Zenuwenquote:
Hopelijk iedereen vals behalve Nederland en we gaan naar de Amsterdamse grachten JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Zenuwen
Vreterij op tafel, nog even de honden door het park sleuren en uitwringen, zelf plassen en gaaaaaan.
quote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hopelijk iedereen vals behalve Nederland en we gaan naar de Amsterdamse grachten JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sowwwwwwwwquote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ik lig in bad. Even ontspannen. Hond is sl uitgeweest. Hapjes staan op tafel. Wij zijn er klaar voor.
Pittig kort kapsel mehhhhhquote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:56 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Levina mag er ook wezen trouwens. Jammer dat ze zo'n lijkwade nu draagt op het podium.
Volgens mij klopt dat wel ja. Portugal is als 11e en was vijf voor tien ongeveer.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Donderdag waren ze ook als 6e en toen was het rond 21:30 volgens mij
Ieder z'n gebrek. Maar ij pittig kort denk toch aan nog wel stukje korter hoor.quote:
Ow wacht ze komt uit Mofrika. Ik ben er weg vanquote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ieder z'n gebrek. Maar ij pittig kort denk toch aan nog wel stukje korter hoor.
topshow.gifquote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:00 schreef Fred_B het volgende:
Nog een half uurtje, dan komen de oninteressante BN'ers uitleggen waarom wij wat moeten denken over de liedjes
Maar goed dat ik dat altijd overslaquote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:00 schreef Fred_B het volgende:
Nog een half uurtje, dan komen de oninteressante BN'ers uitleggen waarom wij wat moeten denken over de liedjes
Oh krijgen we dat weer ja?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:00 schreef Fred_B het volgende:
Stel je voor dat het voetbal ook vanavond wasquote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:01 schreef Greys het volgende:
Zenuwslopend weekend dit. ESF. Feyenoord. F1. God damnit.
Og3ne op weg naar het huis van Poepz0rquote:Op zaterdag 13 mei 2017 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh krijgen we dat weer ja?
Geen Og3ne op weg naar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |