Misschien ga ik morgen een stukje fietsen.quote:Op maandag 29 mei 2017 16:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Prachtig weer, Noord Holland. Niemand die hem haalt.
Toch wel weer apart van #teamzeiktaltijdophetoosten
Misschien hebben we niks aan...quote:Op maandag 29 mei 2017 16:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien ga ik morgen een stukje fietsen.
Correct, ik ging toch niet misschien naar Egmond dit weekend...quote:Op maandag 29 mei 2017 17:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien hebben we niks aan...
Ok, dan ga ik niet.quote:Op maandag 29 mei 2017 17:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien hebben we niks aan...
kuch en jij ging toch naar #teamzeiktaltijdophetoosten?quote:Op maandag 29 mei 2017 16:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je zal zien dat de activiteit daar dan wel stijgt.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
kuch en jij ging toch naar #teamzeiktaltijdophetoosten?
niet als je als enige actief bentquote:Op maandag 29 mei 2017 18:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je zal zien dat de activiteit daar dan wel stijgt.
True true.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
niet als je als enige actief bentligt dat ding nog elke keer 2 weken weg te rotten in het westen
Dit is noordwesten, dat is andersquote:Op maandag 29 mei 2017 16:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
2x 45km fietsenquote:
Ja hey, ik kan er niks aan doen dat anderen dan niks ondernemen he?quote:Op maandag 29 mei 2017 18:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
[..]
de bevestiging![]()
![]()
en 90KM is ook mij op de fiets net te![]()
Gewoon dagje Egmond aan Zee van maken met dit mooie weerquote:
Of ik fiets een minuut of 5 en ben op het strand.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon dagje Egmond aan Zee van maken met dit mooie weer
Jij bent RokStarr?quote:Op maandag 29 mei 2017 20:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of ik fiets een minuut of 5 en ben op het strand.
Was niet mijn reactie hahaquote:
Egmond is ook leuk hoorquote:Op maandag 29 mei 2017 20:21 schreef RokStarr het volgende:
[..]
Was niet mijn reactie haha
Maar ik woon op struikelafstand van het strand. En niet in Egmond :p
De reden dat het dit weekend geen Egmond werd, is juist dat ik het te goed ken.quote:Op maandag 29 mei 2017 20:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Egmond is ook leuk hoor
Verandering van spijs doet eten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |