IM RICH!!quote:Op maandag 15 mei 2017 19:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oke, oke.
Waves:
juni 2017 -> $2
september 2017 -> $3,45
december 2017 -> $4,65
maart 2018 -> $8,00
juni 2018 -> $11,00
september 2018 -> $18
Boh, dat zouden ze 7 jaar geleden ook van bitcoin, allemaal gebakken lucht.quote:
hoe leg je dat uit aan de belastingdienstquote:Op maandag 15 mei 2017 20:16 schreef UJF045 het volgende:
Zo leuk om al die XRP haters te zien. Elke keer als ik ze zie posten ergens kijk ik expres eventjes met een glimlach naar mijn wallet.
XRP gaat mij binnenkort een nieuwe Golf 7 GTI bezorgen
IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT OKE? DAG!quote:Op maandag 15 mei 2017 20:18 schreef Oscar. het volgende:
[..]
hoe leg je dat uit aan de belastingdienst
Inkomsten uit vermogen.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:18 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Hey succes wanneer die boel in elkaar stort wanneer het duidelijk wordt dat XRP niks is.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:16 schreef UJF045 het volgende:
Zo leuk om al die XRP haters te zien. Elke keer als ik ze zie posten ergens kijk ik expres eventjes met een glimlach naar mijn wallet.
XRP gaat mij binnenkort een nieuwe Golf 7 GTI bezorgen, en ook dan zal ik al rijdend nog even aan al die haters terug denken.
Gewoon alles aangegeven zoals het hoort.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:18 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Hoeveel XRP heb je dan?quote:Op maandag 15 mei 2017 20:21 schreef UJF045 het volgende:
[..]
Gewoon alles aangegeven zoals het hoort.
Ze kunnen de koers terugkijken dus het is allemaal te verklaren.
Had je daar maar iets voor...quote:Op maandag 15 mei 2017 20:20 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hey succes wanneer die boel in elkaar stort wanneer het duidelijk wordt dat XRP niks is.
Inb4 in paar seconden alles wegquote:Op maandag 15 mei 2017 20:22 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Had je daar maar iets voor...
Ow wacht, dat heb je. Stop-loss
4 maanden geleden 1000 euro erin leggen, dan had je nu 4 miljoenquote:
En dat kan niet met bitcoinquote:
Fuuuuuquote:Op maandag 15 mei 2017 20:23 schreef Oscar. het volgende:
[..]
4 maanden geleden 1000 euro erin leggen, dan had je nu 4 miljoen
Hmmm laten we zien. Een golf gti 7 kost 38,750 euro Je hebt nog niet genoeg dus laten we zeggen dat bij 40 cent je wel die golf kan halen. Dat zou betekenen dat je rond de 96k XRP hebt.quote:
Even doorsparen, kun je een Tesla bestellen.. beter dan met een Golf GTI rondrijden in Heerlen.. zetten ze je alleen maar mee aan de kant. 😊quote:
Tesla is wel lijp alleen ik mis het geluid van een sterke motorquote:Op maandag 15 mei 2017 20:29 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Even doorsparen, kun je een Tesla bestellen.. beter dan met een Golf GTI rondrijden in Heerlen.. zetten ze je alleen maar mee aan de kant. 😊
Over 20 jaar lachen ze je uit om deze opmerking.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:36 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Tesla is wel lijp alleen ik mis het geluid van een sterke motor
Over 20 jaar klap ik ze met mijn stacks die ik maak door full time cryptocurrency trader te wordenquote:Op maandag 15 mei 2017 20:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Over 20 jaar lachen ze je uit om deze opmerking.
Geluid, warmte, het is allemaal een resultaat van een laag rendement.
ik hoop te kunnen rentenieren.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:41 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Over 20 jaar klap ik ze met mijn stacks die ik maak door full time cryptocurrency trader te worden
Sowieso's auto'squote:Op maandag 15 mei 2017 20:44 schreef ratatat het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet cashflows kopen ipv auto's
Hoe wil je de belastingen daarop betalen dan? Gewoon verder met cryptocurrency?quote:Op maandag 15 mei 2017 20:46 schreef MaGNeT het volgende:
Ik heb maar 1 wens: een fijne vrijstaande woning die geheel afgelost is.
Dan kan ik me prima redden tot na m'n pensioen.
Over 20 jaar vliegen alle crypto investeerders in een heli op kernfusie rondquote:Op maandag 15 mei 2017 20:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Welke belastingen?quote:Op maandag 15 mei 2017 20:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hoe wil je de belastingen daarop betalen dan? Gewoon verder met cryptocurrency?
quote:Op maandag 15 mei 2017 20:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nou nee. Vier maanden geleden gingen ze voor iets meer dan $0,006. Dus dan had je nu $40k gehad. Ik sprak vandaag een Amerikaan die er destijds een miljoen had, en die ze bij $0,03 allemaal had weggedaan.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:23 schreef Oscar. het volgende:
[..]
4 maanden geleden 1000 euro erin leggen, dan had je nu 4 miljoen
Die Tesla komt later wel. Moet je toch wel minimaal 40 jaar oud voor zijn om in zo'n rijdend kantoor te rijden.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:29 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Even doorsparen, kun je een Tesla bestellen.. beter dan met een Golf GTI rondrijden in Heerlen.. zetten ze je alleen maar mee aan de kant. 😊
Nee, die valt gewoon in box 1.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Heb je geen belasting op het bezitten van een huis?
Ik vind het geluid van een auto-motor ook fijn, heb een V50 met een 5-cilinder 2.4 blokje en dat roffelt toch nog steeds een beetje als je gasgeeft.quote:Op maandag 15 mei 2017 20:50 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Zelfs al vind je het inferieur, ik zou het niet anders willen.
En dat heb je gedaan met cryptocurrency?quote:Op maandag 15 mei 2017 20:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Moet nog 37k van de 120k aflossen en woon er pas 8 jaar
Yup.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]
En dat heb je gedaan met cryptocurrency?
Wet "Hillen" uit 2005.quote:
Let op de afschrijving. Dat werkt dus alleen als je voldoende brutowinst maakt.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:04 schreef Zith het volgende:
Over de BD, Volkswagens en Tesla's gesproken he...
[ afbeelding ]
Kan je eigenlijk niet gewoon een onderneming starten "Zith Holdings B.V." om zo van alle belastingvoordelen te kunnen genieten (gemaakte kosten van inkomsten aftrekken)?
Wauw goed gedaan manquote:Op maandag 15 mei 2017 21:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Met de huidige waarde van m'n coins zou ik de rest kunnen aflossen en dan nog 65k overhouden
Natuurlijk, en de BD zal wel eens kunnen vragen of een online trader wel een auto gebruikt voor werk..quote:Op maandag 15 mei 2017 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Let op de afschrijving. Dat werkt dus alleen als je voldoende brutowinst maakt.
Haha. Ik herken het. Sommige hier moeten leren lezen en proberen te snappen waar ze in investeren. Zo moeilijk is dat toch niet? De wereld is groot, heel groot. Denk dus ook groot (wat Ripple ook doet) en steek je geld niet in een of andere vage munt. Jij kunt dat blijkbaar en gaat binnenkort deze mooie Golf 7 rijden. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 mei 2017 20:16 schreef UJF045 het volgende:
XRP gaat mij binnenkort een nieuwe Golf 7 GTI bezorgen, en ook dan zal ik al rijdend nog even aan al die haters terug denken.
Nu valt alle winst die je maakt in box 3. Als je het in een bedrijfje stopt lijkt het mij dat je daar winstbelasting over moet betalen, en als je het naar je persoonlijke rekening wilt krijgen mag je nog een keer aftikken.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:11 schreef Zith het volgende:
[..]
Natuurlijk, en de BD zal wel eens kunnen vragen of een online trader wel een auto gebruikt voor werk..Bedoelde meer in de algemene zin - zou een bedrijfje oprichten niet extra voordelen geven die je als particulier/hobbist niet hebt ?
Oh dan ga ik er vanuit dat dat automatisch gaat op mijn aangiftequote:Op maandag 15 mei 2017 21:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wet "Hillen" uit 2005.
Afgeloste hypotheek = geen eigenwoningforfait
Je aftrekpost is dan gelijk aan de hoogte van het eigenwoningforfait = 0 netto
Ah ja, zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Oh dan ga ik er vanuit dat dat automatisch gaat op mijn aangifte![]()
Daarstraks nog wat waves bijgekocht en meeste LTC eruitgeflikkerd: (sommigen zullen lachen) maar nu +1000 Wavesquote:
als je ook nog even die sell wall van 30k kooptquote:Op maandag 15 mei 2017 21:36 schreef edcetera het volgende:
[..]
Daarstraks nog wat waves bijgekocht en meeste LTC eruitgeflikkerd: (sommigen zullen lachen) maar nu +1000 Waves
zonnepanelen nemen. Want gelukkig mag je alleen maar terugleveren als je een eenmanszaak bentquote:Op maandag 15 mei 2017 21:04 schreef Zith het volgende:
Over de BD, Volkswagens en Tesla's gesproken he...
[ afbeelding ]
Kan je eigenlijk niet gewoon een onderneming starten "Zith Holdings B.V." om zo van alle belastingvoordelen te kunnen genieten (gemaakte kosten van inkomsten aftrekken)?
Rustmomentje, fake-walls? Waves heeft bewezen resistent te zijn voor kleine "crashes" van andere coins.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je ook nog even die sell wall van 30k koopt
dat is altijd als je zo direct coins koopt. Op een exchange betaal je minder of krijg je meer maar dan duurt het weken voor je je geld krijgtquote:Op maandag 15 mei 2017 21:51 schreef leolinedance het volgende:
Weer een noob vraag.
Ik heb zojuist voor 1000 euro ETH gekocht en heb er zo'n 11,52 gekregen.
Er ging 1 euro transactiekosten vanaf.
Nu zie ik dat wanneer ik hetzelfde aantal ETH wil verkopen op btcdirect dat het maar iets van 942 euro oplevert. Dat is wel een extreem groot verschil!
Is dit normaal? Of geeft btcdirect extreem weinig voor je ETH's en krijg je elders betere prijzen?
Sowieso: Verkoopprijs ligt altijd lager dan koopprijs.Dat sommige sites dat verschil nog groter maken is omdat ze uiteraard willen verdienen/risico verkleinen.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is altijd als je zo direct coins koopt. Op een exchange betaal je minder of krijg je meer maar dan duurt het weken voor je je geld krijgt
Raar, hij staat nog steeds op "Authorized" in Bittrex bij Pending Withdrawals...quote:Op maandag 15 mei 2017 19:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, soms wat langer. Problemen liggen eigenlijk altijd bij Bittrex als een withdraw lang duurt.
Het Waves netwerk duurt tot 1 minuut voor het confirmed is.
Op welke exchange duurt dat weken? Withdrawal van Kraken staat meestal de volgende (werk)dag, soms zelfs dezelfde dag op m'n rekening.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is altijd als je zo direct coins koopt. Op een exchange betaal je minder of krijg je meer maar dan duurt het weken voor je je geld krijgt
Vraag ik me ook afquote:Op maandag 15 mei 2017 22:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op welke exchange duurt dat weken? Withdrawal van Kraken staat meestal de volgende (werk)dag, soms zelfs dezelfde dag op m'n rekening
Ik vertrouw het niet echt (leunt te veel op een bekende naam). Maar goed, ook crapcoins kunnen x100quote:Op maandag 15 mei 2017 23:12 schreef vigen98 het volgende:
Iemand hyped voor Tezos?ICO start in 6 dagen
Bedoel je die miljardair?quote:Op maandag 15 mei 2017 23:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet echt (leunt te veel op een bekende naam). Maar goed, ook crapcoins kunnen x100
Meh, net hun overview gelezen en denk dat het toch wat beter zal zijn dan de andere shit die uitkomt...quote:Op maandag 15 mei 2017 23:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet echt (leunt te veel op een bekende naam). Maar goed, ook crapcoins kunnen x100
Beter, dan ZR-coin?quote:Op maandag 15 mei 2017 23:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Meh, net hun overview gelezen en denk dat het toch wat beter zal zijn dan de andere shit die uitkomt...
https://www.tezos.com/static/papers/Tezos_Overview.pdf
Ook een mooi systeem met hard-forks en rewards voor ontwikkeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |