En wellustig omsluiten de dunne lippen die nog nimmer de tederheid van een wederzijds vrouwelijk tegenhanger naast zijn moeder gekend hebben om de straffe kordaat omhoog priemende steigerbuis van Baudet, de bevlogen pianoligger en pseudo intellectueel van jong rechts Nederland.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2017 23:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik kijk nu Humberto met John de Wolf en Wouter Bos over Feyenoord
Blijf daar.quote:Op maandag 15 mei 2017 23:27 schreef Joezi het volgende:
Wij zitten hier
TV / [RTL4] RTL Late Night #43 Ook Luuk zal dit programma niet redden
Erg drukquote:Op maandag 15 mei 2017 23:27 schreef Joezi het volgende:
Wij zitten hier
Veel plezier met die Marijke pot.quote:Op maandag 15 mei 2017 23:27 schreef Joezi het volgende:
Wij zitten hier
Ghehehequote:Op maandag 15 mei 2017 23:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En wellustig omsluiten de dunne lippen die nog nimmer de tederheid van een wederzijds vrouwelijk tegenhanger naast zijn moeder gekend hebben om de straffe kordaat omhoog priemende steigerbuis van Baudet, de bevlogen pianoligger en pseudo intellectueel van jong rechts Nederland.
Hij poetst met zijn vochtige door nalatigheid in de verzorging beslagen tong over de gladde door een mengeling van huidafscheiding, epitheelcellen en vocht omringde helm. De sterke geur verspreid door de melkzuurbacteriën agiteren de kokhalsreflex van de jonge Fylax, maar hij weet het dapper te weerstaan om de bruine boterhammen met hagelslag zo liefdevol door zijn moeder gesmeerd weer naar boven te laten kruipen door de slokdarm, voor het Vaderland, Thierry en Hiddema.
Zal Jeroen haar vanavond meenemen naar zijn woonboot?quote:Op maandag 15 mei 2017 23:31 schreef RingBewoner het volgende:
Welk getal is groter. De lengte van haar oorbellen of haar bmi?
quote:Op maandag 15 mei 2017 23:27 schreef Joezi het volgende:
Wij zitten hier
Voor dat mens heb je een cruiseschip nodigquote:Op maandag 15 mei 2017 23:32 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Zal Jeroen haar vanavond meenemen naar zijn woonboot?
Ik doe mijn best, als allochtoon moet ik mij hier toch wel invechten volgens de bewust vrijgezelle trekpop en moederskindje van onzer kapitalistische vriendjes die het land besturen.quote:
Hangt af van zijn pandapunten.quote:Op maandag 15 mei 2017 23:32 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Zal Jeroen haar vanavond meenemen naar zijn woonboot?
Volgende isquote:Op maandag 15 mei 2017 23:35 schreef Abed het volgende:
Volgende item graag, dit gezever zonder niveau.
Zeker!quote:Op maandag 15 mei 2017 23:37 schreef Joezi het volgende:
Zijn we weer, was echt leuk in het RTL LATE NIGHT topic
En er gewoon om lachen, maar wie meelacht gaat naar de gulag...quote:
Te trots daarvoor.quote:
Wat was het thema ook alweer, force diversity ofzoquote:
Haha, hij lijkt wel een beroerte te krijgenquote:
ditquote:Op maandag 15 mei 2017 23:41 schreef Abed het volgende:
Een aantal van deze dames heeft een te hoge BMI.
Mooie meiden, niets mis meequote:Op maandag 15 mei 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
dit
echte mannen raken enkel giraffen.
[ afbeelding ]
Ik vind dit gewoon een tof GIF'je.quote:Op maandag 15 mei 2017 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom post jij dit plaatje steeds? Why don't you have a seat over there?
Lekker man.quote:Op maandag 15 mei 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
dit
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 mei 2017 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
dit
[ afbeelding ]
Eentje lijkt gewoon meer op hun vader dan hun moeder, dat zie je bijvoorbeeld ook bij WA en Amaliaquote:Op maandag 15 mei 2017 23:45 schreef Joezi het volgende:
Zijn deze meisjes wel van dezelfde zaaddonor?
Chemokar komt ze vrijdag wel ophalen.quote:Op maandag 15 mei 2017 23:45 schreef Joezi het volgende:
Zijn deze meisjes wel van dezelfde zaaddonor?
Gemaakte, gespeelde zieligheid.quote:
Dit.quote:Op maandag 15 mei 2017 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gemaakte, gespeelde zieligheid.
In de goelag ermee.quote:Op maandag 15 mei 2017 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Voor iemand van 85 is hij nog redelijk bij de pinken.quote:
Nee man, die jongen is wars van gel en glitterpakjes. Mooi dat een echt lied 's wint.quote:Op maandag 15 mei 2017 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat zie je toch meteen schele aap.quote:
Klote was datquote:Op maandag 15 mei 2017 23:49 schreef monkyyy het volgende:
Ilse de Lange had een mooi liedje, maar er deed een vrouw met een baard mee. dus die won.
Hier heb je hem een paar jaar geleden:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
Patrice_Consignygodquote:Op maandag 15 mei 2017 23:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hier heb je hem een paar jaar geleden:
[ afbeelding ]
En nu staat hij op het podium, zijn haar zorgvuldig onverzorgd, pluizend in alle richtingen, gebocheld in de zware vijftien mate te grote stofjas van zijn opa, met een gezapige blik te kijken terwijl hij friemelende beweginkjes maakt met zijn handen en maar zo kwetsbaar mogelijk probeert te zijn.
Ik doe niks af aan het ziek zien, maar dit was gewoon een act, hij wentelde zichzelf erin.
quote:Op maandag 15 mei 2017 23:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hier heb je hem een paar jaar geleden:
[ afbeelding ]
En nu staat hij op het podium, zijn haar zorgvuldig onverzorgd, pluizend in alle richtingen, gebocheld in de zware vijftien mate te grote stofjas van zijn opa, met een gezapige blik te kijken terwijl hij friemelende beweginkjes maakt met zijn handen en maar zo kwetsbaar mogelijk probeert te zijn.
Ik doe niks af aan het ziek zien, maar dit was gewoon een act, hij wentelde zichzelf erin.
quote:Op maandag 15 mei 2017 23:55 schreef Abed het volgende:
Mensen die nu niet mee zitten te swingen op de bank hebben geen ziel.
Een "echt liedje"quote:Op maandag 15 mei 2017 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee man, die jongen is wars van gel en glitterpakjes. Mooi dat een echt lied 's wint.
Blijkbaar ben je niet zo stabiel als je username impliceert, dat kan maar als je niet kan doorzien dat hij zijn ziekte uitbuit om als vehikel te fungeren voor succes door het niet enkel te omarmen maar ermee in bed liggen te vozen en deze zelfs liefkozend en teder te rimmen dan ben je naar mijn opinie een farce, een ordinaire bedotter die met zijn ladelichtende praktijken maar beter kan worden opgevreten door het eerder genoemde leed dat hem zo berokkende.quote:Op maandag 15 mei 2017 23:54 schreef Stabiel het volgende:
[..]
We veranderen allemaal met de tijd. Je moet mijn foto's van een 10 jaar geleden eens zien.
De tijden veranderen. Mannen vroeger:quote:Op maandag 15 mei 2017 23:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet zo stabiel als je username impliceert, dat kan maar als je niet kan doorzien dat hij zijn ziekte uitbuit om als vehikel te fungeren voor succes door het niet enkel te omarmen maar ermee in bed liggen te vozen en deze zelfs liefkozend en teder te rimmen dan ben je naar mijn opinie een farce, een ordinaire bedotter die met zijn ladelichtende praktijken maar beter kan worden opgevreten door het eerder genoemde leed dat hem zo berokkende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mannen tegenwoordig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deal with it.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Jij bent veel te zuur en wantrouwend. Jij moet wel een hele leuke figuur zijn op verjaardagsfeesten.quote:Op maandag 15 mei 2017 23:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Blijkbaar ben je niet zo stabiel als je username impliceert, dat kan maar als je niet kan doorzien dat hij zijn ziekte uitbuit om als vehikel te fungeren voor succes door het niet enkel te armen maar ermee in bed liggen te vozen en deze zelfs liefkozend en teder te rimmen dan ben je naar mijn opinie een farce, een ordinaire bedotter die met zijn ladelichtende praktijken maar beter kan worden opgevreten door het eerder genoemde leed dat hem zo berokkende.
Hij is zo gezellig dat hij nergens meer wordt uitgenodigd.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:01 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Jij bent veel te zuur en wantrouwend. Jij moet wel een hele leuke figuur zijn op verjaardagsfeesten.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De tijden veranderen. Mannen vroeger:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mannen tegenwoordig:Alexander de Grote was homoseksueel. Veroverde in zijn 20e jaren de halve wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deal with it.
Oh nee nog niet gehoordquote:
En dat zonder subsidie uit Brussel, de EMU knecht de Grieken!quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:03 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Alexander de Grote was homoseksueel. Veroverde in zijn 20e jaren de halve wereld.
Linken vanaf Dumpert kan niet, moeke.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Incest op de woonboot zo
[ afbeelding ]
Dat jij nog linkt van Dumpert johquote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Incest op de woonboot zo
[ afbeelding ]
Meen je dit?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Incest op de woonboot zo
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Linken vanaf Dumpert kan niet, moeke.
Ik zal nu waarschijnlijk geen ads meer krijgenquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Een niet geheel witte tafel, Joezi vindt het mooi.
Welkom blanke.quote:
Daar scoort Jantje in PVV-bolwerk Volendam geen punten meequote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Een niet geheel witte tafel, Joezi vindt het mooi.
In Volendam moeten ze geen mensen die niet Keizer, Schilder, Veerman, Smit, Tol, Tuyp of Kwakman heten.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Daar scoort Jantje in PVV-bolwerk Volendam geen punten mee
Deze man had wel een paar weken terug voorspeld dat de formatie zou klappen.quote:
Dat volk is fulltime-MAD.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:16 schreef Abed het volgende:
Wilders kiezers die boos zijn, je verwacht het niet.
Jan kwam zelf ook met een jas thuisquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
In Volendam moeten ze geen mensen die niet Keizer, Schilder, Veerman, Smit, Tol, Tuyp of Kwakman heten.
Toch prima dat er ook een ander geluid bij de VARA is te horen?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:21 schreef Klopkoek het volgende:
Twee keer achter elkaar de Telegraaf. Waar is de VARA mee bezig?
De Telegraaf is een Ajax bolwerk.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch prima dat er ook een ander geluid bij de VARA is te horen?
Traanoogjes vanwege de uitslag van het ESFquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:23 schreef Paxcon het volgende:
Is Jan Smit zwaar stoned ofzo
Check die ogen
Niet om racistisch te doen maar kijk wat ernaast zitquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:23 schreef Paxcon het volgende:
Is Jan Smit zwaar stoned ofzo
Check die ogen
Nee. De WNL doet dat ook niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ja echt triest, daarvoor kijken we toch geen vara, laat die rat lekker op SBS blijvenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:21 schreef Klopkoek het volgende:
Twee keer achter elkaar de Telegraaf. Waar is de VARA mee bezig?
Ander geluidquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WNL nodigt ook "linkse" gasten uit. Helemaal niks mis mee dat je opiniemakers van het andere kamp uitnodigt.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nee. De WNL doet dat ook niet.
Bovendien is de balans nu wel zoek, met ook een Kelder, Bouwman, Stellinga als economie deskundigen.
Impeachment kan best, maar of hij ook uit het witte huis gegooid wordt is een tweede.quote:
Heel gezond zelfsquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WNL nodigt ook "linkse" gasten uit. Helemaal niks mis mee dat je opiniemakers van het andere kamp uitnodigt.
Zet mijn naam er maar onder. Brengt wat meer gewicht in de weegschaal.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:33 schreef Joezi het volgende:
zal VARA wel even schrijven namens dit FOK! topic
Omdat je Trump-aanhanger bent of Democraat die eerst een verkiezingsoverwinning wilt boeken in het Huis en geen schade in de Senaat wil leiden?quote:
Aanhanger is een groot woord.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat je Trump-aanhanger bent of Democraat die eerst een verkiezingsoverwinning wilt boeken in het Huis en geen schade in de Senaat wil leiden?
Ik krijg ze ook. Ligt dus niet aan mij.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Aanhanger is een groot woord.
Waarom krijg ik ineens quote melding in het topic waar ik ben? (mods!)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Same here.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik krijg ze ook. Ligt dus niet aan mij.
Ff BUG checken, mss staat daar al iets.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan gaat ZK er ook aan, even wachten graag, ik moet die nieuwe Samsung S8 nog.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik krijg ze ook. Ligt dus niet aan mij.
Ff BUG checken, mss staat daar al iets.
Mods zijn geen dev's.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Aanhanger is een groot woord.
Waarom krijg ik ineens quote melding in het topic waar ik ben? (mods!)
Die S8 gaat toch snel kapot.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan gaat ZK er ook aan, even wachten graag, ik moet die nieuwe Samsung S8 nog.
Nee maar die hebben geheime informatie van achter de schermen.quote:
WNL nodigt zelden linkse 'deskundigen' uit. De zgn. neutrale duiders.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WNL nodigt ook "linkse" gasten uit. Helemaal niks mis mee dat je opiniemakers van het andere kamp uitnodigt.
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Waarom wordt Jan Smit niet door zijn begeleiders in bescherming genomen?
Of op zijn huisomroep, net als conservatieve Frits Westerquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja echt triest, daarvoor kijken we toch geen vara, laat die rat lekker op SBS blijven
Zijn dat niet gewoon mensen die door de zoo zelf worden getraind?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Welke studie moet je doen om pandaverzorger te worden?
Ik wil dat ook worden en panda's aaienquote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon mensen die door de zoo zelf worden getraind?
We hebben een app, met behind the scenes.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Meneer Kind is inmiddels weggezapt.
zusje komt zo?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 23:53 schreef DrDentz het volgende:
René van der Gijp heeft ook een nummer 1 hit gehad in Suriname
kwam later nog een parodie op:quote:
Die maatschappij kritische teksten spreken mij wel aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |