SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Ik heb het gevoel dat ajax over enthousiast is en dat Manu beter de concentratie behoudt tot die finale.
Komt denk ik ook door de jonge groep die ajax heeft.
Als ajax deze wedstrijd wint is het echt een wereldprestatie maar ik ga me geld op Manu zetten."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Jij zet nooit geld in. Je durft niet eens een weddenschap op fok af te sluiten.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb het gevoel dat ajax over enthousiast is en dat Manu beter de concentratie behoudt tot die finale.
Als ajax deze wedstrijd wint is het echt een wereldprestatie maar ik ga me geld op Manu zetten.
Faalklaas![]()
Die zijn bij de bookies ook zwaar favoriet, om rijk te worden kun je het dus beter op Ajax zetten.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ajax deze wedstrijd wint is het echt een wereldprestatie maar ik ga me geld op Manu zetten.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dat is goed klaasje. Zei je ook zoiets over Lyon?quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ajax deze wedstrijd wint is het echt een wereldprestatie maar ik ga me geld op Manu zetten.Groot fan van User Wotte![]()
jaquote:Op donderdag 18 mei 2017 19:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is goed klaasje. Zei je ook zoiets over Lyon?
en ik kreeg gelijk lyon won die wedstrijd"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
6 dagen en 1 uur nog
Duurt langCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja
en ik kreeg gelijk lyon won die wedstrijd______!
Groot fan van User Wotte![]()
Geweldig ditquote:Op donderdag 18 mei 2017 19:51 schreef franklop het volgende:
5 jaar geleden, nu samen naar de EL finale
Oh.![]()
Tenenkrommend dat die Boszhard het Ajax logo ondersteboven toontquote:Op donderdag 18 mei 2017 19:51 schreef franklop het volgende:
5 jaar geleden, nu samen naar de EL finale
Life is what you make it.![]()
Ergens toch jammer dat we geen Sanchez tegen Zlatan krijgen,quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Je kan niet alles hebben.quote:Op donderdag 18 mei 2017 20:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ergens toch jammer dat we geen Sanchez tegen Zlatan krijgen,Oh.![]()
Manu is al gedegradeerd en weggestuurd. Beter plaats je een goede troll. Dit slaat nergens op.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ajax deze wedstrijd wint is het echt een wereldprestatie maar ik ga me geld op Manu zetten.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Nou ja, als Ajax fan heb je natuurlijk liever geen Zlatan in zo'n pot.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik was ook niet heel serieusquote:Op donderdag 18 mei 2017 20:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, als Ajax fan heb je natuurlijk liever geen Zlatan in zo'n pot.Natuurlijk is dat voordelig voor Ajax dat lijkt me duidelijk, bijna alle goals van ManUtd dit seizoen komen van Zlatan vandaan.
Maar die Rashford kan ook prima voetballen, daar niet van.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: