Ah ja, zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Oh dan ga ik er vanuit dat dat automatisch gaat op mijn aangifte![]()
Daarstraks nog wat waves bijgekocht en meeste LTC eruitgeflikkerd: (sommigen zullen lachen) maar nu +1000 Wavesquote:
als je ook nog even die sell wall van 30k kooptquote:Op maandag 15 mei 2017 21:36 schreef edcetera het volgende:
[..]
Daarstraks nog wat waves bijgekocht en meeste LTC eruitgeflikkerd: (sommigen zullen lachen) maar nu +1000 Waves
zonnepanelen nemen. Want gelukkig mag je alleen maar terugleveren als je een eenmanszaak bentquote:Op maandag 15 mei 2017 21:04 schreef Zith het volgende:
Over de BD, Volkswagens en Tesla's gesproken he...
[ afbeelding ]
Kan je eigenlijk niet gewoon een onderneming starten "Zith Holdings B.V." om zo van alle belastingvoordelen te kunnen genieten (gemaakte kosten van inkomsten aftrekken)?
Rustmomentje, fake-walls? Waves heeft bewezen resistent te zijn voor kleine "crashes" van andere coins.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je ook nog even die sell wall van 30k koopt
dat is altijd als je zo direct coins koopt. Op een exchange betaal je minder of krijg je meer maar dan duurt het weken voor je je geld krijgtquote:Op maandag 15 mei 2017 21:51 schreef leolinedance het volgende:
Weer een noob vraag.
Ik heb zojuist voor 1000 euro ETH gekocht en heb er zo'n 11,52 gekregen.
Er ging 1 euro transactiekosten vanaf.
Nu zie ik dat wanneer ik hetzelfde aantal ETH wil verkopen op btcdirect dat het maar iets van 942 euro oplevert. Dat is wel een extreem groot verschil!
Is dit normaal? Of geeft btcdirect extreem weinig voor je ETH's en krijg je elders betere prijzen?
Sowieso: Verkoopprijs ligt altijd lager dan koopprijs.Dat sommige sites dat verschil nog groter maken is omdat ze uiteraard willen verdienen/risico verkleinen.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is altijd als je zo direct coins koopt. Op een exchange betaal je minder of krijg je meer maar dan duurt het weken voor je je geld krijgt
Raar, hij staat nog steeds op "Authorized" in Bittrex bij Pending Withdrawals...quote:Op maandag 15 mei 2017 19:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, soms wat langer. Problemen liggen eigenlijk altijd bij Bittrex als een withdraw lang duurt.
Het Waves netwerk duurt tot 1 minuut voor het confirmed is.
Op welke exchange duurt dat weken? Withdrawal van Kraken staat meestal de volgende (werk)dag, soms zelfs dezelfde dag op m'n rekening.quote:Op maandag 15 mei 2017 21:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat is altijd als je zo direct coins koopt. Op een exchange betaal je minder of krijg je meer maar dan duurt het weken voor je je geld krijgt
Vraag ik me ook afquote:Op maandag 15 mei 2017 22:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op welke exchange duurt dat weken? Withdrawal van Kraken staat meestal de volgende (werk)dag, soms zelfs dezelfde dag op m'n rekening
Ik vertrouw het niet echt (leunt te veel op een bekende naam). Maar goed, ook crapcoins kunnen x100quote:Op maandag 15 mei 2017 23:12 schreef vigen98 het volgende:
Iemand hyped voor Tezos?ICO start in 6 dagen
Bedoel je die miljardair?quote:Op maandag 15 mei 2017 23:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet echt (leunt te veel op een bekende naam). Maar goed, ook crapcoins kunnen x100
Meh, net hun overview gelezen en denk dat het toch wat beter zal zijn dan de andere shit die uitkomt...quote:Op maandag 15 mei 2017 23:14 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik vertrouw het niet echt (leunt te veel op een bekende naam). Maar goed, ook crapcoins kunnen x100
Beter, dan ZR-coin?quote:Op maandag 15 mei 2017 23:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Meh, net hun overview gelezen en denk dat het toch wat beter zal zijn dan de andere shit die uitkomt...
https://www.tezos.com/static/papers/Tezos_Overview.pdf
Ook een mooi systeem met hard-forks en rewards voor ontwikkeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |