SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkAin't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op donderdag 18 mei 2017 06:13 schreef livelink het volgende:
Je was alweer druk op de vroege morgen, Melting. Helemaal een topic sluiten en openen.
Loop je dan de lerarenkamer in, en zeg je dan: hey.... ik kom even melden dat er brand is.quote:Op donderdag 18 mei 2017 08:36 schreef just me het volgende:
brandoefening straks
![]()
* just me mag weer brandmelder spelen
nee ik mag gillend de klassen inquote:Op donderdag 18 mei 2017 09:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Loop je dan de lerarenkamer in, en zeg je dan: hey.... ik kom even melden dat er brand is.
Wij hadden hier net brandalarm test vanwege een nieuwe bmc. Wat een herrie.
goedemorgen spuit 11quote:
mogguh ardquote:
veel te jong ook nog...quote:Op donderdag 18 mei 2017 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben geen uitgesproken Grungefan, maar Chris Cornell kon ik wel heel erg waarderen
quote:
Zie nu dat ie jonger was dan ik, dat kan je dus indd nog vrij jong noemen.quote:
Jawel.quote:
Als je echt druk zou zijn dan zei je dat geen 3 x.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je echt druk zou zijn dan zei je dat geen 3 x.
Welkom in onze wereld.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:39 schreef MadMaster het volgende:
Hé...
Reclames hier, abo is kennelijk verlopen...
Goedemiddag!
Zodra ik de mogelijkheid heb, duik ik weer in de reclame-loze wereld.quote:
9 van de 10 keer werken ze hier niet eensquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zodra ik de mogelijkheid heb, duik ik weer in de reclame-loze wereld.
Die banners vind ik niks...
Ze vallen mij bijna niet op.quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zodra ik de mogelijkheid heb, duik ik weer in de reclame-loze wereld.
Die banners vind ik niks...
Dat zei Theo Maassen iddquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je echt druk zou zijn dan zei je dat geen 3 x.
quote:
Een knappe Neanderthaler dus.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Theo zelf zei dat 'ie in de tijd van de Neanderthalers waarschijnlijk aantrekkelijker was geweest.
Ik vind Theo ontzettend aantrekkelijkquote:Op donderdag 18 mei 2017 16:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Theo zelf zei dat 'ie in de tijd van de Neanderthalers waarschijnlijk aantrekkelijker was geweest.
Ik ken wel een aantal cabaretiers die ik aantrekkelijker vindquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind Theo ontzettend aantrekkelijk
Ik nietquote:Op donderdag 18 mei 2017 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ken wel een aantal cabaretiers die ik aantrekkelijker vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |