Die gebruik ik ook, mooie app inderdaad!quote:Op zaterdag 13 mei 2017 17:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Handig appje gevonden om m'n portfolio bij te houden. Blockfolio (Android). Erg overzichtelijk
ook in btcquote:Op zondag 14 mei 2017 06:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
In dollars dan zeker? Niet in BTC.
Gaat lekker!quote:
Nee, hier ook niet.quote:Op zondag 14 mei 2017 10:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Gaat lekker!
He, ik kan in die DEX niet zoeken op andere coins. Ik kan wel de favorites rechtsboven aanklikken, maar als ik in dat linkerbovenveld iets typ, verschijnt er niets. Werkt dat bij anderen wel?
Doe maar $15 ivm vervroegd pensioen.quote:Op zondag 14 mei 2017 10:39 schreef NatteBever het volgende:
Inmiddels 3.4 BTC in de plus met Waves. Mooie investering tot nu toeHopen dat hij ooit die $2 gaat halen...
Ik wacht al 12 dagen op een antwoord op m'n support ticket en ik ben niet de enige...quote:Op zaterdag 13 mei 2017 18:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Door die bagger bij Poloniex is er een aankooporder van mij getriggerd voor Stratis coins op het dieptepunt vanmiddag, effe zo'n 350¤ mee verdiend
En weer verkocht, en nu wordt het niet bijgeschreven bij het BTC saldo![]()
Ik zie 'gelukkig' dat heel veel mensen dat hebben volgens de trollbox, maar het is wel 0.4 BTC... hopen dat de support daar nog een beetje reageert op tickets.
Probeer het morgen opnieuw. Ze hebben het zo druk dat ze volgens mij af en toe ook even geen coins verkopen en de hele backlog wegwerken.quote:Op zondag 14 mei 2017 11:16 schreef Terrorizer het volgende:
Litebit.eu is blut.
Je kan geen coins meer aan ze verkopen.
Ok ik vrees ook dat het lang gaat duren voordat ik mijn geld terug krijg. Schijnbaar zijn alle Stop/limit orders mislukt gisteren, waarbij de coins gewoon verdwenen zijn.quote:Op zondag 14 mei 2017 11:13 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik wacht al 12 dagen op een antwoord op m'n support ticket en ik ben niet de enige...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |