Voor de thuisclub. Handig systeem is dat toch.quote:
Dat rekenen we goed.quote:
Daar heb ik geen verstand van, maar ik vind dat Franse moppie dat net zong wel een lekker ding.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doen er nog wat knappe mannen mee of hoef ik niet op te letten?
Ja inderdaad, die Deense is nog steeds het leukst.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje een kikkergezicht met die ver uit elkaar staande ogen.
Houd toch je harses met je bruine portemonnee.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje een kikkergezicht met die ver uit elkaar staande ogen.
Moest hardop lachen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Houd toch je harses met je bruine portemonnee.
Het is deze.quote:
Wtf is deze dan? Is het nu tijd voor het paralympische deel of zo?quote:
Je weet toch wel dat dit een homofeest is?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wtf is deze dan? Is het nu tijd voor het paralympische deel of zo?
Je doelt vast op iets anders dan deze SC. Of niet?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wtf is deze dan? Is het nu tijd voor het paralympische deel of zo?
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dit een homofeest is?
Ja kwamen ineens twee markante figuren het podium op bij het ESF.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:10 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je doelt vast op iets anders dan deze SC. Of niet?
Vrij waardeloos, mis je niets aan. Komt niet eens in de top-10.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:10 schreef Kaas- het volgende:
Oh verrek ik heb nu ineens voor het eerst de Nederlandse inzending gezien (een stukje).
Worden 5e.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Vrij waardeloos, mis je niets aan. Komt niet eens in de top-10.
Voor een hommel heb je betreurenswaardig weinig nichterigheid.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:10 schreef Kaas- het volgende:
Oh verrek ik heb nu ineens voor het eerst de Nederlandse inzending gezien (een stukje).
Kaas- is een beetje een fluthomo.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor een hommel heb je betreurenswaardig weinig nichterigheid.
Daarmee is bewezen dat alle nichten zich gewoon aanstellen en best normaal kunnen doen als ze zouden willen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is het eigenlijk nog wel camp onder deze doelgroep? Zij vervelen zich snel (omdat ze zo intelligent zijn zeg ik er, voor de zekerheid even bij) en zoeken daarom graag en snel weer iets nieuws om zich toe te eigenen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is dat apparaat uit Kroatië niet iets?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:15 schreef Kaas- het volgende:
Door dit vlugge overzicht zie ik ze opeens allemaal even kort. Zit gvd geen enkele knappe vent bij. Misschien die van Roemenie en Cyprus maar kon het niet goed zien. Vond Kroatië wel ok en Spanje en Frankrijk wel chill.
Ik heb het vriendje van Stefano wel even gezien toen ik voorbij zapte.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:15 schreef Kaas- het volgende:
Door dit vlugge overzicht zie ik ze opeens allemaal even kort. Zit gvd geen enkele knappe vent bij. Misschien die van Roemenie en Cyprus maar kon het niet goed zien. Vond Kroatië wel ok en Spanje en Frankrijk wel chill.
Gaat toch ook over schaken?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:29 schreef Bart2002 het volgende:
Wel een beetje sfeerbedervend dit.
Bedoelde u: sfeer bedervend. Nee.
Nou. Tja. Inderdaad. Alleen een variant met geheime regels. Dat maakt het zo lastig natuurlijk.quote:
Is die shit nog steeds niet afgelopen? Winnaars willen we weten. De Deense.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:34 schreef Kaas- het volgende:
Presentator in het witte pak is ook wel nice.
Ja dat is waar. Zou voor alle partijen leuker zijn als ze eens opgeschreven zouden worden.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou. Tja. Inderdaad. Alleen een variant met geheime regels. Dat maakt het zo lastig natuurlijk.
Als ze bijvoorbeeld afhangen van hoe de pet toevallig staat of hoe de vlag erbij hangt kon het weleens op een Armageddongambiet uitlopen. En dat moeten we niet willen met z'n allen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Zou voor alle partijen leuker zijn als ze eens opgeschreven zouden worden.
Champagne hier. Dat moest omdat hij morgen bedorven zou zijn. Was nog van oudjaar. Het sprankelt en het schittert en het ruikt naar versgebakken brood. Zouden we altijd moeten doen.quote:
quote:
Ik vond het al bij voorbaat een slecht idee om deze barbaren mee te laten doen. Of misschien juist wel verfrissend. Al naar gelang de doelgroep. De puisten op zijn harige reet zijn te tellen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:48 schreef remlof het volgende:
Even teruggespoeld, een gozer met een Australische vlag kwam even moonen op het podium
Oh ik vind dat een van de betere.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:51 schreef Kaas- het volgende:
Waarom staat Portugal zo hoog? Dat vond ik in dat korte stukje dat je telkens zag zo ongeveer de slechtste.
Dat is de voorspelling van het orakel van Kerkrade. Spooky.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:51 schreef Kaas- het volgende:
Waarom staat Portugal zo hoog? Dat vond ik in dat korte stukje dat je telkens zag zo ongeveer de slechtste.
Heb je meegekregen wat de motivatie daarvan is?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:52 schreef remlof het volgende:
Israël stopt met de deelname aan het ESF.
Mooi, doei
"Punten worden zo gegeven dat het spannend blijft".... daarom denk ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:51 schreef Kaas- het volgende:
Nee, dat werd niet gezegd.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb je meegekregen wat de motivatie daarvan is?
Oh oké.quote:
http://www.irishtimes.com(...)sion-hopes-1.3081547quote:
Oh door dat verhaal, erg triest dan.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
http://www.irishtimes.com(...)sion-hopes-1.3081547
Het is omdat Netanyahu de omroep die het uitzond in Israël heeft gesloten.
Met die raket van NK?quote:Op zondag 14 mei 2017 00:10 schreef Bart2002 het volgende:
Er is vast iets gaande.... Wij weten hier nog van niets maar dat zal w.s. niet lang meer duren....
Dat het zo stil is. Is het zo spannend bij ESF?quote:
Ja retespannend, de ontknoping.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat het zo stil is. Is het zo spannend bij ESF?
The plot thickens. Wie staat afgetekend bovenaan?quote:
Portugal by far volgens de jury.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:13 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
The plot thickens. Wie staat afgetekend bovenaan?
Aha. Orakel van Kerkrade krijgt gelijk.quote:
Ja daar lijkt het wel op, maar Bulgarije kan ook nog.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:14 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Aha. Orakel van Kerkrade krijgt gelijk.
Ik mag toch hopen van niet, ik ben nu al van mening dat het allemaal politiek is.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:14 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Aha. Orakel van Kerkrade krijgt gelijk.
Misschien moet je die profetische post nogmaals plaatsen. Maar ze hebben nog niet gewonnen begrijp ik.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet, ik ben nu al van mening dat het allemaal politiek is.
Dan moet je is in het ESF topic kijken, daar vinden ze de jury wel heel ojectief en correct.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet, ik ben nu al van mening dat het allemaal politiek is.
Fans zijn altijd blind.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan moet je is in het ESF topic kijken, daar vinden ze de jury wel heel ojectief en correct.
Als er moeten bij in het spel komt vertik ik het.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan moet je is in het ESF topic kijken, daar vinden ze de jury wel heel ojectief en correct.
Hahaha, mijn inziens wel de terechte winnaar.quote:
Daar was geen geld voor. Wel sympathiek. Maar een prachtig nummer (dus).quote:
Is gewoon toeval hoor, maar toch nog maar eens mijn voorspelling.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:46 schreef Bart2002 het volgende:
John had gelijk. Was het ook een prachtig nummer? Met oogstrelende entourage?
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:59 schreef john2406 het volgende:
Zal ik het voorspellen de uitkomst?
Wel land heeft men het meeste baat bij dat ze in de toekomst niet afhaken bij de EU, dat zal wel gaan winnen vermoed ik?
Hoppa.quote:Op zondag 14 mei 2017 00:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is gewoon toeval hoor, maar toch nog maar eens mijn voorspelling.
[..]
Een beetje socioloog is een dikke autist.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:37 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Jij bent een heel a-typische socioloog. Heel vaak zijn dat aardige invoelende mensen. Ja, ik ken er een paar. Maar jij bent van een heel ander, zeer kwaadaardig kaliber.
Dat sluit niet uit dat ze aardig en invoelend kunnen zijn. Hoop ik. Degenen die ik ken zijn trouwens verwerpelijke kapitalisten. In die zin dat ze bulken van het geld, verdiend met hun zeer marginale baantjes qua maatschappelijk belang. Het leuke is dat ze dat zelf ook weten en vinden dat ze teveel verdienen. Maar ja. Zeg daar maar eens nee tegen. Zeer aardige mensen, zit geen kwaad bij.quote:Op zondag 14 mei 2017 01:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een beetje socioloog is een dikke autist.
Ryon?quote:Op zondag 14 mei 2017 01:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh daar had ie het nog echt over ookquote:Op zondag 14 mei 2017 01:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Marcel van Dam enz.?quote:Op zondag 14 mei 2017 01:05 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat sluit niet uit dat ze aardig en invoelend kunnen zijn. Hoop ik. Degenen die ik ken zijn trouwens verwerpelijke kapitalisten. In die zin dat ze bulken van het geld, verdiend met hun zeer marginale baantjes qua maatschappelijk belang. Het leuke is dat ze dat zelf ook weten en vinden dat ze teveel verdienen. Maar ja. Zeg daar maar eens nee tegen. Zeer aardige mensen, zit geen kwaad bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |