Nouja, hij is de winnende act, zij is 'slechts' de schrijfster, is niet normaal dat de schrijfster een solonummer mee komt zingen op het podium tochquote:Op zondag 14 mei 2017 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet? Ik vind haar stem wel veel aantrekkelijker.
En dat ze samen dat nummer nog een keer zingen is wel vrij normaal gezien ze het ESF net gewonnen hebben.
Nee ik vond zijn stem mooier, en hij had toch ook alleen kunnen zingen?quote:Op zondag 14 mei 2017 00:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet? Ik vind haar stem wel veel aantrekkelijker.
En dat ze samen dat nummer nog een keer zingen is wel vrij normaal gezien ze het ESF net gewonnen hebben.
Vond het in dit geval wel meer dan terecht, maar ik vond haar ook beter dan hemquote:Op zondag 14 mei 2017 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja, hij is de winnende act, zij is 'slechts' de schrijfster, is niet normaal dat de schrijfster een solonummer mee komt zingen op het podium toch
Eensquote:Op zondag 14 mei 2017 00:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Helemaal terecht dat hij zijn zus zo in het zonnetje zette. Haar lied, ze heeft alles tot in de puntjes geregisseerd, twee repetities gedaan, ze verdient dit moment wel
Sowieso meer dan terecht, was mooiquote:Op zondag 14 mei 2017 00:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vond het in dit geval wel meer dan terecht, maar ik vond haar ook beter dan hem
quote:Op zondag 14 mei 2017 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brekend nieuws bij de NOS: Portugal heeft het songfestival gewonnen
Ongelooflijk jaquote:Op zondag 14 mei 2017 00:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Hemel wat heeft Douwe Bob zichzelf onsterfelijk voor schut gezet zeg
De juryvoting blijft sowieso dubieus, Griekenland en Cyprusquote:Op zondag 14 mei 2017 00:50 schreef Cee het volgende:
Ik heb de finale gekeken in een bar in New York en als het aan de mensen daar lag, won Kroatië glansrijk. Klappen, joelen.![]()
Zo, dat was het, prima uitslag, sneu dat die Oostenrijkse blije knakker geen liefde van het publiek kreeg, dit systeem blijft dubieus en ik wil volgend jaar naar Lissabon.![]()
Leeft Greys nog?
Het systeem blijft bijzonder dubieus ja. En het maakt het ook extreem rommelig. Het enige voordeel is dat het veel langer spannend blijft.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:50 schreef Cee het volgende:
Ik heb de finale gekeken in een bar in New York en als het aan de mensen daar lag, won Kroatië glansrijk. Klappen, joelen.![]()
Zo, dat was het, prima uitslag, sneu dat die Oostenrijkse blije knakker geen liefde van het publiek kreeg, dit systeem blijft dubieus en ik wil volgend jaar naar Lissabon.![]()
Leeft Greys nog?
Australië en UK...quote:Op zondag 14 mei 2017 00:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De juryvoting blijft sowieso dubieus, Griekenland en Cyprus!!!
Sowieso de juryvotes voor Aussiesquote:
Australië gewoon vierde bij de juryquote:Op zondag 14 mei 2017 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso de juryvotes voor Aussies![]()
![]()
Nou, stuur volgend jaar Maan (hetgeen volgens mij de bedoeling is) en we mogen blij zijn als we geen laatste worden bij de juryquote:Op zondag 14 mei 2017 00:53 schreef Knipoogje het volgende:
Toch hoop ik dat we ooit afstappen van televoting. Dan eindigt NL gewoon weer elk jaar in de top 10
Sowieso weer veel aparte uitslagen gezien bij de jury's. Ook typisch bij zowel Italië als Portugal was Azerbeidzjan de jury favoriet.quote:
Het was bij die wel erg opvallend, maar er waren er nog wel een stuk meer.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:55 schreef Childofthe90s het volgende:
Kunnen we Griekenland, Cyprus en Moldavië volgend jaar diskwalificeren van deelname?
Bulgarije absoluut ook, met hun 'we steunen geen concurrenten'...quote:Op zondag 14 mei 2017 00:55 schreef Childofthe90s het volgende:
Kunnen we Griekenland, Cyprus en Moldavië volgend jaar diskwalificeren van deelname?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |