Ieder z'n liefhebberij hoor. Maar ik word er niet enthousiast van.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:50 schreef skysherrif het volgende: [..] Ik neem wel even aan dat jij en remlof sarcastisch waren
Echt wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:28 schreef Kaas- het volgende:
Alleen scholierenjongens en IT'ers dragen geen horloge.
Van horloges ansich, of smartwatches.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ieder z'n liefhebberij hoor. Maar ik word er niet enthousiast van.
Van beide niet. Ik hou het wel bij mijn telefoon.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Van horloges ansich, of smartwatches.
Een mooi horloge draag je om hoe het eruit ziet, en bij een goede misschien voor de techniek.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:54 schreef LelijKnap het volgende:
Horloges? Gaan jullie ook te paard naar werk?
Werk? Wat is dat?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:54 schreef LelijKnap het volgende:
Horloges? Gaan jullie ook te paard naar werk?
Christenen zijn net zo kut als moslims. Pas als er ongelovigen lijden raakt het mij.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:00 schreef skysherrif het volgende:
Ondertussen is Al Nusra een soort 2e kleine islamitische staat aan het vormen en hebben oa christenen er zwaar onder te lijden.
De VVD heeft de afgelopen jaren de belastingwet overtreden door de boeken gesloten te houden van vier stichtingen die geld doneren aan de partij. Het partijbestuur onder leiding van Henry Keizer is direct verantwoordelijk voor één van de stichtingen die geen openheid geeft: de Stichting Ivo Opstelten Foundation.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:04 schreef Monolith het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ing-9196466-a1559130
Ryon vindt dit niet leuk.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:04 schreef Monolith het volgende:
Smear campaign.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:04 schreef Monolith het volgende:
En anders wordt gewoon Pechtold onze volgende premier.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:12 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Smear campaign.
Gelukkig glijdt alles van Rutte af.
Of Buma.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
En anders wordt gewoon Pechtold onze volgende premier.
Eerst de POL-meet maar eens overleven.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:06 schreef remlof het volgende:
Nou dat wordt een leuk VVD-congres zaterdag
[ afbeelding ]
Eerste rit met klikpedalen, zie je het al voor je.quote:
twitter:danielle_ivory twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 23:35:37Donald Trump told Comey that he should consider putting reporters in prison for publishing classified information.… https://t.co/tJf5XkkzJv reageer retweet
Tsja, je zult het toch een keer moeten leren. Die paar keer vallen hoort er gewoon bij.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
Eerste rit met klikpedalen, zie je het al voor je.
Al kan het wel zonder de schoenen.
Komt Henry daar ook?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eerst de POL-meet maar eens overleven.
Ja, daar zou zelfs Erik niet tegenop kunnen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan is de hele voorraad bitterballen in een uurtje op.
Die tussen je benen werkt nog?quote:Op woensdag 17 mei 2017 00:04 schreef remlof het volgende:
Op tv "diabetes type I is een verschrikkelijke ziekte"
Nou, ik heb het al 33 jaar en hoop het ook nog minstens 33 jaar te hebben. Volgens mij zijn er heel veel meer verschrikkelijke ziektes.
Neem er zelfs meer als eentje van mij mag het, als je er genoeg gehad hebt interesseert het je geen ene moer meer.quote:
Ben je ook diabeet Sjon? Gezien je enorme interesse.quote:Op woensdag 17 mei 2017 00:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Neem er zelfs meer als eentje van mij mag het, als je er genoeg gehad hebt interesseert het je geen ene moer meer.
Dat viel mij ook al op. Mijn opa had ook diabetes type 1, is hij toch mooi 89 jaar mee geworden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 00:04 schreef remlof het volgende:
Op tv "diabetes type I is een verschrikkelijke ziekte"
Nou, ik heb het al 33 jaar en hoop het ook nog minstens 33 jaar te hebben. Volgens mij zijn er heel veel verschrikkelijkere ziektes.
heb je het america topic al gesjekt remlof, je held trump begint nu wel erg te wankelen, het woord impeachment gonst rondquote:Op woensdag 17 mei 2017 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je ook diabeet Sjon? Gezien je enorme interesse.
Ik ben een digibeet, maar het kwam voor in de familie of ik er alles van weet?quote:Op woensdag 17 mei 2017 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je ook diabeet Sjon? Gezien je enorme interesse.
Geen touw aan vast te knopen, maar ik gok erop dat je het niet bent.quote:Op woensdag 17 mei 2017 00:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik ben een digibeet, maar het kwam voor in de familie of ik er alles van weet?
Denk het niet, veel weet ik wel, alles niet.
Ben vaak genoeg mee geweest cursus spuiten etc, hypo herkennen, en les over de eilandjes van langehuizen geloof ik was het.
Rodewijn schijnt weer goed te zijn voor hart en vaatziekes heb ik mij laten vertellen, ik lust alleen zoete.
Je weet toch alles waarom vraag je dan!quote:Op woensdag 17 mei 2017 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen touw aan vast te knopen, maar ik gok erop dat je het niet bent.
Ik ga je gewoon weer negeren.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Kwalijk mag men dat dan niemand nemen.quote:
Serieuze ziektebeelden als wapen gebruiken.. not done. Serieus niet. Dan is het heel snel einde oefening.quote:Op woensdag 17 mei 2017 00:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het is dan ook een slopende ziekte, kleine bloedvaatjes gaan het eerste dicht zitten, en al helemaal bij een slecht geregelde suikerspiegel.
Boven in de bolles zitten aardig wat kleine bloedvaatjes.
Kwalijk mag men dat dan niemand nemen.
Wat heet als wapen gebruiken, doe ik dat dan haal ik het wel weg hoor, niet bewust op 1 persoon gericht toch?quote:Op woensdag 17 mei 2017 00:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Serieuze ziektebeelden als wapen gebruiken.. not done. Serieus niet.
Ook wij hebben een hartje. Interlect in twijfel brengen snap ik nog wel maar niet in correlatie met een ziektebeeld, (Deze is ook voor Remlove).quote:Op woensdag 17 mei 2017 00:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat heet als wapen gebruiken, doe ik dat dan haal ik het wel weg hoor, niet bewust op 1 persoon gericht toch?
Niks, ik noem je gewoon een doorgesnoven lijmsnuiver als je dat verdient.quote:Op woensdag 17 mei 2017 00:41 schreef Drugshond het volgende:
Remlof, wat gaan we doen met de notes voor 2017 ? We kunnen er een spel van maken (tegen de grenzen van de policy). Just like previous year.
Ben ik niet gelijk met je eens, GGZ komt vaak genoeg ter sprake door verschillende personen!quote:Op woensdag 17 mei 2017 00:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ook wij hebben een hartje. Interlect in twijfel brengen snap ik nog wel maar niet in correlatie met een ziektebeeld, (Deze is ook voor Remlove).
EU fascist, (Dat verdien je het hele jaar door).quote:Op woensdag 17 mei 2017 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Niks, ik noem je gewoon een doorgesnoven lijmsnuiver als je dat verdient.
Vriendjes worden niet gelukt, ik zou er ook niet door 1 deur mee kunnen hoor!quote:
Wellicht, het is alleen niet correct. De EU is juist een instrument tegen fascisme.quote:Op woensdag 17 mei 2017 00:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
EU fascist, (Dat verdien je het hele jaar door).
Vast niet, maar ze verzieken allebei de sfeer hier.quote:
Als het instrument goed gebruikt wordt wel, echter in verkeerde handen zou het wel eens het tegendeel kunnen bewerk stellen.quote:Op woensdag 17 mei 2017 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Wellicht, het is alleen niet correct. De EU is juist een instrument tegen fascisme.
Ik word niet snel users zat, maar het onsamenhangende gewauwel van John begint nu toch wel vervelend te worden inderdaad.quote:Op woensdag 17 mei 2017 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik snap gewoon wat John bedoelt hoor. Daarvoor moet je intellectueel verheven zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2017 01:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik word niet snel users zat, maar het onsamenhangende gewauwel van John begint nu toch wel vervelend te worden inderdaad.
Zolang fascistische partijen als PVV en FvD zo tegen de EU zijn werkt het als instrument kennelijk prima.quote:Op woensdag 17 mei 2017 01:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als het instrument goed gebruikt wordt wel, echter in verkeerde handen zou het wel eens het tegendeel kunnen bewerk stellen.
Zijn ze echt tegen de EU of tegen de EU zoals het nu is!quote:Op woensdag 17 mei 2017 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Zolang fascistische partijen als PVV en FvD zo tegen de EU zijn werkt het als instrument kennelijk prima.
Een begrijpelijke zinsbouw hanteren vind ik toch wel bij het deurbeleid van dit café horen. En John voldoet daar niet aan. Soms wel, maar niet vaak genoeg.quote:Op woensdag 17 mei 2017 01:17 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik snap gewoon wat John bedoelt hoor. Daarvoor moet je intellectueel verheven zijn.
Ik denk nu eerder het omgekeerde.Fr en Du is serieus wakker geworden dat de oude EU dood is.quote:Op woensdag 17 mei 2017 01:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als het instrument goed gebruikt wordt wel, echter in verkeerde handen zou het wel eens het tegendeel kunnen bewerk stellen.
Het wordt volgens mij alleen maar van kwaad tot erger, kwalijk kan ik het ze niet nemen de opzet was volgens mij oprecht.quote:Op woensdag 17 mei 2017 01:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik denk nu eerder het omgekeerde.Fr en Du is serieus wakker geworden dat de oude EU dood is.
Zeker na Brexit.
-------------------
Alle verdragen zijn half dood. Neue wende.
Duel met pistolen of zwaarden?quote:
Nee hoor, de fascistische partijen PVV en FvD willen gewoon uit de EU.quote:Op woensdag 17 mei 2017 01:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zijn ze echt tegen de EU of tegen de EU zoals het nu is!
En willen ze alleen een andere EU.
Geil.quote:
Tja als men een andere EU had gewild had men het net zo goed bij de EEG kunnen laten toch, echter om de EU kan geen partij meer heen!quote:Op woensdag 17 mei 2017 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, de fascistische partijen PVV en FvD willen gewoon uit de EU.
Dan snap ik niet wat je bedoelde met strijd gewonnenquote:
Bij wie onze poes dit keer aan het voetenend slaaptquote:Op woensdag 17 mei 2017 01:33 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat je bedoelde met strijd gewonnen
Ik gok op Italië al jaren lang (en volg de ontwikkelingen nog steeds) . Met de huidige wetenschap is het niet te verkopen dat het EU bestaansrecht heeft terwijl Italië de komende 30 jr (= 3 generaties) moet ploeteren als 3e land van het EU-blok om hun kop boven water te houden.quote:Op woensdag 17 mei 2017 01:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het wordt volgens mij alleen maar van kwaad tot erger, kwalijk kan ik het ze niet nemen de opzet was volgens mij oprecht.
Echter volgens mij mocht iedereen de regels naar eigen hand zetten?
O, ik dacht dat het om een vrouw gingquote:Op woensdag 17 mei 2017 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij wie onze poes dit keer aan het voetenend slaapt, de laatste tijd bij mn broertje. Maar vanavond komt ze mijn voeten warmhouden
De breuk met GL lijkt toch wel meer definitief dan sommigen hier gisteren aannamen.quote:Het is jammer van de verloren tijd, concludeert CDA-leider Buma. Want met een nieuwe gesprekspartner aan tafel moet je van vooraf aan beginnen. Hij heeft geen trek meer in een tweede poging met GroenLinks. 'Er is in wezen een partij afgevallen.'
Misschien is het CDA wel afgevallen,quote:Op woensdag 17 mei 2017 01:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De breuk met GL lijkt toch wel meer definitief dan sommigen hier gisteren aannamen.
Remlof leeft in een andere wereld he.quote:Op woensdag 17 mei 2017 01:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
CDA en D66 zijn vrij onmisbaar in bijna elke variant, dus dat lijkt me sterk
POL SC als je vrijheid van meningsuiting zegt.quote:
Denk het niet, het CDA heeft echt een sleutelrol omdat de partij in nagenoeg iedere denkbare combinatie aanwezig is.quote:
Tijd voor de SGP om CU eens een interessant voorstel te doen.quote:Dat zegt ook VVD-leider Rutte, al gooit de premier die met iedereen kan samenwerken de deur niet helemaal dicht. 'Het lijkt me heel ingewikkeld om dit weer te laten herleven.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |