Als Trump iets aan de Russen wil vertellen, dan doet hij dat gewoon. Hoezo incompetent?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:41 schreef Broomer het volgende:
Trump revealed highly classified information to Russian foreign minister and ambassador.
Die gast is zooooo incompetent!
Staat ook op nu.nlquote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Doe even wat meer moeite zeg. Dit is gewoon een linkdump
Ivanka en Ivana zijn Slavische namen sukkel, geen Russische. Verder is of was Trump helemaal geen vrienden van Putin, hij was alleen geen aartsvijand van hem, zoals Hillary. Belangrijke nuance.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:56 schreef Hdero het volgende:
Verbaast mij niets. Zei al ontelbare keer tijdens de verkiezing dat hij vriendjes was met Putin. Ivanka, Ivana etc hij houdt van Russische vrouwen allemaal, bezoekt hen thuis en hun families, dat kan allemaal niet uit de lucht gegrepen zijn. Dat staartje zal stteeds blijven groeien.
En Russen zijn Slavische mensen malloot.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ivanka en Ivana zijn Slavische namen sukkel, geen Russische. Verder is of was Trump helemaal geen vrienden van Putin, hij was alleen geen aartsvijand van hem, zoals Hillary. Belangrijke nuance.
Het kan prima uit de lucht gegrepen zijn, de onzin en fake news haatmachine van de media daar draait sinds 9 november op volle toeren. Alles om die man door het slijk te halen.
Hou maar lekker je oogkleppen op zeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Het kan prima uit de lucht gegrepen zijn, de onzin en fake news haatmachine van de media daar draait sinds 9 november op volle toeren. Alles om die man door het slijk te halen.
Het is legaal. Maar wel erg dom.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:53 schreef Nintex het volgende:
McCain heeft al gezegd dat de president dat gewoon mag.
McMaster gaat straks een persconferentie geven.
Denk je dat ie door had wat ie deed? Die informatie komt van een bondgenoot, die nu wel heel hard gaat nadenken om dingen met de VS te delen. Dat is toch buitengewoon slecht?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Als Trump iets aan de Russen wil vertellen, dan doet hij dat gewoon. Hoezo incompetent?![]()
Het wordt hoog tijd dat de USA en Rusland nauwer gaan samenwerken en een oplossing voor de oorlog in Syrië zoeken.
Ja want stel je voor dat je vrienden heb in Slavische landen!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:56 schreef Hdero het volgende:
Verbaast mij niets. Zei al ontelbare keer tijdens de verkiezing dat hij vriendjes was met Putin. Ivanka, Ivana etc hij houdt van Russische vrouwen allemaal, bezoekt hen thuis en hun families, dat kan allemaal niet uit de lucht gegrepen zijn. Dat staartje zal stteeds blijven groeien.
Er word niet eens verteld wat voor info het was.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 01:16 schreef Broomer het volgende:
[..]
Denk je dat ie door had wat ie deed? Die informatie komt van een bondgenoot, die nu wel heel hard gaat nadenken om dingen met de VS te delen. Dat is toch buitengewoon slecht?
Daarom incompetent.
TIL...twitter:davejorgenson twitterde op maandag 15-05-2017 om 23:20:48"Excuse me, where's the lobby?""I don't know but here is some classified information on ISIS"
reageer retweet
Het kan uit de lucht zijn gegrepen maar ik denk zelf dat Trump flink word tegengewerkt door mensen die aangesteld zijn door de vorige president.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ivanka en Ivana zijn Slavische namen sukkel, geen Russische. Verder is of was Trump helemaal geen vrienden van Putin, hij was alleen geen aartsvijand van hem, zoals Hillary. Belangrijke nuance.
Dit. Zelden zo'n haatcampagne in de media gezien die klakkeloos wordt overgenomen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:01 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dit. Zelden zo'n haatcampagne in de media gezien die klakkeloos wordt overgenomen.
Niet zo gek. Trumpje probeert met man en macht de vrije pers te vermoorden.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:07 schreef ChrisCarter het volgende:
https://www.washingtonpos(...)erously-incompetent/
Vooral WaPo is echt bezig met een hetze.
De Clintons zijn nooit aartsvijand van Rusland geweest, draak. Maar fijn dat je het fake news van de Trump haatmachine zonder morren slikt.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dat Trump wat rare vrienden heeft in Rusland is logisch. Je kunt in Rusland geen zaken doen zonder met corruptie in aanraking te komen. En als er maar 10% waar is van wat er in recente uitzendingen van Zembla waar is hebben we een probleem.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Je toont precies aan wat ik bedoel. De onwelvallige wordt door het slijk gehaald door de mediapartijen die liever de ander aan de macht hadden gezien.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met de incompetentie van die arme Trump heeft dat natuurlijk niets te maken.
Menselijke bronnen he. Precies zoals de FBI zou werken; aan specifieke mensen dingen vragen en dit verifieren op bepaalde manieren.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:42 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind het echt bizar. Als het waar is, hoe komt Washington Post in godesnaam aan die informatie?
Ook leuk als het niet waar blijkt te zijn. Hij is er al voor veroordeelt door het Amerikaanse publiek en door zijn collega's.
Dus mensen die cleared zijn om bij dergelijke gesprekken te zijn lekken informatie naar de pers, of zijn niet capabel genoeg om de pers te woord te staan. Best een slechte zaak.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Menselijke bronnen he. Precies zoals de FBI zou werken; aan specifieke mensen dingen vragen en dit verifieren op bepaalde manieren.
Waarom is dat een slechte zaak? Zonder lekken zouden veel zaken/schandalen verborgen blijven voor het publiek.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:49 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dus mensen die cleared zijn om bij dergelijke gesprekken te zijn lekken informatie naar de pers, of zijn niet capabel genoeg om de pers te woord te staan. Best een slechte zaak.
In geval van lekken is het dus duidelijk dat Trump de mensen in zijn directe omgeving niet kan vertrouwen. Dat lijkt mij in een dergelijke functie niet erg wenselijk en prettig werken.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom is dat een slechte zaak? Zonder lekken zouden veel zaken/schandalen verborgen blijven voor het publiek.
Als hij z'n werk naar behoren zou doen, hebben zijn medewerkers ook geen reden om te lekken, nietwaar?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:58 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
In geval van lekken is het dus duidelijk dat Trump de mensen in zijn directe omgeving niet kan vertrouwen. Dat lijkt mij in een dergelijke functie niet erg wenselijk en prettig werken.
Het lijkt er meer op dat de mensen om Trump heen hem niet vertrouwen. Maar ja; Trump zal iedereen wel weer ontslaan en klagen over nepnieuws enzo, deed hij ook met de FBI directeur. Dan doet hij een Erdogan waarbij hij iedereen vervangt voor ja-knikkers die het altijd met hem eens zijn. Blijkbaar willen de Republikeinse kiezers dat.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:58 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
In geval van lekken is het dus duidelijk dat Trump de mensen in zijn directe omgeving niet kan vertrouwen. Dat lijkt mij in een dergelijke functie niet erg wenselijk en prettig werken.
Was het al niet zo dat de Intelligence Community niet alle informatie meer deelt met het Witte Huis, omdat ze bang zijn dat het dan toch bij de Russen terecht komt (oftewel het Witte Huis is gecompromitteerd)?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 09:00 schreef NgInE het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op dat de mensen om Trump heen hem niet vertrouwen. Maar ja; Trump zal iedereen wel weer ontslaan en klagen over nepnieuws enzo, deed hij ook met de FBI directeur. Dan doet hij een Erdogan waarbij hij iedereen vervangt voor ja-knikkers die het altijd met hem eens zijn. Blijkbaar willen de Republikeinse kiezers dat.
Zou ik ook doen als ik hen was. Aan de andere kant moet Trump bepaalde dingen nu eenmaal weten, anders kan hij het land niet meer besturen denk ik.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 09:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Was het al niet zo dat de Intelligence Community niet alle informatie meer deelt met het Witte Huis, omdat ze bang zijn dat het dan toch bij de Russen terecht komt (oftewel het Witte Huis is gecompromitteerd)?
Dit bewijst hun standpunt wel.
Hij gaat hem schofferen juist. De Koerden zijn betere vrienden dan de Turken.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 09:08 schreef tong80 het volgende:
Vandaag gaat ie vriendjes worden met Erdogan.
Wellicht, maar is van alle tijden. Daarom zijn dictators zo paranoïde over loyaliteit.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:49 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dus mensen die cleared zijn om bij dergelijke gesprekken te zijn lekken informatie naar de pers, of zijn niet capabel genoeg om de pers te woord te staan. Best een slechte zaak.
Man, hij draait meer om z'n eigen woorden dan Bulgaarse yoghurt.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 09:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hij gaat hem schofferen juist. De Koerden zijn betere vrienden dan de Turken.
Niet per se de directe omgeving. Het was schijnbaar zulke kritieke informatie dat de Senaatscommissie en meerdere inlichtingendiensten ingeschakeld zijn om te proberen de zaak terug onder controle te krijgen. Er zijn genoeg mensen gefrustreerd om de zoveelste keer dat the best negotiator, just the best negotiator, weer eens verraad pleegt en hun werk in gevaar brengt, dat we inmiddels over een zinkend schip van lekken praten.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:58 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Arrested development.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 09:16 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Niet per se de directe omgeving. Het was schijnbaar zulke kritieke informatie dat de Senaatscommissie en meerdere inlichtingendiensten ingeschakeld zijn om te proberen de zaak terug onder controle te krijgen. Er zijn genoeg mensen gefrustreerd om de zoveelste keer dat the best negotiator, just the best negotiator, weer eens verraad pleegt en hun werk in gevaar brengt, dat we inmiddels over een zinkend schip van lekken praten.
Slovenen (waar zijn vrouw vandaan komt) hebben cultureel gezien en qua geschiedenis zeer weinig overeenkomst met Rusland. Cultureel gezien is Slovenië een mix tussen Oostenrijk en de Balkancultuur. Verder zijn het ook geen Orthodoxen zoals in Rusland en ligt het land behoorlijk ver bij Rusland vandaan. Behoorlijk nietszeggend statement wat je maakte.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 01:02 schreef Hdero het volgende:
[..]
En Russen zijn Slavische mensen malloot.
Probeer eens je partijdigheid weg te werken en met een neutrale bril naar de feiten te kijken. Ik steun geen enkele kandidaat.
Ik beordeel de feiten.
Onder welke steen heb jij de afgelopen maanden geleefd? Hell, je post in een topic dat is gebaseerd op nieuws dat andermaal de stuitende incompetentie van Trump aantoont. Maar je hebt een prachtige cirkelredenering voor jezelf gecreëerd. Berichtgeving die laat zien wat voor een incompetente randmongool de huidige POTUS is, is volgens jou immers afkomstig van de verderfelijke media en derhalve niet te vertrouwen. Zo houd je de illusie in stand. Hulde.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:21 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Je toont precies aan wat ik bedoel. De onwelvallige wordt door het slijk gehaald door de mediapartijen die liever de ander aan de macht hadden gezien.
Vooral blijven roepen hoe incompetent hij is. Ik zie nog weinig incompetente handelingen namelijk.
Wat dacht je van per ongeluk geheime informatie delen met je gespreksgenoot omdat je graag wilt laten zien dat je echt een heel grote meneer bent.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:21 schreef ChrisCarter het volgende:
Vooral blijven roepen hoe incompetent hij is. Ik zie nog weinig incompetente handelingen namelijk.
Rassentheorie.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 01:02 schreef Hdero het volgende:
[..]
Probeer eens je partijdigheid weg te werken en met een neutrale bril naar de feiten te kijken. Ik steun geen enkele kandidaat.
Ik beordeel de feiten.
Waar is het bewijs dan? Het enige wat we hebben is een lulverhaal uit anonieme bron dat door alle mensen die daadwerkelijk bij de meeting waren wordt ontkend.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 09:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de afgelopen maanden geleefd? Hell, je post in een topic dat is gebaseerd op nieuws dat andermaal de stuitende incompetentie van Trump aantoont.
Okee, om heel specifiek te zijn, ZUID-Slavische namen. Als in, de Balkan. Russen zijn heel, heel in de verte met ze verwant (wij ook trouwens) maar als je tegenwoordig 'Slavisch' zegt, doelt men op voormalig Joegoslavië.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 01:02 schreef Hdero het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog Hillary in de gevangenis gooien vanwege die emails.quote:
Och, het past bij de modus operandi van Trump. De beste man mag graag schermen met zijn 'kennis'. Het is niet ondenkbaar dat hij op heeft lopen scheppen richting de Russische delegatie. Zo steekt de beste man gewoon in elkaar. Dat zie je terug in elk interview dat met hem wordt afgenomen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dan? Het enige wat we hebben is een lulverhaal uit anonieme bron dat door alle mensen die daadwerkelijk bij de meeting waren wordt ontkend.
Weet je, er is een reden dat ik niet in God geloof. Ik heb meer nodig dan vage verhaaltje en een onwrikbaar geloof op basis van de onderbuik. Maar dat is toepasbaar op veel meer zaken in het leven.
We weten niet wat Trump zogenaamd verklapt zou hebben, we weten niet of het klopt of niet, we weten niet wie dit beweert en we weten niet wat de mogelijke gevolgen zijn. Hoe kunnen we dan in godsnaam nu iets zinnigs zeggen? Deze hele discussie kan alleen maar uitlopen op ''ik geloof dat Trump inderdaad gek is, want... gewoon, ik geloof het''.
De kans is best aanwezig dat de bron van het lek ook bij die meeting aanwezig was. Ik bedoel, ze hebben letterlijke uitspraken van hem opgeschreven. Dat mensen het vervolgens ontkennen is vrij logisch, want dit is niet iets dat je zomaar toegeeft. Net als met Comey denk ik dat je, als je een weekje wacht, weer een ander verhaal hoort van de administratie. Waarschijnlijk iets van 'het was geen belangrijke informatie'.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dan? Het enige wat we hebben is een lulverhaal uit anonieme bron dat door alle mensen die daadwerkelijk bij de meeting waren wordt ontkend.
Wel, namelijk dat IS een manier had gevonden om bommen in laptops te verstoppen.quote:We weten niet wat Trump zogenaamd verklapt zou hebben
Nee, dat merk je pas bij een ontploffing natuurlijk.quote:we weten niet of het klopt of niet
Een partner van de VS op het gebied van inlichtingen rondom IS.quote:we weten niet wie dit beweert
Verstoorde relatie met eerdergenoemde partner, Trump die weer voor lul staat. Verder niet echt supergrote problemen ofzo hoor, het is meer een teken aan de wand met betrekking tot zijn incompetentie.quote:en we weten niet wat de mogelijke gevolgen zijn.
De notulen van die meeting zijn gewoon Clasified, maar ook inzichtelijk voor een hele hoop officials die niet bij de meeting zelf waren en zeker ook bv de inlichtingendiensten krijgen deze doorgegeven én zullen zeer nauwkeurig die doornemen om af te wegen wat bv de russische minister Lavrov kon vertellen en wat die informatie de amerikanen voor nut kan hebben, maar ook welke informatie de president zelf doorgegeven heeft...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De kans is best aanwezig dat de bron van het lek ook bij die meeting aanwezig was. Ik bedoel, ze hebben letterlijke uitspraken van hem opgeschreven.
Dan moet je beter lezen, want welke informatie dat is, is ook wel bekend.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
Man man man, wat een 'nieuws' weer. Volgens anonieme 'functionarissen' heeft Trump supergeheime informatie gedeeld met de Russische mininster, maar er wordt nergens gemeld welke informatie.
OK, Trump heeft het met Lavrov gehad over de dreiging dat IS vliegtuigen wil opblazen dmv explosieven in laptops. Als de veiligheidsdiensten deze informatie hebben, is dan dan niet logisch dat men deze deelt met andere landen? Het zou pas een schande zijn als deze informatie niet gedeeld zou worden.quote:Daarna zou hij specifiek hebben gesproken over het gebruik van explosieven, die zijn verstopt in laptops in vliegtuigen.
''Trump heeft meer informatie gedeeld met de Russen dan wij hebben gedaan met onze bondgenoten", citeerde de krant een betrokken functionaris. Zo zou hij Lavrov en Kisljak hebben verteld over berichten uit Jemen waaruit blijkt dat al-Qaeda en andere jihadistische groepen erin slagen explosieven te maken die in metalen platen in laptops kunnen worden verstopt en moeilijk te detecteren zijn.
Naar verluidt werkt de VS aan een laptopverbod buiten het ruim in passagiersvliegtuigen afkomstig uit verschillende Europese landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk.
Beetje vreemd alleen om eerst informatie aan Rusland te geven voordat je die aan je daadwerkelijke bondgenoten hebt gegeven, maar goed, de draai van 'dit is niet gebeurd' naar 'dit is toch niet belangrijk' is al weer ingezet.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
OK, Trump heeft het met Lavrov gehad over de dreiging dat IS vliegtuigen wil opblazen dmv explosieven in laptops. Als de veiligheidsdiensten deze informatie hebben, is dan dan niet logisch dat men deze deelt met andere landen? Het zou pas een schande zijn als deze informatie niet gedeeld zou worden.
Het gaat helemaal nergens over. Maar Trumps vijanden blijven van alles zoeken om hem te besmeuren.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Beetje vreemd alleen om eerst informatie aan Rusland te geven voordat je die aan je daadwerkelijke bondgenoten hebt gegeven, maar goed, de draai van 'dit is niet gebeurd' naar 'dit is toch niet belangrijk' is al weer ingezet.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
De naam van Trey Gowdy wordt genoemd als nieuwe FBI-directeur. Zou een goede zaak zijn.
twitter:TGowdySC twitterde op maandag 15-05-2017 om 23:13:22Our country deserves a Director
not only impeccable credentials but also one who can unite the country as we str… https://t.co/lrNbXHACk0 reageer retweet
Mensen geloven het en onze media ook want het is anti-Trump.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Weet je, er is een reden dat ik niet in God geloof. Ik heb meer nodig dan vage verhaaltje en een onwrikbaar geloof op basis van de onderbuik. Maar dat is toepasbaar op veel meer zaken in het leven.
We weten niet wat Trump zogenaamd verklapt zou hebben, we weten niet of het klopt of niet, we weten niet wie dit beweert en we weten niet wat de mogelijke gevolgen zijn. Hoe kunnen we dan in godsnaam nu iets zinnigs zeggen? Deze hele discussie kan alleen maar uitlopen op ''ik geloof dat Trump inderdaad gek is, want... gewoon, ik geloof het''.
Washington Post als verlengstuk van de Democraten = fake-news!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Als Trump iets aan de Russen wil vertellen, dan doet hij dat gewoon. Hoezo incompetent?![]()
Het wordt hoog tijd dat de USA en Rusland nauwer gaan samenwerken en een oplossing voor de oorlog in Syrië zoeken.
Het is inmiddels door drie onafhankelijke partijen bevestigd, elk middels hun eigen bronnen; Reuters, Washington Post en Wall Street Journal.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:18 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Mensen geloven het en onze media ook want het is anti-Trump.
Mocht er concreet bewijs komen neem ik zo mijn woorden terug maar het is er niet.
En daar tegenover ontkent iedereen die erbij was.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is inmiddels door drie onafhankelijke partijen bevestigd, elk middels hun eigen bronnen; Reuters, Washington Post en Wall Street Journal.
Wat voor concreet bewijs had je zelf willen zien, dan? Een transcript van die meeting?
Tegengewerkt door de mensen van de vorige president?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 07:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het kan uit de lucht zijn gegrepen maar ik denk zelf dat Trump flink word tegengewerkt door mensen die aangesteld zijn door de vorige president.
Ik heb nog nooit zoveel verhalen gezien van anonieme bronnen omtremt het witte huis. The swamp waar Trump het over had is nog lang niet drooggelegd.
McMaster stelt alleen dat ze het niet over inlichtingenbronnen of methodes gehad hebben, niet dat Trump het niet heeft gehad over deze kwestie.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:22 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
En daar tegenover ontkent iedereen die erbij was.
Soms hebben ze allemaal dezelfde bronquote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
McMaster stelt alleen dat ze het niet over inlichtingenbronnen of methodes gehad hebben, niet dat Trump het niet heeft gehad over deze kwestie.
En daarnaast, het is niet alleen de WaPo dus, he. Het zijn ook Reuters en de Wall Street Journal, die met hun eigen bronnen dit verhaal bevestigen.
Bekijk z'n twitter tijdlijn eens. Het staat er vol mee. President onwaardig of vind je van niet?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:21 schreef ChrisCarter het volgende:
. Ik zie nog weinig incompetente handelingen namelijk.
En soms hebben ze allemaal hun eigen bronnen die dit verhaal onafhankelijk van elkaar bevestigen.quote:
twitter:Reuters twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 00:41:29JUST IN: Two U.S. officials confirm Washington Post report that Trump revealed highly classified information in meeting with Russia's Lavrov reageer retweet
Waarom zouden ze? Die willen hun baan ook niet kwijt.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Laat die 'officials' maar eens naar voren komen dan.
Deze mensen dienen juist hun baan te verliezen aangezien ze uit politieke overwegingen uit de school klappen over wat er gezegd zou zijn tijdens een staatsbezoek. Ik weet niet wat voor straf er zou staan op een dergelijke openbaring van wat er tijdens staatsbezoeken wordt gezegd, maar de Amerikanen kennende, zal dat geen kattepis zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Die willen hun baan ook niet kwijt.
Of stappen we nu over op het klassieke 'anonieme bronnen zijn geen geldige bronnen'-verhaal?
Eh, oke. Maar wat is nu je punt precies, behalve dat je jezelf aan het uitleggen bent waarom die officials anoniem willen blijven.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Deze mensen dienen juist hun baan te verliezen aangezien ze uit politieke overwegingen uit de school klappen over wat er gezegd zou zijn tijdens een staatsbezoek. Ik weet niet wat voor straf er zou staan op een dergelijke openbaring van wat er tijdens staatsbezoeken wordt gezegd, maar de Amerikanen kennende, zal dat geen kattepis zijn.
De FBI of andere inlichtingendiensten dienen deze lieden te arresteren en ondervragen. En als ze werkelijk uit de school geklapt zijn, dienen ze te worden ontslagen en bestraft.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Eh, oke. Maar wat is nu je punt precies, behalve dat je jezelf aan het uitleggen bent waarom die officials anoniem willen blijven.
Oke, goed verhaal.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De FBI of andere inlichtingendiensten dienen deze lieden te arresteren en ondervragen. En als ze werkelijk uit de school geklapt zijn, dienen ze te worden ontslagen en bestraft.
Dus die anonieme bron heeft het beste voor met deze president?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tegengewerkt door de mensen van de vorige president?
Het personeel dat dicht bij de president staat (strategen, speechscrijvers, etc.) vertrekt met de president.
Het andere personeel (tuinders, schoonmakers, stewards) werkte grotendeels al in het Witte Huis voordat Obama dat deed.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 13:03:36As President I wanted to share with Russia (at an openly scheduled W.H. meeting) which I have the absolute right to do, facts pertaining.... reageer retweet
Dus ja, hij heeft dat gewoon gezegd.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 13:13:00...to terrorism and airline flight safety. Humanitarian reasons, plus I want Russia to greatly step up their fight against ISIS & terrorism. reageer retweet
De Slavische gemeenschap viel toch onder de Oostbloklanden, en daarmee het Warschaupact, De invloed van het oude Sovjet Unie is daar nog steeds enorm.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nouja, hij zegt 'humanitarian reasons', dan klinkt het heel aardig.quote:
quote:In his meeting with Lavrov, Trump seemed to be boasting about his inside knowledge of the looming threat. “I get great intel. I have people brief me on great intel every day,” the president said, according to an official with knowledge of the exchange.
Trump went on to discuss aspects of the threat that the United States learned only through the espionage capabilities of a key partner.
Trump komt op mij incapabel over, maar wat er zoal niet aangegrepen wordt om maar BOE TRUMP te roepen begint wel trieste vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Zelfs Chomski zag zich al genoodzaakt om zich uit te spreken tegen de Russia hysteria bij de zichzelf onafhankelijke noemende media. Dat van bommen in laptops stond een paar week geleden al in de krant. Voor de rest heb ik al die maanden hysterie ook nog geen harde informatie gezien wat betreft links met Rusland. Wel heb ik zogenaamde respectabele media als de NYT regelrechte onzin zien schrijven.
Het lijkt erop dat het establishment, inclusief de media als corporate tool, aansturen op een impeachment omdat Trump buiten de kaders van de eenpartijstaat (die met typisch Amerikaanse extravaganza uit 2 partijen bestaat) treedt.
Mooi man, power struggle. House of Cards is maar lafjes.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Zelfs Chomski zag zich al genoodzaakt om zich uit te spreken tegen de Russia hysteria bij de zichzelf onafhankelijke noemende media. Dat van bommen in laptops stond een paar week geleden al in de krant. Voor de rest heb ik al die maanden hysterie ook nog geen harde informatie gezien wat betreft links met Rusland. Wel heb ik zogenaamde respectabele media als de NYT regelrechte onzin zien schrijven.
Het lijkt erop dat het establishment, inclusief de media als corporate tool, aansturen op een impeachment omdat Trump buiten de kaders van de eenpartijstaat (die met typisch Amerikaanse extravaganza uit 2 partijen bestaat) treedt.
Ja, en de NOS neemt alles wat tegen hem geroepen wordt maar als feit aan en presenteert het ook als zodanig. Terwijl binnenlandse Amerikaanse kwesties die al decennia spelen opeens ontzettend belangrijk voor de Nederlander zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Trump komt op mij incapabel over, maar wat er zoal niet aangegrepen wordt om maar BOE TRUMP te roepen begint wel trieste vormen aan te nemen.
Nee hoor. Bij Clinton, Obama en klassieke republikeinen zijn de media heel cooperatief.quote:Ik troost me met de gedachte dat het bij Clinton net zo was gegaan. Het hele stelsel daar is een circus.
Ik doel niet zozeer op de media, dat de media de democraten meer gezind zijn is wel bekend ja. Ik heb het meer over van die figuren die nu de straat op gaan om met elkaar te knokken of op fora allemaal bagger lopen te spuien, zo ook reddit.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, en de NOS neemt alles wat tegen hem geroepen wordt maar als feit aan en presenteert het ook als zodanig. Terwijl binnenlandse Amerikaanse kwesties die al decennia spelen opeens ontzettend belangrijk voor de Nederlander zijn.
[..]
Nee hoor. Bij Clinton, Obama en klassieke republikeinen zijn de media heel cooperatief.
Maar pas op hoor want er zijn heel veel onafhankelijke bronnen hoor ik steeds. /sarcasmequote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Je hebt inmiddels toch wel meegekregen dat Trump zelf heeft toegegeven dat hij dit gewoon tegen die Rus gezegd heeft, toch? Met je gezeur over de bronnen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:40 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Maar pas op hoor want er zijn heel veel onafhankelijke bronnen hoor ik steeds. /sarcasme
Wat gebracht wordt als het schenden van staatsgeheim terwijl dat dus grote onzin is.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels toch wel meegekregen dat Trump zelf heeft toegegeven dat hij dit gewoon tegen die Rus gezegd heeft, toch? Met je gezeur over de bronnen.
Shhhh, nuance.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:48 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat gebracht wordt als het schenden van staatsgeheim terwijl dat dus grote onzin is.
Nee, dat heeft hij niet gezegd. Hij heeft gezegd dat hij de Russen feiten heeft gegeven over terrorisme en vliegtuigveiligheid. En dat hij daar alle recht toe had. Hij heeft niet gezegd dat hij gevoelige, staatsgeheime informatie heeft gedeeld, precies in lijn dus met wat zijn adviseur gisteren al zei.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels toch wel meegekregen dat Trump zelf heeft toegegeven dat hij dit gewoon tegen die Rus gezegd heeft, toch? Met je gezeur over de bronnen.
Hoezo is dat precies onzin dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:48 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat gebracht wordt als het schenden van staatsgeheim terwijl dat dus grote onzin is.
Je hebt wat tweets van Trump gemist? Die waarin hij toegeeft de info verstrekt te hebben?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:40 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Maar pas op hoor want er zijn heel veel onafhankelijke bronnen hoor ik steeds. /sarcasme
Dit artikel noemt wat mooie punten. Nee geen neutrale bron.
http://www.theamericancon(...)/scandal-free-obama/
Oh ja wacht. Sorryquote:
Geen. Staatsgeheime. Informatie. Lees die tweets zelf nog een keer.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 14:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt wat tweets van Trump gemist? Die waarin hij toegeeft de info verstrekt te hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |