quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dus?
Bovendien zijn dat volwassenen. Kinderen moet je imo zo ver mogelijk van geloof af houden tot ze zelf oud genoeg zijn om er een bewuste keuze voor te maken. Bovendien voorkom je zo een hoop pedoseksuele slachtoffers.
Lekker ouwe reus.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, gewoon mijn eigen dakterras
Ik heb eigenlijk bar weinig van de Giro gezien dit jaar.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mist het wielrennen zo hoor?
Misschien kunnen we dan ook alle scholen, voetbalclubs etc sluiten.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dus?
Bovendien zijn dat volwassenen. Kinderen moet je imo zo ver mogelijk van geloof af houden tot ze zelf oud genoeg zijn om er een bewuste keuze voor te maken. Bovendien voorkom je zo een hoop pedoseksuele slachtoffers.
Eens.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan ook alle scholen, voetbalclubs etc sluiten.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk bar weinig van de Giro gezien dit jaar.
Dit ken zelfs ik nog.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stijn weet niet wat dit is
Ik geef de voorkeur aan knutipedia.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens.
Gewoon thuis wikipedia lezen
Pfff hier de bevestiging dat we oud worden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stijn weet niet wat dit is
Dat zou iedereen moeten doen maar je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 17 mei 2017 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan knutipedia.
Had jij vroeger trouwens ook die blauwe spaarpot van de ING?quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan knutipedia.
Don kent deze nogquote:Op woensdag 17 mei 2017 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pfff hier de bevestiging dat we oud worden.
Dat ding waar de muntjes rolden?quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had jij vroeger trouwens ook die blauwe spaarpot van de ING?
Pennierekeningquote:Op woensdag 17 mei 2017 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat je dat geld zo zag rollen naar het juiste vakje?quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij die van mij gingen er al vijffies inquote:
Zeker wetenquote:Op woensdag 17 mei 2017 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zou bijna PVV stemmen om de gulden weer terug te krijgen. Mooi geld was dat.
lolquote:Op woensdag 17 mei 2017 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het sparen ging goed tot ik uitvond dat je m ook met pincet open kon maken
Ik heb ook nooit briefjes van 5 gekregen in mijn herinnering.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij die van mij gingen er al vijffies in
Vast zijn vaderquote:Op woensdag 17 mei 2017 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat kind lijkt wel beetje op Stijn korfbalbeker
Pinnenquote:Op woensdag 17 mei 2017 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tegenwoordig pin ik toch bijna alles. Heb nauwelijks contant geld meer op zak.
Ik heb nu welgeteld 1 stuiver op zak. Geen briefjes.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gewoon je ijsje betalen in BTCquote:Op woensdag 17 mei 2017 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vind het ook maar irritant. Liever gewoon op een pasje.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb nu welgeteld 1 stuiver op zak. Geen briefjes.
Ik twijfel of ik wil gaan betalen met mijn telefoon.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind het ook maar irritant. Liever gewoon op een pasje.
Omdat je anders nooit meer met een gleuf in aanraking zou komen? Ouwe rukker!quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik wil gaan betalen met mijn telefoon.
Na 25 euro krijg je toch altijd code?quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat contactloos pinnen vind ik ook wel fijn. Alleen niet de meest veilige manier.
Dan zou ik wel postbode zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat je anders nooit meer met een gleuf in aanraking zou komen? Ouwe rukker!
Jij bent bang dat ze met zo'n pinapparaat naast je gaan lopen?quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat contactloos pinnen vind ik ook wel fijn. Alleen niet de meest veilige manier.
Ach, ze kunnen maar 30 euro per minuut van je jatten ofzo.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zou ik wel postbode zijn.
Zou best kunnen maar nee, als ik hem een keer kwijt raak en ik heb het te laat door..quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bent bang dat ze met zo'n pinapparaat naast je gaan lopen?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik echt de ballen verstand heb van die btc zooi.quote:
U bent in de supermarkt en doet een paar kleine boodschappen voor ¤ 12. U betaalt zonder pincode. Vervolgens koopt u een sjaal van ¤ 24, ook zonder pincode. De volgende dag koopt u kaartjes voor de film voor ¤ 16. Als u de Betaalpas dan tegen de betaalautomaat houdt, wordt om uw pincode gevraagd. De uitgaven van ¤ 12, ¤ 24 en ¤ 16 bedragen samen ¤ 52 en overschrijden zo het maximum van ¤ 50. Na een betaling met uw pincode kunt u weer contactloos betalen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook als je bijvoorbeeld 3 keer 9 euro contactloos pint?
Volgens mij geldt het echt per transactie 25 euro.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook als je bijvoorbeeld 3 keer 9 euro contactloos pint?
Is wel grappig, Typisch Inso en ik zitten tegenwoordig in de waves.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik echt de ballen verstand heb van die btc zooi.
Nee, door islamitische scholen te verbiedenquote:Op woensdag 17 mei 2017 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag wel als je er zelf voor betaald
En probleem islamitische scholen is alleen op te lossen door alle op religie gebaseerde scholen te verbieden
Ja dat lees ik wel eens hier ja. Kan er niet over meepraten.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Is wel grappig, Typisch Inso en ik zitten tegenwoordig in de waves.
Je kunt dus max 50 euro verliezen. Je portemonnee met cash verliezen is vaak duurder.quote:
Dat is zo. Dacht echt per transactie. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt dus max 50 euro verliezen. Je portemonnee met cash verliezen is vaak duurder.
Maar bij 25+ euro bij 1 transactie wordt wel pin gevraagd. Bij mij dan.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is zo. Dacht echt per transactie. Weer wat geleerd.
Ja bij mij ook. Maar komt zelden voor. Alleen als ik grote boodschappen doe.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar bij 25+ euro bij 1 transactie wordt wel pin gevraagd. Bij mij dan.
Ja, dus 25+ in 1 transactie of bij 50+ in meerdere transacties.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar bij 25+ euro bij 1 transactie wordt wel pin gevraagd. Bij mij dan.
Netjes.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt dus max 50 euro verliezen. Je portemonnee met cash verliezen is vaak duurder.
Is uw Betaalpas na verlies of diefstal gebruikt voor contactloze betalingen? Dan vergoeden we het bedrag aan u dat is afgeboekt. Hiervoor geldt geen eigen risico. Alleen in bijzondere gevallen vergoeden wij niet. Bijvoorbeeld als u weet dat u de Betaalpas kwijt bent, maar deze niet direct laat blokkeren. Of als u kon weten dat uw Betaalpas voor frauduleuze handelingen gebruikt zou worden.
Dus geen risico bij ING
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Heb je de selectie van Die Mannschaft gezien voor de confed. Cup? B/c-elftal, met niet eens hun sterkste spelersquote:Op woensdag 17 mei 2017 14:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, dus 25+ in 1 transactie of bij 50+ in meerdere transacties.
Discriminatiequote:Op woensdag 17 mei 2017 14:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, door islamitische scholen te verbieden
Vingerprik. Goed woord.quote:Op woensdag 17 mei 2017 15:27 schreef onlogisch het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ch-systeem~a4495411/
Chinagoden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |