Ok thanks.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:16 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Die tekst heeft betrekking op de voorraad
Er zijn 'nog maar' 50+ op voorraad.
Je kan het dus gewoon per stuk bestellen
Al wijzer?quote:Op maandag 17 juli 2017 12:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik snap wat je bedoelt. Ik zal m'n mening over de externe marketingactiviteiten van Digoo voor me laten, maar ik kijk wat ik voor je kan betekenen!
Hi, ik zie dat je bestelling om een door mij onbekende reden is teruggestuurd richting ons. Om die reden bied ik je bij deze een resend of refund aan. Ik hoor graag waar je voorkeur naar uitgaatquote:
Hi, ik zie dat je al was geholpen met je vraag Ik zie ook dat het een autocamera betreft; heb je ook nog steeds interesse in waar je eerder naar vroeg? Zo ja, dan vraag ik dat alsnog voor je naquote:
Hi, ik heb m'n best voor je gedaan om het warehouse te laten wijzigen, maar dat heb ik helaas niet voor elkaar gekregen. Ik had verwacht dat dat geen probleem zou zijn, maar dit is een van de weinige keren dat het me niet lukt om iets voor elkaar te krijgen. Ik kan snappen dat je geen zin hebt om nog zo lang te wachten, dus in dat geval help ik je wel graag met een refund, als je dat op prijs stelt.quote:
Hmnm, vreemd, ik krijg net n paar minuten een bericht van dpd dat ze met een pakketje komen vandaag, maar dat is dan een ander (denk ik)quote:Op maandag 24 juli 2017 04:39 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat je bestelling om een door mij onbekende reden is teruggestuurd richting ons. Om die reden bied ik je bij deze een resend of refund aan. Ik hoor graag waar je voorkeur naar uitgaat
Is opgelost bedankt voor je hulp!quote:Op maandag 24 juli 2017 04:42 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat je al was geholpen met je vraag Ik zie ook dat het een autocamera betreft; heb je ook nog steeds interesse in waar je eerder naar vroeg? Zo ja, dan vraag ik dat alsnog voor je na
wellicht lag hij bij de douane en hadden die achterstand?quote:Op maandag 24 juli 2017 20:37 schreef Azerdion het volgende:
Wil bij deze even melden dat ik vandaag toch nog het missende pakketje heb ontvangen. Het blijkt dat ik iets te snel was
Vind het alsnog raar dat een pakketje gewoon een week of zelfs langer in Nederland blijft hangen. Lijkt me zo enorm inefficiënt om al die pakketjes op te slaan.
Anyways, Banggood, niets aan de hand dus
Hi, we hebben de resend gedaan. Daarvoor staat eenzelfde levertijd als bij de eerste keer: 7-20 werkdagen.quote:Op maandag 24 juli 2017 10:04 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Hmnm, vreemd, ik krijg net n paar minuten een bericht van dpd dat ze met een pakketje komen vandaag, maar dat is dan een ander (denk ik)
Edit: weet ik wel zeker: ilife v7 is nu op aan t laden.
Ik heb erg graag n purifier in huis, dus graag een resend.
Enig idee hoe lang t zal duren?
Blij om te horen dat 'ie uiteindelijk toch binnen is!quote:Op maandag 24 juli 2017 20:37 schreef Azerdion het volgende:
Wil bij deze even melden dat ik vandaag toch nog het missende pakketje heb ontvangen. Het blijkt dat ik iets te snel was
Vind het alsnog raar dat een pakketje gewoon een week of zelfs langer in Nederland blijft hangen. Lijkt me zo enorm inefficiënt om al die pakketjes op te slaan.
Anyways, Banggood, niets aan de hand dus
Ik kreeg net n mailtje binnen dat t verzonden isquote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:57 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, we hebben de resend gedaan. Daarvoor staat eenzelfde levertijd als bij de eerste keer: 7-20 werkdagen.
Ben even benieuwd hoe dat afgelopen is. Vorige week een telefoon ontvangen, helaas ook een gevalletje doa. Vandaag mail gehad over terugsturen, bepaalde verzendbedrijven werden afgeraden ivm douane in China. In de mail die ik ontvangen heb, stond wel dat eventuele douanekosten bij mij in rekening gebracht zouden gaan worden. Ik zat te kijken naar PostNL. Wel duur, was als ik het goed zag rond de 25 euro, en dat voor een telefoon van 60 euro... Las op de site ook dat de grens van wel of niet terug hoeven sturen meestal ligt op een waarde van 70 dollar. Dus dan zat de telefoon qua waarde net zo'n beetje op die grens.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:50 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoi,
Artikel kwam DOA aan. Ik heb inmiddels contact gehad van iemand van customer support.
Artikel mag terug op kosten van Banggood. Over import taxes die eventueel betaald moeten worden door Banggood heeft deze persoon het niet gehad. Zit wel goed dus of niet?
Ben verzocht om te verzenden via Post NL en niet door DHL/FEDEX/UPS/ENZ.
Mocht er iets foutgaan verneem je van mij.
Kun je trouwens aangeven hoe om te gaan met het verzenden?
China douane wil 2x een CN23 formulier. Een Post NL CN23 formulier bestaat uit 3 vellen waarvan er twee carbon copy vellen zijn. De ene is voor de verzender (mij) en de andere 2 voor de NL en CHN douane. Telt dat als 2 CN23 formulieren? Want ze worden afgestempeld en de verzendprijs wordt erbij geschreven. Lijkt me sterk dat Post NL nog een loos CN23 formulier met een ander serienummer wil afstempelen voor de CHN douane?
Hi, dat is inderdaad een erg lange tijd, en ik zie dat de verzendtermijn ook bijna verlopen is, dus ik heb je order doorgegeven aan onze transportafdeling, die er nu achteraan gaat. Zodra ik een reactie heb hoor je het van me!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:10 schreef xminator het volgende:
Op 11 juli heb ik een order geplaatst met PDM, 13 juli is die verzonden. Echter staat in de tracking al sinds 14 juli op pre-advised. Dus inmiddels al meer dan 10 dagen pre-advised. Lijkt mij aan de hoge kant gezien PDM. Wat is er aan de hand?
Order: 31431537
Hi, dat is flink balen! Helaas is het zo dat je boven een bedrag van ¤22 kans hebt op extra kosten, bestaande uit 21% BTW en ¤13 inklaringskosten. Met onze verzendmethode Priority Direct Mail krijg je niet te maken met deze kosten, maar met alle andere verzendmethoden helaas wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:44 schreef dravik het volgende:
Vraag: Ik heb een order geplaatst (order nummer 31542681m, shipping met Air Parcel Register) en inmiddels is deze door de douane. Ik zie op https://www.internationalparceltracking.com dat ik voor een pakketje van 25 euro bijna 20 euro extra moet betalen aan postnl. Wat kan ik het beste doen?
Alvast bedankt
Hoi Marco, erg vervelend om te horen! Heb je inmiddels al een reactie/oplossing ontvangen via de mail?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 22:03 schreef descheep het volgende:
Vandaag order 31388602 ontvangen, een Hubsan X4 h502s.
In eerste instantie maakte de drone een hoog irritant geluid, gedurende enkele minuten. Nu doet de drone helemaal niets meer. Ik heb 3 batterijen geprobeerd, maar de drone lijkt enorm overleden te zijn.
Ik heb dit inmiddels gemeld via de mail aan banggood, echter is een Nederlandse webcare ook prettig.
Geleverde order 31479793 2 batterijen is nu ook overbodig.
Wat moet ik doen om dit op te lossen? Wat mij betreft is geld terug voor beide orders en kosteloos retourneren de meest bevredigende oplossing.
Ik hoor het graag.
Groeten Marco
Hi, allereerst erg vervelend dat je een DOA hebt ontvangen! De kosten die gemaakt moeten worden voor het terugsturen betalen wij je gewoon terug, en ik zal ervoor zorgen dat eventuele douanekosten op de weg hiernaartoe niet voor jouw rekening komen, want dat hoort natuurlijk niet als je een product defect hebt ontvangen. Mocht dit laatste dus toch gebeuren dan kun je dat hier melden en dan los ik het voor je op.quote:Op woensdag 26 juli 2017 16:52 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ben even benieuwd hoe dat afgelopen is. Vorige week een telefoon ontvangen, helaas ook een gevalletje doa. Vandaag mail gehad over terugsturen, bepaalde verzendbedrijven werden afgeraden ivm douane in China. In de mail die ik ontvangen heb, stond wel dat eventuele douanekosten bij mij in rekening gebracht zouden gaan worden. Ik zat te kijken naar PostNL. Wel duur, was als ik het goed zag rond de 25 euro, en dat voor een telefoon van 60 euro... Las op de site ook dat de grens van wel of niet terug hoeven sturen meestal ligt op een waarde van 70 dollar. Dus dan zat de telefoon qua waarde net zo'n beetje op die grens.
Nu ik hier ook nog lees over telefoons die weer terug komen bij de afzender, dan word ik helemaal wat huiverig het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit een duur geintje gaat worden.
Hi, ik heb hier even als tijdelijke oplossing je tracking (al had je die inmiddels zelf ook wel gevonden gok ik).quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:27 schreef Horsemen het volgende:
Vraagje, ik heb een artikel besteld met verzending via Air Parcel Rigister. Hoe komt het dat ik in de app geen icoontje heb voor "tracken"? Nu kan ik het artikel niet volgen. Deze vraag betreft order 31947566. Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |