Serieus?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 18:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je kon je naam veranderen een paar maanden geleden
helaasquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus?En nu niet meer? Ik had het wel geweten.
Als je het lief vraagt wil ik je best voortaan Nadal-fan noemen hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus?En nu niet meer? Ik had het wel geweten.
Nee, ik wil Haainado heten.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je het lief vraagt wil ik je best voortaan Nadal-fan noemen hoor
Da's de vertaling die ze geven aan het woord 'sharknado' als ze het gebruiken in de film Sharknado.quote:
Jaa, ben bezig met deel 1, met Ian Ziering. Waarom die films niet ook gewoon in het filmhuis draaien is mij oprecht een raadsel.quote:Ik ken wel Sharknado, epische films
Volgens mij zit die Ziering in alle delen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's de vertaling die ze geven aan het woord 'sharknado' als ze het gebruiken in de film Sharknado.
[..]
Jaa, ben bezig met deel 1, met Ian Ziering. Waarom die films niet ook gewoon in het filmhuis draaien is mij oprecht een raadsel.![]()
Ja, volgens mij ook. Tara Reid was ooit leuk, en daarna niet meer.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 19:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgens mij zit die Ziering in alle delen.
Tie break 5e set?quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:40 schreef Federer-fan het volgende:
Prachtige set van Djokovic zeg. an mij mag hij ook de tweede set en morgen zo spelen. En dan in de finale van RG tegen Nadal als ze beiden hun beste wedstrijd ooit spelen Nadal die wint in de tiebreak van de vijfde set.
Ik had hem al geëdit - dacht al dat het niet klopte.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tie break 5e set?
Geen 2 games verschil?
Voor de rest met je eens hoor. Djoko speelt bijzonder goed en gefocust.
Stukje mierenneuken van mijn kant.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik had hem al geëdit - dacht al dat het niet kopte.
Nee hoor, altijd goed om het te verbeteren.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Stukje mierenneuken van mijn kant.
Bij de US open had het wel geklopt.
Dan had hij vorige week toch ook gemotiveerd moeten zijn tegen Nadal, zou je denkenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:09 schreef Federer-fan het volgende:
Echt brilant tennis dit van Djokovic. Misschien dat hij gemotieerd is doordat hij weer meer Masterstitels kan hebben dan Nadal(?) Als hij dit wint en de finale ook staat het 31-30.
Toen had hij er nog meer dan Nadal.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan had hij vorige week toch ook gemotiveerd moeten zijn tegen Nadal, zou je denken
Ik vond ook de tweede geniaal (ervan uitgaand dat geniaal voor jou beter is dan super).quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:13 schreef tja77 het volgende:
Clinic van de Joker, tweede set was super de eerste set geniaal. Thiem kwam er simpelweg niet aan te pas.
Gemotiveerd om Nadal niet gelijk te laten komen dan..quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Toen had hij er nog meer dan Nadal.
Kan, maar da's toch mindere motivatie.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gemotiveerd om Nadal niet gelijk te laten komen dan..
Zou het?quote:Maar denk dat Djokovic dat niet zoveel boeit eigenlijk
Zag net de cijfers, volgens mij sloeg Djokovic in set 1 slechts 5 winners en 9 in set 2.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vond ook de tweede geniaal (ervan uitgaand dat geniaal voor jou beter is dan super).
Zou kunnen Maar in die laatste twee games sloeg hij de hele tijd winners uit het niets. Was echt tennisles dit.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zag net de cijfers, volgens mij sloeg Djokovic in set 1 slechts 5 winners en 9 in set 2.
Anderzijds had Djokovic slechts 1 UE in set 1 en een stuk of 5 in set 2.
Ik had het gevoel in set 1 alsof hij echt onaantastbaar was. Maar beide sets waren super, en misschien kwam het omdat set 1 me zo verraste, en set 2 alweer vertrouwd voelde.
Geen gezicht. En haalt het niet bij de enige dans die ik beheers.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:25 schreef Szura het volgende:
Wtf is dit voor dans
https://twitter.com/usopen/status/866011529245839362
eens maar thiem was wel slordig maakte veel foutenquote:Op zaterdag 20 mei 2017 20:40 schreef Federer-fan het volgende:
Prachtige set van Djokovic zeg. an mij mag hij ook de tweede set en morgen zo spelen. En dan in de finale van RG tegen Nadal als ze beiden hun beste wedstrijd ooit spelen Nadal die wint met 18-16 in de vjfde set.
Het publiek begon ook te fluiten, want die kregen de indruk dat Thiem het liet lopen. Maar volgens mij waren bijna al die ballen onhaalbaar.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou kunnen Maar in die laatste twee games sloeg hij de hele tijd winners uit het niets. Was echt tennisles dit.
Ik denk dat Thiem ging forceren omdat hij in de ralleys geen kans had met zijn normale spel.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eens maar thiem was wel slordig maakte veel fouten
Ja, aleen waren veel ervan forced errors. Misschien wel bijna allemaal, want hij moest zo enorm goed spelen om überhaupt een punt te winnen.quote:Op zaterdag 20 mei 2017 21:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eens maar thiem was wel slordig maakte veel fouten
Ja, leuk!quote:Op zondag 21 mei 2017 18:40 schreef H.Vviv het volgende:
Andre Agassi is op Roland Garros de nieuwe coach van Djokovic.
Van het lezen van Agassi's boek kreeg ik het idee dat hij geen al te helder licht is. Maar aangezien Djoko's problemen vooral van psychische aard lijken te zijn kan hij wellicht wel wat bijdragen.quote:Op zondag 21 mei 2017 18:40 schreef H.Vviv het volgende:
Andre Agassi is op Roland Garros de nieuwe coach van Djokovic.
Inspiratie is misschien al genoeg.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Van het lezen van Agassi's boek kreeg ik het idee dat hij geen al te helder licht is. Maar aangezien Djoko's problemen vooral van psychische aard lijken te zijn kan hij wellicht wel wat bijdragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |