Eerste keerquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je dit programma nog nooit gezien?
Paar kale kutten netquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Is er al een vagina in beeld geweest?
Aha.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
80 jarigen die naar Moskou gaan.
Morgenochtend weer borsten in ONZ. Nu echt weg isquote:
Slaap lekker.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgenochtend weer borsten in ONZ. Nu echt weg is
Ah zo.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan alleen terugkijken geen live tv hier uit NL.
Waar zit je nu dan?quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan alleen terugkijken geen live tv hier uit NL.
Later pik.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vlieg er ook vandoor. Fijne avond nog.
Een huisje ja, stelt niet zoveel voor verder hoorquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ah ja, jij hebt vastgoed in Detroit toch?
hier weet elan alles vanquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:45 schreef Caland het volgende:
SEX / Facesitting ervaring, met SSBBW hoe doe ik dit zo goed mogelijk?
Hoe vaak per jaar ben je daar?quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Een huisje ja, stelt niet zoveel voor verder hoor
Kloontje van Drizzt?quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:45 schreef Caland het volgende:
SEX / Facesitting ervaring, met SSBBW hoe doe ik dit zo goed mogelijk?
Ongeveer 2-3 maanden over een heel jaar gezien. De rest van het jaar verhuur ik het.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe vaak per jaar ben je daar?
Heb je een baan dat je footloose bent?quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongeveer 2-3 maanden over een heel jaar gezien. De rest van het jaar verhuur ik het.
Maar weet niet of ik het ga aanhouden de "winst" die ik er uit haal gaat grotendeels naar vliegtickets.
Soort van.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je een baan dat je footloose bent?
Is nauwelijks te controleren.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:56 schreef Elan het volgende:
En in de VS kan ik ook gewoon wat werk doen alleen mag niet teveel ivm permit.
Je moet gewoon opgeven die uren voor de fiscus ga niet onverzekerd werken.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is nauwelijks te controleren.
Lijkt me persoonlijk wel vervelend dat je waarschijnlijk alle vakanties naar Detroit gaat. Zie liever wat meer van de wereld.
Ok, had eigenlijk de indruk dat je een ander type werk had, meer via de computer. Dat is lastiger te controleren dan jouw beroepquote:Op donderdag 18 mei 2017 22:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet gewoon opgeven die uren voor de fiscus ga niet onverzekerd werken.
Ben lasser dus ook altijd wel iets meer kans op ongelukken.
VS is wel tof man, je hebt veel te doen. Zit zo in New York
Ja dat doet Inso (werken via pc) lijkt me ook beste mja geen opleiding voor.quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ok, had eigenlijk de indruk dat je een ander type werk had, meer via de computer. Dat is lastiger te controleren dan jouw beroep![]()
Als je aan het rondreizen bent heb je nog steeds weinig aan je huis. Maar ja Chicago, Toronto e.d. relatief naast de deur.
Maar wat doe je nu op zo'n dag als vandaag?quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat doet Inso (werken via pc) lijkt me ook beste mja geen opleiding voor.
Beetje de buitenboel geschilderd.quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar wat doe je nu op zo'n dag als vandaag?
Hmmm. Beter zit hij z'n ban gewoon uit.quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kreeg gisteren weer een ban op zijn nieuwe account.
Mis je hem?quote:Op donderdag 18 mei 2017 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hmmm. Beter zit hij z'n ban gewoon uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |