quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dus?
Bovendien zijn dat volwassenen. Kinderen moet je imo zo ver mogelijk van geloof af houden tot ze zelf oud genoeg zijn om er een bewuste keuze voor te maken. Bovendien voorkom je zo een hoop pedoseksuele slachtoffers.
Lekker ouwe reus.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, gewoon mijn eigen dakterras
Ik heb eigenlijk bar weinig van de Giro gezien dit jaar.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mist het wielrennen zo hoor?
Misschien kunnen we dan ook alle scholen, voetbalclubs etc sluiten.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dus?
Bovendien zijn dat volwassenen. Kinderen moet je imo zo ver mogelijk van geloof af houden tot ze zelf oud genoeg zijn om er een bewuste keuze voor te maken. Bovendien voorkom je zo een hoop pedoseksuele slachtoffers.
Eens.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dan ook alle scholen, voetbalclubs etc sluiten.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk bar weinig van de Giro gezien dit jaar.
Dit ken zelfs ik nog.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stijn weet niet wat dit is
Ik geef de voorkeur aan knutipedia.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens.
Gewoon thuis wikipedia lezen
Pfff hier de bevestiging dat we oud worden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stijn weet niet wat dit is
Dat zou iedereen moeten doen maar je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 17 mei 2017 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan knutipedia.
Had jij vroeger trouwens ook die blauwe spaarpot van de ING?quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan knutipedia.
Don kent deze nogquote:Op woensdag 17 mei 2017 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pfff hier de bevestiging dat we oud worden.
Dat ding waar de muntjes rolden?quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had jij vroeger trouwens ook die blauwe spaarpot van de ING?
Pennierekeningquote:Op woensdag 17 mei 2017 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat je dat geld zo zag rollen naar het juiste vakje?quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |