twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 13:03:36As President I wanted to share with Russia (at an openly scheduled W.H. meeting) which I have the absolute right to do, facts pertaining.... reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 13:13:00...to terrorism and airline flight safety. Humanitarian reasons, plus I want Russia to greatly step up their fight against ISIS & terrorism. reageer retweet
Ik denk werkelijk dat dat soort dingen gewoon -niet- te bevatten zijn voor hem. In de wereld van Trump gaat alles volgens plan en is hij degene die constant aan het winnen is. En o wee als je kritiek hebt, want dan wordt hij boos. Ik weet dat je mensen niet moet diagnosticeren als je ze zelf niet onder behandeling hebt gehad, maar die man vertoont de klassieke kenmerken van een narcistische persoonlijkheidsstoornis.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:21 schreef Ulx het volgende:
Wat een knuppel is die Trump toch. Deze baan is echt een maatje groter dan hij aankan.
Heeft hij al commentaar gegeven over het banenverlies bij Ford, of is hij het type dat niet meteen alles zegt tegen iedereen?
Dat is op zijn minst een bekentenis, en de doodsteek voor intelligence die de VS krijgt van partnerdiensten. Kost wellicht een agent zijn leven daarquote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:23 schreef xpompompomx het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 13:03:36As President I wanted to share with Russia (at an openly scheduled W.H. meeting) which I have the absolute right to do, facts pertaining.... reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 13:13:00...to terrorism and airline flight safety. Humanitarian reasons, plus I want Russia to greatly step up their fight against ISIS & terrorism. reageer retweet
Aan de andere kant, nu kan Elzies niet meer schreeuwen dat het fake news is. De grote Oranje Leider heeft immers zelf aangegeven dat het klopt.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:25 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat is op zijn minst een bekentenis, en de doodsteek voor intelligence die de VS krijgt van partnerdiensten. Kost wellicht een agent zijn leven daar
En zet daarmee zijn NSA "I was in the room and it did not happen" McMaster gruwelijk te kakken...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:25 schreef Puddington het volgende:
[..]
Aan de andere kant, nu kan Elzies niet meer schreeuwen dat het fake news is. De grote Oranje Leider heeft immers zelf aangegeven dat het klopt.
Oh, de source is al dood, ga daar maar vanuit.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:25 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat is op zijn minst een bekentenis, en de doodsteek voor intelligence die de VS krijgt van partnerdiensten. Kost wellicht een agent zijn leven daar
Dit is inmiddels zo'n dooddoener.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:11 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik vind mensen die maar niet willen accepteren dat de ander heeft gewonnen juist getuigen van een ongelooflijke domheid.
Het biedt wel een vorm van leedvermaak, dat gefrustreerd blijven kronkelen.
Ja, vorig topic nog.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:27 schreef PippenScottie het volgende:
Waren hier ook mensen die het WaPo artikel fake news noemden?
Cognitieve dissonantie.quote:Die moeten nu weer een knopje omzetten in hun hoofd en gaan roepen dat het vrijgeven van gevoelige inlichtingen niet erg is.
En accepteren dat het hele Witte Huis gisteren weer massaal heeft lopen liegen.
Fijn dat die het toegeeft dat het kloptequote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:23 schreef xpompompomx het volgende:
Er is een psychiater geweest die betoogde dat die conclusie een belediging was voor mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:24 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ik denk werkelijk dat dat soort dingen gewoon -niet- te bevatten zijn voor hem. In de wereld van Trump gaat alles volgens plan en is hij degene die constant aan het winnen is. En o wee als je kritiek hebt, want dan wordt hij boos. Ik weet dat je mensen niet moet diagnosticeren als je ze zelf niet onder behandeling hebt gehad, maar die man vertoont de klassieke kenmerken van een narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Psycholoog hier, ik zie wat diegene bedoelt. Mocht Trump daadwerkelijk een narcistische persoonlijkheid hebben, dan zet hij een ontzettend slecht imago neer voor de mensen die hier daadwerkelijk last van hebben (alhoewel 'last ervan hebben' subjectief is, omdat mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis vaak niet doorhebben dat er wat mis is). Het helpt niet echt mee om het stigma rondom psychologische problemen te verminderen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:28 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Er is een psychiater geweest die betoogde dat die conclusie een belediging was voor mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis...
Iedereen die deze man verdedigt staat dagelijks voor lul.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:28 schreef L3gend het volgende:
[..]
Fijn dat die het toegeeft dat het klopte
McMaster stond dus voor lul gister
Dus als iemand de verkiezingen wint is hij daarna vrijgesteld van alle kritiek? Tsja, dan snap ik je fascinatie voor autoritaire figuren wel, als het volgens jou zo werkt.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:11 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik vind mensen die maar niet willen accepteren dat de ander heeft gewonnen juist getuigen van een ongelooflijke domheid.
Het biedt wel een vorm van leedvermaak, dat gefrustreerd blijven kronkelen.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:23 schreef xpompompomx het volgende:
Lokquote.quote:
Precies dat dus...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:30 schreef Puddington het volgende:
[..]
Psycholoog hier, ik zie wat diegene bedoelt. Mocht Trump daadwerkelijk een narcistische persoonlijkheid hebben, dan zet hij een ontzettend slecht imago neer voor de mensen die hier daadwerkelijk last van hebben (alhoewel 'last ervan hebben' subjectief is, omdat mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis vaak niet doorhebben dat er wat mis is). Het helpt niet echt mee om het stigma rondom psychologische problemen te verminderen.
Nu nog meer zin in Spicer straks...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Iedereen die deze man verdedigt staat dagelijks voor lul.
McMaster krijgt er in elk geval nog voor betaald.
Het is inderdaad een vrij tekenend voorbeeld van al die fanboys van autocraten als Poetin, Erdogan en Trump. Er is 'gewonnen' dus kritiek is bij deze verboden. De man maakt er gewoon een behoorlijk potje van, getuige ook de publieke opinie.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus als iemand de verkiezingen wint is hij daarna vrijgesteld van alle kritiek? Tsja, dan snap ik je fascinatie voor autoritaire figuren wel, als het volgens jou zo werkt.
Vrijwel geen van de kritiek komt voor uit het feit dat hij de verkiezingen gewonnen heeft. De man is gewoon incompetent. Dat mag benoemd worden, ook al zou jij graag zien dat criticasters de mond gesnoerd worden.
Executiekamer.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:36 schreef kladderadatsch het volgende:
Waar gaat dit eindigen voor Trump, gevangenis of gekkenhuis?
McMaster was nog een van de weinige waar ik vertrouwen heb, maar die laat zich gebruiken door Trump.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Iedereen die deze man verdedigt staat dagelijks voor lul.
McMaster krijgt er in elk geval nog voor betaald.
twitter:samsteinhp twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 02:08:13and yet, we still have not seen Trump dealt a crisis not of his own making reageer retweet
Het maakt in Nederland dan ook de hele Tweede Kamer overbodig. Wat nou controleren van het kabinet en kritiek uiten op hun plannen? Die partijen zijn toch gekozen door het volk? Dan heb je gewoon je bek te houden, blijkbaar.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is inderdaad een vrij tekenend voorbeeld van al die fanboys van autocraten als Poetin, Erdogan en Trump. Er is 'gewonnen' dus kritiek is bij deze verboden. De man maakt er gewoon een behoorlijk potje van, getuige ook de publieke opinie.
Dan kun je wel stampvoetend blijven herhalen dat hij toch de verkiezingen heeft gewonnen, maar het echte werk begint dan pas. Het is een beetje alsof mijn collega's geen kritiek op mijn functioneren zou mogen hebben, 'omdat het bedrijf me nou eenmaal aangenomen heeft'.
Hold on! Wait for the spin, people!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:23 schreef xpompompomx het volgende:
Ik zet mijn geld op zoiets:quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 13:13:00The real story here is the leaks & FAKE NEWS media attacking me at every turn. Sad! reageer retweet
Oude man he. Z'n hersenen zijn ook niet bepaald optimaal functionerend.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan er trouwens ook nog steeds niet over uit dat het hem negen minuten kost om een tweet af te maken.
Dat is nog snel voor zijn doen andersquote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kan er trouwens ook nog steeds niet over uit dat het hem negen minuten kost om een tweet af te maken.
Hij zit te kakken. Duurt ff.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:42 schreef PippenScottie het volgende:
Kleine handen ook.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:43 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Oude man he. Z'n hersenen zijn ook niet bepaald optimaal functionerend.
Nou zorgt wat dat betreft het systeem in de VS nog wel voor iets meer onafhankelijkheid tussen parlement en regering. In Nederland is er toch echt wel behoorlijk kadaverdiscipline waarbij het maar zeer zelden voorkomt dat coalitiepartners tegen voorstellen van de regering stemmen of dat er individuele gewetensbezwaarden zijn die een wet blokkeren. Hooguit zijn er eens wat initiatiefwetsvoorstellen die niet direct de goedkeuring van alle coalitiepartners kunnen rekenen die met steun van oppositiepartijen een meerderheid bereiken.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het maakt in Nederland dan ook de hele Tweede Kamer overbodig. Wat nou controleren van het kabinet en kritiek uiten op hun plannen? Die partijen zijn toch gekozen door het volk? Dan heb je gewoon je bek te houden, blijkbaar.
Hij denkt gewoon na voor hij wat uitkraamtquote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:42 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij denkt gewoon na voor hij wat uitkraamt
[..]
[..]
Wel mooi ook hoe hij achteraf weer het verhaal probeert in te vullen. De werkelijkheid is vast veel eenvoudiger: Per ongeluk een blundertje in zucht om te laten zien hoe slim ie is en dat nu recht pratenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:23 schreef xpompompomx het volgende:
Dan is het maar goed dat hij weg is. Stel je voor dat hij geheime informatie door zou lullen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:49 schreef SureD1 het volgende:
Yates bevestigt inmiddels dat Flynn niet alleen in een situatie zat waarin hij mogelijk chantabel zou kunnen worden, maar dat hij ook daadwerkelijk chantabel was...
http://www.politico.com/s(...)michael-flynn-238432
Komt door zijn kleine handjesquote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:42 schreef PippenScottie het volgende:
Clinton News Network = fake newsquote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:01 schreef Ulx het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)-analysis/index.html
Analyse of Trump zijn baan wel aankan of niet.
De White House staffers hebben er belang bij, die allemaal gerenommeerde opleidingen hebben afgerond en nu hun baan een lachertje zien worden door het circus wat in het Witte Huis is getrokken.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:03 schreef westwoodblvd het volgende:
Blijkbaar wordt er dus door iemand (of meerdere mensen) op het allerhoogste niveau gelekt. Het is niet logisch dat de Russen dit soort dingen zouden lekken. De whodunnit kan dus een interessant gedachte-experiment zijn. Wie heeft er een belang bij dat er continu berichten over de incompetentie van Trump gelekt worden? Pence?
(Het is natuurlijk 100% gespeculeer dus als het off topic is mijn excuses)
Het lijkt mij wel erg rot om een dergelijk lek in je binnenste cirkel te hebben trouwens. Nu zul je zien dat Trump nog meer om zich heen gaat slaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:03 schreef westwoodblvd het volgende:
Blijkbaar wordt er dus door iemand (of meerdere mensen) op het allerhoogste niveau gelekt. Het is niet logisch dat de Russen dit soort dingen zouden lekken. De whodunnit kan dus een interessant gedachte-experiment zijn. Wie heeft er een belang bij dat er continu berichten over de incompetentie van Trump gelekt worden? Pence?
(Het is natuurlijk 100% gespeculeer dus als het off topic is mijn excuses)
Ja, degene die de beschrijving heeft opgesteld voor DSM.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:28 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Er is een psychiater geweest die betoogde dat die conclusie een belediging was voor mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis...
Maar ik neem aan dat er bij een dergelijke bespreking geen gewone staffers aanwezig zijn. Ik heb het echt alleen over de sleutelfiguren. Mensen als McMaster, Tillerson, Pence, etc.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De White House staffers hebben er belang bij, die allemaal gerenommeerde opleidingen hebben afgerond en nu hun baan een lachertje zien worden door het circus wat in het Witte Huis is getrokken.
Ik voorzie idd dat er binnenkort enkele mensen zullen opstappen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:37 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom stappen McMaster en Dina Powell niet gewoon op.
Alle intelligence die ze aan de president verstrekken is niet veilig en ze zijn ook nog genoodzaakt om te liegen om hun president te verdedigen.
Ik zou dan als Europeaan dan zo iets hebben dat Trump erin kan stikken. Wij moeten wel altijd naar de pijpen van de Amerikanen dansen en dan flikken ze dit soort geintjes. Dat ze het uitzoeken daar.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:52 schreef L3gend het volgende:
Volgens de Spiegel, weigerde Trump de informatie te delen met de EU die hij wel deelde met Rusland
http://www.spiegel.de/pol(...)haben-a-1147860.html
Voor zover ik weet worden dit soort meetings wel gewoon genotuleerd. Die notulen worden echt niet door McMaster zelf uitgewerkt.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:07 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat er bij een dergelijke bespreking geen gewone staffers aanwezig zijn. Ik heb het echt alleen over de sleutelfiguren. Mensen als McMaster, Tillerson, Pence, etc.
Dat is waar. Moet je wel balls of steel hebben.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor zover ik weet worden dit soort meetings wel gewoon genotuleerd. Die notulen worden echt niet door McMaster zelf uitgewerkt.
Nou, dat scheelde niet veel.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 13:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op zoiets:twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 13:13:00The real story here is the leaks & FAKE NEWS media attacking me at every turn. Sad! reageer retweet
Over tien minuten nog een tweetje over de media en dit is helemaal volgens plan gegaan.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 14:10:29I have been asking Director Comey & others, from the beginning of my administration, to find the LEAKERS in the intelligence community..... reageer retweet
Plottwist: It was the Russians!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, dat scheelde niet veel.Over tien minuten nog een tweetje over de media en dit is helemaal volgens plan gegaan.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 14:10:29I have been asking Director Comey & others, from the beginning of my administration, to find the LEAKERS in the intelligence community..... reageer retweet
Beetje wel, inlichtingendiensten zoeken meestal niet naar perslekken in het Witte Huisquote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Nee echt? Inlichtingendiensten moeten lekken vinden? Schokkende wijziging van beleid.
Dat de Russen dit zelf naar buiten hebben gebracht? Om de geloofwaardigheid van Trump verder aan te tasten?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:16 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Plottwist: It was the Russians!
Ergens zou het me niks verbazen.
Een chaotische onbestuurbare VS is op zijn minst gunstig voor de Russen. Maar dit is wel meer BNW werkquote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:17 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Dat de Russen dit zelf naar buiten hebben gebracht? Om de geloofwaardigheid van Trump verder aan te tasten?
Ben eens benieuwd of Spicer weer zo'n aanval krijgt zodat Sarah Huckabee weer moet huilen...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, dat scheelde niet veel.Over tien minuten nog een tweetje over de media en dit is helemaal volgens plan gegaan.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 14:10:29I have been asking Director Comey & others, from the beginning of my administration, to find the LEAKERS in the intelligence community..... reageer retweet
Dit... Lavrov was niet voor niks zo giddy...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:19 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Een chaotische onbestuurbare VS is op zijn minst gunstig voor de Russen.
Ik denk dat hij een redelijk afweermechanisme heeft. Die man is er immers van overtuigt dat het altijd de schuld van anderen is.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
Dat de man nog geen zenuwinzinking heeft gehad van alles wat in zijn gezicht ontploft.
Dat er mensen lekken is belangrijker dan wat er gelekt wordt en of het landsbelang op het spel staat. Zo doen ze dat bij de GOP.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is geen BNW hoor. Meerdere politieke analysten geven aan dat het Putins hoofddoel is om aan iedereen te laten zien dat democratie niet werkt. Een onbestuurbaar en van schandaal naar schandaal hobbelende Trump administration ondersteunen dat alleen maar. Tel daarbij op alle hackpogingen in andere westerse democratieen tijdens verkiezingen en je krijgt een mooi luguber totaalplaatje.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:19 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Een chaotische onbestuurbare VS is op zijn minst gunstig voor de Russen. Maar dit is wel meer BNW werk
Vergeet de openlijke steun voor Le Pen niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is geen BNW hoor. Meerdere politieke analysten geven aan dat het Putins hoofddoel is om aan iedereen te laten zien dat democratie niet werkt. Een onbestuurbaar en van schandaal naar schandaal hobbelende Trump administration ondersteunen dat alleen maar. Tel daarbij op alle hackpogingen in andere westerse democratieen tijdens verkiezingen en je krijgt een mooi luguber totaalplaatje.
Onder andere ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vergeet de openlijke steun voor Le Pen niet.
Een paar jaar geleden had ik je gezegd dat dat BNW gelul is, maar tegenwoordig weet ik dat niet meer zo zeker. En dat is best eng.quote:
Helemaal eens met deze postquote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:25 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel in de 'val' te trappen waar ik mij ook al tijdens de campagne van bewust was. De spijkerbedtheorie dat 1 spijker in je rug zeer doet maar dat je op een spijkerbed gewoon kan liggen. Trump rijgt in zo'n onvoorstelbaar tempo schandaal aan schandaal dat je nauwelijks de tijd hebt om er echt bij stil te staan. Zo gaat het inmiddels al weer nauwelijks over Comey of het feit dat Trump claimt zijn gesprekken af te luisteren. Het lijkt soms wel of het een afweermechanisme van Trump is om vervelend nieuws weg te drukken met een nog dommere actie.
twitter:joshtpm twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 02:40:15Remember if Trump is true to form, tomorrow he'll say that he totally told Lavrov and it was awesome. reageer retweet
Accurate voorspellingquote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:36 schreef DustPuppy het volgende:
Tweet van gisteren:twitter:joshtpm twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 02:40:15Remember if Trump is true to form, tomorrow he'll say that he totally told Lavrov and it was awesome. reageer retweet
quote:When the World Is Led by a Child
At certain times Donald Trump has seemed like a budding authoritarian, a corrupt Nixon, a rabble-rousing populist or a big business corporatist.
But as Trump has settled into his White House role, he has given a series of long interviews, and when you study the transcripts it becomes clear that fundamentally he is none of these things.
At base, Trump is an infantalist. There are three tasks that most mature adults have sort of figured out by the time they hit 25. Trump has mastered none of them. Immaturity is becoming the dominant note of his presidency, lack of self-control his leitmotif.
Volgens mij komen ze in Rusland sinds de verkiezingen al niet meer bij van het lachen. Achter hun hand dan.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
De Russen staan overigens ook voor aap. Ook zij ontkenden dat Trump betreffende info gedeeld had.
Ook niet bevorderlijk voor hun eigen reputatie (al is die niet per definitie goed te noemen)
Ik heb niet het idee dat Rusland daar ook maar iets om geeft. Kijk alleen maar naar al die halfzachte ontkenningen mbt beschuldigingen inzake de hacks.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
De Russen staan overigens ook voor aap. Ook zij ontkenden dat Trump betreffende info gedeeld had.
Ook niet bevorderlijk voor hun eigen reputatie (al is die niet per definitie goed te noemen)
Kellyanne was dit weekend - na maandelange afwezigheid- prominent aanwezig. WaPo heeft vandaag een verhaal van Joe Scarborough (van morning Joe) dat ze tijdens de campagne altijd een pro Trump rant afsloot (als camera's en microfoons uit waren) met " I need a shower"quote:
Owh, dat ook jaquote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:47 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze in Rusland sinds de verkiezingen al niet meer bij van het lachen. Achter hun hand dan.
Zorgt alleen maar voor meer verwarring en mogelijkheden tot onrust.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Rusland daar ook maar iets om geeft. Kijk alleen maar naar al die halfzachte ontkenningen mbt beschuldigingen inzake de hacks.
Nee, dat denk ik ook niet. Kan er echter wel voor zorgen dat anderen nog eens achter hun oren krabben als Rusland iets beweertquote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Rusland daar ook maar iets om geeft. Kijk alleen maar naar al die halfzachte ontkenningen mbt beschuldigingen inzake de hacks.
twitter:YossiGestetner twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 02:38:43@AliABCNews U.S. always shares classifed info with Russia👇🏼. I really don't get the WP story of today. https://t.co/VyhguybBBv reageer retweet
Dude ...seriously...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:19 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]twitter:YossiGestetner twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 02:38:43@AliABCNews U.S. always shares classifed info with Russia👇🏼. I really don't get the WP story of today. https://t.co/VyhguybBBv reageer retweet
Je bent heel erg dom als je denkt dat dat 'sharen' verloopt via de president die in het openbaar de Russische ambassadeur wat willekeurige informatie toeroept.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:19 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]twitter:YossiGestetner twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 02:38:43@AliABCNews U.S. always shares classifed info with Russia👇🏼. I really don't get the WP story of today. https://t.co/VyhguybBBv reageer retweet
Om nog maar te zwijgen van de verschillende niveaus van geheimhouding.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je bent heel erg dom als je denkt dat dat 'sharen' verloopt via de president die in het openbaar de Russische ambassadeur wat willekeurige informatie toeroept.
En dat de bondgenoot die de informatie deelde geen toestemming had verleend het te delen met de Russen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van de verschillende niveaus van geheimhouding.
Hij is verdorie ZELF de lekker...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat hij iemands leven op het spel heeft gezet.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
En dat de bondgenoot die de informatie deelde geen toestemming had verleend het te delen met de Russen.
Opportunistische kloothommels.twitter:CillizzaCNN twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 13:54:59A bunch of GOPers I talked to last night said the party won't abandon Trump until they start losing electionshttps://t.co/GHztL6ZQGA reageer retweet
Party over Country!!! Die flabbernek van een Mitch McConnell weet niet eens meer wat hij moet zeggen, dus die negeert reporters maar...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Nou GOP houdt nog even vast.Opportunistische kloothommels.twitter:CillizzaCNN twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 13:54:59A bunch of GOPers I talked to last night said the party won't abandon Trump until they start losing electionshttps://t.co/GHztL6ZQGA reageer retweet
Die waarschijnlijk al een pijnlijke dood gestorven is... bloed aan die kleine handjes!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inderdaad. En dat hij iemands leven op het spel heeft gezet.
Is het zo gegaan als jij nu beschrijft dan en is al bekend wat de russische ambassadeur heeft gezegd?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 15:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je bent heel erg dom als je denkt dat dat 'sharen' verloopt via de president die in het openbaar de Russische ambassadeur wat willekeurige informatie toeroept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |