Ik snap niet waarom hij altijd een permban voor zichzelf aanvraagtquote:Op donderdag 18 mei 2017 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hmmm. Beter zit hij z'n ban gewoon uit.
Hij heeft dan een nog toffere username bedacht.quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom hij altijd een permban voor zichzelf aanvraagt
VBL / Buitenlandse wedstrijden bezoeken #13quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:18 schreef Tjacka het volgende:
Kan iemand voor mij het buitenlandse voetbaltopic vinden?
Die zocht ikquote:Op donderdag 18 mei 2017 22:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
VBL / Buitenlandse wedstrijden bezoeken #13
Verder geen idee
Weet niet doen horeca eentje heeft een Kreeftrestaurant al 10 jaar andere werkt bij hem is beetje backpacker. Hun hebben veel Amerikaanse kennissen en vrienden dus probeer beetje te socializen maar Engels is matig nog.quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook mensen die op het dieptepunt van de markt een huisje hebben gekocht?
Waarom koop je een huis in Amerika als je de taal nauwelijks machtig bent? Lijkt me bijzonder lastig.quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet doen horeca eentje heeft een Kreeftrestaurant al 10 jaar andere werkt bij hem is beetje backpacker. Hun hebben veel Amerikaanse kennissen en vrienden dus probeer beetje te socializen maar Engels is matig nog.
Kan wel gewoon Engels hoor maar kan beter vooral qua spraak is het soms nog wat lastig om persoonlijk gesprek aan te knopen .quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom koop je een huis in Amerika als je de taal nauwelijks machtig bent? Lijkt me bijzonder lastig.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:29 schreef Smoofie het volgende:
'Meningen mogen blijven staan op FOK!, hoe dom sommige ook zijn' - http://nos.nl/l/2173909
Nu weten we waarom de FA's zo snel bannen, ze nemen alles serieus.quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:32 schreef opperkleurder het volgende:
Iemand vroeg vandaag aan Noord-Korea om een raket te laten vallen op Amsterdam of op Brussel. Dergelijke reacties noemt Verlind 'banwaardig'.
Ik noem het satire
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 18 mei 2017 22:29 schreef Smoofie het volgende:
'Meningen mogen blijven staan op FOK!, hoe dom sommige ook zijn' - http://nos.nl/l/2173909
Post jij op de frontpage dan?quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
We zijn bekend!!!!!
Zal vast wel over posts van mij gaan
Gaat over de frontpagequote:Op donderdag 18 mei 2017 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
We zijn bekend!!!!!
Zal vast wel over posts van mij gaan
Ik sluit niet uit dat hij nu een permban aan het aanvragen is. Die kan zich nooit meer normaal vertonen hier.quote:
Weet niet of dit goed gaat komen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij moet van goede huize komen om ons vertrouwen terug te winnen.
Ook niet voor het laatst. Tenzij hij echt een permban aan het aanvragen is.quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zal niet voor het eerst zijn overigens.
Idd.quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zelfs al zou het waar zijn, is dat niks in vergelijking met posten op de frontpage.
Het blijft wel angstvallig stil.quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook niet voor het laatst. Tenzij hij echt een permban aan het aanvragen is.
Als hij maar geen gekke dingen doet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het blijft wel angstvallig stil.
quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:37 schreef Elan het volgende:
https://nl.linkedin.com/in/monique-verlind-74232227
Kinderspel.quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vind je posten op de frontpage niet gek genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |