Zal je net zien dat ik van jou geen GIF'je hebquote:Op donderdag 18 mei 2017 13:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij zal irl vast een hoop vrienden hebben
Hij speelt iedere avond haxball met een stel internetnerds. Wat denk je nou zelf?quote:Op donderdag 18 mei 2017 13:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij zal irl vast een hoop vrienden hebben
Dit is dus waarom niemand je mag.quote:Op woensdag 17 mei 2017 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Welkom bij "hoe diep kan het zitten"
Deze aflevering:
[..]
quote:Op donderdag 18 mei 2017 15:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit is dus waarom niemand je mag.
Je debiele gedrag leidt er nota bene toe dat een potje gestaakt wordt, en vervolgens kun je niets anders dan terugvallen op je infantiele riedel die uit niets anders dan de inhoudsloze termen "mad" en "het zit diep" bestaat, zonder ook maar aan enige vorm van zelfreflectie te doen.
Overigens loop je inmiddels ook weer uit te delen in dit topic. Maar het zijn constant die gemene andere users die weer tegen jou beginnen toch?![]()
Je bent echt treurig, idioot.quote:Op donderdag 18 mei 2017 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een extra aflevering van "Hoe diep zit het vandaag", met in de hoofdrol: Guus!
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
.quote:
Ik stel net als Davy voor om elkaar voortaan wat vriendelijker behandelen. Zo wordt het spel voor ons allemaal wat leukerquote:
HALF 11 OP Z'N VROEGSTquote:Op donderdag 18 mei 2017 19:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waren maar 5 mensen, we proberen het later vanavond nog een keer.
Huh wat? Ik weet niet of er vnv nog boeiende wedstrijden zijn, maar wmb proberen we gewoon 20:15 ofzo.quote:
Ik werk tot 22.00 en pas rond 22.25 thuis.quote:Op donderdag 18 mei 2017 19:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Huh wat? Ik weet niet of er vnv nog boeiende wedstrijden zijn, maar wmb proberen we gewoon 20:15 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |