Portugal deed dat ook niet echt.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bulgarije absoluut ook, met hun 'we steunen geen concurrenten'...
Dat viel mij ook op jaquote:Op zondag 14 mei 2017 00:58 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk wel opvallend dat vooral de Oost-Europeanen bij de jury Og3ne zo goed kon waarderen. Eigenlijk beter dan het westen geloof ik.
https://eurovision.tv/eve(...)tab=scoreboard&voterquote:Op zondag 14 mei 2017 01:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja
Waar is trouwens te zien welke landen de televote-punten vandaan kwamen? Of zijn die gegevens nog niet bekend?
Portugal ook de semi bij jury én publiek gewonnenquote:Op zondag 14 mei 2017 01:01 schreef Fred_B het volgende:
Hier zijn de uitslagen van de halve finales te vinden:
https://eurovision.tv/story/exclusive-results-semi-finals-2017
San Marino toch nog 1 punt.
Jup dat idee had ik wel. Ontzettend jammer dat ze als 6e moesten anders had je wel de top 8 kunnen halen.quote:Op zondag 14 mei 2017 01:03 schreef Fred_B het volgende:
NL zelfs 2e bij de jury in onze semi. En 9e bij de televoters.
Er komen ook altijd weer landen terug zoals Turkije of Marokko etcquote:Op zondag 14 mei 2017 01:03 schreef TheVulture het volgende:
Ben trouwens wel erg benieuwd hoeveel landen er volgend jaar mee gaan doen. Israel en San Marino lijken dus al afgehaakt, al verwacht ik Israel wel terug met een nieuwe omroep.
Wel logisch, het Westen heeft een veel modernere smaak.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:58 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk wel opvallend dat vooral de Oost-Europeanen bij de jury Og3ne zo goed kon waarderen. Eigenlijk beter dan het westen geloof ik.
Nu Israël niet meer meedoet, zou Marokko inderdaad weer terug kunnen komen.quote:Op zondag 14 mei 2017 01:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er komen ook altijd weer landen terug zoals Turkije of Marokko etc
Ja de jury heeft dat uit de finale gehouden. Ze vonden o.a. Griekenland, Tsjechie en Moldavie beter.quote:Op zondag 14 mei 2017 01:04 schreef Redefine het volgende:
Finland scoorde zelfs hoger bij de televoting dan bij de jury. Als er nou een nummer is waarvan ik het tegenovergestelde zou verwachten.
Ja, maar dan zou je verwachten dat het publiek aldaar het ook wel redelijk zou kunnen waarderen. Overigens vind ik modern nou niet echt het goede woord, want Portugal is nou juist niet modern natuurlijk.quote:Op zondag 14 mei 2017 01:05 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Wel logisch, het Westen heeft een veel modernere smaak.
Ja dat heb ik trouwens gemist. Heeft Israël bij het punten opnoemen gezegd dat ze niet meer mee gingen doen? En wats met San Marino dan?quote:Op zondag 14 mei 2017 01:03 schreef TheVulture het volgende:
Ben trouwens wel erg benieuwd hoeveel landen er volgend jaar mee gaan doen. Israel en San Marino lijken dus al afgehaakt, al verwacht ik Israel wel terug met een nieuwe omroep.
Het is vooral zo dat Cyprus en Griekenland elkaar met 12 punten de halve finale door hebben geholpen.quote:Op zondag 14 mei 2017 01:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja de jury heeft dat uit de finale gehouden. Ze vonden o.a. Griekenland, Tsjechie en Moldavie beter.
Voor Tsjechië valt qua liedje en stijl nog wel wat te zeggen, zit enigszins in dezelfde vijver als Finland. Moldavië kunnen ze als geheel denk ik wel waarderen. Griekenland is als jury echter wel onbegrijpelijk.quote:Op zondag 14 mei 2017 01:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja de jury heeft dat uit de finale gehouden. Ze vonden o.a. Griekenland, Tsjechie en Moldavie beter.
Israël deed dat bij het opnoemen van de punten gedaan ja.quote:Op zondag 14 mei 2017 01:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat heb ik trouwens gemist. Heeft Israël bij het punten opnoemen gezegd dat ze niet meer mee gingen doen? En wats met San Marino dan?
Ja.quote:Op zondag 14 mei 2017 01:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dat heb ik trouwens gemist. Heeft Israël bij het punten opnoemen gezegd dat ze niet meer mee gingen doen? En wats met San Marino dan?
Israelische omroep is opgeheven, dus tenzij er een nieuwe omroep lid wordt van de EBU was dit de laatste keer qua deelname. Ik denk eigenlijk dat dat nog wel los gaat lopen.quote:Op zondag 14 mei 2017 01:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |