SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ik heb het gevoel dat ajax over enthousiast is en dat Manu beter de concentratie behoudt tot die finale.
Komt denk ik ook door de jonge groep die ajax heeft.
Als ajax deze wedstrijd wint is het echt een wereldprestatie maar ik ga me geld op Manu zetten."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Jij zet nooit geld in. Je durft niet eens een weddenschap op fok af te sluiten.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb het gevoel dat ajax over enthousiast is en dat Manu beter de concentratie behoudt tot die finale.
Als ajax deze wedstrijd wint is het echt een wereldprestatie maar ik ga me geld op Manu zetten.
Faalklaas![]()
Die zijn bij de bookies ook zwaar favoriet, om rijk te worden kun je het dus beter op Ajax zetten.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ajax deze wedstrijd wint is het echt een wereldprestatie maar ik ga me geld op Manu zetten.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dat is goed klaasje. Zei je ook zoiets over Lyon?quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ajax deze wedstrijd wint is het echt een wereldprestatie maar ik ga me geld op Manu zetten.Groot fan van User Wotte![]()
jaquote:Op donderdag 18 mei 2017 19:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is goed klaasje. Zei je ook zoiets over Lyon?
en ik kreeg gelijk lyon won die wedstrijd"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
6 dagen en 1 uur nog
Duurt langCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja
en ik kreeg gelijk lyon won die wedstrijd______!
Groot fan van User Wotte![]()
Geweldig ditquote:Op donderdag 18 mei 2017 19:51 schreef franklop het volgende:
5 jaar geleden, nu samen naar de EL finale
Oh.![]()
Tenenkrommend dat die Boszhard het Ajax logo ondersteboven toontquote:Op donderdag 18 mei 2017 19:51 schreef franklop het volgende:
5 jaar geleden, nu samen naar de EL finale
Life is what you make it.![]()
Ergens toch jammer dat we geen Sanchez tegen Zlatan krijgen,quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je kan niet alles hebben.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ergens toch jammer dat we geen Sanchez tegen Zlatan krijgen,Oh.![]()
Manu is al gedegradeerd en weggestuurd. Beter plaats je een goede troll. Dit slaat nergens op.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ajax deze wedstrijd wint is het echt een wereldprestatie maar ik ga me geld op Manu zetten.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Nou ja, als Ajax fan heb je natuurlijk liever geen Zlatan in zo'n pot.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik was ook niet heel serieusquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, als Ajax fan heb je natuurlijk liever geen Zlatan in zo'n pot.Natuurlijk is dat voordelig voor Ajax dat lijkt me duidelijk, bijna alle goals van ManUtd dit seizoen komen van Zlatan vandaan.
Maar die Rashford kan ook prima voetballen, daar niet van.Oh.![]()
Mourinho gaat alweer trucjes tevoorschijn halen, niet trainen een dag voor de wedstrijd in het stadion want Ajax mag niet weten wat hij gaat doen!!!Oh.![]()
Alsof Bosz zich aan iemand aanpast. Volgens mij heeft hij dat nog nooit gedaan in zijn carrière.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mourinho gaat alweer trucjes tevoorschijn halen, niet trainen een dag voor de wedstrijd in het stadion want Ajax mag niet weten wat hij gaat doen!!!![]()
Bosz heeft al duidelijk aangegeven zich volledig te focussen op het spel van Ajax en dat zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen. En terecht.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof Bosz zich aan iemand aanpast. Volgens mij heeft hij dat nog nooit gedaan in zijn carrière.Oh.![]()
Mwah. Echt goede coaches kunnen zich ook aanpassen als de tegenstander daar om vraagt. Maar denk dat de de manier van spelen wel past tegen United.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz heeft al duidelijk aangegeven zich volledig te focussen op het spel van Ajax en dat zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen. En terecht.![]()
Zeker, dat is ook wel een prima spits. Al heeft hij nog niet het niveau van Zlatan. Het is voor Ajax vooral zaak om de verdedigende muur van Manchester te slechten. Dan krijg je wellicht een meer open wedstrijd.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was ook niet heel serieusNatuurlijk is dat voordelig voor Ajax dat lijkt me duidelijk, bijna alle goals van ManUtd dit seizoen komen van Zlatan vandaan.
Maar die Rashford kan ook prima voetballen, daar niet van.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ziggygod.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zeker, dat is ook wel een prima spits. Al heeft hij nog niet het niveau van Zlatan. Het is voor Ajax vooral zaak om de verdedigende muur van Manchester te slechten. Dan krijg je wellicht een meer open wedstrijd.![]()
Natuurlijk analyseren ze Manchester United, en proberen ze hun zwakke plekken uit te buiten maar dat is niet perse aanpassen. Gewoon de accenten van het druk zetten anders leggen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah. Echt goede coaches kunnen zich ook aanpassen als de tegenstander daar om vraagt. Maar denk dat de de manier van spelen wel past tegen United.Oh.![]()
Wel beweeglijker dan Zlatan dus wel lastig te bespelen. Maar zet gewoon vol druk op Blind en die Smalling achterin en je komt tot voldoende kansen, hopelijk speelt Younes die Valencia helemaal dol en levert hij snel de bal in bij iemand die wel kan afmaken.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zeker, dat is ook wel een prima spits. Al heeft hij nog niet het niveau van Zlatan. Het is voor Ajax vooral zaak om de verdedigende muur van Manchester te slechten. Dan krijg je wellicht een meer open wedstrijd.Oh.![]()
Dat zal wel de strategie moeten zijn ja. Benieuwd hoe het uitpakt. Voor een scenario als in '95 zou ik voor de finale ook wel tekenen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel beweeglijker dan Zlatan dus wel lastig te bespelen. Maar zet gewoon vol druk op Blind en die Smalling achterin en je komt tot voldoende kansen, hopelijk speelt Younes die Valencia helemaal dol en levert hij snel de bal in bij iemand die wel kan afmaken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Was dat geen vreselijk slechte wedstrijd toen? Kan best hoor, twee ploegen die niet achter willen komen dus heel voorzichtig gaan spelen.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zal wel de strategie moeten zijn ja. Benieuwd hoe het uitpakt. Voor een scenario als in '95 zou ik voor de finale ook wel tekenen.Oh.![]()
Sterker, dat zou een doodnormale finale zijnquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was dat geen vreselijk slechte wedstrijd toen? Kan best hoor, twee ploegen die niet achter willen komen dus heel voorzichtig gaan spelen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hadden we FdB nog maar als tacticus, die knalde doodleuk een middenvelder in de spitsquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel beweeglijker dan Zlatan dus wel lastig te bespelen. Maar zet gewoon vol druk op Blind en die Smalling achterin en je komt tot voldoende kansen, hopelijk speelt Younes die Valencia helemaal dol en levert hij snel de bal in bij iemand die wel kan afmaken.![]()
Won er wel mee tegen een Engelse ploeg uit Manchesterquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Hadden we FdB nog maar als tacticus, die knalde doodleuk een middenvelder in de spitsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als we snel voor komen krijg je een hele andere wedstrijd.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sterker, dat zou een doodnormale finale zijnOh.![]()
LodeiroGodquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Hadden we FdB nog maar als tacticus, die knalde doodleuk een middenvelder in de spits
Oh.![]()
Een finale is een wedstrijd opzichquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we snel voor komen krijg je een hele andere wedstrijd.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Heb je nog een opendeurenquotum staan toevallig?quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we snel voor komen krijg je een hele andere wedstrijd.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En dan boeit het Ajax geen reet.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mourinho gaat alweer trucjes tevoorschijn halen, niet trainen een dag voor de wedstrijd in het stadion want Ajax mag niet weten wat hij gaat doen!!!Groot fan van User Wotte![]()
Diegene die na de 60ste minuut voor staat wint de finale.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we snel voor komen krijg je een hele andere wedstrijd.Groot fan van User Wotte![]()
Ik werd geïnspireerd door je sigquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je nog een opendeurenquotum staan toevallig?Oh.![]()
Siem de Jong stond ook spits tegen ManU toen ze daar van wonnen.:Pquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Won er wel mee tegen een Engelse ploeg uit ManchesterCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Alleen als het 0-0 staat, uitdoelpunten tellen dubbelquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:19 schreef Caland het volgende:
Als het na 120 minuten gelijk staat krijg je pingelsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Degene die na 90 minuten + blessuretijd voor staat mag gaan huldigen op het Museumplein.quote:Op donderdag 18 mei 2017 21:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Diegene die na de 60ste minuut voor staat wint de finale.Oh.![]()
Snel halen die ventquote:Op donderdag 18 mei 2017 21:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Siem de Jong stond ook spits tegen ManU toen ze daar van wonnen.:PMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: