quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:10 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij zijn kinderen en vrouw slaat thuis
zo jong?quote:
quote:
Seems legit.quote:
Heb jij ook net je single uit?quote:
neequote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:11 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Nu komt er een interviewtje met ogene
dat is toch een vereiste voor greenroomfiguren?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat een tenenkrommend figuur dit, die greenroom Ken
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:10 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij zijn kinderen en vrouw slaat thuis
Hij staat met pen alle opmerkingen op zijn kaartje weg te strepen.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:11 schreef Moira. het volgende:
Die presentator gaat er echt zo gespannen doorheen
Hard wegrennen (lopen) werkt ook. Hij houdt je waarschijnlijk toch niet bij.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon terugmeppen, maar ik ben dan ook een meter groter, als ik zijn korte beentjes zie
En haalt niet eens adem tussen de 'grappen' doorquote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij staat met pen alle opmerkingen op zijn kaartje weg te strepen.
De televote zet het wel een plaats of 10 hoger.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:13 schreef Moira. het volgende:
Tijd voor een andere act die in de bottom 3 gaat eindigen
Volgend jaar kan Jamai dat mooi doen dus. Als NL wint.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat is toch een vereiste voor greenroomfiguren?
met t liedje vind ik ook weer niet zoveel mis, maar is ook niet bijzonder neequote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Dat een lied als dit in 2000 nog scoorde, ja.
Maar nu nog?
Of stemt iedereen op die mooie vrouw? Oké.
Zus van die Oekraïense presentator.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:14 schreef Jinkx het volgende:
Haar mond is heel groot. Ik blijf er de hele tijd naar kijken
en dan de presentatie door Geer en Goorquote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgend jaar kan Jamai dat mooi doen dus. Als NL wint.
scoort bij mij wel puntenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:14 schreef Ewelina het volgende:
Griekenland gaat voor het eerder beproefde succesrecept: mooie vrouw met zoveel mogelijk been.
Jamai jaquote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgend jaar kan Jamai dat mooi doen dus. Als NL wint.
En, bevalt het?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Vandaag ga ik wel op de achtergrondmannen letten.
Vorige keer 3 minuten naar de vrouw en rode lippen gekeken
Met die diaspora? Vergeet het...quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:13 schreef Moira. het volgende:
Tijd voor een andere act die in de bottom 3 gaat eindigen
Denk Art Rooijakkers ofzoquote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
en dan de presentatie door Geer en Goor
Ziggo dome?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:15 schreef GwaiLow het volgende:
Waar zou Nederland dit organiseren als we een keer zouden winnen?
Ik kijk en binnen 2 tellen komt haar close-up en ben ik weer vertrokken. Ik ben echt dol op een vrouw die rode lippenstift goed kan dragenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
En, bevalt het?
Ik vind het maar een vaag dansje
Het AFAS Theater?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:15 schreef GwaiLow het volgende:
Was het maar zo een feestquote:
Het uitgebreide Ahoy.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:15 schreef GwaiLow het volgende:
Dat niet alleen. Haar sprekende ogen leiden ook wel afquote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk en binnen 2 tellen komt haar close-up en ben ik weer vertrokken. Ik ben echt dol op een vrouw die rode lippenstift goed kan dragen
Zeker. Bruin haar en lichte ogen, echt heel mooi. En dan een prachtig gezicht.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Haar sprekende ogen leiden ook wel af
pakken zomaar titels van ons afquote:
Haha, dit is iets om te Twitterenquote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:18 schreef Fred_B het volgende:
Dit ligt tussen Portugal en Italië in, maar ze hebben toch niet helemaal goed opgelet hoe het moet.
Wilde ik net zeggen. Perfect passend.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Aan de Pannenkoek ligt het niet, ziet er prima uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |