less is morequote:Op zaterdag 13 mei 2017 11:52 schreef NatteBever het volgende:
Geen flitsende titel? Doe dan maar: 'Voor joú een ICO ennn voor joú een ICO!'
Het wordt tijd om al dit soort dingetjes eens in de OP te verwerken. Ik wil me hier wel even mee bezighouden evtquote:Op zaterdag 13 mei 2017 13:03 schreef MaximumRush het volgende:
Ik weet dat het heel vaak hier voorbij is gekomen, maar waar kan ik het beste mijn waves coins aanbieden om te leasen?
Deze link lijkt me dan ook wel handig: http://dev.pywaves.org/generators/quote:Op zaterdag 13 mei 2017 14:05 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Het wordt tijd om al dit soort dingetjes eens in de OP te verwerken. Ik wil me hier wel even mee bezighouden evtAnyhow, ik zit hier
Ja, een verdubbeling in 3 weken is wel wat matig iddquote:Op zaterdag 13 mei 2017 15:02 schreef vigen98 het volgende:
Waves gaat niet zo lekker Maarja gewoon holden
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 15:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, een verdubbeling in 3 weken is wel wat matig idd
wel als alles eromheen 4 keer verdubbeldquote:Op zaterdag 13 mei 2017 15:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, een verdubbeling in 3 weken is wel wat matig idd
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 15:13 schreef NatteBever het volgende:
[..]![]()
![]()
en Tokencard gaat nu juist weer omhoog, dus hij moet eigenlijk weer switchen
Je mag de OP verwisselen met die ik een paar posts hierboven heb geplaatst if you likequote:
Een bet-coin voor gaming, waarin degenen (team of gamer) wint, ROUND coins krijgen. Wordt op dit moment nog niet toegepast, maar kennelijk biedt het wel genoeg speculatie om een market cap van 200 miljoen te rechtvaardigen. Is zwaar pre-mined.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:38 schreef Terrorizer het volgende:
Wat is nou weer ROUND? Zomaar uit het niets de top 10 binnen...
Dafuq dat klinkt zo nutteloosquote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:52 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Een bet-coin voor gaming, waarin degenen (team of gamer) wint, ROUND coins krijgen. Wordt op dit moment nog niet toegepast, maar kennelijk biedt het wel genoeg speculatie om een market cap van 200 miljoen te rechtvaardigen. Is zwaar pre-mined.
Ja maar Bitcoin kan je gebruiken om dingen te kopen zoals eten, producten etc. Wat kan je met een munt die je alleen met gaming kunt krijgen?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 23:08 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat zei men in het begin ook over BitCoin
Die gebruik ik ook, mooie app inderdaad!quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Handig appje gevonden om m'n portfolio bij te houden. Blockfolio (Android). Erg overzichtelijk
ook in btcquote:Op zondag 14 mei 2017 06:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
In dollars dan zeker? Niet in BTC.
Gaat lekker!quote:
Nee, hier ook niet.quote:Op zondag 14 mei 2017 10:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Gaat lekker!
He, ik kan in die DEX niet zoeken op andere coins. Ik kan wel de favorites rechtsboven aanklikken, maar als ik in dat linkerbovenveld iets typ, verschijnt er niets. Werkt dat bij anderen wel?
Doe maar $15 ivm vervroegd pensioen.quote:Op zondag 14 mei 2017 10:39 schreef NatteBever het volgende:
Inmiddels 3.4 BTC in de plus met Waves. Mooie investering tot nu toeHopen dat hij ooit die $2 gaat halen...
Ik wacht al 12 dagen op een antwoord op m'n support ticket en ik ben niet de enige...quote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Door die bagger bij Poloniex is er een aankooporder van mij getriggerd voor Stratis coins op het dieptepunt vanmiddag, effe zo'n 350¤ mee verdiend
En weer verkocht, en nu wordt het niet bijgeschreven bij het BTC saldo![]()
Ik zie 'gelukkig' dat heel veel mensen dat hebben volgens de trollbox, maar het is wel 0.4 BTC... hopen dat de support daar nog een beetje reageert op tickets.
Probeer het morgen opnieuw. Ze hebben het zo druk dat ze volgens mij af en toe ook even geen coins verkopen en de hele backlog wegwerken.quote:Op zondag 14 mei 2017 11:16 schreef Terrorizer het volgende:
Litebit.eu is blut.
Je kan geen coins meer aan ze verkopen.
Ok ik vrees ook dat het lang gaat duren voordat ik mijn geld terug krijg. Schijnbaar zijn alle Stop/limit orders mislukt gisteren, waarbij de coins gewoon verdwenen zijn.quote:Op zondag 14 mei 2017 11:13 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik wacht al 12 dagen op een antwoord op m'n support ticket en ik ben niet de enige...
Uiteraard. Beetje vertrouwen hè.quote:Op zondag 14 mei 2017 12:18 schreef Oscar. het volgende:
Zal XRP vandaag de 21 eurocent grens doorgaan
Mijn deposit is binnen!quote:Op zondag 14 mei 2017 12:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ok ik vrees ook dat het lang gaat duren voordat ik mijn geld terug krijg. Schijnbaar zijn alle Stop/limit orders mislukt gisteren, waarbij de coins gewoon verdwenen zijn.
Bij mij is het nog 'slechts' 0.4 BTC, maar sommigen zijn meerdere complete BTC's kwijt
Zal best, heb de laatste dagen alleen "mobile" geleeft (paps advies: Koop een fatsoenlijk ding als je die crypto-business serieus neemt en naar ons komtquote:Op zondag 14 mei 2017 18:14 schreef MaGNeT het volgende:
Hey Ed
Waves heeft weer een nieuwe wallet uit!
0.4.20a
Maarquote:Op zondag 14 mei 2017 19:43 schreef MaGNeT het volgende:
Waves hoeft maar naar ¤ 16,50 om me miljonair te maken
Haha, ja. Een kleine appartementquote:Op zondag 14 mei 2017 19:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dan weet je ook wat ik er aan over hou als hij op ¤ 1,65 zit
Heul kleinquote:
Nog 45 cent te gaanquote:
Naja, ik hoop het wel. Heb nog 55.000 Lisk ofzo.quote:Op zondag 14 mei 2017 19:48 schreef xaban06 het volgende:
Ik zit er trouwens aan te denken om er een paar duizend euro tegenaan te gooien. Het gaat alleen maar omhoog, echt zakken zie ik nog niet gebeuren, tenzij er een hack plaats vind.
Zie jij (MaGNeT) Lisk ook nog groeien tot bijvoorbeeld 1.5 / 2 euro?
Mijn appartement kostte 203.000quote:Op zondag 14 mei 2017 19:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nog 45 cent te gaan
Waar ik woon koop je er een rijtjeshuis met 4 slaapkamers voor
M'n hoekwoning was maar iets duurder.
zegt geen reet, de locatie is veel belangrijkerquote:Op zondag 14 mei 2017 19:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mijn appartement kostte 203.000wel inclusief een parkeervak.
Voor een rijtjeshuis moet ik nog veeeel sparen.
Zo is dat. Al verwacht ik die 200k ook wel kwijt te zijn voor een leuk appartement op een leuke plekquote:Op zondag 14 mei 2017 19:51 schreef Oscar. het volgende:
[..]
zegt geen reet, de locatie is veel belangrijker
Naja, aan de rand van een bos is ook goedquote:Op zondag 14 mei 2017 20:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Midden in het bos, zoiets had je ooit verteld dacht ik
Wtfquote:Op zondag 14 mei 2017 20:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, aan de rand van een bos is ook goed
Zoiets, iets moderner mag:
http://www.funda.nl/koop/jubbega/huis-85320582-leidijk-5/
Zeg ik tochquote:
Daydreamen? Neuh, als ik nu m'n coins en m'n huidige woning verkoop kan ik dat huis wel betalen.quote:Op zondag 14 mei 2017 20:39 schreef edcetera het volgende:
Zijn we niet allemaal teveel aan het daydreamen?
Waarschijnlijk moet ik stoppen met mijn baan (zeker als er weer een rally aande gang is), hoe doen jullie dat? Full-time.self-employed?
Ik heb helaas een voorbeeld-functie en kan alleen stiekem op mijn phone doordeweeks kijken en evt traden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |