Weet ik, maar ik hou ervan dingen zuiver te doen.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat hoeft dus helemaal niet, je kan gewoon loten aanvragen.
Maar je moet het wel voor 21 mei doen.
Je denkt dat je meer kans maakt om te winnen dan?quote:Op zondag 14 mei 2017 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik hou ervan dingen zuiver te doen.
En de rest van het land bleef ongedeerd jonge hou toch op met zeuren.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:35 schreef remlof het volgende:
Arnhem en Rotterdam zijn gewoon verbonden omdat beide steden zijn verwoest in de laatste oorlog.
Mits het Ajax betreft vind ik dat nog niet zo'n gekke benadering.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:28 schreef KetchupFTW het volgende:
Stel je toch eens voor dat je voor een club bent, puur omdat je tegen een andere club bent. Idioot volggedrag in actie.
Nijmegen heeft nog per ongeluk een bombardement van de Amerikaanse luchtmacht gehad. Verder zijn de steden in Nederland zo goed als onbeschadigd uit de laatste oorlog gekomen. Er zijn alleen wat bruggen opgeblazen.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
En de rest van het land bleef ongedeerd jonge hou toch op met zeuren.
Nijmegen ook in een liedje iets over joden?quote:Op zondag 14 mei 2017 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nijmegen heeft nog per ongeluk een bombardement van de Amerikaanse luchtmacht gehad. Veder zijn de steden in Nederland zo goed als onbeschadigd uit de laatste oorlog gekomen. Er zijn alleen wat bruggen opgeblazen.
Arnhemquote:Op zondag 14 mei 2017 23:35 schreef remlof het volgende:
Arnhem en Rotterdam zijn gewoon verbonden omdat beide steden zijn verwoest in de laatste oorlog.
Het was toch wel heftig hoor:quote:Op zondag 14 mei 2017 23:58 schreef john2406 het volgende:
Arnhem kan ik nog gebouwen vinden van voor de oorlog dus daar hebben ze iets gemist, volgens mij in Rotterdam ook, zullen ze ook wel een paar gemist hebben.
Dus verwoest op verschillende gebouwen naar dan.
Dat mag.quote:Op zondag 14 mei 2017 23:58 schreef Kowloon het volgende:
Ik vind Rotterdam toch wel een stukje toffer dan Arnhem.
Dat bestrijd ik ook niet hoor echter de oorlog afkeuren terwijl de fans joden in een liedje gebruiken, iets van aan het gas?quote:Op maandag 15 mei 2017 00:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het was toch wel heftig hoor:
[ afbeelding ]
Maar Amsterdam is hoe dan ook kut he.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik vind Arnhem veel toffer dan Rotterdam.
Die spullen zijn net zo vaak nep als echtquote:Op maandag 15 mei 2017 00:02 schreef KetchupFTW het volgende:
Vooral die kansenparel op 15:05 met zijn schoenen van 950 euro.
Amsterdam is verschrikkelijk. Heb er een jaar gewoond, moest ik toeristen aan de kant schoppen vanaf m'n fiets om op m'n werk te komen.quote:
Wat een heerlijk nederlands voetbalseizoen zou het dan zijn.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Thx man
Nu jullie Europacupje pakken volgende week he
Ben blij dat ik er niet tussen liep, dan was je over je hoofd gegaan.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Amsterdam is verschrikkelijk. Heb er een jaar gewoond, moest ik toeristen aan de kant schoppen vanaf m'n fiets om op m'n werk te komen.
Alhoewel het centrum schitterend is qua historie is dat wel een probleem.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Amsterdam is verschrikkelijk. Heb er een jaar gewoond, moest ik toeristen aan de kant schoppen vanaf m'n fiets om op m'n werk te komen.
Gio is bijzonder emotioneel mannetje ja soms wel irritant ja maar nu wel mooiquote:Op maandag 15 mei 2017 00:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat een heerlijk nederlands voetbalseizoen zou het dan zijn.
Toen ik gio na afloop in tranen zag had ik wel vrede met de titel, kreeg er zelf stiekem een beetje kippevel van.
En de opkomst van de spelers was ook wel vet, al die vlaggen.
Ja maar voor het Nederlands voetbal.....quote:Op maandag 15 mei 2017 00:08 schreef remlof het volgende:
Nu moet Man United nog even van Ajax winnen om dit voetbalseizoen helemaal fantastisch te maken.
Grote fout om niet in Noord te gaan wonen.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Als EL finale voor kampioenswedstrijd was zou ik het nog wel snappen, dan zou ik het andersom ook kut vinden dat je na al die jaren kampioen wordt en de aandacht dan al uitgaat naar je grote rivaal.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:10 schreef Elan het volgende:
Gun het Ajax wel en een Europese prijs levert weer een boel punten op voor de Nederlandse clubs om Europa in te kunnen de komende jaren.
Even quoten dit.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Het Nederlandse voetbal zou veel mooier zijn zonder die jodenclub.
Niet opgeslagen in een text documentje?quote:
Klopt, maar ze zeggen voor welke prijs ze het gekocht hebben. Vraag me af hoe vaak ze daar over staan te liegenquote:Op maandag 15 mei 2017 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Die spullen zijn net zo vaak nep als echt
Dat vond ik ook eenquote:Op maandag 15 mei 2017 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Of dat je ergens op je gemak een bak koffie zit te zuipen en de bediening volledig Engels is, lekker te gast in je eigen land pffff
Vind hem zelf bloed irritant, met zijn gedemagoog en zijn pastorale overkomen, maar het had natuurlijk wel zo moeten zijn. Hattrick van dirk in de laatste wedstrijd.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:14 schreef Tijger_m het volgende:
Heerlijk toch, die Dirk? Was vroeger, bij zijn eerste Feijenoord loopbaan, mijn buurman, aardige gast, deed altijd normaal en niks geen sterallures en nu dan op het eind van zijn loopbaan bezorgd hij Feijenoord de titel met een hattrick...standbeeldje lijkt mij een goed plan
Een hattrick dient gescoord te worden in een helft.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:14 schreef Tijger_m het volgende:
Heerlijk toch, die Dirk? Was vroeger, bij zijn eerste Feijenoord loopbaan, mijn buurman, aardige gast, deed altijd normaal en niks geen sterallures en nu dan op het eind van zijn loopbaan bezorgd hij Feijenoord de titel met een hattrick...standbeeldje lijkt mij een goed plan
Kan er niet over meepraten, echter als die spelers geen goalen hadden gemaakt kon die beweren wat die wou.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind hem zelf bloed irritant, met zijn gedemagoog en zijn pastorale overkomen, maar het had natuurlijk wel zo moeten zijn. Hattrick van dirk in de laatste wedstrijd.
Dat klinkt als FvD nu, maar dan over islamitische ondernemers.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
"Ons derde rijk zou veel mooier zijn zonder die joodse ondernemers"
-remlof 70 jaar geleden.
Plus op en top professional qua sporter.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:14 schreef Tijger_m het volgende:
FvD heeft pasgeleden nog gestemd tegen een anti-moslimimmigratiemotie van de PVV.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat klinkt als FvD nu, maar dan over islamitische ondernemers.
Neuh, zo klink jij gewoon.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat klinkt als FvD nu, maar dan over islamitische ondernemers.
Neen.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:16 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Een hattrick dient gescoord te worden in een helft.
GVDquote:Op maandag 15 mei 2017 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal maar even op je woorden letten jonge man!quote:
Jij hebt nu door waar die trap vandaan kwam?quote:
Dit boeit 109x niemandquote:Op maandag 15 mei 2017 00:21 schreef KetchupFTW het volgende:
Er staan 109 boeken op mijn to read-lijst
Oei, ik was vergeten dat small talk niet op prijs wordt gesteld hier.quote:
Mijn antwoord terug was ook small talk, alleen wordt het via internet natuurlijk niet duidelijk of mijn opmerking terug met een knipoog was of vanuit een soort minachting.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:23 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oei, ik was vergeten dat small talk niet op prijs wordt gesteld hier.
Alhoewel het natuurlijk wel een feit is dat het ook echt niemand boeit dat jij een lijst met 109 boeken hebt gemaakt ;dquote:Op maandag 15 mei 2017 00:23 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oei, ik was vergeten dat small talk niet op prijs wordt gesteld hier.
Gebruik dan ook het juiste posticoon.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mijn antwoord terug was ook small talk, alleen wordt het via internet natuurlijk niet duidelijk of mijn opmerking terug met een knipoog was of vanuit een soort minachting.
Dat moet je eenquote:Op maandag 15 mei 2017 00:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mijn antwoord terug was ook small talk, alleen wordt het via internet natuurlijk niet duidelijk of mijn opmerking terug met een knipoog was of vanuit een soort minachting.
Ik heb het zeer recentelijk naar die blije smiley gezet, ik ben immers altijd blij joh, maar ik maak echt nooit gebruik van dat posticoonquote:
Oh, geef eens voorbeelden waarin mark rechtser en directer is?quote:Op maandag 15 mei 2017 00:26 schreef Elan het volgende:
Zit compilatie te kijken van Pim bij Harry Mens, eigenlijk is wat hij roept anno 2016 totaal niet shockerend meer lol.
Mark is vele malen rechtser en directer dan Pim ooit geweest is.
En dan neem ik aan dat we het hier niet over economische zaken hebben, of de zorgquote:Op maandag 15 mei 2017 00:26 schreef Elan het volgende:
Zit compilatie te kijken van Pim bij Harry Mens, eigenlijk is wat hij roept anno 2016 totaal niet shockerend meer lol.
Mark is vele malen rechtser en directer dan Pim ooit geweest is.
Hoe krijg je het voor mekaar hier blij zijn en blijven, word er meestal depri van en vooral de oorlog afkeuren echter gas in een liedje goedkeuren?quote:Op maandag 15 mei 2017 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb het zeer recentelijk naar die blije smiley gezet, ik ben immers altijd blij joh.
Vooruit, van deze zin word ik inderdaad dieptreurig.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor mekaar hier blij zijn en blijven, word er meestal depri van en vooral de oorlog afkeuren echter gas in een liedje goedkeuren?
Nou bijvoorbeeld wat Pim zegt over de verzorgingsstaat is redelijk genuanceerd waar Rutte gewoon keihard is en uitkeringsgerechtigden op een nullijn wil houden de komende jaren.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, geef eens voorbeelden waarin mark rechtser en directer is?
Dequote:Op maandag 15 mei 2017 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb het zeer recentelijk naar die blije smiley gezet, ik ben immers altijd blij joh, maar ik maak echt nooit gebruik van dat posticoon
Ik zou liegen, als ik zou zeggen dat dat ook niet heeft bijgedragen aan het feit dat dat nu mijn usericon is.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De, zowel qua posticoon als qua smiley, is binnen POL al door du_ke gekaapt om zijn discussietegenstanders het bloed onder de nagels vandaan te halen. Het is meer een minachtende glimlach.
Maar fortuyn was dan ook niet uitgesproken rechts in de sociaal economische zaken.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld wat Pim zegt over de verzorgingsstaat is redelijk genuanceerd waar Rutte gewoon keihard is en uitkeringsgerechtigden op een nullijn wil houden de komende jaren.
Zelfde met immigranten, geen pleur op of schuttingtaal maar een redelijk mild pleidooi.
Moet je nagaan hoe vies links Nederlands toen was in 2002
Ik vind dequote:Op maandag 15 mei 2017 00:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De, zowel qua posticoon als qua smiley, is binnen POL al door du_ke gekaapt om zijn discussietegenstanders het bloed onder de nagels vandaan te halen. Het is meer een minachtende glimlach.
Dat zegt Wilders ook al jaren maar destijds was het echt schokkend. De toon van het debat is nu veel harder over het algemeen.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar fortuyn was dan ook niet uitgesproken rechts in de sociaal economische zaken.
Als het gaat over immigranten, pim heeft gewoon recht voor zijn raap gezegd dat hij 0 islamitische immigranten wil, dat zie ik rutte nog niet zeggen.
Wat enorm triest als je vrouw om komt en mensen schrijven zulke dingen.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou dit waar kunnen wezen?
http://revolutionaironlin(...)-wegens-pedo-kennis/
europa leaguequote:Op maandag 15 mei 2017 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
niets is mooier dan dat ene woord ..
Was zo mooi he Skyquote:Op maandag 15 mei 2017 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vond de tranen van Gio erg mooi, hem en boskamp gun ik het enormquote:
Dat vind ik echt zo'n mooi clublied.quote:Op maandag 15 mei 2017 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het CDA wil naar verluidt een inspanningsverplichting te ondertekenen door Klaver.quote:Heel lang kan de formatie op deze manier niet doorgaan
Formatie
Het CDA leunt achterover, GroenLinks wil voortmaken, voor D66 moeten de onderhandelingen per se slagen en de VVD ziet niet echt een alternatief. Maar wie komt als eerste in beweging? Heel lang kan het op deze manier niet doorgaan.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)los-8857834-a1558507
Ploumen moet oprotten. Dat geld hebben we hard nodig om hier vluchtelingen op te vangen.quote:Volgens Marie Stopes International, een van de getroffen organisaties, kan het verlies aan financiering de komende vier jaar leiden tot 6,5 miljoen ongewenste zwangerschappen, 2,2 miljoen onveilige abortussen en het overlijden van 21.700 jonge vrouwen. Ploumen wil het door Trumps besluit ontstane gat van 600 miljoen dollar (552 miljoen euro) opvullen. She decides haalde al 197 miljoen dollar binnen.
Iedereen bij de kliniek heeft het over Trump. „Ik houd niet van die man”, sneert Sheila als ze dokter Nimrod Kasha de hand schudt. „Hij is een ramp voor ons werk hier”, stemt de dokter in. „Door het wegvallen van Amerikaanse fondsen ontbreekt het ons nu al aan voorbehoedsmiddelen. Er ontstaan problemen met salarissen en ik vrees voor de sluiting van enkele van onze klinieken. We hebben steun van minister Ploumen hard nodig.”
Tolheffing op de A4. Ik kan het niet vaak genoeg herhalen.quote:Op maandag 15 mei 2017 07:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ploumen moet oprotten. Dat geld hebben we hard nodig om hier vluchtelingen op te vangen.
Tol heffen mag niet zo maar van Brussel.quote:Op maandag 15 mei 2017 07:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Tolheffing op de A4. Ik kan het niet vaak genoeg herhalen.
Een dolksteek in het hart, dit.quote:Op maandag 15 mei 2017 07:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Tolheffing op de A4. Ik kan het niet vaak genoeg herhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |