Is allemaal niet waar hoor, telegraaf maakte zelf vals zingen van..quote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Shelley zette een halve noot te laag in, dat was alles. Niks vals ofzo.
Kan dit niet door een moderator gesloten worden en op die manier een reeks worden?quote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:42 schreef Greys het volgende:
Dit topic moet effe vol voor aanvang, schiet eens op
Zat jij maar eens volquote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:42 schreef Greys het volgende:
Dit topic moet effe vol voor aanvang, schiet eens op
duuuudeee. _!quote:
Weet ik niet meer. Had ik moeten weten Ik dacht dat dat pas kon bij 301 posts.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Kan dit niet door een moderator gesloten worden en op die manier een reeks worden?
In dat geval:quote:
Jazekerquote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:49 schreef Greys het volgende:
Komt er om half negen weer een preview ding ofzo?
Ik kom er serieus net uit.quote:
Man man man wat een vrouwquote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom er serieus net uit.
Deed effe een tukkie. Het wordt een lange avond en weinig geslapen deze week weetjewel.
Oh als we dat dan hier even massaal afzeiken en of becommentariėren dan halen we het volle topique wel.quote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:51 schreef Urb het volgende:
Ik zap om 21.00 wel over naar de BBC, Graham's commentaar.
Ik niet. Ik vind Jan zijn stem waanzinnigquote:
Meisje van Roemeniėquote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:52 schreef ijs_beer het volgende:
Wie vinden we de knapste deelnemers dit jaar?
Israėl en Frankrijk denk ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:52 schreef ijs_beer het volgende:
Die woest aantrekkelijke wolf.quote:Op zaterdag 13 mei 2017 19:52 schreef ijs_beer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |