SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
ik ben dan in Manchesterquote:Op maandag 15 mei 2017 11:53 schreef Leonos het volgende:
Finale ticket in de pocket. Nu nog een vliegticket
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Lekker hoorquote:Op maandag 15 mei 2017 11:53 schreef Leonos het volgende:
Finale ticket in de pocket. Nu nog een vliegticketI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Neem je een charter?quote:Op maandag 15 mei 2017 11:53 schreef Leonos het volgende:
Finale ticket in de pocket. Nu nog een vliegticketGourmetten of steengrillen?![]()
ook niet aardig, ik zwaai nog heel lief naar je.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 15 mei 2017 11:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ook niet aardig, ik zwaai nog heel lief naar je.![]()
![]()
Voor 166 kun je nog op en neer van di-vrij naar Oslo vanuit Amsterdam, vanaf Oslo kun je met de trein of huurauto. Is misschien nog wel een optie als je dus idd niet voor 600 euro even op en neer wil vliegen of compleet naar de tyfus aankomen na een autorit van 22 uur.quote:Op maandag 15 mei 2017 11:55 schreef Leonos het volgende:
[..]
Denk dat er weinig anders opzit. Of rijdenGourmetten of steengrillen?![]()
Daar zitten we dan, 9 lange dagen wachten. Gaan jullie allemaal op het museumplein kijken of toch een kroeg in te duiken? Denk persoonlijk toch dat ik liever in de kroeg kijk eigenlijk.![]()
Ja ik kan eigenlijk ook niet wachten. Ik denk alleen nog maar aan die finale.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Museumplein is het plan. De uitzinnigheid van zo'n plein als je scoort of wint, heerlijkquote:Op maandag 15 mei 2017 12:17 schreef Simmertje het volgende:
Daar zitten we dan, 9 lange dagen wachten. Gaan jullie allemaal op het museumplein kijken of toch een kroeg in te duiken? Denk persoonlijk toch dat ik liever in de kroeg kijk eigenlijk.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
museumplein zeker nietquote:Op maandag 15 mei 2017 12:17 schreef Simmertje het volgende:
Daar zitten we dan, 9 lange dagen wachten. Gaan jullie allemaal op het museumplein kijken of toch een kroeg in te duiken? Denk persoonlijk toch dat ik liever in de kroeg kijk eigenlijk.![]()
Ik ga lekker in m'n stamkroegje kijken, in De Pijp. Om de hoek van het Museumplein en hopelijk een geweldig Amsterdams feest![]()
![]()
Sowiesoquote:Op maandag 15 mei 2017 12:27 schreef Leonos het volgende:
Museumplein zal wel een bak vol succes mongolen gaan worden.![]()
Als je niet de wijsneus zou uithangen maar gewoon even begrijpend zou lezen, zoals je dat waarschijnlijk ooit geleerd is, zou je dus zien dat ik juist de 'feestvierende fans' NIET bedoelde.quote:Op maandag 15 mei 2017 11:39 schreef Tagliano het volgende:
Je druk maken om fans die een feestje vieren
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2017 12:32:49 ]![]()
Mag jij mij aanwijzen waar ik specifiek op jou doeldequote:Op maandag 15 mei 2017 12:32 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Als je niet de wijsneus zou uithangen maar gewoon even begrijpend zou lezen, zoals je dat waarschijnlijk ooit geleerd is, zou je dus zien dat ik juist de 'feestvierende fans' NIET bedoelde.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je reageerde onder mijn post, die over hetzelfde ging waar jij tegen ageerde, dus dat was nogal een educated guess zeg maar.quote:Op maandag 15 mei 2017 12:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mag jij mij aanwijzen waar ik specifiek op jou doelde![]()
Cyanide (echt een toffe naam btw!) is nog een beetje van slag omdat Mattie en Wietze uit elkaar zijn.![]()
Waar ga jij de finale kijken, GGMM?quote:Op maandag 15 mei 2017 12:34 schreef GGMM het volgende:
Cyanide (echt een toffe naam btw!) is nog een beetje van slag omdat Mattie en Wietze uit elkaar zijn.![]()
![]()
Ah, okequote:Op maandag 15 mei 2017 12:33 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Je reageerde onder mijn post, die over hetzelfde ging waar jij tegen ageerde, dus dat was nogal een educated guess zeg maar.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bij dezelfde vrienden als waar ik overige wedstrijden van de EL heb gekeken.quote:
Die tactiek werkt érg goed vooralsnog.![]()
![]()
Wat een onzin. Dit Ajax is alleen echt kansloos tegen Real, Barca en Bayern denk ik. Zeker clubs als Spartak en Benfica zijn gewoon te pakken, zo bijzonder is dat toch niet. Een club waar Quincy Promes de sterspeler is.quote:Op maandag 15 mei 2017 08:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tegen Spartak en Benfica heb je ook weinig kans.Oh.![]()
mee eens, al is het rijtje van clubs waar je kansloos tegen bent over 2 wedstrijden wel wat groter, maar daar horen Benfica en Spartak niet bijquote:Op maandag 15 mei 2017 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dit Ajax is alleen echt kansloos tegen Real, Barca en Bayern denk ik. Zeker clubs als Spartak en Benfica zijn gewoon te pakken, zo bijzonder is dat toch niet. Een club waar Quincy Promes de sterspeler is.![]()
Alleen op de zolderkamer dus?quote:Op maandag 15 mei 2017 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij dezelfde vrienden als waar ik overige wedstrijden van de EL heb gekeken.
Die tactiek werkt érg goed vooralsnog.![]()
Ja maar dit ging over een poulefase en dan moet je zeker thuis wel voldoende punten kunnen pakken. Uit is wat lastiger zoals we gemerkt hebben in de EL dit seizoenquote:Op maandag 15 mei 2017 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens, al is het rijtje van clubs waar je kansloos tegen bent over 2 wedstrijden wel wat groter, maar daar horen Benfica en Spartak niet bij
Oh.![]()
zou het echt zoveel aan uit en thuis liggen, als wel aan dat de tegenstander zich voor kan bereiden de tweede wedstrijd en Ajax gewoon een verrassingselement heeft in de eerste wedstrijd?quote:Op maandag 15 mei 2017 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dit ging over een poulefase en dan moet je zeker thuis wel voldoende punten kunnen pakken. Uit is wat lastiger zoals we gemerkt hebben in de EL dit seizoenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ook tegen Kopenhagen verloren we en uit bij Legia maar 0-0. Dus uit heeft Ajax het wat lastiger om de tegenstander zijn wil op te leggen, wat wel logisch is.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zou het echt zoveel aan uit en thuis liggen, als wel aan dat de tegenstander zich voor kan bereiden de tweede wedstrijd en Ajax gewoon een verrassingselement heeft in de eerste wedstrijd?Oh.![]()
is wel waar, maar ik had tegen Schalke en Lyon meer het gevoel dat Ajax de eerste wedstrijd gewoon erg verraste en dat de tweede wedstrijd dat effect weg was.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook tegen Kopenhagen verloren we en uit bij Legia maar 0-0. Dus uit heeft Ajax het wat lastiger om de tegenstander zijn wil op te leggen, wat wel logisch is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nu speelde Ajax tegen Lyon uit de eerste veertig minuten wel al gewoon goed, dus daar zat wel verbetering in. Jammer dat ze het dan zo knullig weggavenquote:Op maandag 15 mei 2017 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is wel waar, maar ik had tegen Schalke en Lyon meer het gevoel dat Ajax de eerste wedstrijd gewoon erg verraste en dat de tweede wedstrijd dat effect weg was.![]()
En ik denk niet dat het perse veel met verrassing te maken heeft hoor, maar dat het gewoon heel lastig voetballen is tegen Ajax als ze er bovenop zitten.Oh.![]()
Als die penalty( ik blijf erbij onterecht) niet gevallen was denk ik dat de 2-0 gewoon gevallen was en er niks aan de hand was.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu speelde Ajax tegen Lyon uit de eerste veertig minuten wel al gewoon goed, dus daar zat wel verbetering in. Jammer dat ze het dan zo knullig weggaven![]()
En ik denk niet dat het perse veel met verrassing te maken heeft hoor, maar dat het gewoon heel lastig voetballen is tegen Ajax als ze er bovenop zitten.
scheids heeft een enorm aandeel gehad in de wedstrijd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het enige voordeel is dat het misschien wat onderschatting bij United veroorzaaktquote:Op maandag 15 mei 2017 13:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als die penalty( ik blijf erbij onterecht) niet gevallen was denk ik dat de 2-0 gewoon gevallen was en er niks aan de hand was.
scheids heeft een enorm aandeel gehad in de wedstrijd.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
het blijft een onhandige actie van de Ligtquote:Op maandag 15 mei 2017 13:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als die penalty( ik blijf erbij onterecht) niet gevallen was denk ik dat de 2-0 gewoon gevallen was en er niks aan de hand was.
scheids heeft een enorm aandeel gehad in de wedstrijd.![]()
Zeker, maar zoals De Ligt al zei kon die scheids hem wel geven. En als we met 1-1 de rust in waren gegaan had het ook wel een stuk minder spannend geweest, en dat is dan afhankelijk van Viergever die de bal verkeerd op zijn schoen krijgt waardoor hij niet weggewerkt wordt.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
scheids heeft een enorm aandeel gehad in de wedstrijd.Oh.![]()
Mourinho zal de boel echt niet onderschatten.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat het misschien wat onderschatting bij United veroorzaaktOh.![]()
Individuele fouten bij Ajax gevolgd door extra druk van de tegenstander.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is wel waar, maar ik had tegen Schalke en Lyon meer het gevoel dat Ajax de eerste wedstrijd gewoon erg verraste en dat de tweede wedstrijd dat effect weg was.
Dat is wat het in de uitwedstrijden is geweest.
En dat eerste is gebrek aan ervaring verwacht ik dus zal steeds minder worden.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Je moet toch ergens op hopen johquote:Op maandag 15 mei 2017 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mourinho zal de boel echt niet onderschatten.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
zo'n finale is echt wel gewoon 50/50FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heb je die pot tegen Spurs gezien?quote:Op maandag 15 mei 2017 13:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat het misschien wat onderschatting bij United veroorzaaktWat was United slecht zeg.
Beatus vir qui suffert tentationem.
speel je zoals Schalke of Lyon thuis dan zie ik het heel positief in.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat was echt een werkelijk drama jaquote:Op maandag 15 mei 2017 13:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je die pot tegen Spurs gezien?Wat was United slecht zeg.
Tijd voor wat cliché's: zo'n finale is toch een wedstrijd op zich, bal is rond, 11 tegen 11 enzovoortsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
als je zo speelt en je benut ook nog eens de kansenquote:Op maandag 15 mei 2017 13:37 schreef mokkiemok het volgende:
speel je zoals Schalke of Lyon thuis dan zie ik het heel positief in.![]()
inb4 Traoré die een bal voor leeg doel bij een 0-0 stand het stadion uitjaagt.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je zo speelt en je benut ook nog eens de kansenOh.![]()
Neuh, dat is ook een drama. Het is niet dat ik denk dat Ajax kansloos is ofzo. Misschien is het de spanning, weet ik hetquote:Op maandag 15 mei 2017 13:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof er voetballend geen kansen liggen. Jij doet alsof United goed is.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajax lijkt me zelfs favoriet als die hun A game halen.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh, dat is ook een drama. Het is niet dat ik denk dat Ajax kansloos is ofzo. Misschien is het de spanning, weet ik het![]()
ja dat is toch wel jammer, alleen bij Dolberg weet je bijna dat het een goal is, ik las ergens dat er geen ploeg is die zoveel kansen heeft gecreëerd als Ajax in de EL, maar om die om zeep te helpen heb je Younes en Traorequote:Op maandag 15 mei 2017 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
inb4 Traoré die een bal voor leeg doel bij een 0-0 stand het stadion uitjaagt.![]()
Dat is wel een grote alsquote:Op maandag 15 mei 2017 13:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax lijkt me zelfs favoriet als die hun A game halen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als Ajax speelt zoals tegen Schalke of OL uit 1e helft zitten we wel met een ander probleem: de counter.
Rashford en martial sprinten al onze verdedigers eruit. Met gemak. Vooral veltman.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Als Ajax zo speelt als de 1st helft tegen Schalke worden we weg-gecounterd.Beatus vir qui suffert tentationem.
Nu zullen die ook wel wat creëeren zelfquote:Op maandag 15 mei 2017 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat is toch wel jammer, alleen bij Dolberg weet je bijna dat het een goal is, ik las ergens dat er geen ploeg is die zoveel kansen heeft gecreëerd als Ajax in de EL, maar om die om zeep te helpen heb je Younes en Traore
Oh.![]()
Die laten het niet op wekelijkse basis zien, vooral Martial stelt wekelijks teleur. Je presenteert het alsof ze een nieuwe uitvoering van The Incredible Hulk zijn. Dat hoorde ik ook dagelijks over Lyon; m-m-maar Fekir, Lacazette.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:43 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax speelt zoals tegen Schalke of OL uit 1e helft zitten we wel met een ander probleem: de counter.
Rashford en martial sprinten al onze verdedigers eruit. Met gemak. Vooral veltman.![]()
Lacazette is wel gewoon potentiële wereldtop hoor, daar kunnen we het wel voer eens zijn.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die laten het niet op wekelijkse basis zien, vooral Martial stelt wekelijks teleur. Je presenteert het alsof ze een nieuwe uitvoering van The Incredible Hulk zijn. Dat hoorde ik ook dagelijks over Lyon; m-m-maar Fekir, Lacazette.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is altijd zo met voetbal. Dat United kut wordt weet je van tevoren. Ajax is te wisselvslligquote:![]()
Ajax doet het de afgelopen jaren prima tegen Engelse clubs. En ManU heeft uiteraard op diverse posities méér kwaliteit, maar ik sluit een stuntje niet uit hoor. Stukje onderschatting van hun kant wellicht, plus zijn daar genoeg spelers die de EL maar zo-zo vinden... En het is en blijft een finale. Het kan gek lopen, als je er vroeg eentje scoort en de boel dicht weet te houden kan je zomaar 'mazzel' hebben.![]()
Dat doet me allemaal niet zoveel.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Lacazette is wel gewoon potentiële wereldtop hoor, daar kunnen we het wel voer eens zijn.![]()
Die Lacazette hebben we dan ook echt onze klauwen driedubbel aan vol gehad. Fekir bij vlagen ook extreem gevaarlijk.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die laten het niet op wekelijkse basis zien, vooral Martial stelt wekelijks teleur. Je presenteert het alsof ze een nieuwe uitvoering van The Incredible Hulk zijn. Dat hoorde ik ook dagelijks over Lyon; m-m-maar Fekir, Lacazette.![]()
Eigenlijk is dat voorbeschouwen maar vermoeiend.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met voetbal. Dat United kut wordt weet je van tevoren. Ajax is te wisselvslligOh.![]()
Nou ja, 4e in één van de sterkste competities in de wereld is niet slecht.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof er voetballend geen kansen liggen. Jij doet alsof United goed is.![]()
Ze staan zesde en alles vanaf plek 3 in Engeland is extreem wisselvallig.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nou ja, 4e in één van de sterkste competities in de wereld is niet slecht.![]()
dat laatste heeft toch vooral met spanning te maken, vandaar ook het grote verschil tussen thuis en uitquote:Op maandag 15 mei 2017 13:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is altijd zo met voetbal. Dat United kut wordt weet je van tevoren. Ajax is te wisselvsllig![]()
tja en dat nog 9 dagenquote:Op maandag 15 mei 2017 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat voorbeschouwen maar vermoeiend.![]()
Omdat veel engelse teams ook niet zo aanvallend spelen met het hele team. Met ruimte in de rug hoeven rashford en martial alleen maar te rennen. Dat kunnen ze welquote:Op maandag 15 mei 2017 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die laten het niet op wekelijkse basis zien, vooral Martial stelt wekelijks teleur. Je presenteert het alsof ze een nieuwe uitvoering van The Incredible Hulk zijn. Dat hoorde ik ook dagelijks over Lyon; m-m-maar Fekir, Lacazette..
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Dat hoeft niet alleen met spanning te maken te hebben. Ook gewoon met hoe de tegenstander het neerzet. Die zitten na de eerste wedstrijd ook niet met een kopje koffie en appeltaart in hun achtertuin te niksen.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat laatste heeft toch vooral met spanning te maken, vandaar ook het grote verschil tussen thuis en uit![]()
Toevallig speelde United twee/drie weken terug tegen een hoog pressende tegenstander en alleen Rashford verscheen denk ik één of was het twee keer gevaarlijk voor het doel. En nee, City stelt dit seizoen zeker defensief niet veel voor.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Omdat veel engelse teams ook niet zo aanvallend spelen met het hele team. Met ruimte in de rug hoeven rashford en martial alleen maar te rennen. Dat kunnen ze wel.
![]()
Laat het maar beginnenquote:Op maandag 15 mei 2017 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat voorbeschouwen maar vermoeiend.
Nog 8 dagen man manMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
OK maar de wijze hoe je daarop reageert dan weer welquote:Op maandag 15 mei 2017 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet alleen met spanning te maken te hebben. Ook gewoon met hoe de tegenstander het neerzet. Die zitten na de eerste wedstrijd ook niet met een kopje koffie en appeltaart in hun achtertuin te niksen.![]()
Liever vandaag dan morgen, weet je waar je aan toe bent.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laat het maar beginnen
Nog 8 dagen man manOh.![]()
Is meer iets wat spelers op dat moment zelf moeten oplossen, zo niet dan pas in de rust. Tijdens de wedstrijd is het al ongelofelijk lastig om je spelers te bereiken in zo'n ambiance.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar de wijze hoe je daarop reageert dan weer wel![]()
Het is voor het eerst sinds jaren dat ik er echt van baal dat ik voorlopig geen Ajax meer zie jaquote:Op maandag 15 mei 2017 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
En na die wedstrijd paar maanden geen AjaxMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
dat bedoel ik dus, terwijl ze het echt wel weten en kunnen maar niet met de juiste oplossingen komenquote:Op maandag 15 mei 2017 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is meer iets wat spelers op dat moment zelf moeten oplossen, zo niet dan pas in de rust. Tijdens de wedstrijd is het al ongelofelijk lastig om je spelers te bereiken in zo'n ambiance.![]()
Wordt gewoon 3-1. We hebben geluk dat het over 1 leg is, kunnen we het ook niet weggeven.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Vorig seizoen kon het voor mij ook niet snel genoeg beginnen, omdat ik benieuwd was naar wat Bosz ervan ging brouwenquote:Op maandag 15 mei 2017 13:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is voor het eerst sinds jaren dat ik er echt van baal dat ik voorlopig geen Ajax meer zie ja
Oh.![]()
Misschien flikt Manchester een Manchestertje met twee corners in de laatste minuut.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Wordt gewoon 3-1. We hebben geluk dat het over 1 leg is, kunnen we het ook niet weggeven.Oh.![]()
Ligt er maar net aan wat de situatie precies is. Meestal is het iets rond de positie van Schøne.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus, terwijl ze het echt wel weten en kunnen maar niet met de juiste oplossingen komentwitter:MartinRafelt twitterde op dinsdag 09-05-2017 om 18:07:26"One side played 5-3-2 while the other side thought we'd play 4-1-4-1 because they didn't hear me on the far side." Tuchel on LFC-BVB." reageer retweet
![]()
Zeer benieuwd naar welke selectie er straks staatquote:Op maandag 15 mei 2017 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig seizoen kon het voor mij ook niet snel genoeg beginnen, omdat ik benieuwd was naar wat Bosz ervan ging brouwenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik vind het wel lekker hoor, een week voorbeschouwen. Dit is toch genieten, ik zit nu al leuke restaurantjes voor Stockholm uit te zoeken.
Alles moet perfect zijn daar.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Als er maar niet meer gehuurd wordt.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeer benieuwd naar welke selectie er straks staatOh.![]()
Dat ligt er ook maar net aan welke mogelijkheden je krijgt en wat er verder beschikbaar is. Op zich ben ik daar niet tegenquote:Op maandag 15 mei 2017 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er maar niet meer gehuurd wordt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kloptquote:Op maandag 15 mei 2017 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat voorbeschouwen maar vermoeiend.![]()
Ik heb liever niet dat opleiden voor andere clubs, en Ajax heeft voldoende geld om spelers te kopen voor hun zwakke plekken.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar net aan welke mogelijkheden je krijgt en wat er verder beschikbaar is. Op zich ben ik daar niet tegenOh.![]()
Jij doet alsof ManU niets kan.quote:Op maandag 15 mei 2017 13:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof er voetballend geen kansen liggen. Jij doet alsof United goed is.Dat wordt gewoon een lastige pot hoor.
![]()
Een lastige pot zeker. Denk 50/50 op voorhand.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jij doet alsof ManU niets kan.Dat wordt gewoon een lastige pot hoor.
![]()
Nummer 6 van de PL, onderuit tegen swanseas en boros van deze wereld. Poep je al in je broekje?quote:Op maandag 15 mei 2017 14:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jij doet alsof ManU niets kan.Dat wordt gewoon een lastige pot hoor.
Statisch en stug teampje. Maar de ervaring leert mij dat het meer dynamische team vaak wint.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ajax heeft voldoende talent rondlopen.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat opleiden voor andere clubs, en Ajax heeft voldoende geld om spelers te kopen voor hun zwakke plekken.
De A1 heeft het niet slecht gedaan in de youth league.Beatus vir qui suffert tentationem.
Ik ben het ook helemaal met je eens en hoop dat ook, maar het is gewoon 1 wedstrijd. Man United heeft meer dan voldoende spelers die zo'n wedstrijd zo kunnen bepalen als ze een lekkere dag hebben.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nummer 6 van de PL, onderuit tegen swanseas en boros van deze wereld. Poep je al in je broekje?
Statisch en stug teampje. Maar de ervaring leert mij dat het meer dynamische team vaak wint.
Wij hebben thuis verloren van Willem2, en nog wel een paar wedstrijden.![]()
Come on, Ajax ging onderuit bij Willem II en bijna bij Excelsior en Roda.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nummer 6 van de PL, onderuit tegen swanseas en boros van deze wereld. Poep je al in je broekje?
Statisch en stug teampje. Maar de ervaring leert mij dat het meer dynamische team vaak wint.![]()
Achterin is er maar bar weinig talent. En voorin is het ook niet dik gezaaidquote:Op maandag 15 mei 2017 14:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Ajax heeft voldoende talent rondlopen.
De A1 heeft het niet slecht gedaan in de youth league.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Snap wat je zegt hoor. Heb gewoon goede hoop, schat Lyon hoger in dan United.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik ben het ook helemaal met je eens en hoop dat ook, maar het is gewoon 1 wedstrijd. Man United heeft meer dan voldoende spelers die zo'n wedstrijd zo kunnen bepalen als ze een lekkere dag hebben.
Wij hebben thuis verloren van Willem2, en nog wel een paar wedstrijden.Charlie: How's it going in there?
Precies. Het lijkt me belangrijk voor Ajax om de boel niet te gaan onderschatten, al zal dat natuurlijk ook vooral onder de fans her en der het geval zijn.quote:Op maandag 15 mei 2017 14:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Man United heeft meer dan voldoende spelers die zo'n wedstrijd zo kunnen bepalen als ze een lekkere dag hebben. Wij hebben thuis verloren van Willem2, en nog wel een paar wedstrijden.
Dit is een finale, en laten we nu niet direct weer de typische Nederlandse fout maken om frivool en creatief spel gelijk te stellen aan succes, immers is het daar al zo vaak verkeerd gegaan in het verleden.
Heeft Ajax de kwaliteiten om Man Utd te verslaan? Zeker!Maar Ajax is ook enorm kwetsbaar gebleken, zowel doordat het zelf niet effectief genoeg is en tevens als het een doelpunt tegen krijgt, lijkt het met momenten even helemaal van slag. Schalke en Lyon uit waren hier goede voorbeelden van, Ajax speelt natuurlijk deze wedstrijd ook niet voor de eigen aanhang in de eigen Arena. Dat was toch de plek waar men dit jaar met momenten boven zichzelf uit leek te kunnen stijgen.
Ik denk dat Ajax inderdaad veel dynamischer is, maar dat zal Mourinho juist prima vinden. Die zal inspelen op het spel van Ajax en het fysiek willen bestrijden, her en der wellicht een vuurtje opstoken. En in tegenstelling tot Ajax boeit het die man totaal niet hoe hij wint, al moet hij zijn spelers twee onervaren Ajacieden rood aansmeren om vervolgens met een belachelijke schwalbe een strafschop te versieren die United de winst geeft, dat soort scenario's vind hij prima. En daar ligt dan ook het gevaar denk ik. Ajax moet het hoofd erbij houden, zich niet laten provoceren en ook niet verliezen in de drang naar voren. Zo'n countertje met Rashford wil je ook niet teveel tegenaan lopen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2017 14:35:10 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: