abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172164427
ik wou eigenlijk deze bestellen Hubsan H501SS X4 5.8G FPV Brushless, maar ik zie dat ik daar niet kan kiezen voor Priority Direct Mail? hoe kan dat vind het toch wel veilig om zo te betalen, kan hem ook wel via Eu bestellen maar volgen Banggood hebben ze daar niet de upgraded version.
pi_172164533
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:37 schreef agaam het volgende:
ik wou eigenlijk deze bestellen Hubsan H501SS X4 5.8G FPV Brushless, maar ik zie dat ik daar niet kan kiezen voor Priority Direct Mail? hoe kan dat vind het toch wel veilig om zo te betalen, kan hem ook wel via Eu bestellen maar volgen Banggood hebben ze daar niet de upgraded version.
Er staat me bij dat PDM tot een bepaald gewicht is, 2kg volgens mij. Ik denk dat je drone wel iets zwaarder is dan dat, dus dit zal de reden zijn. Misschien dat Banggood alsnog wat voor je kan betekenen :)

Heb het nog even voor je opgezocht:

quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 07:07 schreef Banggood het volgende:
Sorry voor de late reactie, maar we zijn er inmiddels uit. In het systeem hadden beide kleuren een verschillend gewicht meegekregen, waardoor de rode variant net boven de 2 KG zat en de blauwe er net onder, met als gevolg dat bij de blauwe wel PDM kon worden gekozen, maar bij de rode niet, 2KG is namelijk de limiet voor PDM.
Het is echter zo dat dit product incl. transmitter, batterij, lader en verpakking net boven de 2KG uitkomt, en om die reden niet mag/kan worden verzonden met PDM. Op dit moment moeten we het daar dus even mee doen helaas..
pi_172164659
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:41 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Er staat me bij dat PDM tot een bepaald gewicht is, 2kg volgens mij. Ik denk dat je drone wel iets zwaarder is dan dat, dus dit zal de reden zijn. Misschien dat Banggood alsnog wat voor je kan betekenen :)

Heb het nog even voor je opgezocht:

[..]

Oke jammer, maar bedankt voor je snelle antwoord.
  CHI shopkeeper woensdag 5 juli 2017 @ 09:33:40 #104
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_172182892
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:46 schreef agaam het volgende:

[..]

Oke jammer, maar bedankt voor je snelle antwoord.
Ik zie dat Azerdion al zo vriendelijk is geweest je te helpen (waarvoor dank ;) ), maar het is inderdaad helaas nog steeds zo dat de gewichtslimiet voor PDM 2KG is, en dat ons systeem zwaardere producten er automatisch uitfiltert. Dat is dus de reden dat het product dat jij voor ogen hebt niet met PDM kan worden verzonden. :N
pi_172206174
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 09:33 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ik zie dat Azerdion al zo vriendelijk is geweest je te helpen (waarvoor dank ;) ), maar het is inderdaad helaas nog steeds zo dat de gewichtslimiet voor PDM 2KG is, en dat ons systeem zwaardere producten er automatisch uitfiltert. Dat is dus de reden dat het product dat jij voor ogen hebt niet met PDM kan worden verzonden. :N
oke heel erg bedankt voor je antwoord banggood. en via welke weg is dan de beste optie?, aangezien ik hem natuurlijk wel heel graag wil bestellen.
als ik hem in het mandje leg staat er wel Warehouse/Direct mail: CN_GZ5, of is deze betekenis wat anders.

[ Bericht 4% gewijzigd door agaam op 06-07-2017 02:08:10 ]
  CHI shopkeeper vrijdag 7 juli 2017 @ 11:02:13 #106
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_172237964
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:44 schreef agaam het volgende:

[..]

oke heel erg bedankt voor je antwoord banggood. en via welke weg is dan de beste optie?, aangezien ik hem natuurlijk wel heel graag wil bestellen.
als ik hem in het mandje leg staat er wel Warehouse/Direct mail: CN_GZ5, of is deze betekenis wat anders.
Hi, voor de Hubsan H501 zou persoonlijk voor Expedited Shipping Service kiezen als ik jou was. Daarmee is de kans op extra kosten nog steeds aanwezig, maar wat ik uit klantenfeedback opmaak is dat de kans wel minder groot is. Je zou als aanvulling daarop ook nog kunnen kiezen voor Tariff-insurance: als je die aanklikt (prijs wordt bepaald op basis van de productwaarde) betalen wij de helft van de douanekosten terug als je daarmee te kijken krijgt. Dat is dus minder gunstig dan PDM, maar het scheelt in ieder geval iets. Tot slot: Warehouse/Direct mail: CN_GZ5 geeft aan uit welk warehouse dit product wordt verzonden, en zegt verder niets over de verzendmethode.
Ik hoop dat het zo duidelijk is ;)
pi_172252756
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:02 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, voor de Hubsan H501 zou persoonlijk voor Expedited Shipping Service kiezen als ik jou was. Daarmee is de kans op extra kosten nog steeds aanwezig, maar wat ik uit klantenfeedback opmaak is dat de kans wel minder groot is. Je zou als aanvulling daarop ook nog kunnen kiezen voor Tariff-insurance: als je die aanklikt (prijs wordt bepaald op basis van de productwaarde) betalen wij de helft van de douanekosten terug als je daarmee te kijken krijgt. Dat is dus minder gunstig dan PDM, maar het scheelt in ieder geval iets. Tot slot: Warehouse/Direct mail: CN_GZ5 geeft aan uit welk warehouse dit product wordt verzonden, en zegt verder niets over de verzendmethode.
Ik hoop dat het zo duidelijk is ;)
Heel erg bedankt dat je dit voor mij hebt gezocht.
pi_172284040
Het valt mij op dat banggood de PDM prijzen behoorlijk heeft verhoogd.
Producten waar ik eerst onder een euro PDM voor betaalde zijn nu ineens 2,5 euro PDM

Daar baal ik goed van.
Ik gebruik PDM vooral vanwege de snelheid van bezorgen met handtekening, niet vanwege de douane. Ook op orders van een paar euro was ik bereid extra te betalen, maar nu wordt het te gek.

  CHI shopkeeper maandag 10 juli 2017 @ 08:05:18 #109
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_172310846
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 20:07 schreef agaam het volgende:

[..]

Heel erg bedankt dat je dit voor mij hebt gezocht.
Geen dank! ;)
  CHI shopkeeper maandag 10 juli 2017 @ 08:12:11 #110
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_172310887
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 00:33 schreef DuxXx058 het volgende:
Het valt mij op dat banggood de PDM prijzen behoorlijk heeft verhoogd.
Producten waar ik eerst onder een euro PDM voor betaalde zijn nu ineens 2,5 euro PDM

Daar baal ik goed van.
Ik gebruik PDM vooral vanwege de snelheid van bezorgen met handtekening, niet vanwege de douane. Ook op orders van een paar euro was ik bereid extra te betalen, maar nu wordt het te gek.

[ afbeelding ]
Hi, dat klopt inderdaad. De reden daarvan is dat er een gigantische toename is in het aantal bestellingen dat met PDM wordt verzonden, en dat daar heel veel producten tussen zitten waarvoor wij kosten moeten afdragen, zodat klanten niet meer te maken krijgen met douanekosten. Dat kon gewoon niet meer uit zonder PDM wat duurder te maken, en bijna niemand vindt het erg om een paar Euro meer neer te leggen voor een telefoon, tablet of camera, als er daarna gegarandeerd geen extra kosten meer bijkomen.
Dat het voor kleine producten onder de ¤22-grens vervelend is kan ik goed snappen, maar we hebben helaas niet de mogelijk om de prijsverhoging voor PDM uitsluitend toe te passen op producten met een hogere waarde :N
pi_172427339
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 08:12 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat klopt inderdaad. De reden daarvan is dat er een gigantische toename is in het aantal bestellingen dat met PDM wordt verzonden, en dat daar heel veel producten tussen zitten waarvoor wij kosten moeten afdragen, zodat klanten niet meer te maken krijgen met douanekosten. Dat kon gewoon niet meer uit zonder PDM wat duurder te maken, en bijna niemand vindt het erg om een paar Euro meer neer te leggen voor een telefoon, tablet of camera, als er daarna gegarandeerd geen extra kosten meer bijkomen.
Dat het voor kleine producten onder de ¤22-grens vervelend is kan ik goed snappen, maar we hebben helaas niet de mogelijk om de prijsverhoging voor PDM uitsluitend toe te passen op producten met een hogere waarde :N
Dit was mij inderdaad ook al opgevallen. Ik bestel bijna alles met PDM (behalve dingen die ik niet snel hoef te hebben), dus helaas. Het is wel begrijpelijk, overigens. Al met al vind ik het nog steeds waard om PDM te gebruiken. De kortingscode's helpen daarbij enorm, omdat die de prijs van PDM een stuk laten zakken (hangt er vanaf hoe je redeneert).

Ondanks dat het niet zo lang geleden nog ter sprake kwam, zijn jullie nog bezig met het verhogen van het gewichtslimiet? Zoals anderen hier heb ik ook interesse in de Chuwi 14 inch laptop. Ik ben namelijk aan (rustig) het rondkijken voor een laptopje om op te programmeren en eventueel een video te kijken via Plex. Geen hoge eisen dus.

Maar het zou dus wel erg fijn zijn als het limiet iets kan worden verhoogd, zodat deze alsnog (veilig i.v.m. eerdere post over te groot risico bij het weghalen van de verpakking) via PDM kan worden verzonden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Azerdion op 14-07-2017 23:44:30 ]
pi_172428770
Een paar euro voor PDM is niet zo heel erg.

Bij dit product moet PDM 8.30¤ kosten :?

https://www.banggood.com/(...)tcher-p-1158961.html

Bij een vergelijkbaar product zit pdm weer onder de 3 euro
https://www.banggood.com/(...)pelle-p-1168050.html

Neem aan dat er bij die 1e iets fout gaat
pi_172428832
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 00:30 schreef johanndoe het volgende:
Een paar euro voor PDM is niet zo heel erg.

Bij dit product moet PDM 8.30¤ kosten :?

https://www.banggood.com/(...)tcher-p-1158961.html

Bij een vergelijkbaar product zit pdm weer onder de 3 euro
https://www.banggood.com/(...)pelle-p-1168050.html

Neem aan dat er bij die 1e iets fout gaat
Ja, de bepaling van de prijs lijkt erg random (of o.b.v. voor ons onzichtbare variabelen) te zijn. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de prijs tot stand komt
pi_172694225
Ik heb eigenlijk even een vraag, ik heb een Drone besteld bij banggood heb duidelijk aangeven Priority Direct Mail, nou kijk ik hoe hij is verzonden nou staat er Priority Air Mail, nou hoop ik dus niet dat ik met extra kosten te maken heb.

[ Bericht 7% gewijzigd door agaam op 26-07-2017 19:35:24 ]
pi_172792068
heb gisteren een pre order geplaatst bij Banggood voor een Xiaomi mi 5X, met PDM uiteraard.
2 vragen aan onze favourite webshop:
de "conculega's" van Ibuygou & Geekbying bieden ook een mogelijkheid tot preorder (voor +/- de zelfde prijs) en gaan er van uit om na max.10 dagen de telefoon te kunnen versturen.
Banggood spreekt sinds de eerste vermelding (28/07) nog altijd van 15/08 waarop de eerste stock verwacht word. Waarom verwacht Banggood pas zoveel later over voorraad te kunnen beschikken ?
Ibuygou en geekbying beloven beide een "GIFT" omwille van het "preorder" aspect, doet Banggood hier ook aan mee ?
pi_173266371
Ik heb vanavond een RedMi telefoon besteld en dacht daarbij Priority Direct Mail te hebben gekozen, echter na nogmaals te hebben gechecked blijkt de verzendmethode Priority Air Mail te zijn.

Ik betaal er ruim 7 euro extra voor, maar nu weet ik niet of ik de garantie heb dat ik geen invoerrechten hoef te betalen. iemand een idee ?
pi_173267076
Ik heb net mijn Xiaomi Mi Pad 3 binnen; geen gedoe met de douane. Besteld met Priority Direct Mail en in een week ontvangen.
Overigens is Priority Direct Mail hetzelfde als Priority Air Mail, kennelijk gebruiken ze dat door elkaar
  CHI shopkeeper maandag 21 augustus 2017 @ 03:34:24 #118
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_173293599
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:22 schreef Piet200 het volgende:
Ik heb vanavond een RedMi telefoon besteld en dacht daarbij Priority Direct Mail te hebben gekozen, echter na nogmaals te hebben gechecked blijkt de verzendmethode Priority Air Mail te zijn.

Ik betaal er ruim 7 euro extra voor, maar nu weet ik niet of ik de garantie heb dat ik geen invoerrechten hoef te betalen. iemand een idee ?
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 22:43 schreef BillW het volgende:
Ik heb net mijn Xiaomi Mi Pad 3 binnen; geen gedoe met de douane. Besteld met Priority Direct Mail en in een week ontvangen.
Overigens is Priority Direct Mail hetzelfde als Priority Air Mail, kennelijk gebruiken ze dat door elkaar
Hi, Priority Direct Mail en Priority Air Mail is inderdaad hetzelfde (dus geen extra kosten), en het is mij ook niet duidelijk waarom dat in het rijtje met beschikbare verzendmethoden en in het orderoverzicht niet hetzelfde heet. Omdat het regelmatig verwarring oplevert ga ik vragen om te kijken of het mogelijk is voortaan ook in het orderoverzicht aan PDM vast te houden. :)
pi_173321675
Prijs van een populair item met 3 euro omlaag, prijs van de PDM met 2 euro omhoog.
(was ooit 2, toen 4, nu 6 euro pdm )

Geen idee wat ik hiermee wil zeggen, behalve dan dat het me irriteert.

pi_173340680
Hoi Banggood,

Heb jullie net een bericht op jullie fb pagina gestuurd omtrent een order die ik 'failed' terug kreeg, omdat het meer als 2kg zou zijn? Terwijl ik hier lees dat er geen extra voorwaarde aan verbonden zijn? Tevens kon ik PDM gewoon kiezen tijdens de bestelling, dus ik begrijp dit niet helemaal.

Mvg,

Robin
pi_173736419
Werkt dit nog steeds? Via PDM geen douanekosten betalen? Gaat om een product van 50¤
pi_173736852
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:56 schreef Lonsje het volgende:
Werkt dit nog steeds? Via PDM geen douanekosten betalen? Gaat om een product van 50¤
Welk product?

Als je PDM kiest heb je geen douanekosten of worden ze in het onwaarschijnlijke geval dat je wel kosten hebt, vergoed. Ik heb er nog niemand over gehoord. Wat ik wel heb gehoord is dat het soms misgaat met het gewicht. Dan hebben ze PDM toegevoegd aan een product dat eigenlijk net wat te zwaar is (limiet is 2kg op dit moment, wordt later meer). Daarom ook de vraag over welk product het gaat
pi_173770880
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:14 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Welk product?

Als je PDM kiest heb je geen douanekosten of worden ze in het onwaarschijnlijke geval dat je wel kosten hebt, vergoed. Ik heb er nog niemand over gehoord. Wat ik wel heb gehoord is dat het soms misgaat met het gewicht. Dan hebben ze PDM toegevoegd aan een product dat eigenlijk net wat te zwaar is (limiet is 2kg op dit moment, wordt later meer). Daarom ook de vraag over welk product het gaat
was een action camera, die is denk ik max 500 gram! :)
pi_173773114
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 12:57 schreef Lonsje het volgende:

[..]

was een action camera, die is denk ik max 500 gram! :)
Dan zou ja afaik geen enkel probleem moeten hebben met de douane :) Veel plezier met je action cam!
pi_173776142
Als ik via PDM bestel heb ik dan gegarandeerd geen extra kosten meer of anders worden ze terugbetaald? Meer specifiek: geldt dit bij verzending vanuit alle warehouses van Banggood dus óók vanuit HongKong? Mocht iemand dit met zekerheid weten zou het fijn zijn wanneer het antwoord zo spoedig mogelijk zou kunnen komen. Alvast dank!
Belangstelling voor een Vodafone F&F code? Stuur een DM of mailtje met daarin je e-mail adres en ik regel het snel voor je!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')