SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Duo Diaan kent onsquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:36 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Anders moesten ze hun naam veranderen in Duo Meer Bekend. Dat klinkt net iets minder lekker.
krijgen we ook nog wat vrolijkheidquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont z'n show staat straks in het teken van liedjes over de dood en dode artiesten.
Alive van Pearl Jam zal ik maar skippen
Volgens mij is Diaan stiekem gewoon een liefhebber.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman vindt het erg dat ik dit nummer ken.
Diaan komt uit de kast!quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:38 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Volgens mij is Diaan stiekem gewoon een liefhebber.
We waren dit liedje bijna vergeten...quote:
De liedjes kunnen best vrolijk zijnquote:
Ik had het graag nooit gekendquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
We waren dit liedje bijna vergeten...
Gelukkig draai ik hem dan net op tijd.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
We waren dit liedje bijna vergeten...
We waren het inderdaad bijna vergetenquote:
Ik zou ze zelf niet luisteren. Ik verbaas me soms over de bizarre teksten.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:38 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Volgens mij is Diaan stiekem gewoon een liefhebber.
Niet huilen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
We waren het inderdaad bijna vergeten
Ik was Mieke al echt bijna vergeten.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:40 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Niet huilen.
Ik draai hem net op tijd, zodat je hem voorlopig niet vergeet.
quote:
"Jongens, willen jullie een sprookje horen?"quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:40 schreef just me het volgende:
* just me is aan het luisteren en zich aan het voorbereiden op schoolreisje
https://www.efteling.com/(...)rookjesbos/sprookjes
quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Jongens, willen jullie een sprookje horen?"
- "JAAAAAA"
"Jullie schoolreisje."
Jij liever dan ik. Dat lijkt me echt een nachtmerrie om schoolreisjes te moeten begeleiden. En dan helemaal op zo'n enorm terrein als de Efteling.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:40 schreef just me het volgende:
Gezellig!quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:40 schreef just me het volgende:
quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Jongens, willen jullie een sprookje horen?"
- "JAAAAAA"
"Jullie schoolreisje."
Volgens mij wil Symph ook wel meequote:Op donderdag 18 mei 2017 20:40 schreef just me het volgende:
Gaan we regelenquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:42 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Gezellig!
Ik hoorde net van Melting wanneer je gaat.
Wie weet zie ik je dan nog wel.
Gekke titel in combinatie met die hoesquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgens mij wil Symph ook wel mee
Dat vond ik ook heel apart.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gekke titel in combinatie met die hoes
haha nu je het zegtquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gekke titel in combinatie met die hoes
Er waren al heel wat ouders van de groepen 3 en 4 die het niet zagen zitten.... het is doodvermoeiend en ik heb het goed geregeld, ik begeleid geen groepje dit jaar, ik loop vrij (inzetbaar) rondquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Dat lijkt me echt een nachtmerrie om schoolreisjes te moeten begeleiden. En dan helemaal op zo'n enorm terrein als de Efteling.
Gezellig!quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
Er waren al heel wat ouders van de groepen 3 en 4 die het niet zagen zitten.... het is doodvermoeiend en ik heb het goed geregeld, ik begeleid geen groepje dit jaar, ik loop vrij (inzetbaar) rond
Kan ik mooi even met Vout een praatje maken
Slim!quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:44 schreef just me het volgende: ik heb het goed geregeld, ik begeleid geen groepje dit jaar, ik loop vrij (inzetbaar) rond
Ik ga vrijwillig mee op mijn vrije dag dus.... ik vond dat ik dat wel kon inbrengenquote:
En de laatste keer dat je mee gaat. Ook dat nog.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga vrijwillig mee op mijn vrije dag dus.... ik vond dat ik dat wel kon inbrengen
Dance of death.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo. Mijn lijstje dode artiesten en/of liedjes over de dood en heel soms zelfs een combi van staan klaar.
nog 20 dagen werkenquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:46 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
En de laatste keer dat je mee gaat. Ook dat nog.
Echt?quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo. Mijn lijstje dode artiesten en/of liedjes over de dood en heel soms zelfs een combi van staan klaar.
Kwam voorbij tijdens het zoeken. Heeft het niet gehaaldquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kwam voorbij tijdens het zoeken. Heeft het niet gehaald
26 augustus staat mijn afscheid geplandquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:47 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Echt?
Dan is het echt aftellen geblazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |