Zeker wetenquote:Op woensdag 17 mei 2017 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zou bijna PVV stemmen om de gulden weer terug te krijgen. Mooi geld was dat.
lolquote:Op woensdag 17 mei 2017 14:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het sparen ging goed tot ik uitvond dat je m ook met pincet open kon maken
Ik heb ook nooit briefjes van 5 gekregen in mijn herinnering.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij die van mij gingen er al vijffies in
Vast zijn vaderquote:Op woensdag 17 mei 2017 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat kind lijkt wel beetje op Stijn korfbalbeker
Pinnenquote:Op woensdag 17 mei 2017 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tegenwoordig pin ik toch bijna alles. Heb nauwelijks contant geld meer op zak.
Ik heb nu welgeteld 1 stuiver op zak. Geen briefjes.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gewoon je ijsje betalen in BTCquote:Op woensdag 17 mei 2017 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vind het ook maar irritant. Liever gewoon op een pasje.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb nu welgeteld 1 stuiver op zak. Geen briefjes.
Ik twijfel of ik wil gaan betalen met mijn telefoon.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind het ook maar irritant. Liever gewoon op een pasje.
Omdat je anders nooit meer met een gleuf in aanraking zou komen? Ouwe rukker!quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik wil gaan betalen met mijn telefoon.
Na 25 euro krijg je toch altijd code?quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat contactloos pinnen vind ik ook wel fijn. Alleen niet de meest veilige manier.
Dan zou ik wel postbode zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat je anders nooit meer met een gleuf in aanraking zou komen? Ouwe rukker!
Jij bent bang dat ze met zo'n pinapparaat naast je gaan lopen?quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat contactloos pinnen vind ik ook wel fijn. Alleen niet de meest veilige manier.
Ach, ze kunnen maar 30 euro per minuut van je jatten ofzo.quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zou ik wel postbode zijn.
Zou best kunnen maar nee, als ik hem een keer kwijt raak en ik heb het te laat door..quote:Op woensdag 17 mei 2017 14:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bent bang dat ze met zo'n pinapparaat naast je gaan lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |