SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
75kmquote:Op zaterdag 20 mei 2017 00:13 schreef Andyy het volgende:
[..]
Welke afstand?
Ik ga zelf vrijwilligen en plaatjes schieten bij de klimtijdrit die in de P&R start
Dat.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 08:08 schreef the_critic het volgende:
Dat idee van die klimtijdrit in parkeergarage van ziekenhuis, hebben ze gewoon gejat van de primavera fok-meet!
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Over nieuwe fietsen gesproken
[ afbeelding ]
Mooie fiets, paar hoge wielen erin en hij is afquote:Op zaterdag 20 mei 2017 12:25 schreef TradeMarkie het volgende:
Over nieuwe fietsen gesproken
[ afbeelding ]
ja die is er af, net als de kop, lekker rondje gefietst net tussen de buien doorquote:Op zaterdag 20 mei 2017 13:05 schreef Tommeke het volgende:
Prima karretje! Zit nog wel een sticker op de bovenbuis zeker?
Dat mag toch ook wel?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:17 schreef Z het volgende:
In het kader van de segmenten discussie van laatst. Ik heb vandaag de vierde tijd op een segment van 6,6 km gefietst (zo plat als een dubbeltje, met z'n drieën). Ben ik best trots op.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:17 schreef Z het volgende:
In het kader van de segmenten discussie van laatst. Ik heb vandaag de vierde tijd op een segment van 6,6 km gefietst (zo plat als een dubbeltje, met z'n drieën). Ben ik best trots op.
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:17 schreef Z het volgende:
Dan moet je hier gaan fietsenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat mag toch ook wel?Ik ben al trots als ik in de top 1000 sta
_!
Waar is hier?quote:
Daar heb ik vorige week gefietst. Mooie omgeving wel, maar wel erg plat.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 16:41 schreef Najieto het volgende:
Vandaag een mooie rit gefietst over het zuid Hollandse eiland. Een man die met ons meefietste en vooruit ging om ff langs zijn schoonzus te gaan ging rechts langs een auto en ging me toch hard op zijn plaat liggen. Gat in zijn kin. Auto beschadigd en fiets helemaal aan diggelen. Gelukkig hoefde er geen ambu te komen en is hij met zijn schoonzus naar het ziekenhuis gegaan voor een hechting.
Plat is het zeker. Zelfs hier in de polder is het minder platquote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar heb ik vorige week gefietst. Mooie omgeving wel, maar wel erg plat.
210kmquote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:15 schreef Najieto het volgende:
[..]
Plat is het zeker. Zelfs hier in de polder is het minder plat. Uiteindelijk 210km gefiets met een leuk clubje die ik onderweg tegenkwam. Nieuw langste persoonlijk record
quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:15 schreef Najieto het volgende:
[..]
Plat is het zeker. Zelfs hier in de polder is het minder plat. Uiteindelijk 210km gefiets met een leuk clubje die ik onderweg tegenkwam. Nieuw langste persoonlijk record
Giethoornquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waar is hier?In Utrecht ben ik echt kansloos
hooguit bij de 'vrouwen dit jaar' categorie dat ik nog een beetje hoog sta
Oh nee, de top 1000 is mannen en vrouwenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
GiethoornHier fietsen ook wel veel vrouwen maar geen 1000.
Ooooh.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee, de top 1000 is mannen en vrouwenAls ik de mannen eruit filter dan doe ik het nog best aardig
Zeg dat maar tegen mijn egoquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ooooh.Dan valt het mee toch? Je moet jezelf ook helemaal niet met mannen vergelijken
tandje lichter?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 23:26 schreef Andyy het volgende:
Piepende schoenplaatjes tegen de body van m'n pedaal. Hoe los ik dat op? Druppeltje kettingolie ertussen? Of stukje bartape zoals pro's doen?
Ultegra is 6800. Dit zijn 105 5800 cassettes. Staat fout op de website, zou verandert worden, maar zijn ze niet zo snel in. Toevallig 2 weken geleden een 105 cassette hier gekochtquote:Op zondag 21 mei 2017 12:21 schreef MCH het volgende:
Is Wiggle gewoon een hele domme webshop? Ze verkopen Shimano Ultegra 105 5800 11 speed cassettes.
http://www.wiggle.nl/shimano-ultegra-105-5800-11-speed-cassette/
Ah gossie. Heb je een foutje ontdekt? Koop een taart en ga het vieren. Alsof jij nooit een foutje maakt...quote:Op zondag 21 mei 2017 12:21 schreef MCH het volgende:
Is Wiggle gewoon een hele domme webshop? Ze verkopen Shimano Ultegra 105 5800 11 speed cassettes.
http://www.wiggle.nl/shimano-ultegra-105-5800-11-speed-cassette/
quote:Op zondag 21 mei 2017 13:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah gossie. Heb je een foutje ontdekt? Koop een taart en ga het vieren. Alsof jij nooit een foutje maakt...
Prima webshop gewoon dat Wiggle.
Was je bestelling snel binnen?quote:Op zondag 21 mei 2017 13:00 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Ultegra is 6800. Dit zijn 105 5800 cassettes. Staat fout op de website, zou verandert worden, maar zijn ze niet zo snel in. Toevallig 2 weken geleden een 105 cassette hier gekocht
Op 27 april besteld, in de mail stond levering op of voor 9 mei. Op 4 mei had ik het binnen.quote:
ik ken alleen relive.cc maar die pikt het uit je stravaquote:Op zondag 21 mei 2017 15:16 schreef Patroon het volgende:
Soms zie je van die filmpjes voorbij komen met zo'n birdview hoe iemand heeft gefietst (die lijn wordt dan ter plekke getekend op de kaart). Nu zoek ik zoiets om te maken van een nog te fietsen route. Dus waar ik een gpx bestand van heb. Waar is dit mogelijk?
ik merk dat ik soms zit te "werken" op de fiets;dan rijd ik net wat te zwaar en als ik dan beter op de positie van mijn knieën en enkels let het kraken ophoudt. Maw ik veroorzaak dan zelf de kraak in mijn pendalen.quote:
Gpx bestanden van strava downloaden uploaden naar http://gotoes.org/gotoes/strava/ die ze samen voegt. Bestand downloaden en uploaden naar strava.quote:Op zondag 21 mei 2017 17:22 schreef Maraca het volgende:
In plaats van de oorspronkelijke 75km, 130km gefietstwel enorm trots op mezelf.
Alleen mijn TomTom was er niet zo heel blij mee en gaf het na 117km op. Is er een manier om dit te corrigeren in Strava? Weet dat er een third party app daarvoor was, maar kan hem niet vinden
Nee, had maar 1 bestandquote:Op zondag 21 mei 2017 17:44 schreef Najieto het volgende:
[..]
Gpx bestanden van strava downloaden uploaden naar http://gotoes.org/gotoes/strava/ die ze samen voegt. Bestand downloaden en uploaden naar strava.
Oh. Dat is wel jammerquote:Op zondag 21 mei 2017 18:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, had maar 1 bestandzag wel een andere app waarbij ik dan de GPS kan nabouwen voor de verloren kilometers, maar daar heb ik ook geen zin in. Jammer maar helaas
Ja, zo stom! Ben er verder heel blij mee maar dit is wel echt een tegenvaller. Zou toch wel verwachten dat hij 130km kan registerenquote:
Welke heb jij dan? Ik heb de TomTom Spark 2. Heb die vorig jaar gekocht voor hardlopen maar ik vind hem behoorlijk tegenvallen. Batterij vrij snel leeg, volgens mij redt hij de 5 uur amper. Voor lopen is dat wel genoeg maar zou hem niet met fietsen kunnen gebruiken.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, zo stom! Ben er verder heel blij mee maar dit is wel echt een tegenvaller. Zou toch wel verwachten dat hij 130km kan registeren
TomTom multisport. En inderdaad, 5 uur is de max van dit ding.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:13 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Welke heb jij dan? Ik heb de TomTom Spark 2. Heb die vorig jaar gekocht voor hardlopen maar ik vind hem behoorlijk tegenvallen. Batterij vrij snel leeg, volgens mij redt hij de 5 uur amper. Voor lopen is dat wel genoeg maar zou hem niet met fietsen kunnen gebruiken.
Dat lijkt me echt verschrikkelijkquote:
Hoezo? Strava aan en gaan. Of bedoel je navigeren?quote:Op zondag 21 mei 2017 19:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt verschrikkelijkNu op de terugweg gebruikt, maar vind het helemaal niks.
Mijn telefoon registreert veel minder nauwkeurig dan mijn Garmin.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:35 schreef Z het volgende:
[..]
Hoezo? Strava aan en gaan. Of bedoel je navigeren?
Mijn telefoon houdt het makkelijk 10 uur uit. Helaas doet Strava het er alleen niet zo goed op ... Vijf uur is ook niet echt lang.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn telefoon registreert veel minder nauwkeurig dan mijn Garmin.
Veel gps glitches, en soms valt ie helemaal weg. Daarnaast is de batterij ook sneller leeg.
Nou ja, ik zie dan niks want hij zit in mijn zadeltas. Onhandig met pauzes, waarbij je hem op pauze moet zetten, registreert geen hartslag..quote:Op zondag 21 mei 2017 19:35 schreef Z het volgende:
[..]
Hoezo? Strava aan en gaan. Of bedoel je navigeren?
Alles voor niks gedaan..quote:Op zondag 21 mei 2017 19:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, zo stom! Ben er verder heel blij mee maar dit is wel echt een tegenvaller. Zou toch wel verwachten dat hij 130km kan registeren
quote:
Ik dacht dat ik dat had gedaanquote:Op zondag 21 mei 2017 19:51 schreef Najieto het volgende:
Of je investeert in een fatsoenlijk fietscomputer/navigatie
ik log strava met de Sony telefoon. Geen probleem. Ik zou liever een Android watch hebben denk ik maar ik vind ze te duur.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat had gedaanmaar als ik merk dat dit soort routes gewoon gaan worden, dan komt er een nieuwe. Denk dat als ik alleen fiets het max 100km is en met mijn groep trainen we momenteel tot 70km.
Ik heb een houder op mijn stuur waar ik hem in kan klikkenquote:
Lijkt me wel handiger dan wat ik nu doe. Knooppunten uitzoeken en die volgenquote:
Gewoon een etrex 30 kopen, dan kun je gewoon batterijen vervangen en zo lang je wil doorgaan.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat had gedaanmaar als ik merk dat dit soort routes gewoon gaan worden, dan komt er een nieuwe. Denk dat als ik alleen fiets het max 100km is en met mijn groep trainen we momenteel tot 70km.
Die knooppunten gebruik ik ookquote:Op zondag 21 mei 2017 20:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lijkt me wel handiger dan wat ik nu doe. Knooppunten uitzoeken en die volgen
je gaat toch niet leggen te vallen???quote:Op zondag 21 mei 2017 20:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb een houder op mijn stuur waar ik hem in kan klikken
En bedankt voor de app tips, maar ik ga mijn telefoon niet gebruikenDan zou ik hem op mijn stuur moeten zetten en met de routes die ik fiets vertrouw ik dat voor geen meter. Als ik een nieuw apparaat ga kopen ga ik waarschijnlijk voor een Wahoo Bolt ofzo
Wat?quote:Op zondag 21 mei 2017 20:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je gaat toch niet leggen te vallen???
En bosquote:Op zondag 21 mei 2017 20:49 schreef cafca het volgende:
Niks mis met knooppunten routes. Behalve dan dat je daar ook veel bejaarden op e-bikes tegenkomt.
Het is de gedachte dat hij eruit vliegtquote:Op zondag 21 mei 2017 21:03 schreef Joene het volgende:
ik heb gewoon een iphone houder op mn fiets en een speciaal hoesje om mn phone met grip punten en ik kan de klem redelijk vastzetten. Heb echt het idee dat hij stevig vast zit . Alleen ga je op je plaat is je iphone naar de klote for sure.
Of je pakt een Wahoo Bolt en een 15000 mah powerbank. Dan kun je wel een weekje continue aan met GPS en navigeren en de hele mikmak. Waarschijnlijk nog lichter ook dan een kilo batterijen.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Gewoon een etrex 30 kopen, dan kun je gewoon batterijen vervangen en zo lang je wil doorgaan.
Telefoon op je stuur lijkt toch nergens naar?quote:Op zondag 21 mei 2017 21:03 schreef Joene het volgende:
ik heb gewoon een iphone houder op mn fiets en een speciaal hoesje om mn phone met grip punten en ik kan de klem redelijk vastzetten. Heb echt het idee dat hij stevig vast zit . Alleen ga je op je plaat is je iphone naar de klote for sure.
M'n etrex heeft een oogje voor een touwtje. Dat vastmaken en je stuur en je raakt 'm niet kwijt.quote:Op zondag 21 mei 2017 21:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is de gedachte dat hij eruit vliegtIk ken mezelf, ga mij daar druk over maken tijdens het fietsen. Met m'n Tomtom heb ik dat totaal niet!
Gewoon beide dagen gaan.quote:Op zondag 21 mei 2017 23:45 schreef Rikkie99 het volgende:
Effe een kort vraagje. Ik wil woensdag een flinke ronde naar, en door de eifel maken. Ik fiets normaalgesproken wekelijks op dinsdagavond een trainingswedstrijd. Zou het trainingstechnisch handiger/verstandiger zijn om deze training deze week over te slaan? Of gaat dat best als ik donderdag en vrijdag rust pak?
het ziet er prima uit. Ik heb met die bikeboard app alle gegevens + een kaart , ik vind het prima. Een big ass element is ook niet erg chique op het stuur imo.quote:Op zondag 21 mei 2017 21:47 schreef Patroon het volgende:
[..]
Telefoon op je stuur lijkt toch nergens naar?
Ik vind alles wat te groot is op je stuur niet mooi.quote:Op maandag 22 mei 2017 07:20 schreef Joene het volgende:
[..]
het ziet er prima uit. Ik heb met die bikeboard app alle gegevens + een kaart , ik vind het prima. Een big ass element is ook niet erg chique op het stuur imo.
Ik weet niet wat voor mini telefoon je hebt, maar een beetje fietscomputer is meestal wel kleiner dan een smartphone. De Bolt en Edge 520 passen wel een keertje of 3 in een iPhone qua formaat.quote:Op maandag 22 mei 2017 07:20 schreef Joene het volgende:
[..]
het ziet er prima uit. Ik heb met die bikeboard app alle gegevens + een kaart , ik vind het prima. Een big ass element is ook niet erg chique op het stuur imo.
Meh, de meeste mensen "kopen" geen telefoon, die zit namelijk "gratis" in het abo. Dan is 200 euro voor een fietscomputer natuurlijk erg veel.quote:Op maandag 22 mei 2017 09:08 schreef poiuytr het volgende:
Snap dat ook nooit zo goed, zijn hordes met mensen die 800¤ plus uitgeven voor de nieuwste iPhone/ Samsung maar te krenterig zijn om een fatsoenlijk gps systeem aan te schaffen van 100-200¤. Zo'n telefoon ziet er imo niet uit plus als je valt is hij gelijk kapot. GPS is na de Gabba denk ik mijn best fietsgerelateerde aankoop geweest.
Jezelf rijk rekenen jaquote:Op maandag 22 mei 2017 09:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Meh, de meeste mensen "kopen" geen telefoon, die zit namelijk "gratis" in het abo. Dan is 200 euro voor een fietscomputer natuurlijk erg veel.
Zo'n Bolt of Garmin kan wel heel mooi in het verlengde van je pen voor het stuur..zo'n mega telefoon is gewoon geen porum.quote:Op maandag 22 mei 2017 07:20 schreef Joene het volgende:
[..]
200 uur?quote:Op maandag 22 mei 2017 09:51 schreef Devv het volgende:
Ik heb een sporthorloge met GPS en navigatie met een batterijduur van ongeveer 200 uur. Dus die is meer dan genoeg. Het enige nadeel is dat je de route van tevoren moet invoeren en deze vast staat. En je ziet alleen het pad van de route en geen kaart met straatnamen, maar ik kan mij er goed mee redden.
Ik vind het vooral leuk om een groot scherm te hebben. Hartslag info , en cadans etc live in beeld en ook nog is een kaartje. Vind het ook niet zo boeiend of storend .quote:Op maandag 22 mei 2017 09:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Meh, de meeste mensen "kopen" geen telefoon, die zit namelijk "gratis" in het abo. Dan is 200 euro voor een fietscomputer natuurlijk erg veel.
Dat is wel afhankelijk van de nauwkeurigheid. En het is natuurlijk geen volwaardig navigatie zoals de Garmin Edge.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |