Die wonnen we toch ook niet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
We hebben de WK-finale gespeeld met Braafheid.
is er voetbalquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
Na het voetbal maar even het journaal terugkijken dan.
Nacompetitie.quote:
Oke danquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even adam zkt eva kijken met sterretje
Hoef z'n sterretje niet te zien.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even adam zkt eva kijken met sterretje
moet jij niet lekker naar center parcs?quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij leeft in z'n eigen Feyenoordwereldje.
Center Parcsgodquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet jij niet lekker naar center parcs?
Bedoelde het niet verkeerd, allerliefste Typisch.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet jij niet lekker naar center parcs?
ik ook nietquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bedoelde het niet verkeerd, allerliefste Typisch.
Morgenavond karten, zaterdagavond drankje doen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:38 schreef Typisch het volgende:
morgen weekendgenot
mensen hier nog wilde plannen?
Oké. Wat aardig dat je het vraagt. Ik ga morgen weg. Ben erg benieuwd.quote:
Nee.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:38 schreef Typisch het volgende:
morgen weekendgenot
Tweede verdieping.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hahaha dat wijf is op zoek naar verdieping.![]()
morgen uit eten en bier drinkenquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:38 schreef Typisch het volgende:
morgen weekendgenot
Heb je al een liefdesgrot gezien?quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hahaha dat wijf is op zoek naar verdieping.![]()
Die zou ik niet in de koffer doen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oké. Wat aardig dat je het vraagt. Ik ga morgen weg. Ben erg benieuwd.
(Aan dat inpakken kwam ook geen eind met zo'n kleintje er bij, man man man.)
Die hoop ik wel te spotten.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je al een liefdesgrot gezien?
Ik ga morgen eerst werken en daarna in de avond weer werken.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Morgenavond karten, zaterdagavond drankje doen.
Jij?
Kun je screencap maken en die hier posten dan?quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die hoop ik wel te spotten.
kijk zelf maar.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun je screencap maken en die hier posten dan?
Oma's moet je koesteren. Behalve als het een tang is.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga morgen eerst werken en daarna in de avond weer werken.
Zaterdag even uiteten denk ik en zondag verjaardag van oma.
Weinig enerverend dus.
Vandaag is met Sterretje.. das wel minderquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Het lijkt me Goffetomme wel horror om Inge de Bruijn naakt te zien. Dan ga ik drie weken geen seks meer hebben. Ook niet met mezelf.
Ik heb geen tv in de buurt.quote:
Hoe laat is datquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vandaag is met Sterretje.. das wel minder
Wie?quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vandaag is met Sterretje.. das wel minder
Doet zij mee!?quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Het lijkt me Goffetomme wel horror om Inge de Bruijn naakt te zien. Dan ga ik drie weken geen seks meer hebben. Ook niet met mezelf.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |