Als alles op TV natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:30 schreef Tchock het volgende:
DWDD is een concept wat verrassend makkelijk volledig te negeren is.
Dan kijk je niet zo'n soort programma op de vroege avond toch?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als alles op TV natuurlijk.
Maar het is natuurlijk wel het enige programma in haar soort in de vroege avond.
Echte Nederlanders hebben het eten dan al op heur.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan kijk je niet zo'n soort programma op de vroege avond toch?![]()
Moet je wel tegen elkaar praten tijdens het eten, bah.
Prima. Laat Unilever er maar voor betalen ipv hardwerkend Nederland.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:31 schreef Euribob het volgende:
Als de NPO valt gaat DWDD commercieel en wordt het alleen nog maar erger. Dat de NPO blijft bestaan is daarom van landsbelang.
Half zes natuurlijk inderdaad, stom van me.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Echte Nederlanders hebben het eten dan al op heur.
Kan Unilever dan voortaan ook betalen voor de Stichting Ivo Opstelten Foundation of moet hardwerkend Nederland dat maar blijven doen bij gebrek aan animo?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Prima. Laat Unilever er maar voor betalen ipv hardwerkend Nederland.
Ik begin met koken rond een uurtje of negen. Is dat verkeerd?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hehe. Dat doet Unilever waarschijnlijk al. Dat is een donatiefonds voor Hardwerkend Nederland.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kan Unilever dan voortaan ook betalen voor de Stichting Ivo Opstelten Foundation of moet hardwerkend Nederland dat maar blijven doen bij gebrek aan animo?
Absoluut, ga maar lekker in Spanje wonen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik begin met koken rond een uurtje of negen. Is dat verkeerd?
Het blijft dan ook wel de proletenpartij bij uitstekquote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:38 schreef Ryon het volgende:
Er wordt nu op het congres voorgesteld om nog even flink te bezuinigen op onderwijs. Topdag voor Dekker dit.
Nu krijgt hij ook een pluim voor zijn werk.
De partij houdt gewoon niet van al die verkwisting van D66 bestuurders in het onderwijs.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het blijft dan ook wel de proletenpartij bij uitstek
Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
De partij houdt gewoon niet van al die verkwisting van D66 bestuurders in het onderwijs.
Ik eet meestal pas na het 8 uur journaal.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik heb vannacht alleen het eerste kwartiertje gezien, het was me te laat.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Docu over Macron is puik.
En hij heeft een iPhone, dus dat is ook iets.
Hangt ervan wat maakt.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik begin met koken rond een uurtje of negen. Is dat verkeerd?
Goed nieuws inderdaad, blij dat die andere engnek het niet is geworden.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:01 schreef remlof het volgende:
Rohani krijgt een tweede termijn als president van Iran.
Goede zaak, de hervormingen gaan door.
Een tattoo willen zonder dat je weet wat voor tattoo is echt vragen om problemen. Je moet een beeld hebben dat je op je lichaam wil en daarom een tatoeage nemen, niet andersomquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)rop-9344687-a1559707
Viesbah.
Ik geloof dat iets van 20% van de hoger opgeleiden er een heeftquote:
Ze krijgen er spijt van en mogelijk gratis een ziekte erbij.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een tattoo willen zonder dat je weet wat voor tattoo is echt vragen om problemen. Je moet een beeld hebben dat je op je lichaam wil en daarom een tatoeage nemen, niet andersomDit soort kneuzen krijgen er vaak spijt van na tien jaar.
Arme dochterquote:Niels Hoffmann (37) had tot vrijdag ook nog geen ticket, maar wel al een vlucht. Sterker nog: hij heeft een eigen vliegtuig gehuurd waarmee hij met 188 supporters naar Stockholm vliegt. "Het idee ontstond vlak na de thuiswedstrijd van Ajax tegen Lyon. Ik ging op zoek naar vluchten, maar de overstaptijden waren ellenlang. Toen kwam ik op het idee om zelf een vliegtuig te huren."
Niet dat hij dat eerder had gedaan, nee, Hoffmann had géén idee of het überhaupt mogelijk was. Een stuk of zestig telefoontjes verder bleek dat wel degelijk het geval. Via een Facebookcampagne verzamelde hij genoeg passagiers die allemaal 725 euro betaalden voor een plekje in de kist.
Hoffmann: "Maar toen moest ik dus nog steeds een kaart. Gisteren lukte dat eindelijk. Iemand bood de kaart van zijn dochter, die examens heeft, aan in ruil voor een plek in het vliegtuig. Eind goed, al goed."
Ga vanavond borrelen met twee heren die nu ergens rondom jou in Arnhem lopen, zal ze eens goed uit gaan horen over het congres.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 11:38 schreef Ryon het volgende:
Er wordt nu op het congres voorgesteld om nog even flink te bezuinigen op onderwijs. Topdag voor Dekker dit.
Nu krijgt hij ook een pluim voor zijn werk.
wat vind jij van tattoos kaasquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga vanavond borrelen met twee heren die nu ergens rondom jou in Arnhem lopen, zal ze eens goed uit gaan horen over het congres.
Mijn veldonderzoek naar naakte lichamen van hoger opgeleiden toont empirisch aan dat deze claim onwaarschijnlijk is.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof dat iets van 20% van de hoger opgeleiden er een heeftValt in de zomer vaak pas op hoe idioot veel mensen met een plaatje lopen.
Ik heb proefondervindelijk juist een hoger percentage waargenomen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn veldonderzoek naar naakte lichamen van hoger opgeleiden toont empirisch aan dat deze claim onwaarschijnlijk is.
Ik zit hierin wel redelijk op jouw lijn; vrijwel altijd niks, maar soms... En mocht ik marinier geworden zijn oid had ik ook wel direct de lijfspreuk van het Korps op m'n borst gezet. Gelukkig is het allemaal niet zo gegaan.quote:
Wellicht moeten we onze data koppelen en een toets uitvoeren op het eventuele verschil tussen man en vrouw.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb proefondervindelijk juist een hoger percentage waargenomen.
Dan zat je nu op Curacao je ballen te roosteren in de zon.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zit hierin wel redelijk op jouw lijn; vrijwel altijd niks, maar soms... En mocht ik marinier geworden zijn oid had ik ook wel direct de lijfspreuk van het Korps op m'n borst gezet. Gelukkig is het allemaal niet zo gegaan.
Ik moet eerst wat meer datapunten verzamelen voor er harde uitspraken over te doen zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wellicht moeten we onze data koppelen en een toets uitvoeren op het eventuele verschil tussen man en vrouw.
Akkoord.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet eerst wat meer datapunten verzamelen voor er harde uitspraken over te doen zijn.
Beetje zonnen, beetje vlees eten, veel bier drinken, beetje drugsdealers van hun boot schieten. Prima leven.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:33 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dan zat je nu op Curacao je ballen te roosteren in de zon.
Ik vermoed dat hoogopgeleide vrouwen wat meer intieme tattoo's hebben dan hoogopgeleide mannen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet eerst wat meer datapunten verzamelen voor er harde uitspraken over te doen zijn.
Dat vind ik wel zo onaantrekkelijkquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hoogopgeleide vrouwen wat meer intieme tattoo's hebben dan hoogopgeleide mannen.
Steeds meer tattoos, steeds meer huidkanker door overmatig zonnen; mensen gaan steeds slechter om met het grootste 'orgaan' van hun lichaam.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)rop-9344687-a1559707
Viesbah.
Ik hou er ook niet van, maar het zou een verklaring kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zo onaantrekkelijkVrouwen met tattoo's zijn best sexy maar niet op intieme plekken. Da's gewoon zonde.
Domme mensen ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Steeds meer tattoos, steeds meer huidkanker door overmatig zonnen; mensen gaan steeds slechter om met het grootste 'orgaan' van hun lichaam.
Ik zou dan die kerel van de Efteling laten zetten.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:41 schreef Kaas- het volgende:
Kleine tattoo op een penis kan wel verrassend zijn. Dat het eerst onleesbaar is, maar een lange spreuk blijkt. Beetje zoals spiekbriefjes voor proefwerken op elastiek schrijven.
Haha! Goed idee.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou dan die kerel van de Efteling laten zetten.
[ afbeelding ]
Dat je denkt dat Henkie "Ford" op z'n piemel heeft staan maar dat het "Feyenoord" blijkt te zijn?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:41 schreef Kaas- het volgende:
Kleine tattoo op een penis kan wel verrassend zijn. Dat het eerst onleesbaar is, maar een lange spreuk blijkt. Beetje zoals spiekbriefjes voor proefwerken op elastiek schrijven.
Er zouden vast mensen zo gek zijn om dat echt te doen als het kon. Ten slotte loopt dit ook rond:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zouden vast mensen zo gek zijn om dat echt te doen als het kon. Ten slotte loopt dit ook rond:Waarom zou je daar in godsnaam je hele leven mee willen lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Er zouden vast mensen zo gek zijn om dat echt te doen als het kon. Ten slotte loopt dit ook rond:Ik weet niet wat ik moet zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zou je daar in godsnaam je hele leven mee willen lopen?
Ach...quote:
[..]
Er zouden vast mensen zo gek zijn om dat echt te doen als het kon. Ten slotte loopt dit ook rond:Er is ook een gast met een Henry stofzuiger rond zijn penis, met de penis die dus als slang fungeert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ach...
https://www.google.nl/sea(...)igB&biw=1366&bih=662
Onbegrijpelijk waarom je jezelf zo zou verminken.
Hihi.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De enige manier om te ontdekken waar een grens écht ligt is door deze over te gaan.
Zo kwam Kaas ook uit de kast.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De enige manier om te ontdekken waar een grens écht ligt is door deze over te gaan.
Als je zo achterlijk bent als de eigenaar van die Pinoccio-tattoo vermoed ik dat je bedpartners het alleen maar grappig vinden.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik vraag me echt af wat deze heren doen wanneer ze met iemand naar bed gaan. Vooraf waarschuwen of hopen dat de ander niet wegrent wanneer hij of zij de tatoeage ziet?
Die gozer met die stufzuiger tattoo rond zijn jongeheer kwam een keer langs bij een programma, die heeft deze dus laten verwijderen omdat de dames het niet zo grappig bleken te vinden.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik vraag me echt af wat deze heren doen wanneer ze met iemand naar bed gaan. Vooraf waarschuwen of hopen dat de ander niet wegrent wanneer hij of zij de tatoeage ziet?
De gevatte opmerkingen die ik heb op deze reactie van jou kommen allemaal neer op verkapte doodsverwensingen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Elke keer met grapjes komen als "Zo, met dit huishoudelijk apparaat weet jij vast wel raad!" zal ook niet helpen bij de sfeer in de slaapkamer.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die gozer met die stufzuiger tattoo rond zijn jongeheer kwam een keer langs bij een programma, die heeft deze dus laten verwijderen omdat de dames het niet zo grappig bleken te vinden.
Sommige van die plaatjes van jou hebben ook echt hun eikel getatoeëerd. Wat moet dat gruwelijk veel pijn doen.quote:
Dat een lichaam zoveel verontreiniging van de huid überhaupt trekt.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:04 schreef Tchock het volgende:
Er is ook zo'n gast die zijn hele lichaam heeft laten bedekken en nu met een tweede laag wit op zwart bezig is. Dan wordt het meer een soort ziekelijke obsessie.
edit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
Dat kan ook voor je lichaam niet goed zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:04 schreef Tchock het volgende:
Er is ook zo'n gast die zijn hele lichaam heeft laten bedekken en nu met een tweede laag wit op zwart bezig is. Dan wordt het meer een soort ziekelijke obsessie.
edit:
[ afbeelding ]
http://nos.nl/artikel/217(...)-onderwijs-niet.htmlquote:Dekker heeft twee weken geleden ook kwaad bloed gezet door in een debat te zeggen dat hij weinig voelt voor het gelijktrekken van de salarissen in het basis- en voortgezet onderwijs omdat "een klas vol pubers zwaarder is dan eentje met basisschoolleerlingen."
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Waarom posten jullie enkel mannen? 'Sexy ladies with tattoo' levert zulke dingen op:Je kunt esthetisch er van vinden wat je wil maar het is wel in een andere orde dan wat hier tot nu toe langs kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, het is al een financieel terrorist. Zo'n sleeve kan er ook wel bij.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:08 schreef Kowloon het volgende:
Meest belachelijk vond ik het nog toen Messi ook ineens met zo'n sleeve verscheen. Van een nette beschaafde jongen, ineens getransformeerd tot pauper.
Lijkt wel alsof die een aanrijding met een vrachtwagen vol kralen heeft gehad.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:07 schreef Bart2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man gezien in Havanna. Hij is een toeristisch fenomeen.
Verder doet ie niks. Hij schijnt er goed van te kunnen leven.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof die een aanrijding met een vrachtwagen vol kralen heeft gehad.
Bizar, ik snap niet waarom je zo'n figuur geld moet geven.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:10 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Verder doet ie niks. Hij schijnt er goed van te kunnen leven.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Waarom posten jullie enkel mannen? 'Sexy ladies with tattoo' levert zulke dingen op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:10 schreef remlof het volgende:
[..]Educatief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het "moet" natuurlijk niet. Maar iedereen doet het. Je geeft hem wat voor een foto. Best handig als je zo in je levensonderhoud kunt voorzien.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bizar, ik snap niet waarom je zo'n figuur geld moet geven.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:12 schreef Tchock het volgende:
Gelukkig zijn er nog vrouwen met klasse op deze aarde.Dat is de pijn van een tatoeage in je mond wel waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig voor haar is dat ding waarschijnlijk ook binnen een jaar weer weg.
Morele schande, Bart. Mensen zijn geen circusdieren.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het "moet" natuurlijk niet. Maar iedereen doet het. Je geeft hem wat voor een foto. Best handig als je zo in je levensonderhoud kunt voorzien.
Verdwijnen heel snel inderdaad. Dat geldt ook voor tattoos op oogbollen en handen trouwens. Maar waarom je zoiets zou doen begrijp ik echt niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Good thinking.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Misschien dat de leerlingen van de Kutschool er een nieuwe naam voor kunnen verzinnen?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:14 schreef Friek_ het volgende:
Waarom fuseren VVD en CDA niet tot de 'Conservatieve partij'?
Ik kan mij ook maar moeilijk voorstellen dat een sober iemand dit soort dingen een tof idee vindt. Alleen de pijn al...quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verdwijnen heel snel inderdaad. Dat geldt ook voor tattoos op oogbollen en handen trouwens. Maar waarom je zoiets zou doen begrijp ik echt niet.
En D66, GL en de PvdA niet tot de 'Progressieve partij'?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:14 schreef Friek_ het volgende:
Waarom fuseren VVD en CDA niet tot de 'Conservatieve partij'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |