SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Sowieso, wat ik maanden geleden al ooit eens riep. Die regels staan er puur in zodat je niet de hele dag je favoriete artiest gaat draaien enzo.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sena is best wel liev als je ze normaal benadert hoor
Met mijn beste radiostem. Wie kan dat ook weigerenquote:
alsof je dan luisteraars over zou houdenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sowieso, wat ik maanden geleden al ooit eens riep. Die regels staan er puur in zodat je niet de hele dag je favoriete artiest gaat draaien enzo.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 15:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sowieso, wat ik maanden geleden al ooit eens riep. Die regels staan er puur in zodat je niet de hele dag je favoriete artiest gaat draaien enzo.
Dat grenst ook wel aan eigengeilerij.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
alsof je dan luisteraars over zou houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Ik wilde alles van BOEF draaienquote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
alsof je dan luisteraars over zou houden
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik wilde alles van BOEF draaien
Prima, mits privé...quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik wilde alles van BOEF draaien
In een geluidsdichte kamer dan nog het liefstquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik wilde alles van Blof draaien
quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:08 schreef peaceman het volgende:
37 It seems similar, but isn't really... is it?
quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:00 DJ Peaceman - 37 It seems similar, but isn't really... is it?
quote:
dus potentieel ga je nog 2.5 uur door?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:19 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
zit nou ff een paar nummers voor te luisteren, die ik niet kende, maar zou zomaar kunnen dat ik ze niet alle 11 ga gebruiken... sommige nummers zijn echt meer voor in de nacht
20:00 - 01:30 DJ Peaceman - 37 It seems similar, but isn't really... is it?
hahaha nee, dat ga ik echt niet trekken momenteel. Maar ja, ik heb wel eens vaker gedacht dat ik het bij twee uurtjes zou houdenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
dus potentieel ga je nog 2.5 uur door?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Den Helder's nieuwjaar?quote:
We lopen gewoon voor. Trendsetters ditdatquote:
iemand die de wedstrijd van gisteravond net heeft zitten bekijken?quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
iemand die de wedstrijd van gisteravond net heeft zitten bekijken?
quote:
Gewoon basketbal kijken. Niets aan het handjequote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nog iemand die het geen reet boeit
quote:
Ik ben geschokt, Rafeiro. Zeer geschoktquote:
Had ook niet gezegd dat het kwaliteit wasquote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben geschokt, Rafeiro. Zeer geschokt![]()
Vuurwerk in Enschede?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is morgen 17 jaar geleden al gebeurd.dat was best heftig.
dat kan ik me nog heel goed herinneren, we zaten in de fok chat en iemand deed live verslagquote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook toen was het op dezelfde dag als het Songfestival....quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:
en een dag voor moederdag.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook toen was het op dezelfde dag als het Songfestival....
Uitzending vroegtijdig afgebroken, om over te schakelen naar de ramp in Enschede.
Ow ja inderdaad zegquote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:21 schreef just me het volgende:
[..]
dat kan ik me nog heel goed herinneren, we zaten in de fok chat en iemand deed live verslag
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nog iemand die het geen reet boeit
Ik was toen bij mijn broer in België.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:21 schreef just me het volgende:
[..]
dat kan ik me nog heel goed herinneren, we zaten in de fok chat en iemand deed live verslag
Kijk, iemand die dat weet.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook toen was het op dezelfde dag als het Songfestival....
Uitzending vroegtijdig afgebroken, om over te schakelen naar de ramp in Enschede.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:35 schreef just me het volgende:
* just me kreeg net een gesproken berichtje van kabouter 1.0
hallo oma.... tot zo![]()
Op weg van Hoek van Holland naar hun huis komen ze langs, even eten en de files vermijden
En om daarvoor het golfen af te zeggen is niet ergquote:
Dat is een understatement...quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon full time oma worden...quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:35 schreef just me het volgende:
Op weg van Hoek van Holland naar hun huis komen ze langs, even eten en de files vermijden
Neuh... ik wil ook nog een just me leven hebbenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij moet gewoon full time oma worden...
Je moet die fles verbergen....en dan hopen dat je later niet meer weet waar.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:35 schreef just me het volgende:
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet die fles verbergen....en dan hopen dat je later niet meer weet waar.
Ze komen toch maar mooi, have fun.quote:
voordeel is ook dat het huis opgeruimd en kindvriendelijk isquote:
Die van mij hadden vroeger toen ze peuters waren zo'n, toch vrij forse, plastic glijbaan pontificaal in de woonkamer staan, paar dikke kussens erbij en ze waren weer een tijdje bezig.....quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:45 schreef just me het volgende:
[..]
voordeel is ook dat het huis opgeruimd en kindvriendelijk istot later
ik vraag nog eens om hulp vanaf mijn eilandquote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:12 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Dan was het wel een kleintje. Klonk als vuurpijlen. Goed plan wel, midden op de dag in de volle zon
Hoi Sas.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vraag nog eens om hulp vanaf mijn eiland
je bent zelluf van de andere kantquote:Op vrijdag 12 mei 2017 17:58 schreef knokkels het volgende:
Ja maar het kwam echt vanaf de andere kant hoor
Niet kanaal 16 hiervoor gebruiken
quote:
en de overkantquote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:01 schreef knokkels het volgende:
[..]Girls have a pen0r, boys have a vajayjay
En jij houdt van mannen, ik van vrouwen. Als je het zo bekijkt ben ik van de andere kant ja
quote:
overduidelijk nog niet hier geweestquote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:03 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Maar Texel, heerlijk hoor. Goed bier, aardige mensen. Die rust die je ineens overvalt daar.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:04 schreef knokkels het volgende:
Is het daar ook stil, je weet wel. Aan de oooooooooooooooooooverkaaaaaaaaaantjuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Oeh!quote:
over 40 minuten vertrekt iequote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh!
* knokkels pakt zijn microfoon en harddisk in en pakt de boot
Ja maar ik weet heulnie waar ik heen mot.quote:
Tessel natuurlijkquote:
quote:
18:18 - 20:00 DJ Knokkels - Gooien met Goa
20:00 - 22:00 DJ Peaceman - 37 It seems similar, but isn't really... is it?
Ik keek alleen naar de titelquote:
Je........ Aap?quote:
What goes on on the island, stays on the island.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je........ Aap?
Zijn daar geen regels tegen?
jaartje of 3 geleden deed ik dat nog best vaak.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Vroeger kon je laser printers voor de gek houden als je toner "op" was... beetje schudden en slaan, en hup. Kon ie weer even voort.
Tegenwoordig blokkeert de printer gewoon. Ik had het vandaag, terwijl er nog 100% prima printjes uit kwamen rollen.![]()
Gelukkig met trucje alsnog te omzeilen, maar moet je eens nadenken hoeveel mensen hier blind intrappen en een nieuwe toner aanschaffen.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:55 schreef puzziepie het volgende:
Oh volgens mij zit ik hier in mijn eentje
![]()
egnie, ff kokenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:55 schreef puzziepie het volgende:
![]()
Nope.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 18:55 schreef puzziepie het volgende:
![]()
Wat schaft het?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Uiteraard Moquote:
Was even stil, koester die Mo-menten.quote:
Als jij nou gaat draaien... Hebben wij dan een gedeeld Mo-ment?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was even stil, koester die Mo-menten.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Schone bong, dat zal me een klap geven nu.![]()
![]()
![]()
Nietusquote:
Ik heb geen Mixxx meer op pc's alles is ontmanteld.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als jij nou gaat draaien... Hebben wij dan een gedeeld Mo-ment?
#Universelevragendieertoedoen.
quote:I am light
I am infinite
I am the channel
I am expanding
I am psychedelic
I am vibration
I am timeless
I am unity
I am activating
I am resonant
I am galactic
I am radiant
I am defined
I am electric
I am lunar
I am magnetic
I am planetary
I am balanced
I am organized
I am connected
I am inspired
I am in harmony
I am integrity
I am perfect
I am manifestation
I am dissolving
I am releasing
I am liberated
I am dedicated
I am universalized and divine and transcending mantra
I am being
I am communicating
I am spirit
I am breathing
I am cosmic
I am essence
I am power
I am action
I am dreaming
I am abundance
I am intuition
I am god
I am extreme
I am internal and external
I am flowering
I am the clocking
I am aware
I am life force
I am surviving
I am DMT
I am spiraling
I am art
I am accomplishing
I am healing
I am beauty
I am elegance
I am pure
I am flowing
I am love
I am chakras
I am coinciding
I am playing
I am magic
I am elusive
I am free will
I am wise
I am exploring
I am space and time
I am waking life
I am vivid
I am enchanting
I am timelessness and complete infinite design
I am alien
I am human
I am receptive
I am vision
I am energy
I am mindful
I am questioning
I am answering
I am intelligent
I am fearless
I am evolving
I am opening my third eye to the unseen vision, translating
I am synchronicity
I am reflecting
I am endlessness
I am order and chaos
I am the tao
I am crystalized
I am self-generation
I am affirming
I am enlightened
I am blind
I am the tone
I am the color
I am electronic
I am lunar and solar, opposite and polar
I am language
I am radial
I am particles of plasma
I am endurance
I am cosmic
I am releasing
I am liberating
I am perfect
I am pulsing
I am realizing
I am the one because the one are all
I am form
I am in the infinite nothing that becomes the everything
I am symbolic
I am relative
I am the divine spirit that harmonizes with the laws, projecting the digital loom
The tool of experiencing the desire and finding ecstasy in the process
I am me, we are you
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan:
[ afbeelding ]
Gaat toch niet richting noordwesten he? Anders moet ik mijn dekbedden en grand foulard maar eens snel van de liijn halenquote:
ik had hem ookquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:22 schreef sacha het volgende:
ik wil ook een hoosbui, de natuur hier heeft het lastig
* knokkels queuet even wat regenopwekkende psytrancequote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:22 schreef sacha het volgende:
ik wil ook een hoosbui, de natuur hier heeft het lastig
Het kwam wel uit het zuiden en is nu zo goed als weg...quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaat toch niet richting noordwesten he? Anders moet ik mijn dekbedden en grand foulard maar eens snel van de liijn halen
Oeh, tegen 21:20 moet ik mijn was van de lijn hebben gehaald.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kwam wel uit het zuiden en is nu zo goed als weg...
Zal ik ze voor je verven?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:31 schreef puzziepie het volgende:
* puzziepie heeft de hele middag kwijlend naar schoenen zitten te kijken op internet
Ieder z'n fetish...quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:31 schreef puzziepie het volgende:
* puzziepie heeft de hele middag kwijlend naar schoenen zitten te kijken op internet
Nice!!! Hier schijnt de zonquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:32 schreef knokkels het volgende:
Wordt nu afgespeeld : Sub6 & Pixel - Rainbows of Colors
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* OscarMopperkont las iets heel andersquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:31 schreef puzziepie het volgende:
Die eerste foto heb ik gemaakt toen bij het Sinterklaashuis.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nice!!! Hier schijnt de zon![]()
Of zou het nog meer gaan regenen?
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont las iets heel anders
I concurquote:
Hier vanmiddag ook, gisteravond kwam het er ook met bakken uit.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die eerste foto heb ik gemaakt toen bij het Sinterklaashuis.
Goed dat daar een holle eik stond, want het begon goed te plenzen toen
Hij heeft zelf een fetisj.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is naar schoenen kijken op het web een fetisj ?
Ik heb ook een fetisj.quote:
Nee, jullie wel dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |