Doe er wat aanquote:Op vrijdag 19 mei 2017 04:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme boys, lig alweer veel te lang wakker
Komt er zo aan.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 07:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen. Geen goedemorgen topic van je vandaag?
quote:
quote:
quote:
Dit is incorrect.quote:
Opper nemen we vanaf heden niet langer serieusquote:Op zondag 7 december 2014 @ 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sterke teksten ja. Die teksten zijn bijna net zo goed als die van de trainer van PSV.
Eens.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 07:55 schreef onlogisch het volgende:
Zo. De mokerslagen zijn op de vroege morgen al weer uitgedeeld.
Tijd voor :[ afbeelding ]
Omdat ik dacht dat het ging om het forum maar het om de frontpage leek te gaan waar opper een grapje mee probeert te maken en de boomerang vervolgens mokerhard terug krijgt bedoel je?quote:
Wie?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 08:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand de jetsers van Inge de Bruijn al gepost?
Jetsers. Verbastering van tieten. Doe je trui eens uit en kijk in de spiegel.quote:
Ja dat was het.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 08:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het ging om het forum maar het om de frontpage leek te gaan waar opper een grapje mee probeert te maken en de boomerang vervolgens mokerhard terug krijgt bedoel je?
Opper zal zich wel 2x bedenken voordat hij hier nu post. Grote kans dat ie het allang gelezen heeft maar totaal geen idee heeft wat te moeten antwoorden. Wat volkomen logisch is na zo'n uitglijder.quote:
Teveel moeite, ik zoek wel even.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 08:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jetsers. Verbastering van tieten. Doe je trui eens uit en kijk in de spiegel.
Goed bezig schurk.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 08:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Teveel moeite, ik zoek wel even.
[ afbeelding ]
Heb je de hele nacht gezocht naar 1 kleine jeugdzonde uit 2014?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 08:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opper zal zich wel 2x bedenken voordat hij hier nu post. Grote kans dat ie het allang gelezen heeft maar totaal geen idee heeft wat te moeten antwoorden. Wat volkomen logisch is na zo'n uitglijder.
Nee hoor. Ik kreeg 'm toegereikt van een goede vriend nog voordat ik je uitglijder in de SC had gelezen, frontpage-poster.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 08:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je de hele nacht gezocht naar 1 kleine jeugdzonde uit 2014?
Ik had beter van je verwacht.
Die grote vriend is Vasion zeker.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 08:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kreeg 'm toegereikt van een goede vriend nog voordat ik je uitglijder in de SC had gelezen, frontpage-poster.
Voor ieder wat wils.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 08:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, je hebt mijn post gebruikt. Ik voel me vereerd.
Die derde is wel wat vies trouwens.
Nee hoor frontpage-poster.quote:Op vrijdag 19 mei 2017 08:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die grote vriend is Vasion zeker.
Zou je Inge doen?quote:Op vrijdag 19 mei 2017 08:39 schreef opperkleurder het volgende:
690.000 mensen keken naar Adam zoekt Eva vips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |