Het linkje werkt helaas niet (Status:Tracking information is not found at this moment,please check it later."quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:50 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb hier even als tijdelijke oplossing je tracking (al had je die inmiddels zelf ook wel gevonden gok ik).
Heb je nog steeds geen icoontje op dit moment? Als dat het geval is, kun je me dan even een screenshot doorsturen wanneer je tijd hebt? We kijken er dan graag naar want ik ben dit probleem nog niet eerder tegengekomen.
Ik hoor het graag van je
Enig idee wat er met ordernr 31648157 aan de hand is?quote:
Ik moet een filmpje maken en dat zal ik morgen even doen.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:41 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi Marco, erg vervelend om te horen! Heb je inmiddels al een reactie/oplossing ontvangen via de mail?
Hoi, heb je hier nog iets van vernomen? Verzendtermijn van 12 business days is voorbij namelijk en status is nog steeds onveranderd.quote:Op donderdag 27 juli 2017 10:36 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is inderdaad een erg lange tijd, en ik zie dat de verzendtermijn ook bijna verlopen is, dus ik heb je order doorgegeven aan onze transportafdeling, die er nu achteraan gaat. Zodra ik een reactie heb hoor je het van me!
Hi, ik ga vragen wat daarvan de status is en dan hoor je dat van mequote:Op donderdag 27 juli 2017 12:00 schreef Azerdion het volgende:
Hey BG, enig idee of/wanneer zwaardere orders versturen met PDM mogelijk wordt? Misschien heb je m'n eerdere post in een ander topic gemist (CHI / [Banggood] GEEN DOUANEKOSTEN MEER MET PRIORITY DIRECT MAIL!)
Heb de Chuwi 14.1 inch lapbook op het oog
De MiLight remote lijkt er eindelijk weer aan te komen na een aantal maanden2 aug weer op voorraad
Ok prima, dan ga ik er vanuit dat het voor je wordt opgelost, en mocht je nog tegen problemen aanlopen dan kijk ik via hier wat ik voor je kan betekenenquote:Op donderdag 27 juli 2017 20:18 schreef descheep het volgende:
[..]
Ik moet een filmpje maken en dat zal ik morgen even doen.
Hi, dat ziet er gekkig uit inderdaad.. ik heb net m'n collega gevraagd er naar te kijken dus zodra ik een reactie heb hoor je het van me!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 03:25 schreef Zolderkamer het volgende:
Oh kut....![]()
2017-07-27 14:45
Catania CT, reports of problems in processing
Bedankt voor je reactie! Ik had ook nog even een reactie op de mail gestuurd, met wat de kosten voor het terugsturen zouden zijn en of dat dan idd in orde was. Zodat de medewerker die ik via de mail gesproken had hier ook van op de hoogte zou zijnquote:Op donderdag 27 juli 2017 10:47 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, allereerst erg vervelend dat je een DOA hebt ontvangen! De kosten die gemaakt moeten worden voor het terugsturen betalen wij je gewoon terug, en ik zal ervoor zorgen dat eventuele douanekosten op de weg hiernaartoe niet voor jouw rekening komen, want dat hoort natuurlijk niet als je een product defect hebt ontvangen. Mocht dit laatste dus toch gebeuren dan kun je dat hier melden en dan los ik het voor je op.
Top..quote:Op vrijdag 28 juli 2017 11:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat ziet er gekkig uit inderdaad.. ik heb net m'n collega gevraagd er naar te kijken dus zodra ik een reactie heb hoor je het van me!
Hi, geen dankquote:Op vrijdag 28 juli 2017 11:31 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie! Ik had ook nog even een reactie op de mail gestuurd, met wat de kosten voor het terugsturen zouden zijn en of dat dan idd in orde was. Zodat de medewerker die ik via de mail gesproken had hier ook van op de hoogte zou zijn
Ook vroeg ik nog even of de telefoon in China wel geaccepteerd zou gaan worden ivm de batterij. Jij had op dat gebied niet echt van problemen gehoord, geloof ik?
Nu kreeg ik echter de vraag of ik akkoord wilde gaan met een refund van 25 euro, en dan kan ik daarna geen aanspraak meer maken op garantie. Misschien is het mailtje verkeerd begrepen, of 'schrok' diegene toch een beetje van de hoge verzendkosten? Maar een refund van 25 euro was niet helemaal mijn bedoeling
Kan er nog wel weer even op terug mailen, maar misschien is er wat miscommunicatie omdat diegene minder goed Engels kanordernummer is 31642662 trouwens.
Hi, ik zie dat je order op de 13e is verzonden, dus dat houdt in dat de verzendtermijn a.s. maandag verloopt (dat is de 12e werkdag). M'n collega heeft contact opgenomen met de vervoerder, dus ik verwacht daar maandag een antwoord van, en dan hoor je dat gelijk van me!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 10:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoi, heb je hier nog iets van vernomen? Verzendtermijn van 12 business days is voorbij namelijk en status is nog steeds onveranderd.
Je merkt bij aankomst al of er douanekosten gerekend zijn, dit delen ze meteen mee, je moet je pakket dan halen bij het postkantoor. Als die kosten er dus niet zijn kan je hem gewoon meenemen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:58 schreef Floriz87 het volgende:
Vraagje, ik heb een dashcam (a 85 euro oid) gekocht bij Banggood, alleen las ik pas na het bestellen (shipping: air register oid) dat bij PDM shipping eventuele douanekosten worden vergoed. Nu zou ik bij eventuele douanekosten in mijn geval het pakketje kunnen weigeren en retour laten sturen (en eventuele verzendkosten op me nemen) om vervolgens het opnieuw te bestellen en voor shipping PDM kunnen kiezen. Nogal omslachtig allemaal, en weet niet of dat nou zo handig (financieel misschien wel een beetje, maar wel weer een zeker risico of het pakketje wel aankomt). Wat zijn de retourverzendkosten precies (als ik het pakketje weiger) en wat adviseer je om te doen?
order #32147146
Het gaat mij om het hypothetische geval dat wanneer ik wel douanekosten moet betalen ik beter af was geweest met PDM shipping, aangezien ik dan de douanekosten via Banggood kan terugvragen. In dit huidige geval gaat dat niet, aangezien ik voor een andere shipping heb gekozen. Er is een behoorlijke kans dat ik helemaal geen douanekosten hoef te betalen, maar ik dek me liever in voor dat risico door 2,5 euro PDM shipping kosten te betalen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:04 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Je merkt bij aankomst al of er douanekosten gerekend zijn, dit delen ze meteen mee, je moet je pakket dan halen bij het postkantoor. Als die kosten er dus niet zijn kan je hem gewoon meenemen.
Hi, dat is inderdaad een optie. In dat geval kun je het pakketje weigeren en wordt deze automatisch teruggestuurd naar ons. Er komen voor jou dan geen verzendkosten bij, alleen heb je wel kans op kosten voor de weg terug (omdat 'ie hier in China weer langs de douane gaat). Op het moment dat we je bestelling dan ontvangen worden eventuele douanekosten verrekend en vervolgens ontvang je een refund. Ik ken de tarieven hier in China niet precies (volgens m'n collega is het geen standaard percentage maar gaat er een berekening achter schuil), en weet dus niet of het je veel zal schelen om het product te weigeren.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:08 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Het gaat mij om het hypothetische geval dat wanneer ik wel douanekosten moet betalen ik beter af was geweest met PDM shipping, aangezien ik dan de douanekosten via Banggood kan terugvragen. In dit huidige geval gaat dat niet, aangezien ik voor een andere shipping heb gekozen. Er is een behoorlijke kans dat ik helemaal geen douanekosten hoef te betalen, maar ik dek me liever in voor dat risico door 2,5 euro PDM shipping kosten te betalen.
Hi, die is inderdaad te laat.. wil je een resend of refund?quote:Op maandag 31 juli 2017 01:49 schreef Joran-Joran het volgende:
Order: 30252026
Shipped 20/6, maar nog altijd niet ontvangen. Moet haast wel iets mis zijn gegaan.. 30400880 3 dagen later shipped en die heb ik al een week of 2 in huis.
Hi, geen zorgen, want dat is hetzelfdequote:Op zondag 30 juli 2017 18:53 schreef agaam het volgende:
Ik heb eigenlijk even een vraag, ik heb een Drone besteld bij banggood heb duidelijk aangeven Priority Direct Mail, nou kijk ik hoe hij is verzonden nou staat er Priority Air Mail, nou hoop ik dus niet dat ik met extra kosten te maken heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |