Zit jij op FOK! omdat in het dagelijks leven niemand je accent begrijpt?quote:Op maandag 15 mei 2017 21:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik schaam me dat ik uit Emmen kom sinds Jannes bekend is geworden
ZEG DAT DAN OOK NIET.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee ik ga geen AJAX TT maken, ben je gek.
Bij ons in het dorp hoort er een bijnaampje bijquote:Op maandag 15 mei 2017 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zit jij op FOK! omdat in het dagelijks leven niemand je accent begrijpt?
Had ik eens een keer de TT...Kan wel janken.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2017 21:29 schreef Max23 het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen dat Sylvana de vergelijking trok tussen het feest van Feyenoord en Turkije
Wat wil je voor de volgende TT?quote:Op maandag 15 mei 2017 21:29 schreef Abed het volgende:
[..]
Had ik eens een keer de TT...Kan wel janken.
wtf?quote:Op maandag 15 mei 2017 21:29 schreef Max23 het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen dat Sylvana de vergelijking trok tussen het feest van Feyenoord en Turkije
die gaan met jeugdelftal naar confederations cupquote:
zeker geen Mexicanenquote:
Toch officiële interlands danquote:Op maandag 15 mei 2017 21:33 schreef franklop het volgende:
[..]
die gaan met jeugdelftal naar confederations cup
Ja niemand geeft een neuk om PSV als ze roemloos 3e eindigen.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
eindelijk na 2 maanden weer een beetje aandacht
Ik zit momenteel te kwispelen op de bank.quote:
Bij plek 1 ook niet hoorquote:Op maandag 15 mei 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja niemand geeft een neuk om PSV als ze roemloos 3e eindigen.
Een normaal voetbalprogramma gaat dan over het probleem praten ,maar ja Voetbal inside..quote:Op maandag 15 mei 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja niemand geeft een neuk om PSV als ze roemloos 3e eindigen.
Niemand boeit PSV.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een normaal voetbalprogramma gaat dan over het probleem praten ,maar ja Voetbal inside..
Snap ik wel
Ze bespraken het net tochquote:Op maandag 15 mei 2017 21:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een normaal voetbalprogramma gaat dan over het probleem praten ,maar ja Voetbal inside..
Snap ik wel
Dat viel vies tegen bij Studio Voetbal.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja als ze kampioen worden krijgen ze wel aandacht
Karim Rekiki
Vond het zelfs wat lang duren dat item.quote:
die speelt bij heerenveen hansquote:
quote:Op maandag 15 mei 2017 21:38 schreef hafcfan het volgende:
Praat eens over Bayern i.p.v. de Mickey mouse leaque
quote:Op maandag 15 mei 2017 21:37 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Die zijn schaars, niet fanatiek en famous for not travelling.
Tot snel haags, leuk dat je er was.quote:
Ga jij even lekker Rai opzetten met je Italiaanse geleuter.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:38 schreef hafcfan het volgende:
Praat eens over Juve i.p.v. de Mickey mouse leaque
Onzinquote:Op maandag 15 mei 2017 21:37 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Die zijn schaars, niet fanatiek en famous for not travelling.
Moet gelijk denken aan hoe hij stond te schreeuwen op dat podium. Moest zo lachenquote:Op maandag 15 mei 2017 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja als ze kampioen worden krijgen ze wel aandacht
Karim Rekiki
Als het om het totaal aantal kilo uitsupporters gaat staat PSV ver bovenaan.quote:
Karakterloze kutclub. Deal with it.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk hoor 2014
Kijk eens, al die mensen die niet reizen
Of ze tellen trommels mee als uitsupporter.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2017 21:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik ga ook eens wat profvoetballers aanschrijven
quote:Op maandag 15 mei 2017 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Ik voorspel dat de eerste Nederlandse supertalent zich binnen 2 jaar laat zien!
Bayern doet toch helemaal niet mee met de F1 xDquote:Op maandag 15 mei 2017 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Ik mis een aantal dingen waaronder:
-Juve v Real
-Red bull v Bayern
Over voorspellen gesproken, wist je dat ik gedeeld winnaar ben van de fok eredivisie toto ?quote:Op maandag 15 mei 2017 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Ik voorspel dat de eerste Nederlandse supertalent zich binnen 2 jaar laat zien!
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 15 mei 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze beginnen wel lekker vroeg met voorbeschouwen voor die finale KOEKOEK
NacompetitieGenot wordt ook helemaal genegeerd.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Ik mis een aantal dingen waaronder:
-Juve v Real
-Red bull v Bayern
quote:Op maandag 15 mei 2017 21:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Over voorspellen gesproken, wist je dat ik gedeeld winnaar ben van de fok eredivisie toto ?
ahja, dat gaat knotsgek wordenquote:Op maandag 15 mei 2017 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
NacompetitieGenot wordt ook helemaal genegeerd.
Geen idee, Stijn gaat daarover.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]Gefeliciteerd! krijg je nu zo een award thuis gestuurd? zo eentje die el ahmadi net had
Oh nicequote:Op maandag 15 mei 2017 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om 19:00 uur en die finale begint pas om 20:45 uur
Ik ken een leukere club dan Emmen die de steun van Red Bull kan gebruiken, maar Opper en Haags willen dat liever niet. 3x raden welke club.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:50 schreef DrDentz het volgende:
Volgend jaar naar het schijnt dus Red Bull Emmen
Almere Cityquote:Op maandag 15 mei 2017 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ken een leukere club dan Emmen die de steun van Red Bull kan gebruiken, maar Opper en Haags willen dat liever niet. 3x raden welke club.
lijkt wel die gast van malcolm in the middlequote:Op maandag 15 mei 2017 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut ja
Vooral ook deze scene:
[ afbeelding ]
quote:Twaalf feestvierders die rondhosten in de Hofpleinfontein moesten met snijwonden naar het ziekenhuis, omdat er glasscherven in de fontein lagen.
Moet het binnenkort weer een keertje terugkijken. Is samen met The Sopranos mijn favoriet maar na The Sopranos een keer te hebben teruggekeken neig ik toch meer naar The Wire op 1.quote:
Johquote:Op maandag 15 mei 2017 21:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet het binnenkort weer een keertje terugkijken. Is samen met The Sopranos mijn favoriet maar na The Sopranos een keer te hebben teruggekeken neig ik toch meer naar The Wire op 1.
No shit.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet het binnenkort weer een keertje terugkijken. Is samen met The Sopranos mijn favoriet maar na The Sopranos een keer te hebben teruggekeken neig ik toch meer naar The Wire op 1.
Bedankt Hansquote:Op maandag 15 mei 2017 21:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat zou puur genot zijn. En dan Louis er ook nog bij.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mourinho aan tafel bij Genee, Derksen en Gijp zou genot zijn
Ik zou zijn vrouw wel doenquote:Op maandag 15 mei 2017 21:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Eliaweg met die gozer uit Nederland graag.
En Hans van Breukelen.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou puur genot zijn. En dan Louis er ook nog bij.
fotoquote:
quote:Op maandag 15 mei 2017 21:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Eliaweg met die gozer uit Nederland graag.
Zal die dan ook in het stadion zitten?quote:Op maandag 15 mei 2017 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou puur genot zijn. En dan Louis er ook nog bij.
Waarom?quote:
Ik ben niets anders gewend van Johan, maar het was gewoon een prima liedje van die Portoegees.quote:
Bedankt Hans.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:00 schreef RipCity het volgende:
Hahahahhaaha lachen met z'n allen: Gregory van der Wiel opgelicht voor 3,6 miljoen euro
http://nu.nl/entertainmen(...)36-miljoen-euro.html
Waarom is het lachen dat iemand opgelicht wordt?quote:Op maandag 15 mei 2017 22:00 schreef RipCity het volgende:
Hahahahhaaha lachen met z'n allen: Gregory van der Wiel opgelicht voor 3,6 miljoen euro
4,1 zeiden ze in de uitzendingquote:Op maandag 15 mei 2017 22:00 schreef RipCity het volgende:
Omdat ie blind overal en nergens in investeert. Dat heet dom en naïef.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom is het lachen dat iemand opgelicht wordt?
Wat een ziek en treurig gevoel voor humor heb jij!
refreshenquote:Op maandag 15 mei 2017 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die wandelgang werkt helemaal niet
Hier welquote:Op maandag 15 mei 2017 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welquote:Op maandag 15 mei 2017 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nieuwsuur. Om je wereldbeeld te verbreden buiten de borrelpraat van een voetbalprogrammaquote:Op maandag 15 mei 2017 22:02 schreef Abed het volgende:
Ow in dit volgende programma zijn mensen boos en knokken ze met hun vuisten, ik schakel snel weg. Tips?
Goeie, nemen we mee.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nieuwsuur. Om je wereldbeeld te verbreden buiten de borrelpraat van een voetbalprogramma
De oplichter heeft zojuist hierover iets op zijn Insta gezet:quote:Op maandag 15 mei 2017 22:00 schreef RipCity het volgende:
Vertaling?quote:Op maandag 15 mei 2017 22:04 schreef Stabiel het volgende:
[..]
De oplichter heeft zojuist hierover iets op zijn Insta gezet:
https://www.instagram.com(...)y=umit_akbulut&hl=tr
Google:quote:
BrumaGodquote:Op maandag 15 mei 2017 22:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nieuwsuur. Om je wereldbeeld te verbreden buiten de borrelpraat van een voetbalprogramma
Ned3 : Geraldine en cowboysquote:Op maandag 15 mei 2017 22:02 schreef Abed het volgende:
Ow in dit volgende programma zijn mensen boos en knokken ze met hun vuisten, ik schakel snel weg. Tips?
En dat maakt het lachen?quote:Op maandag 15 mei 2017 22:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Omdat ie blind overal en nergens in investeert. Dat heet dom en naïef.
Dom, ja. Maar hij dacht wel zowaar na over een leven na het voetbal en wordt daarvoor gestraft.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Omdat ie blind overal en nergens in investeert. Dat heet dom en naïef.
Ze zeiden dat fruitbomen zijn grond, dat moet zo zijn! fraude van vandaag heeft mij niet de schuld, je hebt gewerkt aan de Turkse verdediging achter onze natie zelf, is de zogenaamde geld en het bedrijfsleven nooit weg! Nu heb ik niet te praten, mijn belangrijkste TE BEWIJZEN! B4L en om te werken met mensen op het circuit sokmadıg de boxer links, je mijn hulp wilt, wilt u uw eigen merk te promoten, en dus het contract getekend met ons! Gegevens Alle DEZE VIDEO ik sunuca dan aan het begin! Privé-leven en het leven dat je wilt het voetbal upgraden B4L de samenwerking, wil je medewerking van bokser en we bieden het aan u, ik yayınlıcag video binnenkort! Dit uiteinde blijft fontquote:Op maandag 15 mei 2017 22:04 schreef Stabiel het volgende:
[..]
De oplichter heeft zojuist hierover iets op zijn Insta gezet:
https://www.instagram.com(...)y=umit_akbulut&hl=tr
Hier is geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze zeiden dat fruitbomen zijn grond, dat moet zo zijn! fraude van vandaag heeft mij niet de schuld, je hebt gewerkt aan de Turkse verdediging achter onze natie zelf, is de zogenaamde geld en het bedrijfsleven nooit weg! Nu heb ik niet te praten, mijn belangrijkste TE BEWIJZEN! B4L en om te werken met mensen op het circuit sokmadıg de boxer links, je mijn hulp wilt, wilt u uw eigen merk te promoten, en dus het contract getekend met ons! Gegevens Alle DEZE VIDEO ik sunuca dan aan het begin! Privé-leven en het leven dat je wilt het voetbal upgraden B4L de samenwerking, wil je medewerking van bokser en we bieden het aan u, ik yayınlıcag video binnenkort! Dit uiteinde blijft font
Ik moet wel zeggen dat hij een punt heeft.
Daar heb je gewoon betrouwbare vermogensbeheerders voor in Nederland die dit al meer dan jaar 200 doen.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dom, ja. Maar hij dacht wel zowaar na over een leven na het voetbal en wordt daarvoor gestraft.
Giro555 Van der Wiel
quote:Op maandag 15 mei 2017 22:28 schreef Zipportal het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)7a3-6c7eca0c28d4.mp4
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JUICHEN!!quote:Op maandag 15 mei 2017 22:28 schreef Zipportal het volgende:
"Cambuur wint thuis."quote:
http://www.voetbalinside.nl/item/37506quote:WEGENS EUROPEES SUCCES AJAX EXTRA AFLEVERINGEN ‘VOETBAL INSIDE’
Dinsdag 16 mei 2017 14:51
RTL 7 hele week in teken van het succesvolle Nederlandse voetbal.
Woensdagavond 24 mei is de spannende finale van de UEFA Europa League. Ajax neemt het op tegen het Manchester United van Jose Mourinho met als doel voor het eerst sinds 1995 weer een Europese hoofdprijs te bemachtigen. Wegens het succes van de Amsterdammers in Europa staat de week voorafgaand aan de finale bij RTL 7 volop in het teken van het succesvolle Nederlandse voetbal.
Komende vrijdagavond is om 20.30 uur een extra aflevering van ‘Voetbal Inside’, met al gast oud-Ajaxcoach Aad de Mos. Ook maandagavond 22 mei is er een extra ‘Voetbal Inside’, dan schuift Telesport-journalist Valentijn Driessen aan bij de mannen. Dinsdag 23 mei brengt RTL 7 exclusieve beelden met de laatste voorbereidingen van Ajax in Stockholm in: ‘UEFA Europa League: nog 1 dag tot de finale.’
Woensdag 24 mei wordt de finaleavond afgetrapt met ‘Tiki Taka Touzani’, waarin Soufiane Touzani op pad gaat met UEFA Europa League-finalisten Abdelhak Nouri en Hakim Ziyech. Om 19.00 uur begint de voorbeschouwing van Ajax – Manchester United vanuit de studio in Stockholm. Frank de Boer en Aad de Mos schuiven aan als analisten naast presentator Wilfred Genee. Ook Marcel Maijer en Simon Zijlemans zijn in Stockholm in en rond het stadion aanwezig en begeven zich tussen fans, spelers en coaches. Daarnaast wordt er live geschakeld met het Museumplein, waar naar verwachting, honderdduizend Ajax-fans de finale kijken. Om 20.45 uur start de wedstrijd met aansluitend de huldiging en nabeschouwing.
Slagen de Amsterdammers erin de finale te winnen, staat er voor donderdagavond 20.30 uur opnieuw een extra uitzending van ‘Voetbal Inside’ op de planning. Hierin zal uitgebreid worden teruggeblikt op de historische overwinning, de huldiging en de reacties uit het hele land.
Finale ook live via Voetbal Inside-app
Ook het online platform ‘Voetbal Inside’ staat volop in het teken deze historische UEFA Europa League-avond. Om 18.45 uur start woensdagavond een speciale ‘achter de schermen’ livestream. Hierop zijn live beelden vanuit het stadion in Stockholm te zien, vanaf het moment dat de spelers aankomen tot aan de aftrap van de wedstrijd. Voor voetbalfans die woensdagavond niet in de buurt zijn van een tv zijn start vanaf 19.00 uur de livestream van de voorbeschouwing en de finale zelf.
Uitzending RTL 7
Maandag 22 mei, 20.30 uur: ‘Voetbal Inside’
Dinsdag 23 mei, 20.30 uur: ‘UEFA Europa League: Nog 1 dag tot de finale’
Woensdag 24 mei, 18.30 uur: ‘Tiki Taka Touzani’ met Nouri en Ziyech
Woensdag 24 mei, 19.00 uur: ‘UEFA Europa League: Voorbeschouwing Ajax – Manchester United’
Woensdag 24 mei, 20.45 uur: ‘UEFA Europa League: Ajax – Manchester United’
Donderdag 25 mei, 20.30 uur, bij winst Ajax: ‘Voetbal Inside’
Livestreams voetbalinside.nl en Voetbal Inside-app
Woensdag 24 mei, 18.45 uur: Livestream: ‘achter de schermen’
Woensdag 24 mei, 19.00 uur: Livestream: ‘Ajax – Manchester United’
Dat was leuk ja met Jan.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:47 schreef DrDentz het volgende:
Aan de plaatjes te zien had Jan weer een wereldavondje
Ik mis:quote:Op dinsdag 16 mei 2017 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.voetbalinside.nl/item/37506
Ajax Inside![]()
Dat staat er.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik mis:
25 mei The Day After the Night Before
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |