commissie stappen. Wat doet hij daar dan nog?
Haar auditie was ook wel mooi idd, maar ja dat was geen zelfgeschreven lied.quote:Op zondag 21 mei 2017 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Eén ding moet ik wel eerlijk toegeven, haar auditie vond ik echt heel erg mooi destijds. En zij zelf is ook erg mooi. Gewoon waar.
Maar dat maakt iemand niet meteen geschikt voor het ESF, Jan
En dan hebben we hier op het ESF forum ook nog iemand met de naam Maniquote:Op zondag 21 mei 2017 22:10 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maantastisch
Manisch
Maan
M A A N
We worden gewoon gemaanspoeld
quote:Op zondag 21 mei 2017 22:19 schreef grazz het volgende:
[..]
En dan hebben we hier op het ESF forum ook nog iemand met de naam Mani TheVoice4Ever
We zijn het éng eens vandaag.quote:Op zondag 21 mei 2017 22:16 schreef Nexum het volgende:
[..]
Haar auditie was ook wel mooi idd, maar ja dat was geen zelfgeschreven lied.
De vocals heeft ze, (al zijn sommige liveoptredens van d'r echt... gewoon.. niet goed).
Nu nog een goed lied, en misschien word ik wel enthousiast.
(Maar ik blijf erbij dat Sharon de beste optie is)
Mee eens.quote:Op zondag 21 mei 2017 22:05 schreef Greys het volgende:
Echt liever Waylon dan. Zowel qua zang als uitstraling. En ja, natuurlijk, het gaat om het lied. Helemaal. Maar dat hebben we nog niet dus als je die twee naast elkaar zet en naar het totaalpakket kijkt weet ik het wel.
(en toch, als Dotan gaat kan ik er ook mee leven want hij heeft wel een echt heel eigen stijl en we moeten nog vele jaren vullen)
Joah. En is geliefd bij de Wiwi's. En dat is nooit slecht als zij je mogen en veel aandacht geven.quote:Op zondag 21 mei 2017 22:21 schreef grazz het volgende:
[..]
Mee eens.
Waylon kent daarnaast ook de klappen van de zweep.
Tering, hij doet niet eens moeite het te verbergen, Maan mag de veters van Og3ne niet eens strikken, en die dragen dan weer laarzen vergeleken bij buitenlandse zangeressenquote:Op zondag 21 mei 2017 21:20 schreef messi124 het volgende:
Zeker, maar hij had geloof ik gezegd dat hij niet wil. Dacht ik. Weet niet zeker!quote:
Bizar hè? Hij schoffeert in één tweet gewoon elke zangeres en plaatst Maan vér boven hen.quote:Op zondag 21 mei 2017 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tering, hij doet niet eens moeite het te verbergen, Maan mag de veters van Og3ne niet eens strikken, en die dragen dan weer laarzen vergeleken bij buitenlandse zangeressen
Oh potver, Jennie Lena zit volgens jaar vast in het programma van Jan. Die krijgen we ook nog.quote:Op zondag 21 mei 2017 22:24 schreef Nexum het volgende:
http://wiwibloggs.com/201(...)ch-flag-2017/142931/
Wiwi zou Sharon ook wel willen
Jennie moet niet gaan. Die vrouw kan potverdorie zo goed zingen maar ESF zie ik haar niet doen.quote:Op zondag 21 mei 2017 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh potver, Jennie Lena zit volgens jaar vast in het programma van Jan. Die krijgen we ook nog.
Wie won er dat jaar ook alweer wel?quote:Op zondag 21 mei 2017 22:29 schreef Nexum het volgende:
[..]
Jennie moet niet gaan. Die vrouw kan potverdorie zo goed zingen maar ESF zie ik haar niet doen.
(Ze had wel The Voice moeten winnen)
Ik hoop dat je sarcastisch bent met die vraagquote:Op zondag 21 mei 2017 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie won er dat jaar ook alweer wel?![]()
En ze wil zelf heel graag naar ESF. Las ik van de week nog. Zal even opzoeken. Maar ze heeft zo weinig gunfactor op de een of andere manier, merkte je ook bij The Voice aan het stemgedrag een beetje. En gunfactor telt ook wel bij het esf.
Oh fuck, was dat Maan?quote:Op zondag 21 mei 2017 22:34 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sarcastisch bent met die vraag![]()
Met dat gunfactor, heb je wel gelijk in
Klopt heeft hij ook gezegd, jammer genoeg.quote:Op zondag 21 mei 2017 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker, maar hij had geloof ik gezegd dat hij niet wil. Dacht ik. Weet niet zeker!
Hahahah snap ik wel, maar ja idd dat was Maan.quote:Op zondag 21 mei 2017 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh fuck, was dat Maan?
Ik dacht dat die het seizoen erna kwam. Tis de leeftijd, ik hou het niet zo goed meer bij.
Ja, als hij nu besluit te willen. Graag.quote:
Echt? Zij kan zo vreselijk krijsen met d'r zogenaamde ab lips of hoe dat ook heet.quote:Op zondag 21 mei 2017 22:29 schreef Nexum het volgende:
[..]
Jennie moet niet gaan. Die vrouw kan potverdorie zo goed zingen maar ESF zie ik haar niet doen.
(Ze had wel The Voice moeten winnen)
Ik vind dat gekrijs echt geweldig. Ik hou van vrouwen met een powervoicequote:Op zondag 21 mei 2017 22:38 schreef ato het volgende:
[..]
Echt? Zij kan zo vreselijk krijsen met d'r zogenaamde ab lips of hoe dat ook heet.
Vaag mens ook Blegh.
Bij Jan bedoel je? Ja dat argument snap ik idd ook niet van de tweets. Paar van de andere dingen wel maar dat inderdaad niet. Als Og3ne daar mee mocht doen heeft zij net zo veel recht.quote:Op zondag 21 mei 2017 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap de reacties op Maan dan weer niet, want wat deed Osjien daar vorig jaar? Welke hit hadden zij? Coverband spelen. Nou hoera![]()
Misschien hadden ze niet haar als eerste moeten laten beginnen...
Buddy Holly?quote:Op zondag 21 mei 2017 22:37 schreef Greys het volgende:
GODVER HAD IK DUS MAAR GELD INGEZET![]()
Voorstukje voor volgende week net nu It Takes 2 afgelopen is. Maan tongzoenend met Buddy op het podium na hun optreden.
For fuck's sake.
Laat ons bidden.quote:Op zondag 21 mei 2017 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
Nee maar Jan beslist het toch niet twee jaar op een rij?
Was dat niet Holly?quote:Op zondag 21 mei 2017 22:37 schreef Greys het volgende:
GODVER HAD IK DUS MAAR GELD INGEZET![]()
Voorstukje voor volgende week net nu It Takes 2 afgelopen is. Maan tongzoenend met Buddy op het podium na hun optreden.
For fuck's sake.
Wie wil er z'n toekomst voorspeld hebben? Ik kan het kennelijk.
Maar ze heeft wel op times square 'opgetreden'.quote:Op zondag 21 mei 2017 22:38 schreef ato het volgende:
[..]
Echt? Zij kan zo vreselijk krijsen met d'r zogenaamde ab lips of hoe dat ook heet.
Vaag mens ook Blegh.
Ik zag een tweet van een man die vroeg welke hit zij had. Osjien had ook geen hit. Kan me niet schelen al zingen ze op elke straat covers. Dat is nog geen eigen hit.quote:Op zondag 21 mei 2017 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Jan bedoel je? Ja dat argument snap ik idd ook niet van de tweets. Paar van de andere dingen wel maar dat inderdaad niet. Als Og3ne daar mee mocht doen heeft zij net zo veel recht.
Hoewel, Og3ne had dan iig nog hun eigen heel goed verkochte theatertour. Maan heeft ook dat niet, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |