SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
ik ben dan in Manchesterquote:Op maandag 15 mei 2017 11:53 schreef Leonos het volgende:
Finale ticket in de pocket. Nu nog een vliegticket
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Lekker hoorquote:Op maandag 15 mei 2017 11:53 schreef Leonos het volgende:
Finale ticket in de pocket. Nu nog een vliegticketI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Neem je een charter?quote:Op maandag 15 mei 2017 11:53 schreef Leonos het volgende:
Finale ticket in de pocket. Nu nog een vliegticketGourmetten of steengrillen?![]()
ook niet aardig, ik zwaai nog heel lief naar je.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 15 mei 2017 11:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ook niet aardig, ik zwaai nog heel lief naar je.![]()
![]()
Voor 166 kun je nog op en neer van di-vrij naar Oslo vanuit Amsterdam, vanaf Oslo kun je met de trein of huurauto. Is misschien nog wel een optie als je dus idd niet voor 600 euro even op en neer wil vliegen of compleet naar de tyfus aankomen na een autorit van 22 uur.quote:Op maandag 15 mei 2017 11:55 schreef Leonos het volgende:
[..]
Denk dat er weinig anders opzit. Of rijdenGourmetten of steengrillen?![]()
Daar zitten we dan, 9 lange dagen wachten. Gaan jullie allemaal op het museumplein kijken of toch een kroeg in te duiken? Denk persoonlijk toch dat ik liever in de kroeg kijk eigenlijk.![]()
Ja ik kan eigenlijk ook niet wachten. Ik denk alleen nog maar aan die finale.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Museumplein is het plan. De uitzinnigheid van zo'n plein als je scoort of wint, heerlijkquote:Op maandag 15 mei 2017 12:17 schreef Simmertje het volgende:
Daar zitten we dan, 9 lange dagen wachten. Gaan jullie allemaal op het museumplein kijken of toch een kroeg in te duiken? Denk persoonlijk toch dat ik liever in de kroeg kijk eigenlijk.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
museumplein zeker nietquote:Op maandag 15 mei 2017 12:17 schreef Simmertje het volgende:
Daar zitten we dan, 9 lange dagen wachten. Gaan jullie allemaal op het museumplein kijken of toch een kroeg in te duiken? Denk persoonlijk toch dat ik liever in de kroeg kijk eigenlijk.![]()
Ik ga lekker in m'n stamkroegje kijken, in De Pijp. Om de hoek van het Museumplein en hopelijk een geweldig Amsterdams feest![]()
![]()
Sowiesoquote:Op maandag 15 mei 2017 12:27 schreef Leonos het volgende:
Museumplein zal wel een bak vol succes mongolen gaan worden.![]()
Als je niet de wijsneus zou uithangen maar gewoon even begrijpend zou lezen, zoals je dat waarschijnlijk ooit geleerd is, zou je dus zien dat ik juist de 'feestvierende fans' NIET bedoelde.quote:Op maandag 15 mei 2017 11:39 schreef Tagliano het volgende:
Je druk maken om fans die een feestje vieren
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2017 12:32:49 ]![]()
Mag jij mij aanwijzen waar ik specifiek op jou doeldequote:Op maandag 15 mei 2017 12:32 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Als je niet de wijsneus zou uithangen maar gewoon even begrijpend zou lezen, zoals je dat waarschijnlijk ooit geleerd is, zou je dus zien dat ik juist de 'feestvierende fans' NIET bedoelde.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je reageerde onder mijn post, die over hetzelfde ging waar jij tegen ageerde, dus dat was nogal een educated guess zeg maar.quote:Op maandag 15 mei 2017 12:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mag jij mij aanwijzen waar ik specifiek op jou doelde![]()
Cyanide (echt een toffe naam btw!) is nog een beetje van slag omdat Mattie en Wietze uit elkaar zijn.![]()
Waar ga jij de finale kijken, GGMM?quote:Op maandag 15 mei 2017 12:34 schreef GGMM het volgende:
Cyanide (echt een toffe naam btw!) is nog een beetje van slag omdat Mattie en Wietze uit elkaar zijn.![]()
![]()
Ah, okequote:Op maandag 15 mei 2017 12:33 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Je reageerde onder mijn post, die over hetzelfde ging waar jij tegen ageerde, dus dat was nogal een educated guess zeg maar.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bij dezelfde vrienden als waar ik overige wedstrijden van de EL heb gekeken.quote:
Die tactiek werkt érg goed vooralsnog.![]()
![]()
Wat een onzin. Dit Ajax is alleen echt kansloos tegen Real, Barca en Bayern denk ik. Zeker clubs als Spartak en Benfica zijn gewoon te pakken, zo bijzonder is dat toch niet. Een club waar Quincy Promes de sterspeler is.quote:Op maandag 15 mei 2017 08:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tegen Spartak en Benfica heb je ook weinig kans.Oh.![]()
mee eens, al is het rijtje van clubs waar je kansloos tegen bent over 2 wedstrijden wel wat groter, maar daar horen Benfica en Spartak niet bijquote:Op maandag 15 mei 2017 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dit Ajax is alleen echt kansloos tegen Real, Barca en Bayern denk ik. Zeker clubs als Spartak en Benfica zijn gewoon te pakken, zo bijzonder is dat toch niet. Een club waar Quincy Promes de sterspeler is.![]()
Alleen op de zolderkamer dus?quote:Op maandag 15 mei 2017 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij dezelfde vrienden als waar ik overige wedstrijden van de EL heb gekeken.
Die tactiek werkt érg goed vooralsnog.![]()
Ja maar dit ging over een poulefase en dan moet je zeker thuis wel voldoende punten kunnen pakken. Uit is wat lastiger zoals we gemerkt hebben in de EL dit seizoenquote:Op maandag 15 mei 2017 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens, al is het rijtje van clubs waar je kansloos tegen bent over 2 wedstrijden wel wat groter, maar daar horen Benfica en Spartak niet bij
Oh.![]()
zou het echt zoveel aan uit en thuis liggen, als wel aan dat de tegenstander zich voor kan bereiden de tweede wedstrijd en Ajax gewoon een verrassingselement heeft in de eerste wedstrijd?quote:Op maandag 15 mei 2017 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dit ging over een poulefase en dan moet je zeker thuis wel voldoende punten kunnen pakken. Uit is wat lastiger zoals we gemerkt hebben in de EL dit seizoenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ook tegen Kopenhagen verloren we en uit bij Legia maar 0-0. Dus uit heeft Ajax het wat lastiger om de tegenstander zijn wil op te leggen, wat wel logisch is.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zou het echt zoveel aan uit en thuis liggen, als wel aan dat de tegenstander zich voor kan bereiden de tweede wedstrijd en Ajax gewoon een verrassingselement heeft in de eerste wedstrijd?Oh.![]()
is wel waar, maar ik had tegen Schalke en Lyon meer het gevoel dat Ajax de eerste wedstrijd gewoon erg verraste en dat de tweede wedstrijd dat effect weg was.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook tegen Kopenhagen verloren we en uit bij Legia maar 0-0. Dus uit heeft Ajax het wat lastiger om de tegenstander zijn wil op te leggen, wat wel logisch is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nu speelde Ajax tegen Lyon uit de eerste veertig minuten wel al gewoon goed, dus daar zat wel verbetering in. Jammer dat ze het dan zo knullig weggavenquote:Op maandag 15 mei 2017 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is wel waar, maar ik had tegen Schalke en Lyon meer het gevoel dat Ajax de eerste wedstrijd gewoon erg verraste en dat de tweede wedstrijd dat effect weg was.![]()
En ik denk niet dat het perse veel met verrassing te maken heeft hoor, maar dat het gewoon heel lastig voetballen is tegen Ajax als ze er bovenop zitten.Oh.![]()
Als die penalty( ik blijf erbij onterecht) niet gevallen was denk ik dat de 2-0 gewoon gevallen was en er niks aan de hand was.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu speelde Ajax tegen Lyon uit de eerste veertig minuten wel al gewoon goed, dus daar zat wel verbetering in. Jammer dat ze het dan zo knullig weggaven![]()
En ik denk niet dat het perse veel met verrassing te maken heeft hoor, maar dat het gewoon heel lastig voetballen is tegen Ajax als ze er bovenop zitten.
scheids heeft een enorm aandeel gehad in de wedstrijd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het enige voordeel is dat het misschien wat onderschatting bij United veroorzaaktquote:Op maandag 15 mei 2017 13:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als die penalty( ik blijf erbij onterecht) niet gevallen was denk ik dat de 2-0 gewoon gevallen was en er niks aan de hand was.
scheids heeft een enorm aandeel gehad in de wedstrijd.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
het blijft een onhandige actie van de Ligtquote:Op maandag 15 mei 2017 13:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als die penalty( ik blijf erbij onterecht) niet gevallen was denk ik dat de 2-0 gewoon gevallen was en er niks aan de hand was.
scheids heeft een enorm aandeel gehad in de wedstrijd.![]()
Zeker, maar zoals De Ligt al zei kon die scheids hem wel geven. En als we met 1-1 de rust in waren gegaan had het ook wel een stuk minder spannend geweest, en dat is dan afhankelijk van Viergever die de bal verkeerd op zijn schoen krijgt waardoor hij niet weggewerkt wordt.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
scheids heeft een enorm aandeel gehad in de wedstrijd.Oh.![]()
Mourinho zal de boel echt niet onderschatten.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat het misschien wat onderschatting bij United veroorzaaktOh.![]()
Individuele fouten bij Ajax gevolgd door extra druk van de tegenstander.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is wel waar, maar ik had tegen Schalke en Lyon meer het gevoel dat Ajax de eerste wedstrijd gewoon erg verraste en dat de tweede wedstrijd dat effect weg was.
Dat is wat het in de uitwedstrijden is geweest.
En dat eerste is gebrek aan ervaring verwacht ik dus zal steeds minder worden.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Je moet toch ergens op hopen johquote:Op maandag 15 mei 2017 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mourinho zal de boel echt niet onderschatten.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
zo'n finale is echt wel gewoon 50/50FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heb je die pot tegen Spurs gezien?quote:Op maandag 15 mei 2017 13:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat het misschien wat onderschatting bij United veroorzaaktWat was United slecht zeg.
Beatus vir qui suffert tentationem.
speel je zoals Schalke of Lyon thuis dan zie ik het heel positief in.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat was echt een werkelijk drama jaquote:Op maandag 15 mei 2017 13:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je die pot tegen Spurs gezien?Wat was United slecht zeg.
Tijd voor wat cliché's: zo'n finale is toch een wedstrijd op zich, bal is rond, 11 tegen 11 enzovoortsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
als je zo speelt en je benut ook nog eens de kansenquote:Op maandag 15 mei 2017 13:37 schreef mokkiemok het volgende:
speel je zoals Schalke of Lyon thuis dan zie ik het heel positief in.![]()
inb4 Traoré die een bal voor leeg doel bij een 0-0 stand het stadion uitjaagt.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je zo speelt en je benut ook nog eens de kansenOh.![]()
Neuh, dat is ook een drama. Het is niet dat ik denk dat Ajax kansloos is ofzo. Misschien is het de spanning, weet ik hetquote:Op maandag 15 mei 2017 13:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof er voetballend geen kansen liggen. Jij doet alsof United goed is.
Ajax lijkt me zelfs favoriet als die hun A game halen.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh, dat is ook een drama. Het is niet dat ik denk dat Ajax kansloos is ofzo. Misschien is het de spanning, weet ik het![]()
ja dat is toch wel jammer, alleen bij Dolberg weet je bijna dat het een goal is, ik las ergens dat er geen ploeg is die zoveel kansen heeft gecreëerd als Ajax in de EL, maar om die om zeep te helpen heb je Younes en Traorequote:Op maandag 15 mei 2017 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
inb4 Traoré die een bal voor leeg doel bij een 0-0 stand het stadion uitjaagt.![]()
Dat is wel een grote alsquote:Op maandag 15 mei 2017 13:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax lijkt me zelfs favoriet als die hun A game halen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als Ajax speelt zoals tegen Schalke of OL uit 1e helft zitten we wel met een ander probleem: de counter.
Rashford en martial sprinten al onze verdedigers eruit. Met gemak. Vooral veltman.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Als Ajax zo speelt als de 1st helft tegen Schalke worden we weg-gecounterd.Beatus vir qui suffert tentationem.
Nu zullen die ook wel wat creëeren zelfquote:Op maandag 15 mei 2017 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat is toch wel jammer, alleen bij Dolberg weet je bijna dat het een goal is, ik las ergens dat er geen ploeg is die zoveel kansen heeft gecreëerd als Ajax in de EL, maar om die om zeep te helpen heb je Younes en Traore
Oh.![]()
Die laten het niet op wekelijkse basis zien, vooral Martial stelt wekelijks teleur. Je presenteert het alsof ze een nieuwe uitvoering van The Incredible Hulk zijn. Dat hoorde ik ook dagelijks over Lyon; m-m-maar Fekir, Lacazette.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:43 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax speelt zoals tegen Schalke of OL uit 1e helft zitten we wel met een ander probleem: de counter.
Rashford en martial sprinten al onze verdedigers eruit. Met gemak. Vooral veltman.![]()
Lacazette is wel gewoon potentiële wereldtop hoor, daar kunnen we het wel voer eens zijn.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die laten het niet op wekelijkse basis zien, vooral Martial stelt wekelijks teleur. Je presenteert het alsof ze een nieuwe uitvoering van The Incredible Hulk zijn. Dat hoorde ik ook dagelijks over Lyon; m-m-maar Fekir, Lacazette.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is altijd zo met voetbal. Dat United kut wordt weet je van tevoren. Ajax is te wisselvslligquote:![]()
Ajax doet het de afgelopen jaren prima tegen Engelse clubs. En ManU heeft uiteraard op diverse posities méér kwaliteit, maar ik sluit een stuntje niet uit hoor. Stukje onderschatting van hun kant wellicht, plus zijn daar genoeg spelers die de EL maar zo-zo vinden... En het is en blijft een finale. Het kan gek lopen, als je er vroeg eentje scoort en de boel dicht weet te houden kan je zomaar 'mazzel' hebben.![]()
Dat doet me allemaal niet zoveel.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Lacazette is wel gewoon potentiële wereldtop hoor, daar kunnen we het wel voer eens zijn.![]()
Die Lacazette hebben we dan ook echt onze klauwen driedubbel aan vol gehad. Fekir bij vlagen ook extreem gevaarlijk.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die laten het niet op wekelijkse basis zien, vooral Martial stelt wekelijks teleur. Je presenteert het alsof ze een nieuwe uitvoering van The Incredible Hulk zijn. Dat hoorde ik ook dagelijks over Lyon; m-m-maar Fekir, Lacazette.![]()
Eigenlijk is dat voorbeschouwen maar vermoeiend.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met voetbal. Dat United kut wordt weet je van tevoren. Ajax is te wisselvslligOh.![]()
Nou ja, 4e in één van de sterkste competities in de wereld is niet slecht.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof er voetballend geen kansen liggen. Jij doet alsof United goed is.![]()
Ze staan zesde en alles vanaf plek 3 in Engeland is extreem wisselvallig.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nou ja, 4e in één van de sterkste competities in de wereld is niet slecht.![]()
dat laatste heeft toch vooral met spanning te maken, vandaar ook het grote verschil tussen thuis en uitquote:Op maandag 15 mei 2017 13:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met voetbal. Dat United kut wordt weet je van tevoren. Ajax is te wisselvsllig![]()
tja en dat nog 9 dagenquote:Op maandag 15 mei 2017 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat voorbeschouwen maar vermoeiend.![]()
Omdat veel engelse teams ook niet zo aanvallend spelen met het hele team. Met ruimte in de rug hoeven rashford en martial alleen maar te rennen. Dat kunnen ze welquote:Op maandag 15 mei 2017 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die laten het niet op wekelijkse basis zien, vooral Martial stelt wekelijks teleur. Je presenteert het alsof ze een nieuwe uitvoering van The Incredible Hulk zijn. Dat hoorde ik ook dagelijks over Lyon; m-m-maar Fekir, Lacazette..
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Dat hoeft niet alleen met spanning te maken te hebben. Ook gewoon met hoe de tegenstander het neerzet. Die zitten na de eerste wedstrijd ook niet met een kopje koffie en appeltaart in hun achtertuin te niksen.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat laatste heeft toch vooral met spanning te maken, vandaar ook het grote verschil tussen thuis en uit![]()
Toevallig speelde United twee/drie weken terug tegen een hoog pressende tegenstander en alleen Rashford verscheen denk ik één of was het twee keer gevaarlijk voor het doel. En nee, City stelt dit seizoen zeker defensief niet veel voor.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat veel engelse teams ook niet zo aanvallend spelen met het hele team. Met ruimte in de rug hoeven rashford en martial alleen maar te rennen. Dat kunnen ze wel.
![]()
Laat het maar beginnenquote:Op maandag 15 mei 2017 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat voorbeschouwen maar vermoeiend.
Nog 8 dagen man manMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
OK maar de wijze hoe je daarop reageert dan weer welquote:Op maandag 15 mei 2017 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet alleen met spanning te maken te hebben. Ook gewoon met hoe de tegenstander het neerzet. Die zitten na de eerste wedstrijd ook niet met een kopje koffie en appeltaart in hun achtertuin te niksen.![]()
Liever vandaag dan morgen, weet je waar je aan toe bent.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laat het maar beginnen
Nog 8 dagen man manOh.![]()
Is meer iets wat spelers op dat moment zelf moeten oplossen, zo niet dan pas in de rust. Tijdens de wedstrijd is het al ongelofelijk lastig om je spelers te bereiken in zo'n ambiance.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar de wijze hoe je daarop reageert dan weer wel![]()
Het is voor het eerst sinds jaren dat ik er echt van baal dat ik voorlopig geen Ajax meer zie jaquote:Op maandag 15 mei 2017 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
En na die wedstrijd paar maanden geen AjaxMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
dat bedoel ik dus, terwijl ze het echt wel weten en kunnen maar niet met de juiste oplossingen komenquote:Op maandag 15 mei 2017 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is meer iets wat spelers op dat moment zelf moeten oplossen, zo niet dan pas in de rust. Tijdens de wedstrijd is het al ongelofelijk lastig om je spelers te bereiken in zo'n ambiance.![]()
Wordt gewoon 3-1. We hebben geluk dat het over 1 leg is, kunnen we het ook niet weggeven.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Vorig seizoen kon het voor mij ook niet snel genoeg beginnen, omdat ik benieuwd was naar wat Bosz ervan ging brouwenquote:Op maandag 15 mei 2017 13:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is voor het eerst sinds jaren dat ik er echt van baal dat ik voorlopig geen Ajax meer zie ja
Oh.![]()
Misschien flikt Manchester een Manchestertje met twee corners in de laatste minuut.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Wordt gewoon 3-1. We hebben geluk dat het over 1 leg is, kunnen we het ook niet weggeven.Oh.![]()
Ligt er maar net aan wat de situatie precies is. Meestal is het iets rond de positie van Schøne.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus, terwijl ze het echt wel weten en kunnen maar niet met de juiste oplossingen komentwitter:MartinRafelt twitterde op dinsdag 09-05-2017 om 18:07:26"One side played 5-3-2 while the other side thought we'd play 4-1-4-1 because they didn't hear me on the far side." Tuchel on LFC-BVB." reageer retweet
![]()
Zeer benieuwd naar welke selectie er straks staatquote:Op maandag 15 mei 2017 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig seizoen kon het voor mij ook niet snel genoeg beginnen, omdat ik benieuwd was naar wat Bosz ervan ging brouwenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vind het wel lekker hoor, een week voorbeschouwen. Dit is toch genieten, ik zit nu al leuke restaurantjes voor Stockholm uit te zoeken.
Alles moet perfect zijn daar.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Als er maar niet meer gehuurd wordt.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeer benieuwd naar welke selectie er straks staatOh.![]()
Dat ligt er ook maar net aan welke mogelijkheden je krijgt en wat er verder beschikbaar is. Op zich ben ik daar niet tegenquote:Op maandag 15 mei 2017 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er maar niet meer gehuurd wordt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kloptquote:Op maandag 15 mei 2017 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat voorbeschouwen maar vermoeiend.![]()
Ik heb liever niet dat opleiden voor andere clubs, en Ajax heeft voldoende geld om spelers te kopen voor hun zwakke plekken.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar net aan welke mogelijkheden je krijgt en wat er verder beschikbaar is. Op zich ben ik daar niet tegenOh.![]()
Jij doet alsof ManU niets kan.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof er voetballend geen kansen liggen. Jij doet alsof United goed is.Dat wordt gewoon een lastige pot hoor.
![]()
Een lastige pot zeker. Denk 50/50 op voorhand.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jij doet alsof ManU niets kan.Dat wordt gewoon een lastige pot hoor.
![]()
Nummer 6 van de PL, onderuit tegen swanseas en boros van deze wereld. Poep je al in je broekje?quote:Op maandag 15 mei 2017 14:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Statisch en stug teampje. Maar de ervaring leert mij dat het meer dynamische team vaak wint.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ajax heeft voldoende talent rondlopen.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat opleiden voor andere clubs, en Ajax heeft voldoende geld om spelers te kopen voor hun zwakke plekken.
De A1 heeft het niet slecht gedaan in de youth league.Beatus vir qui suffert tentationem.
Ik ben het ook helemaal met je eens en hoop dat ook, maar het is gewoon 1 wedstrijd. Man United heeft meer dan voldoende spelers die zo'n wedstrijd zo kunnen bepalen als ze een lekkere dag hebben.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nummer 6 van de PL, onderuit tegen swanseas en boros van deze wereld. Poep je al in je broekje?
Statisch en stug teampje. Maar de ervaring leert mij dat het meer dynamische team vaak wint.
Wij hebben thuis verloren van Willem2, en nog wel een paar wedstrijden.![]()
Come on, Ajax ging onderuit bij Willem II en bijna bij Excelsior en Roda.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nummer 6 van de PL, onderuit tegen swanseas en boros van deze wereld. Poep je al in je broekje?
Statisch en stug teampje. Maar de ervaring leert mij dat het meer dynamische team vaak wint.![]()
Achterin is er maar bar weinig talent. En voorin is het ook niet dik gezaaidquote:Op maandag 15 mei 2017 14:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Ajax heeft voldoende talent rondlopen.
De A1 heeft het niet slecht gedaan in de youth league.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Snap wat je zegt hoor. Heb gewoon goede hoop, schat Lyon hoger in dan United.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik ben het ook helemaal met je eens en hoop dat ook, maar het is gewoon 1 wedstrijd. Man United heeft meer dan voldoende spelers die zo'n wedstrijd zo kunnen bepalen als ze een lekkere dag hebben.
Wij hebben thuis verloren van Willem2, en nog wel een paar wedstrijden.Charlie: How's it going in there?
Precies. Het lijkt me belangrijk voor Ajax om de boel niet te gaan onderschatten, al zal dat natuurlijk ook vooral onder de fans her en der het geval zijn.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Man United heeft meer dan voldoende spelers die zo'n wedstrijd zo kunnen bepalen als ze een lekkere dag hebben. Wij hebben thuis verloren van Willem2, en nog wel een paar wedstrijden.
Dit is een finale, en laten we nu niet direct weer de typische Nederlandse fout maken om frivool en creatief spel gelijk te stellen aan succes, immers is het daar al zo vaak verkeerd gegaan in het verleden.
Heeft Ajax de kwaliteiten om Man Utd te verslaan? Zeker!Maar Ajax is ook enorm kwetsbaar gebleken, zowel doordat het zelf niet effectief genoeg is en tevens als het een doelpunt tegen krijgt, lijkt het met momenten even helemaal van slag. Schalke en Lyon uit waren hier goede voorbeelden van, Ajax speelt natuurlijk deze wedstrijd ook niet voor de eigen aanhang in de eigen Arena. Dat was toch de plek waar men dit jaar met momenten boven zichzelf uit leek te kunnen stijgen.
Ik denk dat Ajax inderdaad veel dynamischer is, maar dat zal Mourinho juist prima vinden. Die zal inspelen op het spel van Ajax en het fysiek willen bestrijden, her en der wellicht een vuurtje opstoken. En in tegenstelling tot Ajax boeit het die man totaal niet hoe hij wint, al moet hij zijn spelers twee onervaren Ajacieden rood aansmeren om vervolgens met een belachelijke schwalbe een strafschop te versieren die United de winst geeft, dat soort scenario's vind hij prima. En daar ligt dan ook het gevaar denk ik. Ajax moet het hoofd erbij houden, zich niet laten provoceren en ook niet verliezen in de drang naar voren. Zo'n countertje met Rashford wil je ook niet teveel tegenaan lopen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2017 14:35:10 ]![]()
Daarom staat er ook bij onder de fans, want daar leeft er her en der volgens mij wel enorme onderschatting
.
![]()
Aangezien guardiola een groot voorbeeld is van Bosz moest ik ook aan de Manchester derby's denken. Daarin toonde Mourinho wel aan nog steeds dergelijk voetbal te kunnen ontregelen.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toevallig speelde United twee/drie weken terug tegen een hoog pressende tegenstander en alleen Rashford verscheen denk ik één of was het twee keer gevaarlijk voor het doel. En nee, City stelt dit seizoen zeker defensief niet veel voor.![]()
Eerder hoop dan verwachting denk ik.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:34 schreef Dejannn het volgende:
Daarom staat er ook bij onder de fans, want daar leeft er her en der volgens mij wel enorme onderschatting
.
![]()
Alleen in de derby van april was het een doodsaai duel, maar in het voordeel van Ajax kan spreken dat ze al meer draaiende zijn met hun elftal. Guardiola heeft op het middenveld veel te kampen met blessures. Grootmeester Silva was in die derby ook geschorst en dat is de gangmaker zo ongeveer.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Aangezien guardiola een groot voorbeeld is van Bosz moest ik ook aan de Manchester derby's denken. Daarin toonde Mourinho wel aan nog steeds dergelijk voetbal te kunnen ontregelen.![]()
Zitten niet echt hele grote talenten in de A1 volgens mij, misschien wat selectievulling spelers.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Ajax heeft voldoende talent rondlopen.
De A1 heeft het niet slecht gedaan in de youth league.Oh.![]()
Kunnen ze ook niet. Schat Lyon veel hoger in.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
![]()
Hafcfangodquote:Op maandag 15 mei 2017 14:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kunnen ze ook niet. Schat Lyon veel hoger in.![]()
Ik ook. Maar ik had Celta ook hoger ingeschat dan United.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kunnen ze ook niet. Schat Lyon veel hoger in.
En Schalke en Lyon hoger dan Ajax.
De stijl van United daarentegen ligt Ajax wel denk ik.Beatus vir qui suffert tentationem.
Bovendien heeft United ook erg veel kansen nodig om te scorenCharlie: How's it going in there?
En ze moeten nog 2 wedstrijden
Beatus vir qui suffert tentationem.
op basis van deze post voorzie ik een rood kaartje voor Veltman.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:31 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Precies. Het lijkt me belangrijk voor Ajax om de boel niet te gaan onderschatten, al zal dat natuurlijk ook vooral onder de fans her en der het geval zijn.
Dit is een finale, en laten we nu niet direct weer de typische Nederlandse fout maken om frivool en creatief spel gelijk te stellen aan succes, immers is het daar al zo vaak verkeerd gegaan in het verleden.
Heeft Ajax de kwaliteiten om Man Utd te verslaan? Zeker!Maar Ajax is ook enorm kwetsbaar gebleken, zowel doordat het zelf niet effectief genoeg is en tevens als het een doelpunt tegen krijgt, lijkt het met momenten even helemaal van slag. Schalke en Lyon uit waren hier goede voorbeelden van, Ajax speelt natuurlijk deze wedstrijd ook niet voor de eigen aanhang in de eigen Arena. Dat was toch de plek waar men dit jaar met momenten boven zichzelf uit leek te kunnen stijgen.
Ik denk dat Ajax inderdaad veel dynamischer is, maar dat zal Mourinho juist prima vinden. Die zal inspelen op het spel van Ajax en het fysiek willen bestrijden, her en der wellicht een vuurtje opstoken. En in tegenstelling tot Ajax boeit het die man totaal niet hoe hij wint, al moet hij zijn spelers twee onervaren Ajacieden rood aansmeren om vervolgens met een belachelijke schwalbe een strafschop te versieren die United de winst geeft, dat soort scenario's vind hij prima. En daar ligt dan ook het gevaar denk ik. Ajax moet het hoofd erbij houden, zich niet laten provoceren en ook niet verliezen in de drang naar voren. Zo'n countertje met Rashford wil je ook niet teveel tegenaan lopen.![]()
Tsja. Zoals de legendarische Boudewijn Zenden ooit zei over de wedstrijden van United: "Kijk, bij 1-0 kan het ook zomaar 1-1 worden."quote:Op maandag 15 mei 2017 14:59 schreef Poepz0r het volgende:
Als je op voorsprong kunt komen zie ik United niet in staat zijn de wedstrijd om te draaien.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ZiggyZendengodquote:Op maandag 15 mei 2017 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tsja. Zoals de legendarische Boudewijn Zenden ooit zei over de wedstrijden van United: "Kijk, bij 1-0 kan het ook zomaar 1-1 worden."![]()
Het zet je wel aan het denken.quote:Op maandag 15 mei 2017 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tsja. Zoals de legendarische Boudewijn Zenden ooit zei over de wedstrijden van United: "Kijk, bij 1-0 kan het ook zomaar 1-1 worden."![]()
quote:Op maandag 15 mei 2017 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
Moment van stile aub voor het vertrek van Diederik Boer![]()
![]()
ik dacht dat psv vorig jaar kampioen geworden was?quote:Basacikoglu zingt met Feyenoord-publiek: "Nog appeltje te schillen met Ajax"
Bilal Basacikoglu maakte zondag, kort na afloop van de gewonnen kampioenswedstrijd tegen Heracles Almelo (3-1), van de gelegenheid gebruik om Ajax te treiteren. De Feyenoorder kan er een dag later om lachen.
Basacikoglu pakte de microfoon, liep richting de supporters en zong 'Helemaal niets in Amsterdam'. "Het was even mijn momentje", zegt hij tegen Voetbal Inside. "Ik ben de gangmaker in de kleedkamer, al zeg ik het zelf. Op dat moment dacht ik: er moet wat uit. Wat eruit kwam?" Lachend: "Ik denk dat je dat zelf ook wel weet."
De Feyenoord-aanvaller, die een verleden heeft in de jeugdopleiding van Ajax, zong het lied vanwege de steken onder water die de laatste weken werden uitgedeeld vanuit Amsterdam. "Daar werden ook dingen gezegd", doel hij onder meer op de uitspraken van Lasse Schöne. "Er was nog een appeltje te schillen - en die heb ik zeker goed geschild."
Het feit dat Ajax nog wel 'iets' kan presteren in de finale van de Europa League, doet Basacikoglu weinig. "Wij hebben de landstitel van ze afgepakt. De rest is hun eigen ding."
waarom gaat het dan toch weer over Ajax
Bilal die denkt daar een aandeel in te hebben gehad hahaha.quote:Op maandag 15 mei 2017 15:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik dacht dat psv vorig jaar kampioen geworden was?
waarom gaat het dan toch weer over AjaxOh.![]()
Omdat jullie tot de laatste speelronde mee deden misschien? Wees blij dat ie jullie noemt, zegt ook wel dat PSV niet meer mee telt. Ondanks hun kampioenschap vorig jaarquote:Op maandag 15 mei 2017 15:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik dacht dat psv vorig jaar kampioen geworden was?
waarom gaat het dan toch weer over Ajax
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Snap niet waar hij zich druk om maakt. Beetje steken heen en weer mag wel. Kan me dat dieptepunt van Jantje Vertonghen nog wel herinneren, dat zal de quote hierboven wel helemaal geweldig gevonden hebben.quote:Op maandag 15 mei 2017 15:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Omdat jullie tot de laatste speelronde mee deden misschien? Wees blij dat ie jullie noemt, zegt ook wel dat PSV niet meer mee telt. Ondanks hun kampioenschap vorig jaarThe Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Is toch niet van ons afpakken? Jullie stonden het hele seizoen in pole-position. Vorig jaar was het afpakken van een kampioenschap.quote:Op maandag 15 mei 2017 15:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Omdat jullie tot de laatste speelronde mee deden misschien? Wees blij dat ie jullie noemt, zegt ook wel dat PSV niet meer mee telt. Ondanks hun kampioenschap vorig jaarOh.![]()
Precies.quote:Op maandag 15 mei 2017 15:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Snap niet waar hij zich druk om maakt. Beetje steken heen en weer mag wel. Kan me dat dieptepunt van Jantje Vertonghen nog wel herinneren, dat zal de quote hierboven wel helemaal geweldig gevonden hebben.
Vond dat 'Schöne bedankt' ook wel grappig.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
twitter:vvvvenlo twitterde op maandag 15-05-2017 om 15:27:25Linksback/centrale verdediger Dragi Gudelj (19) is deze week op proef bij VVV-Venlo. Dragi zal vandaag en morgen me… https://t.co/1upekiNlu7 reageer retweet
![]()
![]()
Krijgen we hem toch nog te zien in de Eredivisie.quote:Op maandag 15 mei 2017 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:vvvvenlo twitterde op maandag 15-05-2017 om 15:27:25Linksback/centrale verdediger Dragi Gudelj (19) is deze week op proef bij VVV-Venlo. Dragi zal vandaag en morgen me… https://t.co/1upekiNlu7 reageer retweet
Oh.![]()
Wie zich er zo aan stoort laat zichzelf meer kennen dan omgekeerd overigens. Als je je zo rot voelt kun je beter het internet vermijden en gewoon niets zeggen voor X tijd. Zo had ik ook een bunker in gegaan om me een jaar niet te zien als het onverhoopt fout was gegaan. Kan je in ieder geval uit eerste hand zeggen dat er qua liedjes en reactie vrijwel geen aandacht aan (anti-)Ajax is besteed. De nadruk lag op het positieve. En gelukkig maar.quote:Op maandag 15 mei 2017 15:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Precies.
Vond dat 'Schöne bedankt' ook wel grappig.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Wordt de vader daar ook scout?quote:Op maandag 15 mei 2017 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:vvvvenlo twitterde op maandag 15-05-2017 om 15:27:25Linksback/centrale verdediger Dragi Gudelj (19) is deze week op proef bij VVV-Venlo. Dragi zal vandaag en morgen me… https://t.co/1upekiNlu7 reageer retweet
![]()
achja, dat zeiden we ook van mensen als dolberg/kluivert terwijl cerny een god was toen.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zitten niet echt hele grote talenten in de A1 volgens mij, misschien wat selectievulling spelers.![]()
Ik wil Bosz ff bedanken..
Hij is namelijk medeverantwoordelijk voor het feit dat Ziyech nu een complete middenvelder is.
Met het oog op het Marokkaans elftal is dat een voordeel aangezien Renard ongeveer het zelfde soort pressievoetbal speelt als Bosz..
Hij past nu dus ook perfect in het systeem van het Marokkaans elftal..zullen jullie 31 mei wel zien aangezien Ziyech gewoon weer is opgeroepen.
Bedank Bosz![]()
![]()
We zullen het doorgeven.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:27 schreef PSVCL het volgende:
Ik wil Bosz ff bedanken..
Hij is namelijk medeverantwoordelijk voor het feit dat Ziyech nu een complete middenvelder is.
Met het oog op het Marokkaans elftal is dat een voordeel aangezien Renard ongeveer het zelfde soort pressievoetbal speelt als Bosz..
Hij past nu dus ook perfect in het systeem van het Marokkaans elftal..zullen jullie 31 mei wel zien aangezien Ziyech gewoon weer is opgeroepen.
Bedank BoszOh.![]()
Las op Ajax Netwerk dat er twee Fransoosjes op proef waren.quote:Op maandag 15 mei 2017 16:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
achja, dat zeiden we ook van mensen als dolberg/kluivert terwijl cerny een god was toen.
GROOT STERK NEGEROh.![]()
Lekker zo'n diakhaby en mammana, is toch heerlijk man.quote:Op maandag 15 mei 2017 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las op Ajax Netwerk dat er twee Fransoosjes op proef waren.
GROOT STERK NEGERCharlie: How's it going in there?
Daar missen ze (Traore, Younes) teveel kansen voor, of elke aanval moet bij Dolberg uitkomen.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:17 schreef GGMM het volgende:
Blind staat daar in de basis toch?
Die zou bij ons op de tribune zitten.
Ik zeg 7-1 voor Ajax.
Ik hou het op 2-1.![]()
Wat?quote:Op maandag 15 mei 2017 14:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik had Celta ook hoger ingeschat dan United.![]()
Doe normaal man. Celta kan er niets van.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Die hebben het prima gedaan tegen Spaanse topploegen dit jaarquote:Op maandag 15 mei 2017 19:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat?![]()
Doe normaal man. Celta kan er niets van.
De keren dat Ajax ertegen speelde in de EL speelden ze met een B-team, dat verbloemt een hoopMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ze hadden de nodige moeite met RC Genk. Dan weet je het wel. RC Genk is niveau PEC Zwolle.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die hebben het prima gedaan tegen Spaanse topploegen dit jaar
De keren dat Ajax ertegen speelde in de EL speelden ze met een B-team, dat verbloemt een hoopOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah ja, dan vergeten we alle andere resultaten maar meteenquote:Op maandag 15 mei 2017 19:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze hadden de nodige moeite met RC Genk. Dan weet je het wel. RC Genk is niveau PEC Zwolle.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niet meteen, maar het was allang duidelijk dat Celta de halve finale heeft gehaald dankzij de gunstige loting. Verder kunnen ze er niet zo veel van.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah ja, dan vergeten we alle andere resultaten maar meteenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 15 mei 2017 19:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet meteen, maar het was allang duidelijk dat Celta de halve finale heeft gehaald dankzij de gunstige loting. Verder kunnen ze er niet zo veel van.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Mammana was ooit een FM-heldje van mequote:Op maandag 15 mei 2017 19:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lekker zo'n diakhaby en mammana, is toch heerlijk man.
Oh.![]()
Nou ja, jij mag de nummer 13 van de Primera Division die maar liefst 18 wedstrijden verloren heeft in de competitie en met een doelsaldo van -13 in de ranglijst staat, goed vinden hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik zo het forum van ManU doorkijk zijn ze niet echt bijster enthousiast over de achterhoede van ze, maar toch is de finale maar een formaliteit die ze wel even gaan winnen![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Manchester United heeft natuurlijk wel de beste papierenquote:Op maandag 15 mei 2017 20:22 schreef TLC het volgende:
Als ik zo het forum van ManU doorkijk zijn ze niet echt bijster enthousiast over de achterhoede van ze, maar toch is de finale maar een formaliteit die ze wel even gaan winnen
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
ManU had niet alleen de nodige moeite met Celta, maar ook met Anderlecht.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Manchester United heeft natuurlijk wel de beste papieren
De weg van Ajax naar de finale was toch n beetje lastiger."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Mammana is geen neger. Maar ik snap waarom je dat denkt.quote:Op maandag 15 mei 2017 19:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lekker zo'n diakhaby en mammana, is toch heerlijk man.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Redcafe?quote:Op maandag 15 mei 2017 20:22 schreef TLC het volgende:
Als ik zo het forum van ManU doorkijk zijn ze niet echt bijster enthousiast over de achterhoede van ze, maar toch is de finale maar een formaliteit die ze wel even gaan winnen![]()
Daar vinden ze Scholes ook van het niveau Xavi/Iniesta.
Nogal chauvinistische bende daar.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Klopt, maar deze finale is natuurlijk dé kans voor Manchester United om het seizoen nog goed te maken en CL te spelen volgend jaarquote:Op maandag 15 mei 2017 20:26 schreef TLC het volgende:
[..]
ManU had niet alleen de nodige moeite met Celta, maar ook met Anderlecht.
De weg van Ajax naar de finale was toch n beetje lastiger.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja voor ons toch ook.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar deze finale is natuurlijk dé kans voor Manchester United om het seizoen nog goed te maken en CL te spelen volgend jaarOh.![]()
Zeker, maar Manchester United heeft toch een veel beter elftal. Als die volle 100% geven zijn zij gewoon favoriet in de finale. Dat betekent natuurlijk niet dat wij kansloos zijn, maar lastig wordt het zeker.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Een veel beter elftal vind ik echt wel meevallen, en met onze speelwijze hebben we zeker een goede kans tegen ze. En dat het lastig kan worden kan gebeuren in een Europese finalequote:Op maandag 15 mei 2017 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker, maar Manchester United heeft toch een veel beter elftal. Als die volle 100% geven zijn zij gewoon favoriet in de finale. Dat betekent natuurlijk niet dat wij kansloos zijn, maar lastig wordt het zeker.
Oh.![]()
Het is verdedigend een prima elftal, maar aanvallend niet echt bijzonder natuurlijkquote:Op maandag 15 mei 2017 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker, maar Manchester United heeft toch een veel beter elftal. Als die volle 100% geven zijn zij gewoon favoriet in de finale. Dat betekent natuurlijk niet dat wij kansloos zijn, maar lastig wordt het zeker.Groot fan van User Wotte![]()
Verdedigend zijn ze helemaal niet zo sterk. Zeker niet wanneer ze Bailly, Rojo en Shaw missen en Smalling en Jones altijd ziek, zwak en misselijk zijn.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is verdedigend een prima elftal, maar aanvallend niet echt bijzonder natuurlijk
Dat ze weinig goals tegen krijgen is omdat ze zo defensief spelen. Wat weer tot gevolg heeft dat ze ook weinig scoren. Zeker nu ze Zlatan missen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik lees nog steeds tegenstrijdige berichten. Kun je nu wel inloggen bij de Ajax shop met 1 account en meerdere kaarten kopen als je ook meerdere barcodes (op naam) invult?
Anders zou het dus kunnen zijn dat je maten geen kaarten kunnen kopen en jijzelf bijv. wel (omdat het systeem weer eens ruk is bijv.)
![]()
Zo werkt dat altijd bij uitwedstrijden.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:00 schreef Syntix het volgende:
Ik lees nog steeds tegenstrijdige berichten. Kun je nu wel inloggen bij de Ajax shop met 1 account en meerdere kaarten kopen als je ook meerdere barcodes (op naam) invult?
Anders zou het dus kunnen zijn dat je maten geen kaarten kunnen kopen en jijzelf bijv. wel (omdat het systeem weer eens ruk is bijv.)
Groot fan van User Wotte![]()
Het staat gewoon goed ja. Ik ben het met je eens dat de verdedigers zelf niet heel goed zijn.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Verdedigend zijn ze helemaal niet zo sterk. Zeker niet wanneer ze Bailly, Rojo en Shaw missen en Smalling en Jones altijd ziek, zwak en misselijk zijn.
Dat ze weinig goals tegen krijgen is omdat ze zo defensief spelen. Wat weer tot gevolg heeft dat ze ook weinig scoren. Zeker nu ze Zlatan missen.Groot fan van User Wotte![]()
Zal nog wel enigszins verbloemd worden met zo'n Eredivisie/CL/EL embleem maar dan nogquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat Man Utd shirt heeft een heel ander patroontje.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Dat shirt is gewoon het Manunted shirt maar dan blauw ipv zwart.Oh.![]()
Unpopular opinion
Ik vind het wel oké.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Zolang we volgend seizoen maar nooit meer in dat wegwerkersshirt hoeven aan te treden vind ik het prima.quote:Op maandag 15 mei 2017 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zal nog wel enigszins verbloemd worden met zo'n Eredivisie/CL/EL embleem maar dan nogOh.![]()
Juah ik vind het op zich ook wel oke hoor. Alleen zou ik die mouwen gewoon door laten lopenquote:Op maandag 15 mei 2017 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang we volgend seizoen maar nooit meer in dat wegwerkersshirt hoeven aan te treden vind ik het prima.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Misschien moet jij dan solliciteren bij Adidasquote:Op maandag 15 mei 2017 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Juah ik vind het op zich ook wel oke hoor. Alleen zou ik die mouwen gewoon door laten lopenOh.![]()
Daar kom jij eerder voor in aanmerking ouwe reusquote:Op maandag 15 mei 2017 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet jij dan solliciteren bij AdidasMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Prima baantje welquote:Op maandag 15 mei 2017 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar kom jij eerder voor in aanmerking ouwe reusOh.![]()
dus?quote:Op maandag 15 mei 2017 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het shirt mag dan niet meer roze zijn maar wat een gaylord.![]()
cruijff vond dat beter dan deze donkere dingenquote:Op maandag 15 mei 2017 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang we volgend seizoen maar nooit meer in dat wegwerkersshirt hoeven aan te treden vind ik het prima.![]()
Bron?quote:Op maandag 15 mei 2017 22:56 schreef Adames het volgende:
[..]
cruijff vond dat beter dan deze donkere dingen
Ik weet dat hij zwarte shirts niks vond, maar dat is iets anders dan dat hij die gele shirtjes mooi vond.Oh.![]()
nou ja vooral dat, hij vond donker niks omdat je elkaar toch minder goed zag. die gele en groene dingen waren wat dat betreft geweldigquote:Op maandag 15 mei 2017 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bron?
Ik weet dat hij zwarte shirts niks vond, maar dat is iets anders dan dat hij die gele shirtjes mooi vond.![]()
Hoe was het met je vriendinquote:Op maandag 15 mei 2017 23:01 schreef Leonos het volgende:
Zo, vliegtuigje inmiddels ook geboekt. ZenuwachtigGroot fan van User Wotte![]()
Kan me niet voorstellen dat hij dat mooi vond, dan liever dat lichtblauwe uitshirt in 11-12. Die vond ik echt heel vetquote:Op maandag 15 mei 2017 23:01 schreef Adames het volgende:
[..]
nou ja vooral dat, hij vond donker niks omdat je elkaar toch minder goed zag. die gele en groene dingen waren wat dat betreft geweldig
Oh.![]()
Daar mag ook best onderzoek naar gedaan worden door de kledingfabrikanten.quote:Op maandag 15 mei 2017 23:01 schreef Adames het volgende:
[..]
nou ja vooral dat, hij vond donker niks omdat je elkaar toch minder goed zag. die gele en groene dingen waren wat dat betreft geweldig
In de sneeuw met een oranje bal of onder extreem-zonnige condities op een lichtere grasmat zou een donker shirt dan wel weer een positief verschil moeten maken, dus misschien moet men het als optioneel reserveshirt achter de hand houden.
Sowieso zijn kleurstudies bij sporten en teamsporten wel functioneel, ik las ergens dat rode shirts een team agressiever / gepassioneerder kan laten spelen. Er zijn dan ook een heleboel Nederlandse clubs met rood en wit geweest die landstitels gepakt hebben. Maar daar zal wel geen relatie tussen bestaan.![]()
Ja waarom denk je dat alle grote clubs in Nederland met rood in hun shirts spelen.quote:Op maandag 15 mei 2017 23:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Daar mag ook best onderzoek naar gedaan worden door de kledingfabrikanten.
In de sneeuw met een oranje bal of onder extreem-zonnige condities op een lichtere grasmat zou een donker shirt dan wel weer een positief verschil moeten maken, dus misschien moet men het als optioneel reserveshirt achter de hand houden.
Sowieso zijn kleurstudies bij sporten en teamsporten wel functioneel, ik las ergens dat rode shirts een team agressiever kan laten spelen.
Oh.![]()
Damn wat een lelijk shirtDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Normaal deden ze dat altijd voor de laatste uitwedstrijd van het seizoenquote:Op maandag 15 mei 2017 23:21 schreef Pinuts het volgende:
Nieuwe uitshirt nu al te koop bij Zalando
Wel raar dat Ajax hem niet eerst officieel presenteert...Maar zal ergens deze week wel een itempje komen met Ajax TV ofzo
Oh.![]()
vorig jaar ging dat niet goedquote:Op maandag 15 mei 2017 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Normaal deden ze dat altijd voor de laatste uitwedstrijd van het seizoenMaar zal ergens deze week wel een itempje komen met Ajax TV ofzo
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2017 20:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mammana is geen neger. Maar ik snap waarom je dat denkt.
Charlie: How's it going in there?
Als Arsenal voor Dolberg komt is die weg.Charlie: How's it going in there?
Btw, Ruiter halen als 2e keeper?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
60 miljoen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:39 schreef inslagenreuring het volgende:
Als Arsenal voor Dolberg komt is die weg.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ben ik niet van overtuigd. Anderzijds kan ik ook niet direct een betere haalbare noemenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Matigquote:Op maandag 15 mei 2017 23:28 schreef Tagliano het volgende:
https://www.zalando.nl/ad(...)d-ad542d19u-k11.html
Die print zit dus ook aan de achterkant weer niet![]()
![]()
Misschien de finale, prima marketing opzich, enorm bereik.quote:Op maandag 15 mei 2017 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Normaal deden ze dat altijd voor de laatste uitwedstrijd van het seizoenMaar zal ergens deze week wel een itempje komen met Ajax TV ofzo
![]()
Dan spelen we in het thuisshirt.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 00:58 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Misschien de finale, prima marketing opzich, enorm bereik.Oh.![]()
Dolberg gaat echt niet weg. Daar ben ik zeker van.
Zelfs Sanchez zie ik gewoon nog wel blijven.
ik denk echt dat het reuze mee gaat vallen met de leegloop.
ik verwacht eigenlijk alleen Klaassen en misschien Ziyech.
en ik hoop Younes en VeltmanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik hoop op adequate vervangers. We kunnen niet weer jaar aanmodderen met matige back ups op vleugelposities. Voor het middenveld hebben we al ruime keuze.![]()
Dat shirt is best te pruimen eigenlijk. We hebben slechter gehad de laatste jaren.
Vandaag dday trouwens. Hopen dat er na vandaag nog wat kaarten overblijven.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
is er ook al een thuisshirt bekend?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Even terugkomend op de wedstrijd tegen Willem 2. Ik was onder de indruk van Frenkie de Jong.
Wat een goede voetballer is dat, heel allround en volwassen al.
Invalbeurt van Nouri was ook geweldig, beetje jammer dat hij wat klein is, maar zijn passes waren echt fantastisch, goed spelinzicht.![]()
Nog niet officieel. Vorige week wel wat langs gekomen met grijze strepen.quote:Uitvinder van de biersmiley.![]()
niet doenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 09:07 schreef Brammess het volgende:
Wat zouden we er van vinden als Klaassen wordt vervangen door Sneijder?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sneijder op 6 misschien. Alhoewel ik De Jong of VD Beek daar liever zie doorbreken.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 09:07 schreef Brammess het volgende:
Wat zouden we er van vinden als Klaassen wordt vervangen door Sneijder?Uitvinder van de biersmiley.![]()
Ik kijk geen turks voetbal, hoe goed is sneijder nog?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 09:07 schreef Brammess het volgende:
Wat zouden we er van vinden als Klaassen wordt vervangen door Sneijder?-nee-![]()
Niet goed.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 09:12 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik kijk geen turks voetbal, hoe goed is sneijder nog?![]()
![]()
Omdat het zo mooi is.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
zou er een dvd komen met uitgebreide samenvattingen, hoogtepunten, interviews enzo?
ook als de finale niet gewonnen wordt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
die zijn we kwijt denk ikquote:Younes speelt zich in de kijker: 'Type als Arjen Robben en Franck Ribéry'
Amin Younes doet er verstandig aan om voorlopig nog geen zomervakantie te boeken. De 23-jarige vleugelaanvaller van Ajax lijkt een serieuze kandidaat om vanaf half juni met Duitsland deel te nemen aan de Confederations Cup in Rusland.
Bondscoach Joachim Löw laat in de zomer diverse vedettes thuis en dus krijgt een aantal nieuwe spelers de kans om zich te bewijzen. Horst Hrubesch, technisch directeur bij de Duitse voetbalbond, vertelt aan WR dat hij erg enthousiast is over Younes. De Ajacied maakt dit seizoen indruk in de Europa League.
"Ik ken Younes al jaren, hij heeft in meerdere jeugdteams van Duitsland gespeeld. Het is een speler die wedstrijden kan beslissen", aldus Hrubesch. "Qua stijl lijkt hij op Arjen Robben en Franck Ribery. Ik denk dat het een speler is die we goed kunnen gebruiken. Dat heb ik ook tegen Löw gezegd."
De Confederations Cup, een opwarmertje voor het WK van volgend jaar, wordt tussen 17 juni en 2 juli afgewerkt. Naast gastheer Rusland en wereldkampioen Duitsland zijn ook Nieuw-Zeeland, Portugal, Mexico, Kameroen, Chili en Australië van de partij.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sodemieter op met Sneijder, is te duur en kan niks meer. Gewoon lekker jeugd laten doorstromen.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 09:07 schreef Brammess het volgende:
Wat zouden we er van vinden als Klaassen wordt vervangen door Sneijder?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Je kan veel in zijn voordeel zeggen maar dit...quote:"Ik ken Younes al jaren, hij heeft in meerdere jeugdteams van Duitsland gespeeld. Het is een speler die wedstrijden kan beslissen"![]()
![]()
Duitsland schijnt een of ander C-elftalletje te sturen. Mooi voor Younes als hij mag meedoen, maar ik denk voor Ajax geen punt van zorg op dit momentquote:. Blijft een speler waarbij ik nu niet het gevoel heb dat een of andere club denkt goh daar moeten we nu echt 20 miljoen voor neerleggen.
![]()
Mag je er wel voor vragen jaquote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
De Jong, Van de Beek, Ziyech, Nouri, Schöne, Eiting
Kun je best een leuk middenveld van maken. Maar we gaan Klaassen hoe dan ook missen.![]()
Denk het wel.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 09:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eens zien of het vandaag uitverkooptGourmetten of steengrillen?![]()
Denk het ook helaas. Gaat volgens mij aardig rap nu.quote:'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Denk het nietquote:Op dinsdag 16 mei 2017 09:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
Eens zien of het vandaag uitverkooptGroot fan van User Wotte![]()
Als het systeem zo bezig blijft als nu denk ik het ook niet. Iedereen boos op Twitter.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Bizar, alle 10.000 kaarten binnen een dag verkocht. En dat voor een bestemming waar je 100 euro voor een biertje betaalt.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Lijkt me niet meer dan normaal toch.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:26 schreef Silenus het volgende:
Bizar, alle 10.000 kaarten binnen een dag verkocht. En dat voor een bestemming waar je 100 euro voor een biertje betaalt.![]()
Je hebt zo'n 3000 fanatieke supporters, dan heb je nog 35k seizoenkaarthouders... Die zijn niet zo fanatiek maar hebben wel genoeg geld om een tripje Stockholm te betalen. Dus dan komt de sloot aan redelijk fanatieke SVA-leden niet aan bod.![]()
Die hebben dus allemaal nooit een kaartje voor een Europese wedstrijd gekochtquote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Simpele mensen op twitterkomen er na jaren achter dat hun login etc niet werkt
![]()
![]()
Indd. Zag laatst iemand hier zeggen dat met 10k aan kaarten iedereen die erbij moet zijn er ook wel bij is, maar vrees echt dat er veel mensen die een SCC hebben en nooit komen nu wel ineens een kaart hebben.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die hebben dus allemaal nooit een kaartje voor een Europese wedstrijd gekocht'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Sterker nog, iemand die een SVA cc heeft en daar aan het begin van het seizoen een uitkaart op aan heeft gevraagd, had de eerste kans op kaarten. Zuur voor de jongens die niet kunnen nu.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Indd. Zag laatst iemand hier zeggen dat met 10k aan kaarten iedereen die erbij moet zijn er ook wel bij is, maar vrees echt dat er veel mensen die een SCC hebben en nooit komen nu wel ineens een kaart hebben.![]()
hoop dat ze de voorranguitkaarthouders lekker de vakken vooraan geven. Iemand tweette ook of hij nu 2 plekken naast elkaar kreegquote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Indd. Zag laatst iemand hier zeggen dat met 10k aan kaarten iedereen die erbij moet zijn er ook wel bij is, maar vrees echt dat er veel mensen die een SCC hebben en nooit komen nu wel ineens een kaart hebben.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
hoop dat ze de voorranguitkaarthouders lekker de vakken vooraan geven. Iemand tweette ook of hij nu 2 plekken naast elkaar kreeg![]()
![]()
Is wel lachen om @ajaxfancare op te zoeken nu op twitter, echt, die krijgen vragen jonge...quote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
hoop dat ze de voorranguitkaarthouders lekker de vakken vooraan geven. Iemand tweette ook of hij nu 2 plekken naast elkaar kreeg![]()
Is het gelukt?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Is wel lachen om @ajaxfancare op te zoeken nu op twitter, echt, die krijgen vragen jonge...![]()
Ik geloof dat ik op z'n minst even moet wennen aan dat nieuwe uitshirt.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Vraag ik mij ook af. Denk niet dat er veel te doen is eigenlijk .quote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:40 schreef dimmak het volgende:
Zijn er hier mensen die nu zonder kaart naar Stockholm gaan?![]()
zag op twitter wel mensen die gingen, ik ga dan liever naar museumpleinquote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af. Denk niet dat er veel te doen is eigenlijk .![]()
ik ben dan in Manchesterquote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zag op twitter wel mensen die gingen, ik ga dan liever naar museumplein![]()
voor werk, puur toeval.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Museum is ook verschrikkelijk. Zou dan liever de kroeg in gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zag op twitter wel mensen die gingen, ik ga dan liever naar museumpleinGroot fan van User Wotte![]()
Ken er ook een aantal die het gaan doen. Zelf ook even over zitten twijfelen, maar blijf lekker in NL. Heb nog een waterkansje op een kaart, maar ga er vanuit dat het in NL blijven wordtquote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af. Denk niet dat er veel te doen is eigenlijk ..
In Southern Sun
Hier.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:40 schreef dimmak het volgende:
Zijn er hier mensen die nu zonder kaart naar Stockholm gaan?
Dikke 9persoonsbus gehuurd met huge laadruimte. Hoop bier+wodka mee en verder zien we wel.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Zou ik niet zo snel doen, Amsterdam wordt ook een fantastische happening en je bespaart zo'n duizend euro (?)quote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:40 schreef dimmak het volgende:
Zijn er hier mensen die nu zonder kaart naar Stockholm gaan?
Twijfel wel tussen Museumplein en kroeg inderdaad. Kroeg is veel leuker, maar dan moet je wel accepteren dat je het soms wat minder ziet.![]()
Voor mij ook het laatste. Vriend van mij woont in de stad, dus hij zoekt wel iets moois uit. Plus ideaal qua slaapplaats (woon met auto uur van Adam, OV dik anderhalf).quote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou ik niet zo snel doen, Amsterdam wordt ook een fantastische happening en je bespaart zo'n duizend euro (?)
Twijfel wel tussen Museumplein en kroeg inderdaad. Kroeg is veel leuker, maar dan moet je wel accepteren dat je het soms wat minder ziet.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Gewoon vroeg aan de bar zitten.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou ik niet zo snel doen, Amsterdam wordt ook een fantastische happening en je bespaart zo'n duizend euro (?)
Twijfel wel tussen Museumplein en kroeg inderdaad. Kroeg is veel leuker, maar dan moet je wel accepteren dat je het soms wat minder ziet.Groot fan van User Wotte![]()
Nah, 1000 euro is ook wel behoorlijk overdreven.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Twijfel wel tussen Museumplein en kroeg inderdaad. Kroeg is veel leuker, maar dan moet je wel accepteren dat je het soms wat minder ziet.
Denk dat je met 200 euro wel heen en terug komt.
Qua roadtrip lijkt 'ie me in ieder geval dusdanig tof om nu weer met twijfelen te beginnen.
In Southern Sun
Hier heb ik 400 betaalt voor vliegtuig en autohuur. Vlieg via Skopje.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nah, 1000 euro is ook wel behoorlijk overdreven.
Qua roadtrip lijkt 'ie me in ieder geval dusdanig tof om nu weer met twijfelen te beginnen.
![]()
De Scandinavische luchtvaartmaatschappijen zullen wel blij zijn met alle nederlanders die die hoek op gaanquote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hier heb ik 400 betaalt voor vliegtuig en autohuur. Vlieg via Skopje.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Omdat je daar met flip die Ajax alleen via teletekst ziet staatquote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waarom verkiest iedereen een kroeg boven Museumplein?Groot fan van User Wotte![]()
daarom fokmeet op t museumpleinquote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat je daar met flip die Ajax alleen via teletekst ziet staat![]()
Heb 170 betaald lolquote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hier heb ik 400 betaalt voor vliegtuig en autohuur. Vlieg via Skopje.Groot fan van User Wotte![]()
Jij hebt natuurlijk gewoon een kaartje, ben benieuwd naar de sfeer en of ajax fans het best te horen zijnquote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik op twee plekken tegelijk kon zijn wou ik best![]()
Er zijn gewoon nog kaarten nu, volgens @ajaxlife'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ajax fancare zero uur geleden al dat alle kaarten in winkelwagen zitten. Kan zijn dat enkele stuks weer vrijkomenquote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Er zijn gewoon nog kaarten nu, volgens @ajaxlifeCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Mooi uittenue hebben bij Ajax weten te creëren. Helemaal in vergelijking met die soms spuuglelijke uitshirts van de afgelopen seizoenen.
![]()
1600 euro voor twee kaarten
lange zijde rij 7
is nog niet uitverkocht hoorFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
200 euro lijkt me dan weer een grove onderschatting voor reis + verblijfquote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nah, 1000 euro is ook wel behoorlijk overdreven.
. En het alcohol is er ook erg duur natuurlijk, denk dat je op de avond zelf zo 100 euro uitgeeft - tenzij je al strontlazerus het café binnen komt.
![]()
Gewoon slapen in de auto johquote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
200 euro lijkt me dan weer een grove onderschatting voor reis + verblijf. En het alcohol is er ook erg duur natuurlijk, denk dat je op de avond zelf zo 100 euro uitgeeft - tenzij je al strontlazerus het café binnen komt.
.
In Southern Sun
En uitverkochtCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zo gaat het altijd toch, sommige winkelwagentjes worden niet geleegd en dan komen er weer wat kaarten vrij. Nu zullen er ook nog kaarten vrij komen van mensen die hun id kaart niet of foutief opsturen.![]()
Verkocht is verkocht dan tochquote:Op dinsdag 16 mei 2017 11:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo gaat het altijd toch, sommige winkelwagentjes worden niet geleegd en dan komen er weer wat kaarten vrij. Nu zullen er ook nog kaarten vrij komen van mensen die hun id kaart niet of foutief opsturen.Groot fan van User Wotte![]()
Yup, die komen niet meer terug volgens mij.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dus toch aardig populair blijkbaartwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 12:07:48Ajaxshop.nl is momenteel lastig bereikbaar ivm grote vraag naar nieuwe uittenue. Excuses voor het ongemak. reageer retweet
waarom moet je die nu al kopen dan? heb je toch nog de hele zomer voor?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:18 schreef Tagliano het volgende:
Dus toch aardig populair blijkbaartwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 16-05-2017 om 12:07:48Ajaxshop.nl is momenteel lastig bereikbaar ivm grote vraag naar nieuwe uittenue. Excuses voor het ongemak. reageer retweet
toch leuk met al die nieuwe sterren.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waarom moet je die nu al kopen dan? heb je toch nog de hele zomer voor?![]()
Mee naar Stockholm die handelquote:Op dinsdag 16 mei 2017 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waarom moet je die nu al kopen dan? heb je toch nog de hele zomer voor?
Nee ik zou het ook niet weten
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: