abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 mei 2017 @ 15:22:41 #176
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_171029503
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Iemand schreef hier ook eerder al dat de bodyguards inderdaad niet onschendbaar zijn.
Daar is al een heel stuk over geschreven in het NWS topic.

Conclusie is: Als Turkije vind dat dit specifieke ambassadepersoneel onschendbaar is, zijn ze onschendbaar.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_171029511
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:12 schreef RM-rf het volgende:

[..]

moet je bedenken dat het grootste schandaal van de Obama regering het "Fast and Furious"-schandaal was..
wat? dit schandaal https://en.wikipedia.org/wiki/ATF_gunwalking_scandal
dat leidde tot drie jaar lang aandurende hoorzitingen en onderzoeken door het Congress, wie uiteindelijk niks werkelijk tastbaars vonden om de regering op te pakken

(natuurlijk in de aansleep van de 2012 verkiezingen, eind december 2012, dus na de verkiezingen werden de hoorzittingen stopgezet)

verder waren er veel hoorzittingen rondom de Benghazi-aanval op de ambassade (door 5 verschillende Huis-commissie's een acountabilit review board en het Homeland security en uiteindelijk door een House Select Comitee), de kritiek op Obama kwam nooit veel verder dan dat hij het een "act of terror" genoemd had en geen "act of terrorism"...
wel kwam uit dat onderzoek naar voren dat Minister Clinton haar mails verstuurde via een private mailserver...

Een republikein verklaarde ook voor Fox News dat het voornaamste doel van de Benghazi Hearings was om de betrouwbaarheidsratings van Clinton te laten zakken en dat ze daarin succesvol waren (hij noemde dat gevraagd naar wat de republikeinse meerderheid ind e jaren dat Obama regeerde nu eigenlijk bereikt had als enige 'succes'
http://www.politifact.com(...)d-about-hillary-cli/

iets meer dan 100 dagen Trump heeft al meer rotzooi en schandalen gegeven dan 8 jaar Obama
Een van de bijnamen die hij had was niet voor niets 'No Drama Obama'. Het was relatief rustig toen hij in het Witte Huis zat.
Er is nu eerder kritiek op het Wim Kokje dat hij aan het doen is na zijn presidentschap. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 18 mei 2017 @ 15:24:20 #178
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_171029547
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:22 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Daar is al een heel stuk over geschreven in het NWS topic.

Conclusie is: Als Turkije vind dat dit specifieke ambassadepersoneel onschendbaar is, zijn ze onschendbaar.
Dan zullen ze waarschijnlijk wel onschendbaar zijn. :{ Bijzondere regeling wel.
  donderdag 18 mei 2017 @ 15:27:11 #179
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_171029602
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Een van de bijnamen die hij had was niet voor niets 'No Drama Obama'. Het was relatief rustig toen hij in het Witte Huis zat.
Er is nu eerder kritiek op het Wim Kokje dat hij aan het doen is na zijn presidentschap. :P
Relatief rustig. ik denk dat ze nu onderhand wel snakken naar een politieke coma.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 18 mei 2017 @ 15:28:51 #180
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171029648
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee hoor, volgens mij heeft alleen de diplomaat in kwestie dat, niet zijn hele staf.
In functie hebben ze dat wel en in hun vrije tijd niet. Meen ik.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171029687
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

In functie hebben ze dat wel en in hun vrije tijd niet. Meen ik.
Het meest idioot wat je kan doen is gaan vechten met iemand die niet aansprakelijk zal worden gesteld voor wat hij doet.
pi_171029778
quote:
10s.gif Op donderdag 18 mei 2017 14:14 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dan vraag ik me werkelijk af waarom Hillary Clinton niet de vloer met hem heeft aangeveegd tijdens de electorale debatten
Dat deed ze ook. Alle drie gewonnen. Bleek niet voldoende helaas.
  donderdag 18 mei 2017 @ 15:39:45 #183
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_171029825
Pence heeft zijn eigen PAC geregistreerd.

Hij hoeft alleen geen campagne te voeren als hij op de ticket blijft.

Waarom verwacht hij dat Trump niet gaat voor een tweede termijn?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_171029984
quote:
DeVos expected to unveil school choice plans Monday

Education Secretary Betsy DeVos is expected to offer details about the Trump administration’s vision for a federal investment in school choice in a major policy speech Monday.

DeVos is slated to speak at an Indianapolis summit hosted by her former group, The American Federation for Children, which advocates for school choice, the Education Department confirmed Wednesday night.

She is believed to be preparing to unveil an education tax credit scholarship proposal, which the Trump administration has been considering for some time, according to multiple sources who spoke on the condition of anonymity because they were not authorized to discuss it. What DeVos is expected to outline could look different than a bill pushed by Republicans Sen. Marco Rubio of Florida and Rep. Todd Rokita of Indiana. If passed by Congress, the proposal could channel billions of public dollars to working class families to help them pay for private schools, including religious schools.

DeVos is expected to stress that the Trump administration won’t mandate school choice and will emphasize state flexibility, sources say. For example, she may say that states would have the right to opt out of a federal plan and should be the ones to designate entities that accept donations from individuals and corporations and award tuition support to families.

A federal plan could award tax credits to individuals, corporations, or both, in exchange for their donations to those organizations. It could be part of a larger tax reform bill and pass through the budget reconciliation process with only 51 votes in the Senate. That said, it’s unclear how the Trump administration’s ability to accomplish tax reform — or other policy priorities, for that matter — may be affected by the scandals engulfing the White House.

American Federation for Children spokesman Tommy Schultz said in a statement that Congress and the Trump administration “have a unique window of opportunity to facilitate a dramatic expansion of parental choice in America. More than 3.5 million children are currently benefiting from charters and private choice programs, while millions more are demanding access to these same options.”

“… We’re hopeful that Congress and the administration will rise to the occasion and act boldly to help these kids access a school of their parents’ choice,” he said.

During a school visit in Utah earlier this month, DeVos said that more information on the administration’s plan for school choice is forthcoming, saying she expects “we’ll be seeing something from both the administration and that Congress will consider at some point in the not-too-distant future.”

DeVos is the former chairwoman of the American Federation for Children, which advocates for tax credit scholarships and vouchers. She and her husband also donated a total of $200,000 to AFC’s charitable arm in 2014 and 2015 through the Dick and Betsy DeVos Family Foundation. DeVos stepped down as AFC chair last year after President Donald Trump nominated her for secretary.

DeVos signed an ethics agreement earlier this year, saying that for a period of one year following her resignation from the American Federation for Children and its charitable arm, “I will not participate personally and substantially in any particular matter involving specific parties in which I know that entity is a party or represents a party, unless I am first authorized to participate.”

The Education Department said DeVos' designated ethics official found no conflict with her addressing AFC in her official capacity, a spokesman said Monday.

Nonetheless, legal experts at the Citizens for Responsibility and Ethics in Washington, a progressive government watchdog group, questioned DeVos' choice to deliver a policy speech at an event sponsored by the advocacy group. They questioned whether there was "any compelling need" for her to give a speech at that group's event rather than at one given by another organization.
bron
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171030157
Ik vind dat amerikanen steeds weer de grootste malloten kiezen voor de belangrijkste functies. Hoe gestoord moet je zijn eigenlijk? Beide kandidaten die het verst waren gekomen zijn om en nabij de 70 jaar (dus een stuk boven de pensioenleeftijd zelfs) en die moeten dan je land gaan leiden? :? Zo lijkt het alsof amerikanen zich wanhopig vastklampen aan een glorieverleden dat ze nooit meer zullen kunnen bewerkstelligen. En ook lijkt het erop dat de functie van President niet eens meer beroepsmatig van aard is, maar een soort sentimentele of emotionele monarchie waarbij degene tot een onredelijk niveau wordt verheerlijkt.

Mensen worden verkozen en aangesteld niet op basis van geschiktheid maar op basis van ras en gender lijkt het wel. Gestoorde samenleving wel. Kunnen ze de GGZ in Amerika allang niet meer betalen, dan krijg je dit.
pi_171030224
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:56 schreef Hdero het volgende:
Ik vind dat amerikanen steeds weer de grootste malloten kiezen voor de belangrijkste functies. Hoe gestoord moet je zijn eigenlijk? Beide kandidaten die het verst waren gekomen zijn om en nabij de 70 jaar (dus een stuk boven de pensioenleeftijd zelfs) en die moeten dan je land gaan leiden? :? Zo lijkt het alsof amerikanen zich wanhopig vastklampen aan een glorieverleden dat ze nooit meer zullen kunnen bewerkstelligen. En ook lijkt het erop dat de functie van President niet eens meer beroepsmatig van aard is, maar een soort sentimentele of emotionele monarchie waarbij degene tot een onredelijk niveau wordt verheerlijkt.

Mensen worden verkozen en aangesteld niet op basis van geschiktheid maar op basis van ras en gender lijkt het wel. Gestoorde samenleving wel. Kunnen ze de GGZ in Amerika allang niet meer betalen, dan krijg je dit.
Goed verhaal, dankjewel. Zeker bij het stukje over de 'sentimentele monarchie' vond ik het erg mooi.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 18 mei 2017 @ 15:59:58 #187
8369 speknek
Another day another slay
pi_171030227
quote:
5s.gif Op donderdag 18 mei 2017 14:57 schreef Ludachrist het volgende:
Waarom zou een beveiliger in hemelsnaam diplomatieke immuniteit hebben?
Het simpele antwoord is dat de VS graag zouden willen hebben dat de beveiligers van hun diplomaten in het buitenland ook diplomatieke onschendbaarheid hebben. Officieel zijn ze niet onschendbaar, maar ze oppakken zou het leven van heel wat Amerikanen in Amerika-hatende landen een stuk moeilijker maken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_171030302
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:59 schreef speknek het volgende:

[..]

Het simpele antwoord is dat de VS graag zouden willen hebben dat de beveiligers van hun diplomaten in het buitenland ook diplomatieke onschendbaarheid hebben. Officieel zijn ze niet onschendbaar, maar ze oppakken zou het leven van heel wat Amerikanen in Amerika-hatende landen een stuk moeilijker maken.
Precies. En laat het nou vooral amerikanen zijn die de beveiliging van hun eigen lieden in het buitenland liever niet aan anderen overlaten.
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:09:11 #189
8369 speknek
Another day another slay
pi_171030391
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:56 schreef Hdero het volgende:
Ik vind dat amerikanen steeds weer de grootste malloten kiezen voor de belangrijkste functies. Hoe gestoord moet je zijn eigenlijk? Beide kandidaten die het verst waren gekomen zijn om en nabij de 70 jaar (dus een stuk boven de pensioenleeftijd zelfs) en die moeten dan je land gaan leiden? :? Zo lijkt het alsof amerikanen zich wanhopig vastklampen aan een glorieverleden dat ze nooit meer zullen kunnen bewerkstelligen. En ook lijkt het erop dat de functie van President niet eens meer beroepsmatig van aard is, maar een soort sentimentele of emotionele monarchie waarbij degene tot een onredelijk niveau wordt verheerlijkt.
Wat was er mallotisch aan iemand met een bachelor van Columbia, een professionele doctorate van Harvard Law school, en presidentschap van Harvard Law Review?

quote:
Mensen worden verkozen en aangesteld niet op basis van geschiktheid maar op basis van ras en gender lijkt het wel.
oe ah oe ah vergeet dat ik het gevraagd heb.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_171030510
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Wat was er mallotisch aan iemand met een bachelor van Columbia, een professionele doctorate van Harvard Law school, en presidentschap van Harvard Law Review?

[..]

oe ah oe ah vergeet dat ik het gevraagd heb.
Opleidingspapieren kun je direct in de vuilnisbak gooien als het jou een de meest basale van persoonlijkheidskenmerken ontbreekt zoals eerlijkheid, integriteit, belangstelling voor de armen, tolerantie van anders uitzienden, en redelijkheid. O en heb ik intellect vergeten op te noemen?

Ik ben niet zo van de leeftijdsdiscrimatie maar iem van 70 is ver boven een functioneringsleeftijd wat betreft denkvermogen, intellect, en redelijkheid, zeker voor de functie die hij had geambieert en gewonnen.
pi_171030568
Het gaat nu echt de goede kant op, zo slecht heeft hij sinds zijn verkiezing niet gestaan; http://www.realclearpolit(...)nfavorable-5493.html
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:20:41 #192
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_171030620
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:15 schreef Hdero het volgende:

[..]

Opleidingspapieren kun je direct in de vuilnisbak gooien als het jou een de meest basale van persoonlijkheidskenmerken ontbreekt zoals eerlijkheid, integriteit, belangstelling voor de armen, tolerantie van anders uitzienden, en redelijkheid. O en heb ik intellect vergeten op te noemen?

Ik ben niet zo van de leeftijdsdiscrimatie maar iem van 70 is ver boven een functioneringsleeftijd wat betreft denkvermogen, intellect, en redelijkheid, zeker voor de functie die hij had geambieert en gewonnen.
Clinton functioneerde een paar jaar geleden nog uitstekend als minister van Buitenlandse Zaken. De andere leden van het kabinet waren verbaasd hoeveel dossiers ze las en de grootte van haar kennis. Ze mocht daarom ook bij elke vergadering als laatste omdat ze zich ingelezen had in alle dossiers en overal waardevolle opmerkingen bij had. Ze is ook de meest populaire minister van buitenlandse zaken die de VS ooit had en werkte ook harder dan haar voorgangers.

De ene zestigplusser is de ander niet. :)
  Redactie Games donderdag 18 mei 2017 @ 16:20:47 #193
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_171030623
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:18 schreef truthortruth het volgende:
Het gaat nu echt de goede kant op, zo slecht heeft hij sinds zijn verkiezing niet gestaan; http://www.realclearpolit(...)nfavorable-5493.html
Ook bij fivethirtyeight keldert zijn populariteit aanzienlijk: https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:24:55 #194
8369 speknek
Another day another slay
pi_171030724
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:15 schreef Hdero het volgende:

[..]

Opleidingspapieren kun je direct in de vuilnisbak gooien als het jou een de meest basale van persoonlijkheidskenmerken ontbreekt zoals eerlijkheid, integriteit, belangstelling voor de armen, tolerantie van anders uitzienden, en redelijkheid. O en heb ik intellect vergeten op te noemen?

Ik ben niet zo van de leeftijdsdiscrimatie maar iem van 70 is ver boven een functioneringsleeftijd wat betreft denkvermogen, intellect, en redelijkheid, zeker voor de functie die hij had geambieert en gewonnen.
Jaja eens met Trump, maar met 'steeds weer' lijk je een patroon aan te duiden. Wat is het patroon?
Weinig mallotisch aan Obama (die was van Harvard, Trump heeft alleen een BSc van UPenn, nog steeds niet heel slecht maar zeker geen Harvard Law). Dubya was enigszins mallotisch, maar toch ook Yale en Harvard, en natuurlijk uit een gezin van presidenten/senatoren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_171030951
quote:
10s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:46 schreef Nibb-it het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 18-05-2017 om 13:39:19 With all of the illegal acts that took place in the Clinton campaign & Obama Administration, there was never a special councel appointed! reageer retweet
Voor de volledigheid, en om eerlijk te zijn tegenover Donald, deze tweet heeft hij inmiddels al verwijderd.

Natuurlijk omdat hij inzag dat het niet erg presidentieel was om steeds maar te blijven wijzen naar anderen door zijn staf gewezen werd op een spelfout en nu een verbeterde tweet geplaatst heeft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 donderdag 18 mei 2017 @ 16:36:06 #196
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171030987
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Clinton functioneerde een paar jaar geleden nog uitstekend als minister van Buitenlandse Zaken. De andere leden van het kabinet waren verbaasd hoeveel dossiers ze las en de grootte van haar kennis. Ze mocht daarom ook bij elke vergadering als laatste omdat ze zich ingelezen had in alle dossiers en overal waardevolle opmerkingen bij had. Ze is ook de meest populaire minister van buitenlandse zaken die de VS ooit had en werkte ook harder dan haar voorgangers.

De ene zestigplusser is de ander niet. :)
Maar haar emails hè?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:43:17 #197
104871 remlof
Europees federalist
pi_171031180
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Voor de volledigheid, en om eerlijk te zijn tegenover Donald, deze tweet heeft hij inmiddels al verwijderd.

Natuurlijk omdat hij inzag dat het niet erg presidentieel was om steeds maar te blijven wijzen naar anderen door zijn staf gewezen werd op een spelfout en nu een verbeterde tweet geplaatst heeft.
Zo'n domme janktweet ook gewoon opnieuw plaatsen :')
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:43:50 #198
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_171031193
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar haar emails hè?
Ja dat kon echt niet. Gelukkig was er een redelijk alternatief bij wie staatsgeheimen volledig veilig zijn.

Iemand heeft trouwens even een overzichtje gemaakt over de gebeurtenissen van vandaag. Voor de mensen die mogelijk iets gemist hebben.

apjvalk twitterde op donderdag 18-05-2017 om 16:13:16 Voor wie het spoor bijster is: een halve dag aan Trump/Flynn/Rusland-nieuws (via @mmurraypolitics) https://t.co/Fad06AEzuL reageer retweet
pi_171031337
Is dit de eerste gek tweetende President of hogeambtsbekleder in de wereld? Wie ging hem voor? Kan mij niets herinneren.
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:51:01 #200
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_171031371
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:49 schreef Hdero het volgende:
Is dit de eerste gek tweetende President of hogeambtsbekleder in de wereld? Wie ging hem voor? Kan mij niets herinneren.
Telt Wilders? Want die is ook al jaren 'lekker' bezig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')