Dat hielp dus geen kut bij mijquote:
quote:Op zondag 14 mei 2017 11:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat hielp dus geen kut bij mijhad beter een dikke joint kunnen roken denk ik
Ik heb vrijdag 4 uur in de stromende regen gewerkt, flinke verkoudheid aan over gehoudenquote:
Heb wel momentjes slaap gepakt, maar als ik daarna weer wakker werd zat ik in zo'n half slapende/wakker situatie waar m'n angsten werkelijkheid lekenquote:Op zondag 14 mei 2017 11:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Paar keer wakker geschrokken. Oa. met een 0-1 ruststand.
Voetbalquote:Op zondag 14 mei 2017 11:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb wel momentjes slaap gepakt, maar als ik daarna weer wakker werd zat ik in zo'n half slapende/wakker situatie waar m'n angsten werkelijkheid lekenwat een nacht.
De redactie verteld Kees dat ze altijd zo vroeg aankomen, om tot rust te komen & samen te gaan eten... Of zoiets...quote:
Bus moet geparkeerd worden he.quote:
quote:Op zondag 14 mei 2017 11:17 schreef RipCity het volgende:
Voor de thuisblijvers dit alvast gevonden
Denk ook 2-1 winst. Maar laat het maar tot na de 85'ste minuut iig spannend blijven. Mooi voor alle kijkers
Ach... Ik vind de nieuwe Kuip wel erg mooi. Erg cool detail, imo, is dat je straks met een boot naar het stadion kanquote:
Dat is ook kut danquote:Op zondag 14 mei 2017 11:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag 4 uur in de stromende regen gewerkt, flinke verkoudheid aan over gehouden
Of bedoelde je van de zenuwen?
Ja ik hen ook een FOX-abo, mijn zus en ik delen die. Zij op tv, ik online.quote:Op zondag 14 mei 2017 11:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]FOX abo
, geen gezeik met brakke streams die halverwege er mee uitscheiden
De wedstrijd is op FS3 btw
Verstandige muts.quote:Op zondag 14 mei 2017 11:23 schreef RvLaak het volgende:
Lol, schijnbaar gaan ze huizen bouwen in/aan de oude Kuip... Ik ken nu al iemand die daar wil gaan wonen, denk ik... Die muts heeft expres een huis genomen in Zuid, zodat ze lopend naar de wedstrijden kan
Hebben jullie dat abonnement via Ziggo?quote:Op zondag 14 mei 2017 11:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja ik hen ook een FOX-abo, mijn zus en ik delen die. Zij op tv, ik online.
Maar die FOX-stream werkte dus totaal niet vorige week. Teringbedrijf
Klopt, bij dit soort belangrijke en/of populaire wedstrijden heeft FOX geen enkel idee hoe ze de capaciteit op moeten schalen... Wat wel helpt (gratis tip), is op tijd je stream starten... Dan is de kans het grootst dat de stream blijft leven.quote:Op zondag 14 mei 2017 11:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja ik hen ook een FOX-abo, mijn zus en ik delen die. Zij op tv, ik online.
Maar die FOX-stream werkte dus totaal niet vorige week. Teringbedrijf
Telfort, ergo KPN...quote:Op zondag 14 mei 2017 11:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hebben jullie dat abonnement via Ziggo?
quote:
Wel chill. Bij ziggo heb je in ieder geval die app waarmee je tv kan kijken. Dan ben je niet afhankelijk van FOX streams en kun je het dus sowieso al via een stream zienquote:
Ik ga lekker bij mn zus kijken vandaag, werkt ook. Die is met mijn kaart naar het voetbal, voor wat hoort watquote:Op zondag 14 mei 2017 11:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, bij dit soort belangrijke en/of populaire wedstrijden heeft FOX geen enkel idee hoe ze de capaciteit op moeten schalen... Wat wel helpt (gratis tip), is op tijd je stream starten... Dan is de kans het grootst dat de stream blijft leven.
Zet dan gewoon rijnmond opquote:Op zondag 14 mei 2017 11:28 schreef RvLaak het volgende:
Heeft iemand overigens vorige week Radio 1 geluisterd? Twijfel tussen FOX commentaar & Radio 1
Die zit hier niet op de kabel, volgens mij... Dan kom je in de war met synchronisatie van geluid & beeld.quote:
Zeer verstandigquote:Op zondag 14 mei 2017 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga lekker bij mn zus kijken vandaag, werkt ook. Die is met mijn kaart naar het voetbal, voor wat hoort wat
Hahaquote:Op zondag 14 mei 2017 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga lekker bij mn zus kijken vandaag, werkt ook. Die is met mijn kaart naar het voetbal, voor wat hoort wat
Rijnmond inderdaad.quote:Op zondag 14 mei 2017 11:28 schreef RvLaak het volgende:
Heeft iemand overigens vorige week Radio 1 geluisterd? Twijfel tussen FOX commentaar & Radio 1
Net ff opgezocht, Rijnmond zit niet analoog in het pakket bij Telfortquote:Op zondag 14 mei 2017 11:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Rijnmond inderdaad.
Radio 1 geilt ongelooflijk op Ajax.
Ik denk niet dat iemand daar op zit te wachtenquote:Op zondag 14 mei 2017 11:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik wil wel een Feyenoorder opvangen in de omgeving van Leiden als diegene de wedstrijd niet kan kijken. Nadeel is wel dat je met 3 Ajacieden gaat kijken
Ja, want ik lig dood te gaan. Vorige week kon ik ook al niet, had tickets gehaald voor de Kuip maar dat liep toch anders.quote:
Ik hoop minderquote:Op zondag 14 mei 2017 11:41 schreef Merkie het volgende:
Zouden spelers meer of minder druk voelen dan wij?
Meer, maar die kunnen er wat beter mee omgaan denk ik 😂quote:Op zondag 14 mei 2017 11:41 schreef Merkie het volgende:
Zouden spelers meer of minder druk voelen dan wij?
Die kachelt dirk er keihard in hoorquote:Op zondag 14 mei 2017 11:44 schreef Azpilicueta het volgende:
Stel je voor dat je een penalty krijgt om de titel mee te beslissen. Die druk
Immers is er helaas niet meerquote:Op zondag 14 mei 2017 11:44 schreef Azpilicueta het volgende:
Hopelijk minder dagjesmensen.quote:Op zondag 14 mei 2017 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Stuk minder druk onderweg dan vorige week.
Das toch jammer.
Ah kut manquote:Op zondag 14 mei 2017 11:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, want ik lig dood te gaan. Vorige week kon ik ook al niet, had tickets gehaald voor de Kuip maar dat liep toch anders.
Kleine terugval met de gezondheid
Ja, dat zei je vorige week ook.quote:
Dat is voor Dekselse Dirk geen probleem.quote:Op zondag 14 mei 2017 11:44 schreef Azpilicueta het volgende:
Shit goosquote:Op zondag 14 mei 2017 11:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, want ik lig dood te gaan. Vorige week kon ik ook al niet, had tickets gehaald voor de Kuip maar dat liep toch anders.
Kleine terugval met de gezondheid
Het is te hopen. Uiteindelijk zou je denken dat de woekerende cellen ooit eens op zijnquote:
Pffff, Immers. 3 jaar lang een grote bron van ergenis geweest. Sinds dat hij en Kazim weg zijn stoor ik mij veel minder aan Feyenoord. Heerlijk gevoel is datquote:
Wat scheelt er precies aan als ik vragen magquote:Op zondag 14 mei 2017 11:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is te hopen. Uiteindelijk zou je denken dat de woekerende cellen ooit eens op zijn
Ik heb ook alle vertrouwen in Dirk op een dag als deze. Toornstra weet vandaag ook weer hoe een bal werkt. Elia heeft niet te struikelen over kunstmatige korrels. Heracles is gelukkig wel een team dat wil voetballen. Daar ligt ook een gevaar, maar vaak scoren we veel tegen ze in thuiswedstrijdenquote:
Geen idee, weet wel dat het regelmatig is voorgekomen maar dan vaak in uitwedstrijdenquote:Op zondag 14 mei 2017 11:53 schreef Wicky15 het volgende:
Hoe vaak zijn we op achterstand gekomen dit seizoen in de Kuip, in de Eredivisie? Alleen tegen Ajax en Heerenveen toch.
77 hier, aldus mijn activity trackerquote:Op zondag 14 mei 2017 11:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Hartslag van 200+ hier, terwijl ik nog in bed lig en verder nog niks gedaan heb vandaag
Soort FOX sports van de radio dusquote:Op zondag 14 mei 2017 11:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Radio 1 geilt ongelooflijk op Ajax.
Dat wijf uit DH?quote:Op zondag 14 mei 2017 12:19 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Wie steekt er nou een rookbom af in een bus
quote:Op zondag 14 mei 2017 12:19 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Die is al gepakt dacht ik. Foto staat niet meer bij die verdachtenquote:
M. Balotelliquote:Op zondag 14 mei 2017 12:19 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Zie, de politie leest gewoon mee op FOK!quote:Op zondag 14 mei 2017 12:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Die is al gepakt dacht ik. Foto staat niet meer bij die verdachten
Mwoahquote:Op zondag 14 mei 2017 12:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie, de politie leest gewoon mee op FOK!
lol daar reed ik net achterquote:Op zondag 14 mei 2017 12:19 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 mei 2017 12:19 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha nee maar ik kan hier wel om lachen. Succes div(of nietquote:
Thanksquote:Op zondag 14 mei 2017 12:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hahaha nee maar ik kan hier wel om lachen. Succes div(of niet) ik smeer hem gauw uit dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |