Mooi, dan was er ieder geval één persoon die het leuk vondquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mooi, dan was er ieder geval één persoon die het leuk vond
quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mooi, dan was er ieder geval één persoon die het leuk vond
Toepasselijk openingsnummer: "We Are The Dead" van David Bowie.... Bowie is dood en "wij zijn de doden" is een mooi bruggetje naar wat er komen gaat
Goed geregeld! 👍🏼quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
Er waren al heel wat ouders van de groepen 3 en 4 die het niet zagen zitten.... het is doodvermoeiend en ik heb het goed geregeld, ik begeleid geen groepje dit jaar, ik loop vrij (inzetbaar) rond
Kan ik mooi even met Vout een praatje maken
Hup, verlengen jijquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:59 schreef Dj_Vout het volgende:
Jullie allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik vond het weer gezellig.
Notorious BIG geboren 21 mei 1972, doodgeschoten 9 maart 1997. 20 jaar alweer dus. Life After Death kreeg een bizarre wending, aangezien het album na zijn dood uitkwam.
quote:
quote:
Ik heb niets meer Notorious BIGquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Notorious BIG geboren 21 mei 1972, doodgeschoten 9 maart 1997. 20 jaar alweer dus. Life After Death kreeg een bizarre wending, aangezien het album na zijn dood uitkwam.
En dit nummer had dan ook wel een behoorlijk voorspellende waarde.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
En dit nummer had dan ook wel een behoorlijk voorspellende waarde.
de tijd vliegtquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja maar ja maar, eten koken, brocolli en rijst met kalfsnek. Langzaamgegaarde kalfsnek zelfs. Deze keer kon ik mijn attentie écht niet verder verdelenquote:
Ja, en dan het nieuws van vandaag. Chris Cornell, dood. Was het een hoax? Was het echt? Het was echt. 52 jaar slechts. Was het per ongeluk, of toch dat stemmetje genaamd depressie wat het hem deed doen?
Niet normaal man. 1997 voelt soms nog als de dag van gister hierquote:
je hoeft het vlees niet gaar te kijkenquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, eten koken, brocolli en rijst met kalfsnek. Langzaamgegaarde kalfsnek zelfs. Deze keer kon ik mijn attentie écht niet verder verdelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |